O szkoleniu
Szkolenie jest okazją do przeglądu najskuteczniejszych technik marketingu treści, które pomagają wygenerować ruch w Google, ale też lepiej zrozumieć konsumentów, zbliżyć się do nich oraz sprzedawać więcej.
Szkolenie zawiera odpowiedzi na wiele pytań z obszaru strategii marketingu treści. A wszystko to prowadzone przez praktyków, stosujących aktywne formy nauki w przyjemnej atmosferze.
Cele szkolenia
- Usystematyzowanie wiedzy z zakresu content marketingu, marketingu internetowego i nowoczesnego dziennikarstwa online
- Wzrost wiedzy w obszarze najlepszych praktyk i błędów w zakresie strategii marketingu treści
- Rozwój umiejętności w zakresie stosowania wybranych technik, narzędzi content marketingu i dywersyfikacji źródeł ruchu (trafik)
- Poznanie techniki Drip Campaign (Marketing Automation)
Korzyści dla organizacji i uczestników
- Wzrost wiedzy i rozwój umiejętności tworzenia i wdrażania strategii w zakresie content marketingu.
- Poznanie techniki analizy grup docelowych, tworzenia person i customer journey, techniki Drip Campaign (Marketing Automation)
- Rozwój umiejętności analizy konsumentów pod kątem strategii content marketingu.
- Zrozumienie, jak działają i jakie cele spełniają poszczególne narzędzia i techniki content marketingu
- Inspiracja
- Dyrektorzy, kierownicy i inne osoby odpowiedzialne za marketing, komunikację i public relations
- Przedsiębiorcy, właścicieli firm i dyrektorzy chcący zwiększyć innowacyjność działań w swoich firmach
- Kierownicy marek i produktów odpowiedzialni za kreowanie nowych produktów (product manager, brand manager itp.)
- Osoby współpracujące z działami marketingu i komunikacji chcące poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności z zakresu nowoczesnego marketingu treści
Program szkolenia
- Trendy 2021
- Definicja, cele content marketingu
- Zasady marketingu treści
- Techniki i narzędzia marketingu treści w odpowiednich kanałach
- Social Media Marketing
- Definicja, charakterystyka
- Różnice między mediami społecznościowymi
- Facebook Marketing
- Definicja, charakterystyka
- Trzy najskuteczniejsze techniki
- Techniki Visual Marketing
- Definicja
- Rodzaje VM
- Psychologia lektury i m.in. webwriting
- Jak tworzyć treści, które przebiją się w Internecie?
- Jak pisać, by być czytanym?
- Infografiki – główne zasady
- Blog Marketing
- Zasady, najskuteczniejsze techniki blogowania
- Jak zbudować zasięg?
- Najczęstsze błędy
- Persony i grupy docelowe w strategii marketingu treści
- Customer journey
- Drip campaign, czyli Marketing Automation. Charakterystyka, etapy
- Etapy skutecznej strategii CM
- Najlepsze praktyki, błędy i pułapki
Czas trwania
Prelegenci

Krzysztof Urbanowicz – wykładowca/ trener
Strateg marketingu internetowego, trener i wykładowca, prezes agencji content marketingu Mediapolis, należącej do międzynarodowej grupy Revsquare. Pracował m. in. z takimi markami, jak PKN Orlen, PZU, PGE, PGNiG, Smirnoff, Nestle, Unilever, Pepsi Cola.
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji, a po powrocie do Polski, w latach 90. był korespondentem prasy francuskiej, później dyrektorem polsko-francuskiej szkoły dziennikarstwa prowadzonej przez L’Ecole Superieure de Journalisme de Lille w Warszawie. Przez ponad 15 lat był konsultantem w zakresie strategii redakcyjnej w mediach w Polsce, Francji i Szwajcarii.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Zachęcamy do wypełnienia i przesłania formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony szkolenia. Po jego oodebraniu skontaktujemy się z Państwem celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Warunkiem uzyskania certyfikatów ukończenia programu, przyznawanych przez IBD Business School oraz International Education Society, jest obecność na minimum 80% zajęć.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
