Szkolenie
Coaching dla handlowców
O szkoleniu
Cel i zakres szkolenia:
• zdobycie wiedzy na temat istoty coachingu oraz narzędzi wykorzystywanych w coachingu handlowym
• dostarczenie wiedzy i narzędzi pozwalających na dostosowanie metod coachingu do stylu pracy, uczenia się oraz osobowości handlowców
• dostarczenie wiedzy na temat sposobów przekazywania informacji podczas rozmów coachingowych
• zdobycie wiedzy na temat istoty coachingu oraz narzędzi wykorzystywanych w coachingu handlowym
• dostarczenie wiedzy i narzędzi pozwalających na dostosowanie metod coachingu do stylu pracy, uczenia się oraz osobowości handlowców
• dostarczenie wiedzy na temat sposobów przekazywania informacji podczas rozmów coachingowych
Kto powinien wziąć udział?
sprzedawcy, negocjatorzy, menedżerowie, Osoby mające kontakt z klientem, szefowie firm, osoby zarządzające działem sprzedaży. A także wszyscy, którzy chcą zwiększyć swoją skuteczność w sprzedaży
Program szkolenia
1. Podstawy coachingu – jak, kto, kiedy i gdzie?
• Czym jest coaching
• Cele coachingu
• Różnice między coachingiem a pokrewnymi działaniami wspierającymi
• Mity na temat coachingu
2. Proces coachingu
• Sesje coachingowe
• Wyznaczanie celów
• Budowanie planu
• Przegląd działań
• Informacja zwrotna
3. Dlaczego coaching - jak skutecznie wykorzystać metodę coachingu w rozwoju handlowców ?
• Najważniejsze zagadnienia związane ze szkoleniem i rozwojem handlowców
• Prawidłowy dobór metod rozwojowych na poszczególnych etapach rozwoju handlowca
• Zdefiniowanie obszarów, które można rozwijać poprzez coaching
• Jak wykorzystać coaching do podwyższania wewnętrznej motywacji i zaangażowania handlowców
4. Podstawowe narzędzia i modele coachingowe
• Słuchanie
• Zadawanie pytań
• Parafraza, odzwierciedlanie
• Udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej
• Model GROW
• Model EXACT
5. Kto może zostać coachem?
• Stopnie zaawansowania w profesji coacha - handlowca
• Kluczowe kompetencje i umiejętności skutecznego coacha
• Postawa coacha
6. Najczęstsze błędy w coachingu handlowców
• Błędy wynikające ze stosowania w coachingu narzędzi pochodzących z metod szkoleniowych i instruktażowych
• Błędy wynikające z różnicy doświadczeń coacha i coachowanego
• Błędy w planowaniu etapów coachingu
• Błędy związane z wytyczaniem celów i zadań
• Błędy popełniane na etapie udzielania informacji zwrotnej
• Sposoby uniknięcia najczęściej popełnianych błędów
• Czym jest coaching
• Cele coachingu
• Różnice między coachingiem a pokrewnymi działaniami wspierającymi
• Mity na temat coachingu
2. Proces coachingu
• Sesje coachingowe
• Wyznaczanie celów
• Budowanie planu
• Przegląd działań
• Informacja zwrotna
3. Dlaczego coaching - jak skutecznie wykorzystać metodę coachingu w rozwoju handlowców ?
• Najważniejsze zagadnienia związane ze szkoleniem i rozwojem handlowców
• Prawidłowy dobór metod rozwojowych na poszczególnych etapach rozwoju handlowca
• Zdefiniowanie obszarów, które można rozwijać poprzez coaching
• Jak wykorzystać coaching do podwyższania wewnętrznej motywacji i zaangażowania handlowców
4. Podstawowe narzędzia i modele coachingowe
• Słuchanie
• Zadawanie pytań
• Parafraza, odzwierciedlanie
• Udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej
• Model GROW
• Model EXACT
5. Kto może zostać coachem?
• Stopnie zaawansowania w profesji coacha - handlowca
• Kluczowe kompetencje i umiejętności skutecznego coacha
• Postawa coacha
6. Najczęstsze błędy w coachingu handlowców
• Błędy wynikające ze stosowania w coachingu narzędzi pochodzących z metod szkoleniowych i instruktażowych
• Błędy wynikające z różnicy doświadczeń coacha i coachowanego
• Błędy w planowaniu etapów coachingu
• Błędy związane z wytyczaniem celów i zadań
• Błędy popełniane na etapie udzielania informacji zwrotnej
• Sposoby uniknięcia najczęściej popełnianych błędów
Czas trwania
9.00-15.30
Prelegenci


Monika Chmurska - ukończyła Zarządzanie na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Psychologię w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz studia podyplomowe z zakresu zarządzania personelem i zarządzania projektami. Od początku swej pracy zawodowej związana z obszarem zasobów ludzkich, szkoleniami oraz rozwojem pracowników. Doświadczenie zawodowe zdobywała w dziale HR w jednej z największych firm produkcyjnych w Polsce, następnie w firmach szkoleniowo – doradczych, tworząc i realizując projekty szkoleniowe, opracowując programy szkoleń oraz prowadząc szkolenia.
Prowadzi szkolenia z zakresu: zarządzania, strategii personalnych, rozwoju pracowników, rozwoju kompetencji menedżerskich, komunikacji, sprzedaży i obsługi klienta, kreatywności, umiejętności interpersonalnych, radzenia sobie ze stresem, budowania zespołów, zarządzania projektami.
Prowadzi szkolenia z zakresu: zarządzania, strategii personalnych, rozwoju pracowników, rozwoju kompetencji menedżerskich, komunikacji, sprzedaży i obsługi klienta, kreatywności, umiejętności interpersonalnych, radzenia sobie ze stresem, budowania zespołów, zarządzania projektami.
Weź udział
Cena 1
z
711
PLN
Cena zawiera:
- udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator
Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego SA
31-542 Kraków
ul. Kordylewskiego 11
woj. małopolskie
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
przelew
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego SA
31-542 Kraków
ul. Kordylewskiego 11