Szkolenie

Content marketing

O szkoleniu

Content marketing to jeden z najważniejszych trendów na 2019 rok. Coraz więcej firm i marek idzie śladem mediów, inwestując w treści: teksty, zdjęcia, wideo, wirale, blogi, które przyciągną klientów. Ale żeby zaistnieć w internecie i mediach społecznościowych, trzeba przede wszystkim dobrze zrozumieć nowe kody, być kreatywnym i inspirować, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dziś marki muszą nauczyć się opowiadać o sobie i nie próbować sprzedawać na siłę swoich produktów lub usług.

Szkolenie jest okazją do przeglądu najskuteczniejszych technik marketingu treści, które pomagają wygenerować ruch w Google, ale też lepiej zrozumieć konsumentów, zbliżyć się do nich oraz sprzedawać więcej.

Szkolenie zawiera odpowiedzi na wiele pytań z obszaru strategii marketingu treści. A wszystko to prowadzone przez praktyków, stosujących aktywne formy nauki w przyjemnej atmosferze.
Dlaczego warto wziąć udział?

Cele szkolenia

  • Usystematyzowanie wiedzy z zakresu content marketingu, marketingu internetowego i nowoczesnego dziennikarstwa online
  • Wzrost wiedzy w obszarze najlepszych praktyk i błędów w zakresie strategii marketingu treści
  • Rozwój umiejętności w zakresie stosowania  wybranych technik, narzędzi content marketingu i dywersyfikacji źródeł ruchu (trafik)
  • Poznanie techniki Drip Campaign (Marketing Automation)

Korzyści dla organizacji i uczestników

  • Wzrost wiedzy i rozwój umiejętności tworzenia i wdrażania strategii w zakresie content marketingu.
  • Poznanie techniki analizy grup docelowych, tworzenia person i customer journey, techniki Drip Campaign (Marketing Automation)
  • Rozwój umiejętności analizy konsumentów pod kątem strategii content marketingu.
  • Zrozumienie, jak działają i jakie cele spełniają poszczególne narzędzia i techniki content marketingu
  • Inspiracja
Kto powinien wziąć udział?
  • Dyrektorzy, kierownicy i inne osoby odpowiedzialne za marketing, komunikację i public relations
  • Przedsiębiorcy, właścicieli firm i dyrektorzy chcący zwiększyć innowacyjność działań w swoich firmach
  • Kierownicy marek i produktów odpowiedzialni za kreowanie nowych produktów (product manager, brand manager itp.)
  • Osoby współpracujące z działami marketingu i komunikacji chcące poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności z zakresu nowoczesnego marketingu treści

Program szkolenia

  1. Trendy 2021
  2. Definicja, cele content marketingu
  3. Zasady marketingu treści
  4. Techniki i narzędzia marketingu treści w odpowiednich kanałach
  5. Social Media Marketing
    • Definicja, charakterystyka
    • Różnice między mediami społecznościowymi
  6. Facebook Marketing
    • Definicja, charakterystyka
    • Trzy najskuteczniejsze  techniki
  7. Techniki Visual Marketing
    • Definicja
    • Rodzaje VM
  8. Psychologia lektury i m.in. webwriting
  9. Jak tworzyć treści, które przebiją się w Internecie?
  10. Jak pisać, by być czytanym?
  11. Infografiki – główne zasady
  12. Blog Marketing
    • Zasady, najskuteczniejsze techniki blogowania
    • Jak zbudować zasięg?
    • Najczęstsze błędy
  13. Persony i grupy docelowe w strategii marketingu treści
  14. Customer journey
  15. Drip campaign, czyli Marketing Automation. Charakterystyka, etapy
  16. Etapy skutecznej strategii CM
  17. Najlepsze praktyki, błędy i pułapki

Czas trwania

16 godz., 2 dni

Prelegenci

Cytat

Krzysztof Urbanowicz – wykładowca/ trener

Strateg marketingu internetowego, trener i wykładowca, prezes agencji content marketingu Mediapolis, należącej do międzynarodowej grupy Revsquare. Pracował m. in. z takimi markami, jak PKN Orlen, PZU, PGE, PGNiG, Smirnoff, Nestle, Unilever, Pepsi Cola.

Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji, a po powrocie do Polski, w latach 90. był korespondentem prasy francuskiej, później dyrektorem polsko-francuskiej szkoły dziennikarstwa prowadzonej przez L’Ecole Superieure de Journalisme de Lille w Warszawie. Przez ponad 15 lat był konsultantem w zakresie strategii redakcyjnej w mediach w Polsce, Francji i Szwajcarii.

 

Gdzie i kiedy

Online 24 - 25 lipca 2021

Gdzie i kiedy

Online 18 - 19 września 2021

Gdzie i kiedy

Online 27 - 28 listopada 2021

Weź udział

Cena promocyjna
za osobę
1710 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa

Organizator

IBD Business School Sp. z o.o.
03-704 Warszawa
ul. Panieńska 9
woj. mazowieckie
Instytut jest jedną z czołowych firm doradczo-szkoleniowych na polskim rynku. Działa od 1990 roku. We współpracy z Polską Fundacją Badań nad Zarządzaniem prowadzi także działalność badawczą w zakresie zarządzania organizacją, w szczególności zasobami...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Zachęcamy do wypełnienia i przesłania formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony szkolenia. Po jego oodebraniu skontaktujemy się z Państwem celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunkiem uzyskania certyfikatów ukończenia programu, przyznawanych przez IBD Business School oraz International Education Society, jest obecność na minimum 80% zajęć.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

IBD Business School Sp. z o.o.
03-704 Warszawa ul. Panieńska 9
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!