Szkolenie: Content Marketing & SEO Expert

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/content-marketing--seo-expert-69488

Informacje o szkoleniu

  • Content Marketing & SEO Expert


    ID szkolenia: 69488
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Marketing i PR
  • Adres szkolenia:

    -
    -
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 25-26.09.2017
    Godziny zajęć (czas trwania):
    2 dni
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Szanowni Państwo

Kluczowym zadaniem specjalisty ds. content marketingu jest sprawić, by treść była użyteczna, unikatowa i jednocześnie przyciągała potencjalnych klientów. Jak tego dokonać? Niezbędna jest „content strategia”, umiejętności dziennikarskie, analityczne, znajomość SEO i social media marketingu. To wyjątkowa kompetencja, która pokazuje, że sam copywriting to już zbyt wąska dziedzina aby skutecznie przyciągać uwagę Klientów i osiągać konkretne efekty w sprzedaży.

Podczas szkolenia dowiesz się m.in.:

Jak za pomocą content marketingu budować w Internecie pozycję eksperta, by zwiększyć sprzedaż i zaufanie klienta?
Jak zwiększyć widoczność w Internecie informacji o produktach i usługach firmy?
Jak pozycjonować w wyszukiwarce ofertę firmy i zwiększać ruch na stronie?
Jak tworzyć treści w newsletterach?
Jak tworzyć maile sprzedażowe?
Czy mogę wysyłać wiadomości do wszystkich?
Jak wykorzystać marketing automation w zwiększaniu sprzedaży?
Jak przygotować strategię content marketingową?
Jakie narzędzia mogą ci pomóc przy planowaniu i realizacji strategii?
Jak przygotować treści wizualne bez pomocy grafika?
Jak pozycjonować filmy na Youtube?
Jak założyć blog firmowy?
Co i jak mierzyć?

Szkolenie skierowane jest do:

-

Program szkolenia:

DZIEŃ I – 25 września 2017 r.

09.30 – 10.00 rejestracja i powitalna kawa
10.00 rozpoczęcie szkolenia

Krótki wstęp do marketingu treści

Cele content marketingu
Jak content marketing może pomóc w sprzedaży produktu?
Dlaczego content marketing powinien być elementem strategii marki?
Content marketing a copywriting - dlaczego poznanie różnic między nimi jest tak ważne?
Rozprawmy się z popularnymi mitami na temat content marketingu
Czy content marketing potrzebuje osobnego stanowiska?

Strategia content marketingowa - czy jest potrzebna?

Jakie korzyści da mi strategia działań?
Jak przygotować strategię content marketingową? - ćwiczenie praktyczne
Jakie narzędzia mogą ci pomóc przy planowaniu i realizacji strategii?
Jak wykorzystać Semstorm do wyszukiwania tematów na blog firmowy i inne formy contentu, które zainteresują Twojego klienta? - ćwiczenie praktyczne
Jak wykorzystać monitoring internetu do znalezienia Twoich potencjalnych klientów? - ćwiczenie praktyczne
Jak przygotować treści wizualne bez pomocy grafika? - ćwiczenie praktyczne
Jak wykorzystać programy do zarządzania projektami by zoptymalizować czas Twojej pracy?

Rodzaje i dystrybucja treści

Jakie treści tworzyć by osiągnąć cele sprzedażowe i budujące lojalność klienta?
Jakie kanały komunikacji wybrać w Twojej branży?
Jakie treści lubią odbiorcy?
Jak tworzyć przyciągające uwagę tematy? - ćwiczenie praktyczne
Czy warto współpracować z blogerami?

Synergia działań marketingowych

Content marketing a SEO - jak pisać pod użytkownika i wyszukiwarki?
Czy filmy na Youtube też można pozycjonować?
Content marketing a Social Media - jak je połączyć?
Content marketing i e-mail marketing

16.00 Zakończenie pierwszego dnia

DZIEŃ II – 26 września 2017 r.

8.30 – 9.00 rejestracja i powitalna kawa
09.00 rozpoczęcie szkolenia

Blog firmowy jako element budowania wizerunku

Dlaczego blog firmowy jest mi potrzebny?
Jak założyć blog firmowy?
Skąd brać pomysły na wpisy? - ćwiczenie praktyczne
Poznaj przydatne wtyczki do wordpressa
Skorzystaj z guestblogging‘u

Content marketing w sprzedaży

Jak content marketing pomaga w sprzedaży?
Jakie treści tworzyć by zwiększyć konwersję?
Jak user generated content pomaga w sprzedaży?
Poznaj dobre praktyki wykorzystania contentu w sprzedaży

Content marketing w e-mail marketingu i marketing automation?

Jak zachęcić odbiorcę do otwarcia wiadomości?
Jak tworzyć treści w newsletterach?
Jak tworzyć maile sprzedażowe?
Czy mogę wysyłać wiadomości do wszystkich?
Jak wykorzystać marketing automation w zwiększaniu sprzedaży?

Czy mój content marketing przynosi efekty?

Co mierzyć?
Jak mierzyć? - ćwiczenie praktyczne
Jak interpretować wyniki?

Podsumowanie

Unikaj popularnych błędów
Zacznij działać już teraz
Pamiętaj o analizie i optymalizacji!
Czas na pytania

16.00 Zakończenie szkolenia

Informacje o prelegentach:

Agata Chmielewska





E-commerce & On-line Marketing Specialist. Z branżą internetową związana od 10 lat, podczas których zdobywała doświadczenie zarówno w szeroko pojętym marketingu internetowym, jak i w działaniach związanych z wdrażaniem, optymalizacją i rozbudową sklepów i serwisów internetowych. Najmocniej związana z e-mail i content marketingiem oraz marketing automation. Współpracowała z takimi markami jak Praktiker, Willsoor czy SuperKoszyk.pl. Aktualnie doradza i pomaga markom oraz sklepom internetowym zwiększać konwersję swoich działań, m.in. ustalając strategię czy przeprowadzając kampanie marketingowe.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 970 - zgłoszenie do 06.09.2017 - 970 PLN + 23% VAT zgłoszenie od 07.09.2017 - 1 270 PLN + 23% VAT

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu dla 1 osoby materiały szkoleniowe, zaświadczenie ukończenia szkolenia poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

-

Szkolenie, kurs: Content Marketing & SEO Expert