Szkolenie
Compliance w zakupach
O szkoleniu
Szanowni Państwo!
Prowadzenie procesów zakupowych w sposób transparentny i zgodny z regulacjami to jedno z zasadniczych zadań stojących przed jednostką zakupową w każdej firmie. Głównie dzięki temu, możliwe jest uzyskiwanie wysokiego poziomu konkurencyjności postępowań, a tym samym pozyskiwanie najlepszych ofert. Proces zakupowy niesie poważne ryzyko zarówno finansowe jak i prawne, dlatego bardzo duży wpływ na funkcjonowanie tego obszaru mają pojawiające się nowe regulacje tj. RODO , Split payment itp. Zapraszamy do udziału w szkoleniu, którego celem jest podniesienie świadomości zagrożeń, nakreślenie sposobu zapobiegania oraz umożliwienie sprawnego zarządzania m.in. pionami bezpieczeństwa. Szczegółowo przybliżymy Państwu wyzwania stojące przed współczesnym działem zakupów i przedstawimy potencjalne rozwiązania, które powstały na bazie współpracy z wieloma firmami.
Prowadzenie procesów zakupowych w sposób transparentny i zgodny z regulacjami to jedno z zasadniczych zadań stojących przed jednostką zakupową w każdej firmie. Głównie dzięki temu, możliwe jest uzyskiwanie wysokiego poziomu konkurencyjności postępowań, a tym samym pozyskiwanie najlepszych ofert. Proces zakupowy niesie poważne ryzyko zarówno finansowe jak i prawne, dlatego bardzo duży wpływ na funkcjonowanie tego obszaru mają pojawiające się nowe regulacje tj. RODO , Split payment itp. Zapraszamy do udziału w szkoleniu, którego celem jest podniesienie świadomości zagrożeń, nakreślenie sposobu zapobiegania oraz umożliwienie sprawnego zarządzania m.in. pionami bezpieczeństwa. Szczegółowo przybliżymy Państwu wyzwania stojące przed współczesnym działem zakupów i przedstawimy potencjalne rozwiązania, które powstały na bazie współpracy z wieloma firmami.
Kto powinien wziąć udział?
Do udziału w szkoleniu zapraszamy:
Dyrektorów, Kierowników, Menedżerów Zakupów
Menedżerów ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw
Kierowników Zaopatrzenia
Kierowników Organizacji i Logistyki
Kierowników działów logistyki
Dyrektorów, Kierowników, Menedżerów Sprzedaży
Dyrektorów, Kierowników d.s. Kadr
Główni Księgowi i Kierownicy w obszarze Rachunkowości
Dyrektorów, Kierowników, Menedżerów Zakupów
Menedżerów ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw
Kierowników Zaopatrzenia
Kierowników Organizacji i Logistyki
Kierowników działów logistyki
Dyrektorów, Kierowników, Menedżerów Sprzedaży
Dyrektorów, Kierowników d.s. Kadr
Główni Księgowi i Kierownicy w obszarze Rachunkowości
Program szkolenia
09.30 - 10.00 rejestracja uczestników oraz powitalna kawa i herbata
10.00 rozpoczęcie zajęć
COMPLIANCE W ZAKUPACH - WPROWADZENIE
„Compliance w zakupach” – zakres, znaczenie i przykłady
Obszary compliance w zakupach – bezpieczeństwo informacji, zarządzanie informacjami, zgodność z regulacjami, etyka w obszarze zakupów
Wartość zasobów informacyjnych firmy – czy aby właściwie oceniane przez kierownictwo i pracowników?
IDENTYFIKACJA I OKREŚLENIE ZASOBÓW INFORMACYJNYCH
Wyspecyfikowanie i nazwanie zasobów informacyjnych – wykazanie trudności w tym zakresie
ZARZĄDZANIE INFORMACJAMI W OBSZARZE ZAKUPOWYM DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA
Rodzaje informacji zakupowych
Źródła ich pozyskiwania
Możliwie narzędzia do przetwarzania
PLANOWANIE I BUDŻETOWANIE Z PERSPEKTYWY PROCESÓW GENERUJĄCYCH INFORMACJĄ ZAKUPOWĄ
Optymalna sekwencja działań
Podział obowiązków, rodzaje pozyskiwanych danych, rodzaje budżetów i procesów ich tworzenia
MODELOWA BAZA INFORMACJI ZAKUPOWYCH
Zawartość i optymalny sposób funkcjonowania bazy informacji zakupowych
Baza informacji zakupowej jako źródło wiedzy o ryzykach dot. compliance w zakupach
OKREŚLENIE WARTOŚCI POSZCZEGÓLNYCH ZBIORÓW INFORMACJI DLA FUNKCJONOWANIA FIRMY
Określenie wartości zbiorów informacji – warsztaty praktyczne
Zbiory informacji a ich wpływ na compliance
Zagrożenia dla firmy
ANALIZA RYZYKA I OKREŚLENIE POZIOMU ZAGROŻEŃ
(ŹRODŁA ZAGROŻEŃ)
Przybliżenie metod szacowania ryzyka w ujęciu praktycznym
Wykorzystanie narzędzi analitycznych do wypracowania właściwych decyzji zarządczych
ZARZĄDZANIE DOSTĘPEM PRACOWNIKÓW DO INFORMACJI BĘDĄCYCH W POSIADANIU FIRMY
Wskazanie przypadków, kiedy pracownicy mają dostęp do zasobów firmy do których nie powinni mieć dostępu
Konsekwencje dla Compliance
ŚRODKI BEZPIECZEŃSTWA – SKALA I MOŻLIWOŚCI
Dostępne środki zabezpieczenia zasobów informacyjnych organizacji – czy aby zawsze te najdroższe rozwiązania są najskuteczniejsze?
Środki bezpieczeństwa w praktyce codziennej
ROTACJA PERSONELU – UTRATA ZASOBÓW – ZAPISY KONTRAKTOWE
Jak mawiał pewien dyktator - kadry przede wszystkim- analiza wartości poszczególnych pracowników w odniesieniu do powierzanych im zasobów informacyjnych (dane poufne)
Zabezpieczenie kontraktowe zakazem konkurencji
PRZEPISY REGULUJĄCE POSZCZEGÓLNE SFERY DZIAŁALNOŚCI BIZNESOWEJ, A POSTĘPOWANIE Z ZASOBAMI INFORMACYJNYMI
Ryzyka wobec compliance
Mnogość regulacji związanych z funkcjonowaniem w biznesie
Zagrożenia związane z nieznajomością przepisów przez pracowników (w tym kadry kierowniczej)
Prowadzenie bieżącej analizy zmieniającego się otoczenia biznesowego
Poranna prasa jeszcze nikomu nie zaszkodziła - sankcje grożące za nieprzestrzeganie obowiązujących przepisów
PROJEKTOWANE ZMIANY W PRZEPISACH ( ,,USTAWA O JAWNOŚCI ŻYCIA PUBLICZNEGO”) I EWENTUALNE SKUTKI DLA BIZNESU
Potencjalne wykluczenie z grona uczestników przetargów publicznych
Utrata dużych kontraktów
Kary za niewdrożenie RODO (zakaz przetwarzania danych osobowych)
Jasne określenie słabych punktów organizacji w odniesieniu do potencjalnych zagrożeń - korupcja
W JAKI SPOSÓB ZASOBY INFORMACYJNE POZWALAJĄ NA BUDOWĘ PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ
Wykorzystywanie informacji do formułowania strategii zakupowych
Prowadzenie negocjacji i budowania transparentności w organizacji
COMPLIANCE W PROCESIE ZAKUPOWYM I W PROCESIE ZARZĄDZANIA RELACJAMI Z DOSTAWCAMI
Podstawowe narzędzia instytucjonalne zapewnienie compliance w zakupach
Newralgiczne kroki przetargu
Standardy w relacjach z dostawcami – przykłady rozwiązań z różnych firm
COMPLIANCE W ZAKUPACH A DOSTAWCY ,,NIEDOREPREZENTOWANI”
Założenia teoretyczne odnośnie „wspierania wybranych dostawców”
Przegląd wybranych rozwiązań praktycznych
W ZWIERCIADLE
Jakie informacje potrzebne są sprzedawcom?
Czy i jak możemy ich, jako zakupowcy udzielać?
16.00 zakończenie zajęć
10.00 rozpoczęcie zajęć
COMPLIANCE W ZAKUPACH - WPROWADZENIE
„Compliance w zakupach” – zakres, znaczenie i przykłady
Obszary compliance w zakupach – bezpieczeństwo informacji, zarządzanie informacjami, zgodność z regulacjami, etyka w obszarze zakupów
Wartość zasobów informacyjnych firmy – czy aby właściwie oceniane przez kierownictwo i pracowników?
IDENTYFIKACJA I OKREŚLENIE ZASOBÓW INFORMACYJNYCH
Wyspecyfikowanie i nazwanie zasobów informacyjnych – wykazanie trudności w tym zakresie
ZARZĄDZANIE INFORMACJAMI W OBSZARZE ZAKUPOWYM DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA
Rodzaje informacji zakupowych
Źródła ich pozyskiwania
Możliwie narzędzia do przetwarzania
PLANOWANIE I BUDŻETOWANIE Z PERSPEKTYWY PROCESÓW GENERUJĄCYCH INFORMACJĄ ZAKUPOWĄ
Optymalna sekwencja działań
Podział obowiązków, rodzaje pozyskiwanych danych, rodzaje budżetów i procesów ich tworzenia
MODELOWA BAZA INFORMACJI ZAKUPOWYCH
Zawartość i optymalny sposób funkcjonowania bazy informacji zakupowych
Baza informacji zakupowej jako źródło wiedzy o ryzykach dot. compliance w zakupach
OKREŚLENIE WARTOŚCI POSZCZEGÓLNYCH ZBIORÓW INFORMACJI DLA FUNKCJONOWANIA FIRMY
Określenie wartości zbiorów informacji – warsztaty praktyczne
Zbiory informacji a ich wpływ na compliance
Zagrożenia dla firmy
ANALIZA RYZYKA I OKREŚLENIE POZIOMU ZAGROŻEŃ
(ŹRODŁA ZAGROŻEŃ)
Przybliżenie metod szacowania ryzyka w ujęciu praktycznym
Wykorzystanie narzędzi analitycznych do wypracowania właściwych decyzji zarządczych
ZARZĄDZANIE DOSTĘPEM PRACOWNIKÓW DO INFORMACJI BĘDĄCYCH W POSIADANIU FIRMY
Wskazanie przypadków, kiedy pracownicy mają dostęp do zasobów firmy do których nie powinni mieć dostępu
Konsekwencje dla Compliance
ŚRODKI BEZPIECZEŃSTWA – SKALA I MOŻLIWOŚCI
Dostępne środki zabezpieczenia zasobów informacyjnych organizacji – czy aby zawsze te najdroższe rozwiązania są najskuteczniejsze?
Środki bezpieczeństwa w praktyce codziennej
ROTACJA PERSONELU – UTRATA ZASOBÓW – ZAPISY KONTRAKTOWE
Jak mawiał pewien dyktator - kadry przede wszystkim- analiza wartości poszczególnych pracowników w odniesieniu do powierzanych im zasobów informacyjnych (dane poufne)
Zabezpieczenie kontraktowe zakazem konkurencji
PRZEPISY REGULUJĄCE POSZCZEGÓLNE SFERY DZIAŁALNOŚCI BIZNESOWEJ, A POSTĘPOWANIE Z ZASOBAMI INFORMACYJNYMI
Ryzyka wobec compliance
Mnogość regulacji związanych z funkcjonowaniem w biznesie
Zagrożenia związane z nieznajomością przepisów przez pracowników (w tym kadry kierowniczej)
Prowadzenie bieżącej analizy zmieniającego się otoczenia biznesowego
Poranna prasa jeszcze nikomu nie zaszkodziła - sankcje grożące za nieprzestrzeganie obowiązujących przepisów
PROJEKTOWANE ZMIANY W PRZEPISACH ( ,,USTAWA O JAWNOŚCI ŻYCIA PUBLICZNEGO”) I EWENTUALNE SKUTKI DLA BIZNESU
Potencjalne wykluczenie z grona uczestników przetargów publicznych
Utrata dużych kontraktów
Kary za niewdrożenie RODO (zakaz przetwarzania danych osobowych)
Jasne określenie słabych punktów organizacji w odniesieniu do potencjalnych zagrożeń - korupcja
W JAKI SPOSÓB ZASOBY INFORMACYJNE POZWALAJĄ NA BUDOWĘ PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ
Wykorzystywanie informacji do formułowania strategii zakupowych
Prowadzenie negocjacji i budowania transparentności w organizacji
COMPLIANCE W PROCESIE ZAKUPOWYM I W PROCESIE ZARZĄDZANIA RELACJAMI Z DOSTAWCAMI
Podstawowe narzędzia instytucjonalne zapewnienie compliance w zakupach
Newralgiczne kroki przetargu
Standardy w relacjach z dostawcami – przykłady rozwiązań z różnych firm
COMPLIANCE W ZAKUPACH A DOSTAWCY ,,NIEDOREPREZENTOWANI”
Założenia teoretyczne odnośnie „wspierania wybranych dostawców”
Przegląd wybranych rozwiązań praktycznych
W ZWIERCIADLE
Jakie informacje potrzebne są sprzedawcom?
Czy i jak możemy ich, jako zakupowcy udzielać?
16.00 zakończenie zajęć
Prelegenci


Krzysztof Jastrzębski Prawnik, ekspert z zakresu ochrony informacji z wieloletnim doświadczeniem w procesach budowy i nadzorowania zintegrowanych systemów bezpieczeństwa zasobów informacyjnych.
Wiktor Rak Ekspert w zakresie procesów zakupowych, optymalizacji kosztów oraz usprawnień organizacyjnych, Manager PROFITIA Management Consultants.
Wiktor Rak Ekspert w zakresie procesów zakupowych, optymalizacji kosztów oraz usprawnień organizacyjnych, Manager PROFITIA Management Consultants.
Weź udział
Cena 1
23% VAT
1570
PLN
Cena zawiera:
- Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Langas Group
00-079 Warszawa
Krakowskie Przedmieście 79
woj. mazowieckie
W czasach dynamicznych zmian, postaw na firmę, która wie, co to znaczy SKUTECZNOŚĆ!
Co nas wyróżnia?
1. Eksperci - nasi eksperci przechodzą najtrudniejszy etap selekcji doboru kadry trenerskiej szkoleń. Wśród nich jesteśmy uważani za najbardzie...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
zgłoszenie do 13.02.2019 - 1570 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 14.02.2019 - 1870 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 14.02.2019 - 1870 PLN + 23% VAT
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Langas Group
00-079 Warszawa
Krakowskie Przedmieście 79