Szkolenie
Coaching jako metoda rozwoju pracowników - rozwój i optymalne wykorzystanie potencjału pracowników
O szkoleniu
Celem szkolenia jest:
Poznanie głównych zasad prowadzenia coachingu oraz metod rozwijania umiejętności wspierania pracowników w procesie realizacji ich celów rozwojowych. Poprawienie efektywności zarządzania personelem, ułatwienie relacji interpersonalnych, podniesienie efektywności działania zespołów pracowniczych.
Poznanie głównych zasad prowadzenia coachingu oraz metod rozwijania umiejętności wspierania pracowników w procesie realizacji ich celów rozwojowych. Poprawienie efektywności zarządzania personelem, ułatwienie relacji interpersonalnych, podniesienie efektywności działania zespołów pracowniczych.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie skierowane jest do:
Menedżerów, kierowników, liderów zespołów oraz wszystkich osób odpowiedzialnych za rozwój zaodowy swoich pracowników i efekty ich pracy.
Menedżerów, kierowników, liderów zespołów oraz wszystkich osób odpowiedzialnych za rozwój zaodowy swoich pracowników i efekty ich pracy.
Program szkolenia
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
Podstawowe pojęcia coachingu
Istota i znaczenie coachingu w zarządzaniu personelem
Rola i kluczowe zadania coacha
Metody działania i strategie zachowań osób w procesie coachingu
Coaching jako istotny czynnik wpływający na motywację pracowników
Coaching jako strategia rozwoju pracowników
Czynniki decydujące o rozwoju zawodowym
Rola coacha na różnych etapach rozwoju
Coaching wobec nowych pracowników
Diagnozowanie potencjału rozwojowego nowego pracownika
Wyznaczenie zadań nowemu pracowników
Etapy prowadzenia coachingu: definiowanie, planowanie, rozwój, ocena (ewaluacja)
Zdefiniowanie obszarów rozwoju pracownika: definiowanie celów, planowanie zadań w ramach procesu coachingu
Poznanie zasad, technik i metod uczenia osób dorosłych
Techniki komunikacyjne w procesie coachingu: aktywne słuchanie, parafraza, predykaty sensoryczne
Informacja zwrotna w rozmowie coachingowej: cele i funkcje informacji zwrotnej, zasady udzielania informacji zwrotnej, określenie intencji, opinie, ocena konkretnych zachowań, potwierdzenie zrozumienia informacji zwrotnej
Podstawowe pojęcia coachingu
Istota i znaczenie coachingu w zarządzaniu personelem
Rola i kluczowe zadania coacha
Metody działania i strategie zachowań osób w procesie coachingu
Coaching jako istotny czynnik wpływający na motywację pracowników
Coaching jako strategia rozwoju pracowników
Czynniki decydujące o rozwoju zawodowym
Rola coacha na różnych etapach rozwoju
Coaching wobec nowych pracowników
Diagnozowanie potencjału rozwojowego nowego pracownika
Wyznaczenie zadań nowemu pracowników
Etapy prowadzenia coachingu: definiowanie, planowanie, rozwój, ocena (ewaluacja)
Zdefiniowanie obszarów rozwoju pracownika: definiowanie celów, planowanie zadań w ramach procesu coachingu
Poznanie zasad, technik i metod uczenia osób dorosłych
Techniki komunikacyjne w procesie coachingu: aktywne słuchanie, parafraza, predykaty sensoryczne
Informacja zwrotna w rozmowie coachingowej: cele i funkcje informacji zwrotnej, zasady udzielania informacji zwrotnej, określenie intencji, opinie, ocena konkretnych zachowań, potwierdzenie zrozumienia informacji zwrotnej
Czas trwania
9.00-16.30 - 2 dni
Prelegenci


Szolenie prowadzi ekspert z wieloletnim doświadczeniem
Weź udział
Cena 1
cena netto
1490
PLN
Cena zawiera:
- Cena szkolenia obejmuje koszt wynajęcia sali, wynagrodzenie trenera, 4 przerwy kawowe i 2 przerwy obiadowe, materiały dla uczestników szkolenia w formie skryptu.
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Competitive Skills Sp. z o.o.
02-942 Warszawa
ul. Konstancińska 2
woj. mazowieckie
Competitive Skills działa na polskim rynku od 2006 roku świadcząc profesjonalne usługi dla biznesu, w tym szkolenia i projekty doradcze. Naszymi Klientami są zarówno największe międzynarodowe korporacje jak również firmy z sektora MSP i urzędy państw...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Koszt udziału jednej osoby w dwudniowym szkoleniu wynosi 1 490 zł + VAT.W przypadku zgłoszenia większej liczby osób z jednej firmy, proponujemy atrakcyjne zniżki:
W przypadku zgłoszenia 2 osób z jednej firmy - zniżka 10%
W przypadku zgłoszenia 3 lub więcej osób z jednej firmy - zniżka 15%
Dodatkowo proponujemy zniżkę w wysokości 5% osobom zgłoszonym najpóźniej 21 dni przed planowanym terminem szkolenia. Warunkiem otrzymania tej zniżki jest uiszczenie opłaty za szkolenie nie później niż 21 dni przed jego rozpoczęciem.
W przypadku zgłoszenia 2 osób z jednej firmy - zniżka 10%
W przypadku zgłoszenia 3 lub więcej osób z jednej firmy - zniżka 15%
Dodatkowo proponujemy zniżkę w wysokości 5% osobom zgłoszonym najpóźniej 21 dni przed planowanym terminem szkolenia. Warunkiem otrzymania tej zniżki jest uiszczenie opłaty za szkolenie nie później niż 21 dni przed jego rozpoczęciem.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Competitive Skills Sp. z o.o.
02-942 Warszawa
ul. Konstancińska 2