Szkolenie

Certyfikowany specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta - 3-dniowe warsztaty praktyczne online.

O szkoleniu

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym.
Dlaczego warto wziąć udział?

Cel szkolenia

Szkolenie zaprojektowano dla osób, których praca zawodowa związana jest z szeroko pojętą sprzedażą i które chcą zdobyć lub uzupełnić kwalifikacje z zakresu technik sprzedaży, pozyskiwania klientów i obsługi klienta. Szkolenie dostarcza wiedzy i cennych praktycznych rozwiązań oraz pozwala na podniesienie efektywności zawodowej Uczestników.

 

Korzyści dla uczestników

• Osiągnięcie większej skuteczności zawodowej specjalistów ds. sprzedaży i obsługi klienta
• Zwiększenie motywacji do pracy
• Wzrost efektywności sprzedaży
• Większa satysfakcja klientów
• Umocnienie pozycji na rynku
• Ciekawe materiały szkoleniowe.

Kto powinien wziąć udział?

Grupa docelowa

• Przyszli i obecni specjaliści ds. sprzedaży i obsługi klienta
• Handlowcy stacjonarni i terenowi
• Przedstawiciele handlowi
• Kierownicy zespołów sprzedażowych
• Pracownicy biura obsługi klienta
• Inżynierowie wspierający sprzedaż
• Pracownicy działu marketingu
• Wszystkie osoby zainteresowane omawianą podczas szkolenia tematyką.

 

Metody pracy podczas szkolenia on-line:

  • wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
  • szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
  • bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
  • pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
  • podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
  • otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
  • masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
  • otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Program szkolenia

Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Dzień I
1. Rozpoczęcie warsztatów:
-Powitanie uczestników.
-Prezentacja uczestników - wymiana doświadczeń w zakresie sprzedaży i obsługi klienta.
-Ustalenie priorytetów.
-Ja w roli efektywnego specjalisty ds. sprzedaży i obsługi klienta.
2. Rola obsługi klienta w dzisiejszym świecie.
3. Profesjonalizm w obsłudze klienta budowaniem przewagi wobec konkurencji.
4. Każdy z nas jest klientem.
5. Oczekiwania klientów.
6. Proces obsługi klienta.
-Badanie potrzeb klientów.
-Przedstawianie oferty, propozycji spełnienia potrzeby. Model cecha - korzyść.
-Rozwiewanie obiekcji klienta.
7. Komunikacja z klientami - mówienie językiem korzyści.
8. Typy klientów.
9. Typy klientów a sposób komunikacji z nimi.
10. Praca z klientem wymagającym.
11. Kontakt z klientem.
-Zadawanie pytań.
-Parafraza.
-Budowanie kontaktu z klientem.
-Pierwsze wrażenie.
-Udzielanie informacji klientowi.
12. Cechy idealnego sprzedawcy/doradcy klienta.
13. Wartości w kontakcie z klientami, troska, uczciwość, budowanie zadowolenia klientów.

Dzień II i III
1. Wprowadzenie w tematykę profesjonalnej sprzedaży
2. Sprzedaż - zakres oraz istota zjawiska.
3. Sprzedawca - profesjonalista: cechy, wiedza, umiejętności.
3. Klient: sposób myślenia i podejmowania decyzji oraz oczekiwania wobec sprzedawcy.
4. Sprzedawanie jako proces- struktura procesu sprzedaży.
5. Stary i nowy model procesu sprzedaży.
6. 5 kroków/etapów procesu sprzedaży.
7. Etap I: Nawiązywanie kontaktu i budowanie właściwych relacji z klientem.
8. Etap II: Analiza potrzeb oraz bieżącej sytuacji klienta.
9. Etap III: Prezentacja firmy oraz jej oferty.
10. Etap IV: Zastrzeżenia zgłaszane przez klienta podczas rozmowy handlowej oraz metody radzenia sobie z nimi stosowane przez sprzedawcę.
11. Etap V: Finał rozmowy handlowej, czyli jak zamknąć sprzedaż/ proces obsługi.
Podsumowanie zajęć oraz praktyczne wnioski na przyszłość.


W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.

Czas trwania

3 dni

Prelegenci

Cytat

Trener SEMPER - Specjalista ds. sprzedaży.

Gdzie i kiedy

Online 24 - 26 maja 2021

Gdzie i kiedy

Online 21 - 23 czerwca 2021

Gdzie i kiedy

Online 19 - 21 lipca 2021

Gdzie i kiedy

Online 23 - 25 sierpnia 2021

Gdzie i kiedy

Online 13 - 15 września 2021

Weź udział

Szkolenie online
zł netto
1790 PLN
+23% vat
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa

Organizator

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań
Libelta 1a/2
woj. wielkopolskie
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER to oddany, profesjonalny zespół fachowców dogłębnie analizujący Państwa potrzeby, działając z pełną odpowiedzialnością i zaangażowaniem. To instytucja głównie specjalizująca się w realizacji projektów...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a   następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).  

Wymagania techniczne: Komputer, smartfon lub tablet podłączony do internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań Libelta 1a/2
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!