Szkolenie

CONTENT MARKETING OD A DO Z – JAK PISAĆ W SIECI? – SZTUKA AKTYWIZACJI SŁOWEM, PERSWAZJA I NEUROMARKETING W KOMUNIKACJI ONLINE

O szkoleniu

Podczas warsztatu postaramy się dostarczyć wskazówek i odpowiedzieć:
• w jaki sposób internauci przeglądają strony w sieci?
• wskazać praktyczne porady redagowania contentu w internecie
• jak zacząć? – od prototypu szablonu po kompletny serwis
• w jaki sposób pisać, by użytkownicy chętnie czytali nasze informacje?
• czy i w jaki sposób promować content zwiększając audytorium czytelników?
• jak mierzyć skuteczność publikowanej treści i poinformować o trendach?
Kto powinien wziąć udział?
Warsztaty są przeznaczone dla wszystkich zajmujących się redagowaniem serwisów internetowych, a zwłaszcza działów Public Relations, Marketingu, HR; menedżerów i specjalistów związanych z e-marketingiem, jak również agencji odpowiedzialnych za aktualizację projektów internetowych swoich klientów. Warsztaty są przeznaczone zarówno dla osób rozpoczynających zarządzanie treścią w serwisach jak i doświadczonych redaktorów chcących wzbogacić swoje umiejętności.

Program szkolenia

Terminy
12 10 2015 - 13 10 2015 - Warszawa
14 12 2015 - 15 12 2015 - Warszawa


Program
Dzień I Content Marketing

1. Content Marketing bez tajemnic
a. Jak, po co i dlaczego? – Content Marketing od A do Z
b. Budowanie strategii content marketingowej krok po kroku
c. Profil odbiorcy:
– jakich treści poszukując i jak je wykorzystują odbiorcy?
– typy odbiorców – od researchera do decydenta
– punkt wyjścia: Persona, czyli tworzenie własnego wzorca odbiorcy
d. Formy content marketingu – jakie typy treści są najpopularniejsze, a które najskuteczniejsze?
e. Typy contentu w zależności od celu – od brandingu i lojalności do sprzedaży i pozyskiwania leadów
e. Cykl publikacji – jak często publikować by osiągać zamierzone cele?
f. Inboud versus Outbound marketing – wady i zalety
Ćwiczenie praktyczne – budowanie strategii content marketingowej w oparciu o model persony

2. Fundamenty Content Marketingu
a. WWW jako oś działań kontentowych – trendy w projektowaniu (wideo, grafiki, microUX)
b. Treść a rodzaj projektu – jak dobierać treść do narzędzi online?
c. Prototypowanie informacji (AI) w sieci – makietowanie w praktyce
d. Nazewnictwo kategorii i metoda „sortowania kart”
e. Sztuka nawigacji – 7 typów organizacji contentu
f. Dekalog redaktora – jak pisać by przykuć uwagę odbiorcy?
g. Ton publikacji – ekspert, doradca czy żartowniś ?
h. przegląd narzędzi content marketingu od postów i newsletterów przez infografiki i artykuły eksperckie po raporty i ebooki.
i. formaty a typy treści od A do Z – cechy i specyfika tworzenia infografik, checklist i poradników
k. Psychologia online jako oręż Content Managera:
– efekt złudzenia
– sposoby postrzegania i selektywna uwaga
– afordancje, zapamiętywanie i zapominanie
– strategia postępującego ujawniania
– storytelling
– motywacje odbiorcy
case studies – przykłady aktywności Content Marketingowych – Polska i Świat

3. Promocja w ramach content marketingu
a. jak promować własne treści i pozyskiwać odbiorców?
b. sposoby dystrybucji treści w ramach content marketingu – płatne i bezpłatne formy promocji
c. Sieci CM i sieci kontekstowe oraz inni wydawcy – jak dobrać model rozliczeń?
d. SEO a content marketing – jak wspierać pozycjonowanie z wykorzystaniem treści?
e. pułapki content managera – jak bronić się przed algorytmem (pingwin, panda, koliber)?
g. newsletery i e-maile – jak wykorzystać content marketing w ramach e-mail marketingu?
h. content automation – czy i w jaki sposób automatyzować proces dystrybucji treści?
i. content w social media – własne platformy (blog) versus platformy publiczne (FB, YT, Twitter, LinkedIn, itp.)
j. reklama natywna jako przykład aktywności CM
Ćwiczenie praktyczne – plan promocji w ramach content marketingu

Dzień II Redagowanie treści online

1. Praktyka redagowania treści
a. Dekalog redaktora i model „odwróconej piramidy” – 10 zasad, które każdy redaktor powinien znać na pamięć!
b. Od nano przez mikro po makro, czyli rodzaje treści w sieci
c. Style komunikacji i redagowania treści – złote zasady budowania przekazu w Internecie
d. Formatowanie treści (tytuły, nagłówki, podsumowania, kontekst) – jak „wybić się” z tekstem by był zauważony i przeczytany?
e. Układ i formy informacji na stronie – rozmiar, czcionki, zdjęcia i ilustracje, kolory, dźwięk, animacje i wideo – dlaczego każdy szczegół ma znaczenie przy przeciętnej, 30-sekundowej wizycie internauty?
f. Zasady redagowanie kontentu w projektach internetowych:
– newsletter i e-mail
– checklista SEO i Adwords
– display, social media i mobile
– pozostałe formaty
Ćwiczenia praktyczne – redagowanie informacji do Internetu

2. Perswazja, sprzedaż i neuromarketing – jak “manipulować” słowem by skłaniać użytkowników do podejmowania oczekiwanych przez biznes akcji?
a. Jak redagować treści zachęcające do kupna w Internecie? – magia słów, fraz i konstrukcji wpływających na wyobraźnię odbiorcy
b. Czy i w jaki sposób można „manipulować” informacją w sieci celem nakłonienia do pożądanej akcji? – o prostych i teoretycznie słowach bez znaczeniach, które wpływają na efekt sprzedażowy
c. 10 zasad tekstu sprzedażowego – jak wykorzystać potencjał słowa by skłonić ludzki mózg do podjęcia TEJ akcji
d. Neuromarketing w praktyce – 7 złotych zasad oddziaływania na odbiorcę.
Ćwiczenie praktyczne – analiza treści sprzedażowych, zadania perswazji online

3. Content Marketing a sprzedaż
a. Jak pozyskiwać prospekty i leady sprzeadażowe w zamian za treść?
b. Content marketing a lead nurturing (pielęgnowanie leadów)
c. Automation marketing – jak content wspiera automatyzację w marketingu?
d. Content a lejek sprzedażowy – jakie treści dystrybuować w zależności od etapu potencjalnego w procesie sprzedażowym?
e. landind pages – jak skłaniać użytkownika do pozostawienia danych w zamian za content?
f. Przykłady content marketingu w pozyskiwaniu leadów
Ćwiczenie praktyczne – projektowanie mailingu/LP w ramach akcji content marketing

4. Pomiar skuteczności contentu online
a. Audyt treści – jak zweryfikować skuteczność contentu?
b. Podstawowe mierniki efektywności działań w ramach content marketingu?
c. Badania online i monitoring Internetu – jak weryfikować ilość i jakość publikacji?
d. Role i funkcje w ramach strategii content marketingowej
e. Estymacja efektywności działań – od CPV do ROI

Informacje organizacyjne
Koszt uczestnictwa jednej osoby: 1250 zł + 23% VAT

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.

Godziny zajęć: 10:00 – 16:00

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe

Miejsce zajęć: siedziba Akademii Biznesu MDDP lub centrum miasta

Informacje:
Iwona Kwiatkowska,
tel. (022) 208 23 78, fax (022) 211 20 90
iwona.kwiatkowska@akademiamddp.pl

Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.

Zapraszamy serdecznie!

Czas trwania

10:00-16:00

Prelegenci

Cytat
.

Gdzie i kiedy

Warszawa 14 - 15 grudnia 2015
centrum miasta

Warszawa

centrum miasta

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
.
1250 PLN
Cena zawiera:
  • uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.
Weź udział

Organizator

Akademia Biznesu MDDP
02-672 Warszawa
Domaniewska 39 A
woj. mazowieckie
Akademia Biznesu MDDP jest organizatorem szkoleń i konferencji z zakresu prawa podatkowego, rachunkowości, a także zarządzania i finansów. Realizujemy projekty dedykowane dla firm, dostarczając wiedzę, która zapewnia stabilny wzrost przedsiębiorstw, ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Akademia Biznesu MDDP
02-672 Warszawa Domaniewska 39 A
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!