Szkolenie: Certyfikowany Office Manager - poziom II Kompendium wiedzy prawno - organizacyjnej

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/certyfikowany-office-manager---poziom-iikompendium-wiedzy-prawno---organizacyjnej-68059

Informacje o szkoleniu

  • Certyfikowany Office Manager - poziom II Kompendium wiedzy prawno - organizacyjnej


    ID szkolenia: 68059
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Prawo
  • Adres szkolenia:

    ADN Centrum Konf., Atrium Tower
    Al. Jana Pawła II 25,9p.
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 15-16.03.2017
    Godziny zajęć (czas trwania):
    15-16.03.2017
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Szanowni Państwo

Zapraszamy do udziału w praktycznych warsztatach: Office Manager – poziom zaawansowany. Przygotowaliśmy dla Państwa kompendium wiedzy prawno-organizacyjnej potrzebnej w pracy osób zajmujących się kompleksową obsługą biura i procesów biurowych.

Podczas szkolenia dowiesz się m.in.:

Jak chronić dane osobowe w biurze
Jakie są zasady archiwizowania dokumentacji
Jak domagać się roszczeń z tytułu otrzymania rzeczy wadliwej
Jak wygląda współpraca w najefektywniejszych spółkach na świecie
Jak zwiększyć efektywność i sprawną organizację pracy
Jak w praktyce wykorzystać regułę SMART
Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach uzyskując dodatkowo profity?

W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt telefoniczny z zespołem Langas Group pod numerem telefonu (22) 696 80 20 lub za pomocą poczty elektronicznej: szkolenia@langas.pl

Szkolenie skierowane jest do:

Office menedżerów
Kierowników biur
Kierowników i specjalistów ds. administracji
Kierowników sekretariatów
Osoby odpowiedzialne za koordynacje pracy biura

Program szkolenia:

DZIEŃ I

EFEKTYWNA KOMUNIKACJA - ORGANIZACJA PRACY - ZARZĄDZANIE ZORIENTOWANE NA CELE – TRUDNE SYTUACJE W OBSŁUDZE SPÓŁKI

9.00 – 09.30 Rejestracja i powitalna kawa i herbata
09.30 Rozpoczęcie Szkolenia

Ekspert: Arkadiusz Żurek - mówca motywacyjny, coach kadry managerskiej

ORGANIZACJA PRACY W BIURZE

W jaki sposób pracować z ludźmi, żeby osiągać zamierzone cele? Dylemat: czas i wymagania vs. zespół i zaufanie?
Wyzwania w kontekście zmiany podejścia do działania organizacji
Jak będą wyglądać współpraca przyszłości i jak wyglądają zespoły w najefektywniejszych organizacjach?
Jak wygląda współpraca w najefektywniejszych spółkach na świecie

EFEKTYWNOŚĆ I SPRAWNA ORGANIZACJA CZASU W PRACY

Jakie są Twoje kluczowe obszary działania?
W jaki sposób wartościujesz czas?
Praktyczne wykorzystanie reguły SMART
Skutki koncentracji na jednym zadaniu, a realność wielozadaniowej pracy
Kontrola nad realizacją zadania jako czynnik motywujący do działania

ZMIANA NAWYKÓW W WYKONYWANIU ZADAŃ

Jak identyfikować złe nawyki i wprowadzić nowe formy zachowań?
Odpowiedzialność za działania a odpowiedzialność za efekty
Podstawowe style w zarządzaniu – koncentracja na zasobach, procesach lub rezultatach (celach)

TRUDNE SYTUACJE W OBSŁUDZE FIRMY JAKO SZANSA NA UZYSKANIE DODATKOWYCH PROFITÓW

Bank trudnych sytuacji z realności zawodowej uczestników. Z czym się spotykam i trudno mi sobie poradzić?
Test uwarunkowań i preferencji zachowywania się w sytuacji konfliktowej
Style rozwiązywania konfliktów – mini wykład i analiza testów uczestników
Przedstawienie możliwych taktyk działania i komunikowania w sytuacji konfliktu
Budowanie algorytmów najlepszych rozwiązań dla analizowanych trudnych sytuacjach
W jaki sposób dzięki trudnym sytuacjom uzyskiwać wyższą marżę w projektach

16.30 Zakończenie I dnia szkolenia szkolenia

DZIEŃ II

PRAWO PRACY – ARCHIWIZACJA – ZAKUPY - OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W PRACY OFFICE MANAGERA

8.30 – 09.00 Rejestracja i powitalna kawa i herbata
09.00 Rozpoczęcie Szkolenia

Ekspert: Romana Pietruk - ekspert prawa gospodarczego, postępowania administracyjnego, bezpieczeństwa umów i danych

PODSTAWY PRAWA PRACY W PRACY OFFICE MANAGERA

Umowa o pracę a umowy cywilnoprawne
Zmiana warunków umowy o pracę
Umowa o zakazie konkurencji, umowa o zachowaniu poufności
Wypowiedzenie i rozwiązanie umowy o pracę
Kontrola PiP
Roszczenia pracowników i pracodawców

ARCHIWIZACJA W PIGUŁCE

Uprawnienia i dostęp do informacji w firmie
Państwowy i niepaństwowy zasób archiwalny
Tworzenie instrukcji kancelaryjnej oraz instrukcji archiwalnych
Archiwum zakładowe
Usługi firm zewnętrznych w zakresie archiwizacji – zapisy w umowach, realizacja
Jakie są procedury prawne brakowania dokumentacji niearchiwalnej?
Jakie są okresy przechowywania dokumentów w archiwum?
Archiwista jako koordynator czynności kancelaryjnych
Zakończenie działalności instytucji – co z dokumentami?

ZAKUPY W BIURZE DLA ZAAWANSOWANYCH

Nowelizacja ustawa o terminach płatności w transakcjach handlowych
Zapytanie ofertowe, oferta
Ogólne warunki sprzedaży
Zadatek i zaliczka
Kary umowne, poręczenie, gwarancja bankowa, zastrzeżenie własności rzeczy sprzedanej, itd.
Dostawa, kurier, sprawdzenie rzeczy, itd.
Reklamacje, rękojmia, gwarancja
Roszczenia z tytułu otrzymania rzeczy wadliwej

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W PRACY OFFICE MANAGERA

Czym są dane osobowe?
Zabiory danych osobowych – gromadzenie, przechowywanie, udostępnianie
Nowa rola i zadania ABI
W jaki sposób chronić dane osobowe? – wymogi dyktowane ustawowo
Warunki techniczne przetwarzania danych osobowych
Niezbędna dokumentacja w aspekcie ochrony danych osobowych
Odpowiedzialność pracodawcy za wytwarzanie dokumentacji w wersji pisemnej i elektronicznej

16.00 Zakończenie szkolenia

Informacje o prelegentach:

Romana Pietruk

Ekspert w zakresie prawa gospodarczego, postępowania administracyjnego, umów w obrocie gospodarczym, ochrony danych osobowych, windykacji i zabezpieczenia należności.
Trener prawa. Wspólnik kancelarii prawnej; Prowadziła szkolenia dla sektora bankowego i instytucji finansowych, przedsiębiorców oraz administracji publicznej; Trener z zakresu m.in. Systemu NKW;
Prowadziła zajęcia dla kadry Wydziałów Ksiąg Wieczystych; sędziów, referendarzy, sekretarzy sądowych, pracowników administracji i informatyków; pracowników Ośrodków Migracyjnych; Autorka publikacji naukowych z zakresu prawa.

Arkadiusz Żurek

Trener Biznesu, Mówca Motywacyjny, Coach kadry managerskiej, ceniony przez klientów za wyjątkową efektywność i indywidualne podejście do Uczestników.
Posiada interdyscyplinarne doświadczenie biznesowe i edukacyjne - dzięki temu świetnie rozumie swoich klientów. Dyrektor Zarządzający oraz dyrektor odpowiedzialny za Sprzedaż, HR, Marketing oraz departament szkoleń w wielu spółkach. Pracował dla klientów premium w branżach: motoryzacyjnej, IT, ochrony, deweloperskiej. Doskonale zna zarówno specyfikę B2B, B2C. Negocjował wysokobudżetowe kontrakty. Absolwent programu MBA National Louis University w Chicago, 2 kierunków pedagogicznych na jezuickim uniwersytecie, Międzynarodowa Szkoła Dziennikarska, Certyfikowany Trener i Konsultant Zarządzania – MATRIK. Prowadzi projekty szkoleniowe w języku angielskim.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1470 - zgłoszenie do 27.02.2017

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie do organizatora formularza zgłoszeniowego.
Sposób płatności przelewem przed rozpoczęciem szkolenia na konto Langas Group

Szkolenie, kurs: Certyfikowany Office Manager - poziom II Kompendium wiedzy prawno - organizacyjnej