Szkolenie: Content Marketing & SEO Expert

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/content-marketing--seo-expert-69765

Informacje o szkoleniu

  • Content Marketing & SEO Expert


    ID szkolenia: 69765
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Marketing i PR
  • Adres szkolenia:

    Centrum Konferencyjne at The Tides - Ms. Mermaid
    Wioślarska 8
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 26-27.02.2018
    Godziny zajęć (czas trwania):
    12
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Podczas szkolenia dowiesz się m.in.:
Jak za pomocą content marketingu budować w Internecie pozycję eksperta, by zwiększyć sprzedaż i zaufanie klienta?
Jak zwiększyć widoczność w Internecie informacji o produktach i usługach firmy?
Jak pozycjonować w wyszukiwarce ofertę firmy i zwiększać ruch na stronie?
Jak tworzyć treści w newsletterach?
Jak tworzyć maile sprzedażowe?
Czy mogę wysyłać wiadomości do wszystkich?
Jak wykorzystać marketing automation w zwiększaniu sprzedaży?
Jak przygotować strategię content marketingową?
Jakie narzędzia mogą ci pomóc przy planowaniu i realizacji strategii?
Jak przygotować treści wizualne bez pomocy grafika?
Jak pozycjonować filmy na Youtube?
Jak założyć blog firmowy?
Co i jak mierzyć?

Szkolenie skierowane jest do:

--

Program szkolenia:

DZIEŃ I – 26 lutego 2018 r.
09.30 – 10.00 rejestracja i powitalna kawa
10.00 rozpoczęcie szkolenia
Krótki wstęp do marketingu treści
Cele content marketingu
Jak content marketing może pomóc w sprzedaży produktu?
Dlaczego content marketing powinien być elementem strategii marki?
Content marketing a copywriting - dlaczego poznanie różnic między nimi jest tak ważne?
Rozprawmy się z popularnymi mitami na temat content marketingu
Czy content marketing potrzebuje osobnego stanowiska?
Strategia content marketingowa - czy jest potrzebna?
Jakie korzyści da mi strategia działań?
Jak przygotować strategię content marketingową? - ćwiczenie praktyczne
Jakie narzędzia mogą ci pomóc przy planowaniu i realizacji strategii?
Jak wykorzystać Semstorm do wyszukiwania tematów na blog firmowy i inne formy contentu, które zainteresują Twojego klienta? - ćwiczenie praktyczne
Jak wykorzystać monitoring internetu do znalezienia Twoich potencjalnych klientów? - ćwiczenie praktyczne
Jak przygotować treści wizualne bez pomocy grafika? - ćwiczenie praktyczne
Jak wykorzystać programy do zarządzania projektami by zoptymalizować czas Twojej pracy?
Rodzaje i dystrybucja treści
Jakie treści tworzyć by osiągnąć cele sprzedażowe i budujące lojalność klienta?
Jakie kanały komunikacji wybrać w Twojej branży?
Jakie treści lubią odbiorcy?
Jak tworzyć przyciągające uwagę tematy? - ćwiczenie praktyczne
Czy warto współpracować z blogerami?
Synergia działań marketingowych
Content marketing a SEO - jak pisać pod użytkownika i wyszukiwarki?
Czy filmy na Youtube też można pozycjonować?
Content marketing a Social Media - jak je połączyć?
Content marketing i e-mail marketing
16.00 Zakończenie pierwszego dnia
DZIEŃ II – 27 lutego 2018 r.
8.30 – 9.00 rejestracja i powitalna kawa
09.00 rozpoczęcie szkolenia
Blog firmowy jako element budowania wizerunku
Dlaczego blog firmowy jest mi potrzebny?
Jak założyć blog firmowy?
Skąd brać pomysły na wpisy? - ćwiczenie praktyczne
Poznaj przydatne wtyczki do wordpressa
Skorzystaj z guestblogging‘u
Content marketing w sprzedaży
Jak content marketing pomaga w sprzedaży?
Jakie treści tworzyć by zwiększyć konwersję?
Jak user generated content pomaga w sprzedaży?
Poznaj dobre praktyki wykorzystania contentu w sprzedaży
Content marketing w e-mail marketingu i marketing automation?
Jak zachęcić odbiorcę do otwarcia wiadomości?
Jak tworzyć treści w newsletterach?
Jak tworzyć maile sprzedażowe?
Czy mogę wysyłać wiadomości do wszystkich?
Jak wykorzystać marketing automation w zwiększaniu sprzedaży?
Czy mój content marketing przynosi efekty?
Co mierzyć?
Jak mierzyć? - ćwiczenie praktyczne
Jak interpretować wyniki?
Podsumowanie
Unikaj popularnych błędów
Zacznij działać już teraz
Pamiętaj o analizie i optymalizacji!
Czas na pytania
16.00 Zakończenie szkolenia

Informacje o prelegentach:

Agata Chmielewska
E-commerce & On-line Marketing Specialist. Z branżą internetową związana od 10 lat, podczas których zdobywała doświadczenie zarówno w szeroko pojętym marketingu internetowym, jak i w działaniach związanych z wdrażaniem, optymalizacją i rozbudową sklepów i serwisów internetowych. Najmocniej związana z e-mail i content marketingiem oraz marketing automation. Współpracowała z takimi markami jak Praktiker, Willsoor czy SuperKoszyk.pl. Aktualnie doradza i pomaga markom oraz sklepom internetowym zwiększać konwersję swoich działań, m.in. ustalając strategię czy przeprowadzając kampanie marketingowe.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1270 - 1470

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat, obiady, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

zgłoszenie do 02.02.2018 - 1 270 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 03.02.2018 - 1 470 PLN + 23% VAT

Szkolenie, kurs: Content Marketing & SEO Expert