O szkoleniu
Promocja cenowa! (*)
• 5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (1777,00 zł netto + VAT)
• 7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1740,00 zł netto + VAT)
* Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 20.05.2013 r.
Cel szkolenia
rozwijanie umiejętności obsługi programu MS Excel oraz tworzenia własnych rozwiązań w tym programie biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby i wymagania użytkownika. Poznanie zaawansowanych funkcji Excela oraz podstawowych umiejętności jego programowania powinno sprzyjać lepszemu wykorzystaniu potencjału arkusza kalkulacyjnego w obszarze controllingu.
Korzyści dla uczestników:
usprawnienie pracy w programie MS EXCEL
poznanie podstaw obsługi aplikacji VBA
umiejętność tworzenia zaawansowanych rozwiązań controllingowych w MS EXCEL
poznanie możliwości przetwarzania danych z poziomu VBA na potrzeby raportowania
automatyzacja wprowadzania danych do budżetów poprzez formularze użytkownika
umiejętność automatycznego generowania i rozsyłania skoroszytów z raportami do odbiorców
możliwość szerokiej konsultacji z Trenerem w trakcie i po szkoleniu
pełen zakres materiałów wykorzystanych na szkoleniu dostępny w wersji elektronicznej
W celu zwiększenia skuteczności i efektywności szkolenia cały proces treningu objęty jest formą warsztatów przy komputerach. Program jest realizowany na przykładach przyjaznych dla Uczestnika i nie wymaga wiedzy z zakresu programowania.
Informujemy, że w szkoleniu nie przewidziano podstawowych zagadnień obsługi arkusza kalkulacyjnego.
Wraz ze zgłoszeniem udziału prosimy o informację, czy będą Państwo mogli przywieźć na szkolenie notebooka z oprogramowaniem MS Office 2003 lub nowszym.
• 5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (1777,00 zł netto + VAT)
• 7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1740,00 zł netto + VAT)
* Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 20.05.2013 r.
Cel szkolenia
rozwijanie umiejętności obsługi programu MS Excel oraz tworzenia własnych rozwiązań w tym programie biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby i wymagania użytkownika. Poznanie zaawansowanych funkcji Excela oraz podstawowych umiejętności jego programowania powinno sprzyjać lepszemu wykorzystaniu potencjału arkusza kalkulacyjnego w obszarze controllingu.
Korzyści dla uczestników:
usprawnienie pracy w programie MS EXCEL
poznanie podstaw obsługi aplikacji VBA
umiejętność tworzenia zaawansowanych rozwiązań controllingowych w MS EXCEL
poznanie możliwości przetwarzania danych z poziomu VBA na potrzeby raportowania
automatyzacja wprowadzania danych do budżetów poprzez formularze użytkownika
umiejętność automatycznego generowania i rozsyłania skoroszytów z raportami do odbiorców
możliwość szerokiej konsultacji z Trenerem w trakcie i po szkoleniu
pełen zakres materiałów wykorzystanych na szkoleniu dostępny w wersji elektronicznej
W celu zwiększenia skuteczności i efektywności szkolenia cały proces treningu objęty jest formą warsztatów przy komputerach. Program jest realizowany na przykładach przyjaznych dla Uczestnika i nie wymaga wiedzy z zakresu programowania.
Informujemy, że w szkoleniu nie przewidziano podstawowych zagadnień obsługi arkusza kalkulacyjnego.
Wraz ze zgłoszeniem udziału prosimy o informację, czy będą Państwo mogli przywieźć na szkolenie notebooka z oprogramowaniem MS Office 2003 lub nowszym.
Kto powinien wziąć udział?
controllerów, kadry kierowniczej, menedżerów, pracowników działów finansowo-księgowych i finansistów, właścicieli firm, jako kontynuacja naszych szkoleń z zakresu wykorzystania MS Excel w biznesie, controllingu, finansach i w biurze. Polecamy je naszym absolwentom, jako rozszerzenie zdobytej wiedzy, a także wszystkim osobom zainteresowanym doskonaleniem umiejętności z zakresu controllingu przy pomocy aplikacji MS Excel na poziomie zaawansowanym.
Program szkolenia
1. Zakres wykorzystania aplikacji MS Excel/VBA w controllingu
Klasyfikacja zadań controllingu
Przegląd funkcji i narzędzi arkusza MS Excel/VBA
Sposoby doskonalenia controllingu przy pomocy aplikacji MS Excel/VBA
Przykłady prostych rozwiązań ułatwiających codzienną pracę controllingu
Zasady zabezpieczania danych finansowych zgromadzonych w arkuszu MS Excel
2. Sprawne pobierania i konsolidacja danych finansowych w MS Excel/VBA
Zasady budowy bazy informacyjnej controllingu w MS Excel
Automatyczne otwieranie serii budżetów cząstkowych z wybranej lokalizacji
Walidacja importowanych danych finansowych
Seryjne pobieranie danych z otwartych arkuszy budżetów
Konsolidacja zaimportowanych budżetów cząstkowych
Tworzenie własnej funkcji do pobierania danych z zamkniętych skoroszytów
3. Obsługa arkuszy budżetów przy pomocy formularzy użytkownika
Możliwości budowy własnych formularzy z wykorzystaniem narzędzi MS Excel/VBA
Przykład tworzenia i konfigurowania formularzy obsługi arkusza budżetu kosztów
Tworzenie okienek dialogowych ułatwiających controllerom wymianę informacji z kadrą kierowniczą centrów odpowiedzialności
Wieloscenariuszowe zarządzanie budżetami przy pomocy okna formularzy
Przykład narzędzia usprawniającego planowanie sprzedaży w przedsiębiorstwie handlowym
4. Rozbudowane rozwiązania z zakresu raportowania
Automatyzacja tworzenia raportów przy pomocy rejestratora makr
Generowanie i rozsyłanie serii raportów cząstkowych do kierowników centrów odpowiedzialności
Tworzenie pulpitu controllera do prezentacji i analizy danych finansowych
Przykład narzędzia raportowania w controllingu projektów
Klasyfikacja zadań controllingu
Przegląd funkcji i narzędzi arkusza MS Excel/VBA
Sposoby doskonalenia controllingu przy pomocy aplikacji MS Excel/VBA
Przykłady prostych rozwiązań ułatwiających codzienną pracę controllingu
Zasady zabezpieczania danych finansowych zgromadzonych w arkuszu MS Excel
2. Sprawne pobierania i konsolidacja danych finansowych w MS Excel/VBA
Zasady budowy bazy informacyjnej controllingu w MS Excel
Automatyczne otwieranie serii budżetów cząstkowych z wybranej lokalizacji
Walidacja importowanych danych finansowych
Seryjne pobieranie danych z otwartych arkuszy budżetów
Konsolidacja zaimportowanych budżetów cząstkowych
Tworzenie własnej funkcji do pobierania danych z zamkniętych skoroszytów
3. Obsługa arkuszy budżetów przy pomocy formularzy użytkownika
Możliwości budowy własnych formularzy z wykorzystaniem narzędzi MS Excel/VBA
Przykład tworzenia i konfigurowania formularzy obsługi arkusza budżetu kosztów
Tworzenie okienek dialogowych ułatwiających controllerom wymianę informacji z kadrą kierowniczą centrów odpowiedzialności
Wieloscenariuszowe zarządzanie budżetami przy pomocy okna formularzy
Przykład narzędzia usprawniającego planowanie sprzedaży w przedsiębiorstwie handlowym
4. Rozbudowane rozwiązania z zakresu raportowania
Automatyzacja tworzenia raportów przy pomocy rejestratora makr
Generowanie i rozsyłanie serii raportów cząstkowych do kierowników centrów odpowiedzialności
Tworzenie pulpitu controllera do prezentacji i analizy danych finansowych
Przykład narzędzia raportowania w controllingu projektów
Czas trwania
21 godzin
Prelegenci

Adiunkt w Katedrze Rachunkowości i Controllingu Przedsiębiorstw. Konsultant i współpracownik firm doradczych. Ceniony wykładowca z bardzo dużym doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla przedsiębiorstw różnej wielkości. Specjalizuje się w przygotowywaniu i wdrażaniu projektów gospodarczych z zakresu controllingu i rachunkowości zarządczej oraz wykorzystania arkusza kalkulacyjnego MS EXCEL w zarządzaniu jednostkami gospodarczymi.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Hotel WERSAL***
34-500 Zakopane
Tetmajera 14 a
woj. małopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
zł netto + 23% VAT
1 870
zł
Cena zawiera:
- Pobyt: od 20.06.2013 r. (obiad) do 22.06.2013 r.(obiad) zakwaterowanie w pokojach 2-os. do pok. 1-os. dopłata 200 zł + VAT (ograniczona ilość) pełne wyżywienie materiały szkoleniowe certyfikat ukończenia szkolenia imprezę integracyjną w karczmie góralskiej bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny i jacuzzy
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005.
Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
Powiadomienia o nowych terminach