O szkoleniu
2/3 ankietowanych osób w Polsce nie odebrało żadnego Cold Calla biznesowego w ciągu ostatnich 7 dni! Jednocześnie niespełna 10% handlowców regularnie wykonuje Cold Calling i tyleż samo managerów sprzedaży (mniej niż jeden na 10) przyznaje się do udzielania wsparcia swoim ludziom w tym zakresie”.
Cold Calling jest nadal jednym z najskuteczniejszych kanałów dotarcia do potencjalnych klientów. Daje on bezpośredni, natychmiastowy, pewny i tani sposób na sprawdzenie pomysłu/strategii sprzedażowej. Wystarczą 2 dni i praktycznie ZERO zł budżetu. Spróbuj. Nie masz nic do stracenia, oprócz możliwości uzyskania skutecznych narzędzi do pozyskiwania nowych klientów. Przekonaj i wesprzyj swoich handlowców w działaniach Cold Callingowych.
Cold Calling jest nadal jednym z najskuteczniejszych kanałów dotarcia do potencjalnych klientów. Daje on bezpośredni, natychmiastowy, pewny i tani sposób na sprawdzenie pomysłu/strategii sprzedażowej. Wystarczą 2 dni i praktycznie ZERO zł budżetu. Spróbuj. Nie masz nic do stracenia, oprócz możliwości uzyskania skutecznych narzędzi do pozyskiwania nowych klientów. Przekonaj i wesprzyj swoich handlowców w działaniach Cold Callingowych.
Kto powinien wziąć udział?
.
Program szkolenia
ENTALNOŚĆ SPRZEDAWCY
co blokuje sprzedawców przed regularnym Cold Callingiem?
psychologia w służbie sprzedaży i skuteczności handlowca
autosabotaż (samoutrudnianie) - ukryte strategie sprzedawców sabotujące ich działania i rozwój
Narzędzia, czyli pierwsze kroki handlowca w Cold Callingu
PIERWSZE SŁOWA W ROZMOWIE
waga i znaczenie pierwszych zdań w Cold Callingu
technika “Unikalna Rozmowa”, czyli czym jest tzw. „hak na uwagę” i jak go stworzyć w 3 prostych krokach
technika “Moja Wizytówka”, czyli jak wzmocnić handlowców poprzez wykorzystanie sukcesów własnych, firmy i zespołu
case study
DO KOGO DZWONIĆ
kto i kiedy słyszy NIE i jak je wyeliminować
składowe profesjonalnego i precyzyjnego Awatara Klienta
jak zapewnić legalne kontakty telefoniczne dla całego zespołu?
case study
SOCIAL SELLING NA LINKEDIN JAKO SILNY PARTNER COLD CALLINGU B2B
(nawet jeśli dzisiaj nie masz swojego profilu na tym portalu lub jest on słaby)
profesjonalny profil managera i handlowca na LinkedIn – od jakich działań zacząć?
budowanie i zwiększanie sieci kontaktów
pomysły na posty i artykuły
jak wykorzystać LinkedIn, jako wsparcie Cold Callingu?
case study
PROWADZENIE COLD CALLINGU I WERYFIKACJA DZIAŁAŃ
działania Cold Callingowe jako mini projekty
ile i kiedy dzwonić - praktyczne wskazówki wynikające z doświadczenia
follow upy, czyli zasady “powrotów” do klientów
programy, wtyczki i aplikacje wspomagające Cold Calling
programy do kontroli realizacji Cold Callingu
co blokuje sprzedawców przed regularnym Cold Callingiem?
psychologia w służbie sprzedaży i skuteczności handlowca
autosabotaż (samoutrudnianie) - ukryte strategie sprzedawców sabotujące ich działania i rozwój
Narzędzia, czyli pierwsze kroki handlowca w Cold Callingu
PIERWSZE SŁOWA W ROZMOWIE
waga i znaczenie pierwszych zdań w Cold Callingu
technika “Unikalna Rozmowa”, czyli czym jest tzw. „hak na uwagę” i jak go stworzyć w 3 prostych krokach
technika “Moja Wizytówka”, czyli jak wzmocnić handlowców poprzez wykorzystanie sukcesów własnych, firmy i zespołu
case study
DO KOGO DZWONIĆ
kto i kiedy słyszy NIE i jak je wyeliminować
składowe profesjonalnego i precyzyjnego Awatara Klienta
jak zapewnić legalne kontakty telefoniczne dla całego zespołu?
case study
SOCIAL SELLING NA LINKEDIN JAKO SILNY PARTNER COLD CALLINGU B2B
(nawet jeśli dzisiaj nie masz swojego profilu na tym portalu lub jest on słaby)
profesjonalny profil managera i handlowca na LinkedIn – od jakich działań zacząć?
budowanie i zwiększanie sieci kontaktów
pomysły na posty i artykuły
jak wykorzystać LinkedIn, jako wsparcie Cold Callingu?
case study
PROWADZENIE COLD CALLINGU I WERYFIKACJA DZIAŁAŃ
działania Cold Callingowe jako mini projekty
ile i kiedy dzwonić - praktyczne wskazówki wynikające z doświadczenia
follow upy, czyli zasady “powrotów” do klientów
programy, wtyczki i aplikacje wspomagające Cold Calling
programy do kontroli realizacji Cold Callingu
Czas trwania
.
Prelegenci

Karol Bartkowski Praktyk Cold Callingu B2B i Social Sellingu, czyli łączenia tego, co skuteczne, z tym, co daje nieograniczoną dźwignię.
Od 17 lat zajmuje się przemawianiem publicznym, biznesem i treningami sprzedaży.
Członek elitarnego Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, a także ekspert i prowadzący Brian Tracy International.
Od 17 lat zajmuje się przemawianiem publicznym, biznesem i treningami sprzedaży.
Członek elitarnego Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, a także ekspert i prowadzący Brian Tracy International.
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
23% VAT
1 570
zł
Cena zawiera:
- Cena szkolenia zawiera: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiad, poczęstunek podczas przerw
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa
ul. Marszałkowska 58 lok. 15
woj. mazowieckie
W czasach dynamicznych zmian, postaw na firmę, która wie, co to znaczy SKUTECZNOŚĆ!
Co nas wyróżnia?
1. Eksperci - nasi eksperci przechodzą najtrudniejszy etap selekcji doboru kadry trenerskiej szkoleń. Wśród nich jesteśmy uważani za najbardzie...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
zgłoszenie do 23.05.2019 - 1 570 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 24.05.2019 - 1 870 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 24.05.2019 - 1 870 PLN + 23% VAT
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa
ul. Marszałkowska 58 lok. 15