O szkoleniu
Promocja cenowa! (*)
• 5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (2090,00 zł netto + VAT)
• 7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (2046,00 zł netto + VAT)
* Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 9.11.2013 r.
Szkolenie ma na celu:
doskonalenie umiejętności postępowania z klientami
zaplanowanie odpowiedniej strategii współpracy z kluczowymi klientami
dostarczenie wiedzy inarzędzi na temat oceny jakości związku z klientem
poznanie metod pozycjonowania dostawców Klienta oraz własnej pozycji
doskonalenie umiejętności negocjacyjnych
spowodowanie wzrostu rentowności w relacjach z klientami
• 5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (2090,00 zł netto + VAT)
• 7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (2046,00 zł netto + VAT)
* Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 9.11.2013 r.
Szkolenie ma na celu:
doskonalenie umiejętności postępowania z klientami
zaplanowanie odpowiedniej strategii współpracy z kluczowymi klientami
dostarczenie wiedzy inarzędzi na temat oceny jakości związku z klientem
poznanie metod pozycjonowania dostawców Klienta oraz własnej pozycji
doskonalenie umiejętności negocjacyjnych
spowodowanie wzrostu rentowności w relacjach z klientami
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie o wysokim stopniu zaawansowania ze względu na zastosowane w nim know-how i narzędzia analityczne.
Szkolenie skierowane jest do osób zarządzających relacjami z Klientami: dyrektorów operacyjnych, dyrektorów sprzedaży, key account managerów, regionalnych kierowników sprzedaży, kierowników działu obsługi klienta oraz członków zespołów ds. obsługi klientów.
Szkolenie to przedstawia i wprowadza do działów sprzedaży segmentację klientów w oparciu o skorelowane z celami strategicznymi firmy kryteria segmentacji, informację o rynku, bada pozycję dostawcy, uczy właściwego wykorzystywania posiadanych zasobów.
W szkoleniu wprowadzono elementy controllingu (analiza CVP), gdzie uczestnicy szkolenia uczą się posługiwania tą analizą w celu maksymalizowania zysków płynących ze współpracy z klientami oraz podejmowania decyzji na poziomie strategicznym i operacyjnym. Działania te, obecnie nabierają coraz większego znaczenia w przypadku zmieniającej się bardzo dynamicznie, polskiej rzeczywistości.
Szkolenie zawiera również elementy negocjacji z naciskiem na umiejętność renegocjowania i prowadzenia negocjacji zespołowych.
Ze względu na warsztatowy, konsultacyjny i częściowo analityczny charakter - szkolenie prowadzone jest w grupach liczących do 8 osób.
Uczestnicy powinni posiadać podstawową umiejętność posługiwania się Excelem.
Szkolenie skierowane jest do osób zarządzających relacjami z Klientami: dyrektorów operacyjnych, dyrektorów sprzedaży, key account managerów, regionalnych kierowników sprzedaży, kierowników działu obsługi klienta oraz członków zespołów ds. obsługi klientów.
Szkolenie to przedstawia i wprowadza do działów sprzedaży segmentację klientów w oparciu o skorelowane z celami strategicznymi firmy kryteria segmentacji, informację o rynku, bada pozycję dostawcy, uczy właściwego wykorzystywania posiadanych zasobów.
W szkoleniu wprowadzono elementy controllingu (analiza CVP), gdzie uczestnicy szkolenia uczą się posługiwania tą analizą w celu maksymalizowania zysków płynących ze współpracy z klientami oraz podejmowania decyzji na poziomie strategicznym i operacyjnym. Działania te, obecnie nabierają coraz większego znaczenia w przypadku zmieniającej się bardzo dynamicznie, polskiej rzeczywistości.
Szkolenie zawiera również elementy negocjacji z naciskiem na umiejętność renegocjowania i prowadzenia negocjacji zespołowych.
Ze względu na warsztatowy, konsultacyjny i częściowo analityczny charakter - szkolenie prowadzone jest w grupach liczących do 8 osób.
Uczestnicy powinni posiadać podstawową umiejętność posługiwania się Excelem.
Program szkolenia
1. Klienci - wprowadzenie
Klienci - portret współczesnego Klienta
Sprzedaż, a cele firmy - priorytety
Cele, szanse, zagrożenia, zasoby
automatyczne rozkładanie kosztów
wartość stałego Klienta
Inwestycje w Klientów
2. Identyfikacja Klientów docelowych
Segmentacja Klientów, grup Klientów
Kryteria atrakcyjności Klienta, pożądane cechy
wartość Klienta w czasie
częstotliwość transakcji z Klientem
średnia wartość transakcji
terminowość wywiązywania się ze zobowiązań
rentowność ze współpracy z Klientami
wymagania Klienta wobec dostawcy
rodzaj tworzonych relacji z dostawcami
Analiza atrakcyjności Klientów
Analiza rentowności współpracy zKlientami (CVP - cost-volume-profit)
Decyzje ipostępowanie zKlientami wg kluczy identyfikacji
3. Obsługa zidentyfikowanych Klientów, grup Klientów
Pomiar przez punkty odniesienia w sferze obsługi Klienta
Procedura pomiaru
etapy pomiaru
analiza i interpretacja danych
Doskonalenie obsługi Klientów
ustalenie standardów obsługi
współczynnik obsługi Klienta
Implementacja
Tworzenie zespołów ds. obsługi Klientów
Systemy komunikacji zKlientem - CRM
4. Mechanizmy funkcjonujące u Klienta
Kultury organizacyjne iich rozpoznawanie
Model mapy decyzyjnej Klienta
nieformalne struktury decyzyjne i ich rola
taktyki i strategie wejścia
5. Budowanie relacji z Klientami
Modele kształtowania współpracy
Etapy kształtowania więzi - charakterystyka
Potencjalne zagrożenia
6. Negocjacje z Klientami
Dynamika procesu negocjacyjnego
Zespoły negocjacyjne
Role merytoryczne itaktyczne w negocjacjach
Symulacje sytuacji negocjacyjnych - negocjacje pozycyjne (zagadnienia):
renegocjacje
negocjacje zespołowe
Klienci - portret współczesnego Klienta
Sprzedaż, a cele firmy - priorytety
Cele, szanse, zagrożenia, zasoby
automatyczne rozkładanie kosztów
wartość stałego Klienta
Inwestycje w Klientów
2. Identyfikacja Klientów docelowych
Segmentacja Klientów, grup Klientów
Kryteria atrakcyjności Klienta, pożądane cechy
wartość Klienta w czasie
częstotliwość transakcji z Klientem
średnia wartość transakcji
terminowość wywiązywania się ze zobowiązań
rentowność ze współpracy z Klientami
wymagania Klienta wobec dostawcy
rodzaj tworzonych relacji z dostawcami
Analiza atrakcyjności Klientów
Analiza rentowności współpracy zKlientami (CVP - cost-volume-profit)
Decyzje ipostępowanie zKlientami wg kluczy identyfikacji
3. Obsługa zidentyfikowanych Klientów, grup Klientów
Pomiar przez punkty odniesienia w sferze obsługi Klienta
Procedura pomiaru
etapy pomiaru
analiza i interpretacja danych
Doskonalenie obsługi Klientów
ustalenie standardów obsługi
współczynnik obsługi Klienta
Implementacja
Tworzenie zespołów ds. obsługi Klientów
Systemy komunikacji zKlientem - CRM
4. Mechanizmy funkcjonujące u Klienta
Kultury organizacyjne iich rozpoznawanie
Model mapy decyzyjnej Klienta
nieformalne struktury decyzyjne i ich rola
taktyki i strategie wejścia
5. Budowanie relacji z Klientami
Modele kształtowania współpracy
Etapy kształtowania więzi - charakterystyka
Potencjalne zagrożenia
6. Negocjacje z Klientami
Dynamika procesu negocjacyjnego
Zespoły negocjacyjne
Role merytoryczne itaktyczne w negocjacjach
Symulacje sytuacji negocjacyjnych - negocjacje pozycyjne (zagadnienia):
renegocjacje
negocjacje zespołowe
Czas trwania
21 godzin
Prelegenci

Praktyk, trener z bogatym doświadczeniem zawodowym - przez wiele lat był zatrudniony na stanowiskach prezesa, dyrektora sprzedaży oraz coacha w dużych przedsiebiorstwach. Konsultant gospodarczy w zakresie zarządzania, zarządzania sprzedażą i dystrybucją. Doświadczony trener, prowadził szkolenia dla wielu dużych koncernów polskich i międzynarodowych, szkoli dla biznesu od 12 lat. Absolwent kursów zarządzania przedsiębiorstwem organizowanych przez Purdue University oraz w Kansas City i Toronto. Autor m.in. projektu wdrożonego dla jednej z międzynarodowych firm logistycznych, polegającego na przygotowaniu założeń, systemu komunikacji, standardów wyników i systemu motywacji finansowej w oparciu o zarządzanie przez cele w dziale sprzedaży (SBO/MBO) oraz autor programu akredytowanego przez PHARE z zakresu zarządzania sprzedażą.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Hotel Gromada
00-012 Warszawa
Plac Powstańców Warszawy 2
woj. mazowieckie
Hotel Gromada
34-500 Zakopane
Tetmajera 14a
woj. małopolskie
Hotel Gromada
00-012 Warszawa
Plac Powstańców Warszawy 2
woj. mazowieckie
Hotel Wersal ***
34-500 Zakopane
Tetmajera
woj. małopolskie
Hotel Wersal ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 14a
woj. małopolskie
szczegóły 7 dni przed szkoleniem
Warszawa
szczegóły 7 dni przed szkoleniem
woj. mazowieckie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
z
220
zł
Cena zawiera:
- Pobyt: od 8.12.2013 r. (kolacja) do 11.12.2013 r.(obiad) zakwaterowanie w pokojach 2-os. do pok. 1-os. dopłata 300 zł + VAT (ograniczona ilość) pełne wyżywienie materiały szkoleniowe certyfikat ukończenia szkolenia imprezę integracyjną w karczmie góralskiej bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny i jacuzzy
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005.
Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
Powiadomienia o nowych terminach