Szkolenie: Cold Calling B2B dla menedżerów sprzedaży

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/cold-calling-b2b-dla-menedzerow-sprzedazy-70976-id608

Informacje o szkoleniu

  • Cold Calling B2B dla menedżerów sprzedaży


    ID szkolenia: 70976
    Typ: Szkolenia
    Branża/temat: Marketing, reklama, PR
  • Adres szkolenia:

    MsMermaid - Conference Center
    Wioślarska 8
    00-411 Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 13-14.06.2019
    Godziny zajęć (czas trwania):
    .
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
    Krakowskie Przedmieście 79
    00-079 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

2/3 ankietowanych osób w Polsce nie odebrało żadnego Cold Calla biznesowego w ciągu ostatnich 7 dni! Jednocześnie niespełna 10% handlowców regularnie wykonuje Cold Calling i tyleż samo managerów sprzedaży (mniej niż jeden na 10) przyznaje się do udzielania wsparcia swoim ludziom w tym zakresie”.

Cold Calling jest nadal jednym z najskuteczniejszych kanałów dotarcia do potencjalnych klientów. Daje on bezpośredni, natychmiastowy, pewny i tani sposób na sprawdzenie pomysłu/strategii sprzedażowej. Wystarczą 2 dni i praktycznie ZERO zł budżetu. Spróbuj. Nie masz nic do stracenia, oprócz możliwości uzyskania skutecznych narzędzi do pozyskiwania nowych klientów. Przekonaj i wesprzyj swoich handlowców w działaniach Cold Callingowych.

Szkolenie skierowane jest do:

.

Program szkolenia:

ENTALNOŚĆ SPRZEDAWCY

co blokuje sprzedawców przed regularnym Cold Callingiem?
psychologia w służbie sprzedaży i skuteczności handlowca
autosabotaż (samoutrudnianie) - ukryte strategie sprzedawców sabotujące ich działania i rozwój
Narzędzia, czyli pierwsze kroki handlowca w Cold Callingu

PIERWSZE SŁOWA W ROZMOWIE

waga i znaczenie pierwszych zdań w Cold Callingu
technika “Unikalna Rozmowa”, czyli czym jest tzw. „hak na uwagę” i jak go stworzyć w 3 prostych krokach
technika “Moja Wizytówka”, czyli jak wzmocnić handlowców poprzez wykorzystanie sukcesów własnych, firmy i zespołu
case study
DO KOGO DZWONIĆ

kto i kiedy słyszy NIE i jak je wyeliminować
składowe profesjonalnego i precyzyjnego Awatara Klienta
jak zapewnić legalne kontakty telefoniczne dla całego zespołu?
case study
SOCIAL SELLING NA LINKEDIN JAKO SILNY PARTNER COLD CALLINGU B2B

(nawet jeśli dzisiaj nie masz swojego profilu na tym portalu lub jest on słaby)

profesjonalny profil managera i handlowca na LinkedIn – od jakich działań zacząć?
budowanie i zwiększanie sieci kontaktów
pomysły na posty i artykuły
jak wykorzystać LinkedIn, jako wsparcie Cold Callingu?
case study
PROWADZENIE COLD CALLINGU I WERYFIKACJA DZIAŁAŃ

działania Cold Callingowe jako mini projekty
ile i kiedy dzwonić - praktyczne wskazówki wynikające z doświadczenia
follow upy, czyli zasady “powrotów” do klientów
programy, wtyczki i aplikacje wspomagające Cold Calling
programy do kontroli realizacji Cold Callingu

Informacje o prelegentach:

Karol Bartkowski Praktyk Cold Callingu B2B i Social Sellingu, czyli łączenia tego, co skuteczne, z tym, co daje nieograniczoną dźwignię.
Od 17 lat zajmuje się przemawianiem publicznym, biznesem i treningami sprzedaży.
Członek elitarnego Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, a także ekspert i prowadzący Brian Tracy International.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1570 - 23% VAT

Cena zawiera:

Cena szkolenia zawiera: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiad, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

zgłoszenie do 23.05.2019 - 1 570 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 24.05.2019 - 1 870 PLN + 23% VAT

Wydarzenie: Cold Calling B2B dla menedżerów sprzedaży