O szkoleniu
Szkolenie "Content marketing i sztuka tworzenia treści na strony internetowe (web writting)" pozwoli Ci nie tylko zrozumieć w jaki sposób marki wykorzystują content marketing do budowania swojej pozycji, ale również doskonały warsztat, na którym opanujesz lub podniesiesz swoje kompetencje w zakresie tworzenia treści na strony internetowe (web writting). Treści, które będą chętnie czytane i zapamiętane przez użytkowników twojej witryny.
Biorąc udział w szkoleniu "Content marketing i sztuka tworzenia treści na strony internetowe (web writting)":
- Dowiesz się czym jest content marketing i czym różni się od treści typowo sprzedażowych.
- Nauczysz się tworzyć treści marketingowe, które będą atrakcyjne dla Twojego odbiorcy internetowego.
- Poznasz dobre praktyki content marketingowe na przykładzie wielu marek.
- Zdobędziesz umiejętność pisania artykułów, które przyciągną uwagę Twojego odbiorcy.
- Poznasz wiele narzędzi internetowych, które ułatwiają pracę przy tworzeniu content marketingu i treści.
Nasze szkolenie z content marketingu i web writtingu rekomendujemy
- Managerom i specjalistom marketingu, którzy są odpowiedzialni za prowadzenie działań w kanale online.
- Copywriterom, managerom i specjalistom ds. content marketingu kreującym strategie i kampanie content marketingowe oraz bezpośrednio tworzącym treści na strony internetowe.
- Managerom i specjalistom e-commerce przygotowującym opisy produktowe, opisy kategorii oraz treści dla sklepów internetowych i prezentacji produktów na platformach marketplace.
Program szkolenia
1. INTERNET - KANAŁ DYSTRYBUCJI I MIEJSCE KOMUNIKACJI MAREK
- Internet z perspektywy kupującego i sprzedającego
- Ewolucja internetu
- Aktualne trendy w internecie
2. WPROWADZENIE DO CONTENT MARKETINGU
- Istota content marketingu
- Różnice pomiędzy content marketingiem a treściami sprzedażowymi
- Różnice w tworzeniu content marketingu B2B i B2C
3. NARZĘDZIA I TECHNIKI CONTENT MARKETINGU
- Persona - czyli co warto wiedzieć o swoim odbiorcy
- Klient - twórca Twojego contentu
- RTM (real time marketing)
- Video i podcasty
- Współpraca z influencerami
4. PROJEKTOWANIE DZIAŁAŃ CONTENT MARKETINGOWYCH - WARSZTAT
5. TWORZENIE TREŚCI - WEB WRITTING
- Zachowania odbiorców w sieci - jak czytamy treści
- Sztuka tworzenia tytułów
- Zasady tworzenia treści
- Styl i język użyty do tworzenia treści
- Call to action - wezwanie do działania
- Warsztat z tworzenia treści
6. NARZĘDZIA INTERNETOWE PRZYDATNE W PRACY CONTENT MANAGERA I COPYWRITERA
- Narzędzia do weryfikacji tekstów
- Narzędzia do budowy person
- Narzędzia do monitoringu sieci i treści tworzonych przez użytkowników
Czas trwania
Prelegenci

Izabela Bohdan - Talmont
Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product management), strategii marketingowych, trade marketingu.
Karierę zawodową rozpoczynała w Kamis - Przyprawy S.A. początkowo jako analityk sprzedaży, aby w 2003 roku objąć stanowisko Koordynatora Marketingu na Rynkach Zagranicznych. Odpowiadała m.in. za: wprowadzanie nowych produktów na rynki Europy Wschodniej i rynek amerykański, przygotowanie wsparcia marketingowego dla partnerów zagranicznych, analizę działań konkurencji oraz współpracę z zagranicznymi agencjami reklamowymi, ocenę akcji promocyjnych.
Od 2005 roku była odpowiedzialna za marki własne (private labels) w Kamis - Przyprawy S.A. współuczestniczyła w tworzeniu i wdrażaniu strategii rozwoju działu odpowiedzialnego za marki własne i eksport.
Wynikiem tych prac było wprowadzenie przypraw i musztard pod marką własną do sieci: Jeronimo Martins (Biedronka), Carrefour, Plus Discount, Tesco, Kaufland, Lidl na rynku polskim oraz na rynkach zagranicznych (m.in. Węgry, Czechy, Słowacja) dla takich klientów jak Tesco, Lidl, Kaufland. Ściśle współpracowała z poszczególnymi działami firmy na każdym etapie przygotowania produktu pod markę własną (jakość, produkcja, B&R, zakupy, logistyka).
Od połowy 2006 roku związana z Eveline Cosmetics gdzie odpowiadała za opracowanie i wdrażanie kampanii promujących markę na rynkach eksportowych oraz współpracę z mediami zagranicznymi w zakresie reklam i PR, kontrolę budżetów marketingowych i promocyjnych.
W latach 2007 - 2008 w 3M Poland odpowiadała za zarządzanie markami Consumer Health Care (marki Viscoplast, Nexcare, Kinder Test) w kanale tradycyjnym, nowoczesnym i farmaceutycznym. Była odpowiedzialna za wprowadzanie nowych produktów, współpracę ze strukturami międzynarodowymi w ramach korporacji, koordynację działań PR dla marek, działania trade marketingowe, opracowanie i wdrażanie kampanii promocyjnych, zarządzanie marżą na produktach, zarządzanie kanałami dystrybucji, współpracę z agencjami badającymi rynek (AC Nielsen), reklamowymi i domami mediowymi. Zrealizowała również projekt marki własnej dla sieci Biedronka.
Od 2009 roku Brand Manager marki Canpol babies w Canpol Communication. Zarządza marką Canpol babies we wszystkich kanałach dystrybucji, przygotowuje analizy strategiczne i wytycza kierunki rozwoju dla marki, projektuje oraz prowadzi akcje promocyjne skierowane do konsumentów i środowiska medycznego. Współpracuje z agencjami badawczymi w zakresie badań jakościowych i ilościowych w ramach projektu repozycjonowania marki.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej i Uniwersytetu Warszawskiego.
Główne kompetencje trenerskie:
- branding (zarządzanie marką, marki własne, rebranding, repozycjonowanie); - pricing (marketing ceny, polityka cenowa, polityka rabatowa, wojny cenowe); - benchmarking; - badania (ilościowe, jakościowe); - trade marketing; - strategie marketingowe.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- 5.35% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
