Content Marketing i sztuka tworzenia treści na strony internetowe (Web Writing)

O szkoleniu

Content marketing, to zaprezentowanie Twojego produktu / marki w ciekawym kontekście, który przyniesie wartość dodaną Twoim użytkownikom. Treści tworzone w ramach content marketingu, w tym treści tworzone na stronę internetową, mają sprawić, że odbiorca nawiąże relacje z twoją marką, poczuje do niej sympatię, zaangażuje się, co w przyszłości zaowocuje zakupem twoich produktów. To też działanie długofalowe, które warto wpisać w swoją strategię marketingową.

Szkolenie "Content marketing i sztuka tworzenia treści na strony internetowe (web writting)" pozwoli Ci nie tylko zrozumieć w jaki sposób marki wykorzystują content marketing do budowania swojej pozycji, ale również doskonały warsztat, na którym opanujesz lub podniesiesz swoje kompetencje w zakresie tworzenia treści na strony internetowe (web writting). Treści, które będą chętnie czytane i zapamiętane przez użytkowników twojej witryny.
Dlaczego warto wziąć udział?

Biorąc udział w szkoleniu "Content marketing i sztuka tworzenia treści na strony internetowe (web writting)":

  • Dowiesz się czym jest content marketing i czym różni się od treści typowo sprzedażowych.
  • Nauczysz się tworzyć treści marketingowe, które będą atrakcyjne dla Twojego odbiorcy internetowego.
  • Poznasz dobre praktyki content marketingowe na przykładzie wielu marek.
  • Zdobędziesz umiejętność pisania artykułów, które przyciągną uwagę Twojego odbiorcy.
  • Poznasz wiele narzędzi internetowych, które ułatwiają pracę przy tworzeniu content marketingu i treści.
Kto powinien wziąć udział?

Nasze szkolenie z content marketingu i web writtingu rekomendujemy

  • Managerom i specjalistom marketingu, którzy są odpowiedzialni za prowadzenie działań w kanale online.
  • Copywriterom, managerom i specjalistom ds. content marketingu kreującym strategie i kampanie content marketingowe oraz bezpośrednio tworzącym treści na strony internetowe.
  • Managerom i specjalistom e-commerce przygotowującym opisy produktowe, opisy kategorii oraz treści dla sklepów internetowych i prezentacji produktów na platformach marketplace.

Program szkolenia

1. INTERNET - KANAŁ DYSTRYBUCJI I MIEJSCE KOMUNIKACJI MAREK

  • Internet z perspektywy kupującego i sprzedającego
  • Ewolucja internetu
  • Aktualne trendy w internecie

2. WPROWADZENIE DO CONTENT MARKETINGU

  • Istota content marketingu
  • Różnice pomiędzy content marketingiem a treściami sprzedażowymi
  • Różnice w tworzeniu content marketingu B2B i B2C

3. NARZĘDZIA I TECHNIKI CONTENT MARKETINGU

  • Persona - czyli co warto wiedzieć o swoim odbiorcy
  • Klient - twórca Twojego contentu
  • RTM (real time marketing)
  • Video i podcasty
  • Współpraca z influencerami

4. PROJEKTOWANIE DZIAŁAŃ CONTENT MARKETINGOWYCH - WARSZTAT

5. TWORZENIE TREŚCI - WEB WRITTING

  • Zachowania odbiorców w sieci - jak czytamy treści
  • Sztuka tworzenia tytułów
  • Zasady tworzenia treści
  • Styl i język użyty do tworzenia treści
  • Call to action - wezwanie do działania
  • Warsztat z tworzenia treści

6. NARZĘDZIA INTERNETOWE PRZYDATNE W PRACY CONTENT MANAGERA I COPYWRITERA

  • Narzędzia do weryfikacji tekstów
  • Narzędzia do budowy person
  • Narzędzia do monitoringu sieci i treści tworzonych przez użytkowników

Czas trwania

1 dzień (8h)

Prelegenci

Izabela Bohdan - Talmont

Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product management), strategii marketingowych, trade marketingu.

Karierę zawodową rozpoczynała w Kamis - Przyprawy S.A. początkowo jako analityk sprzedaży, aby w 2003 roku objąć stanowisko Koordynatora Marketingu na Rynkach Zagranicznych. Odpowiadała m.in. za: wprowadzanie nowych produktów na rynki Europy Wschodniej i rynek amerykański, przygotowanie wsparcia marketingowego dla partnerów zagranicznych, analizę działań konkurencji oraz współpracę z zagranicznymi agencjami reklamowymi, ocenę akcji promocyjnych.

Od 2005 roku była odpowiedzialna za marki własne (private labels) w Kamis - Przyprawy S.A. współuczestniczyła w tworzeniu i wdrażaniu strategii rozwoju działu odpowiedzialnego za marki własne i eksport.

Wynikiem tych prac było wprowadzenie przypraw i musztard pod marką własną do sieci: Jeronimo Martins (Biedronka), Carrefour, Plus Discount, Tesco, Kaufland, Lidl na rynku polskim oraz na rynkach zagranicznych (m.in. Węgry, Czechy, Słowacja) dla takich klientów jak Tesco, Lidl, Kaufland. Ściśle współpracowała z poszczególnymi działami firmy na każdym etapie przygotowania produktu pod markę własną (jakość, produkcja, B&R, zakupy, logistyka).

Od połowy 2006 roku związana z Eveline Cosmetics gdzie odpowiadała za opracowanie i wdrażanie kampanii promujących markę na rynkach eksportowych oraz współpracę z mediami zagranicznymi w zakresie reklam i PR, kontrolę budżetów marketingowych i promocyjnych.

W latach 2007 - 2008 w 3M Poland odpowiadała za zarządzanie markami Consumer Health Care (marki Viscoplast, Nexcare, Kinder Test) w kanale tradycyjnym, nowoczesnym i farmaceutycznym. Była odpowiedzialna za wprowadzanie nowych produktów, współpracę ze strukturami międzynarodowymi w ramach korporacji, koordynację działań PR dla marek, działania trade marketingowe, opracowanie i wdrażanie kampanii promocyjnych, zarządzanie marżą na produktach, zarządzanie kanałami dystrybucji, współpracę z agencjami badającymi rynek (AC Nielsen), reklamowymi i domami mediowymi. Zrealizowała również projekt marki własnej dla sieci Biedronka.

Od 2009 roku Brand Manager marki Canpol babies w Canpol Communication. Zarządza marką Canpol babies we wszystkich kanałach dystrybucji, przygotowuje analizy strategiczne i wytycza kierunki rozwoju dla marki, projektuje oraz prowadzi akcje promocyjne skierowane do konsumentów i środowiska medycznego. Współpracuje z agencjami badawczymi w zakresie badań jakościowych i ilościowych w ramach projektu repozycjonowania marki.

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej i Uniwersytetu Warszawskiego.

Główne kompetencje trenerskie:

- branding (zarządzanie marką, marki własne, rebranding, repozycjonowanie); - pricing (marketing ceny, polityka cenowa, polityka rabatowa, wojny cenowe); - benchmarking; - badania (ilościowe, jakościowe); - trade marketing; - strategie marketingowe.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Sala szkoleniowa w Warszawie

Warszawa

woj. mazowieckie

Online 7 luty 2022

Rejestracja

Cena regularna
za osobę
960
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Dostępne zniżki:
  • 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się
Cena "First Minute"
Obowiązuje przy przesłaniu zgłoszenia do 18.05.2022r.
860
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Dostępne zniżki:
  • 5.35% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się

Organizator

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa
Echa Leśne 27C
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Szkolenie odbędzie się na platformie eszkolenia.clickmeeting.com.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa Echa Leśne 27C
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!