Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/certyfikowany-menedzer-sprzedazy-inspirujace-warsztaty-praktyczne-dla-osob-zarzadzajacych-dzialem-handlowym-74746-id802

Informacje o szkoleniu

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

-

Szkolenie skierowane jest do:

Grupa docelowa

  • właściciele firm,
  • menedżerowie i kierownicy zespołów sprzedażowych,
  • osoby odpowiedzialne za zarządzanie sprzedażą oraz ich bezpośredni przełożeni,
  • specjaliści biorący udział zarządzaniu sprzedażą,
  • osoby zainteresowane zdobyciem umiejętności w zakresie procesów zarządzania sprzedażą.

Cel szkolenia

  • Poszerzenie wiedzy uczestników na temat istoty zarządzania sprzedażą w różnych branżach.
  • Gruntowne przygotowanie uczestników do kierowania sprzedażą i zespołem handlowym.
  • Wyróżnienie poszczególnych metod zarządzania sprzedażą oraz omówienie warunków niezbędnych do zaistnienia skutecznej współpracy między dyrektorem sprzedaży a podległymi mu pracownikami.
  • Analiza odpowiednich narzędzi pomagających w uzyskaniu lepszych rezultatów w dziedzinie sprzedaży.

Korzyści dla uczestników

Uczestnicy szkolenia nauczą się jak określać dobre i złe strony zespołu handlowego. Nauczą się skutecznie kierować swoim zespołem wykorzystując wiele sprawdzonych technik. Dokonają również samoanalizy własnych umiejętności i kompetencji menedżerskich oraz poznają najistotniejsze narzędzia niezbędne do efektywnego zarządzania sprzedażą. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się również w jaki sposób wspierać podległy im zespół handlowców tak aby zapewnić realizację celów w danej instytucji. Zajęcia w małych grupach maksymalnie 15-osobowych umożliwiają przeprowadzenie praktycznych ćwiczeń także w odniesieniu do własnego celu, charakteru i stylu pracy.

Metodologia

Wzrost Państwa kompetencji menedżerskich zapewni udział w warsztacie symulacyjnym, będącym nowatorską metodą rozwoju, wydobywającą maksymalny potencjał wśród Uczestników szkolenia.

Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie – ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.

SZKOLENIE REALIZOWANE PRZY UŻYCIU KAMERY VIDEO

Szczególnie ciekawe i pozwalające spojrzeć na siebie z innej perspektywy będą zajęcia z użyciem kamery, podczas których każdy z uczestników szkolenia będzie mógł zostać poddany konstruktywnej ocenie.

Program szkolenia:

Niniejszy program szkolenia stanowi własność intelektualną Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER lub osób trzecich, w których imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER występuje. Materiał jest poufny i podlega ochronie prawem autorskim. Kopiowanie, przekazywanie osobom trzecim oraz wykorzystanie niezgodne z intencją organizatora szkolenia jest zabronione i stanowi naruszenie prawa.



Dzień 1
1.Powitanie- rozpoczęcie szkolenia.
A. Autoprezentacja uczestników szkolenia.
B. Krótka wymiana doświadczeń w zakresie trudności związanych z procesami zarządzania sprzedażą.
2. Zarządzanie zespołem handlowców– zagadnienia wstępne.
A. Definicja zarządzania sprzedażą.
B. Postawa w zarządzaniu na szczeblu menedżerskim.
C. Techniki wpływu.
3. Skuteczna komunikacja w zarządzaniu sprzedażą
A. Komunikacja werbalna.
B. Komunikacja niewerbalna.
C. Asertywność w zarządzaniu.
4. Ochrona własnych interesów w relacjach menedżer – zespół handlowców.
A. Dokładne przygotowanie się do udziału w etapach procesu zarządzania.
B. Poszukiwanie alternatywy w przypadku braku porozumienia obu stron.
C. Interesy a stanowiska w procesie zarządzania.
5. Omówienie poszczególnych metod zarządzania sprzedażą.

Dzień 2 
1. Ja w roli dyrektora sprzedaży:
A. Umiejętności i cechy skutecznego menedżera.
B. Źródła autorytetu.
C. Próba dokonania samooceny: moje mocne i słabe strony jako przełożonego menedżera I przełożonego.
D. Ja w roli skutecznego obserwatora podległego mi zespołu handlowców.
E. Uczenie przez przykład.
2. Analiza rożnych strategii i narzędzi zarządzania sprzedażą.
3. Omówienie kolejnych etapów I ich znaczenia dla procesu skutecznego zarządzania sprzedażą:
A. Selekcja I rekrutacja pracowników.
B. Efektywna motywacja.
C. Ocena poszczególnych członków podległego zespołu.
D.Wypracowanie wśród uczestników umiejętności mających na celu zwiększanie stopnia identyfikacji współpracowników z celami I założeniami danej instytucji.
E. Grupa sprzedawców jako zespół.
4. Intensywny trening zarządzania sprzedażą.
5. Podsumowanie – zakończenie szkolenia.
A. Kluczowe zasady procesu zarządzania sprzedażą.
B. Ćwiczenia utrwalające zdobytą wiedzę.
C. Podsumowanie szkolenia.

Informacje organizacyjne

Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć

  • szkolenie trwa 2 dni (16h)
  • zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
  • ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
  • w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad


Dzień I
Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.12:00 -przerwa kawowa
Godz.14.00 -przerwa obiadowa
Godz.16.00 -przerwa kawowa
Godz.18:00 -zakończenie szkolenia
Dzień II
Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.11:00 -przerwa kawowa
Godz.13.00 – przerwa obiadowa
Godz.15.00 -przerwa kawowa
Godz.17:00 -zakończenie szkolenia

Inwestycja1350.00zł netto (+23% VAT)
 

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).


Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym i kolacją: 1710 zł netto (+23% Vat)

 

Informacje o prelegentach:

Trener biznesu, wykładowca i konsultant HR. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach menedżerskich (Dyrektor Oddziału, Kierownik marketingu) oraz handlowych. Specjalizuje się w szkoleniach i konsultacjach dla zarządzających zespołami pracowniczymi.  Stosuje Regułę Pareto w prowadzonych przez siebie szkoleniach:  80 % zajęć warsztatowych i 20% mini wykład wraz z podsumowaniem przez trenera.  Pracował w charakterze Trenera Regionalnego (zarządzał zespołem Trenerów Obszarowych) i Głównego specjalisty w korporacjach: TP SA., oraz Ergo Hestia. Ekspert w zakresie zarządzania ludźmi, HR, przywództwa i sprzedaży.  Autor wielu publikacji w prasie specjalistycznej i serwisach internetowych z zakresu kierowania zespołami,  negocjacji i HR.  Twórca instrukcji procesu coaching’owego oraz finalista konkursu „Mówca znakomity. Twórca wielu programów szkoleniowych.  Absolwent Politechniki Warszawskiej (mgr inż.) i kilku studiów podyplomowych (zarządzanie, komunikacja i promocja w biznesie, polsko-niemieckich menedżerskich studiów podyplomowych oraz  studiów MBA ZZL. Wykładowca na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Logistyki i Wielkopolskiej Szkole Biznesu na studiach MBA. Poza pracą jest „molem książkowym”, krzyżówkowiczem  i kinomanem.

 

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1350 zł netto

Cena zawiera:

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw. -cena zawiera: -uczestnictwo w szkoleniu, -materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych] -materiały piśmiennicze [notatnik, długopis] -dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia -konsultacje poszkoleniowe -każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER -oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a  następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl). 


Wydarzenie: Certyfikowany Menedżer Sprzedaży - inspirujące warsztaty praktyczne dla osób zarządzających działem handlowym.