Szkolenie: COPYWRITING

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/copywriting-70281

Informacje o szkoleniu

  • COPYWRITING


    ID szkolenia: 70281
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Marketing i PR
  • Adres szkolenia:

    Centrum Konferencyjne at The Tides - Ms. Mermaid
    ul. Wioślarska 8
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 18-19.06.2018
    Godziny zajęć (czas trwania):
    6
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Zapraszamy na warsztat copywritingu prowadzony przez doświadczonego copywritera i szkoleniowca. Szkolenie odkryje tajniki nie tylko pisania, lecz przede wszystkim MYŚLENIA cechującego skutecznego copywritera. Poznasz przykłady
i sprawdzone rozwiązania a także sytuacje, w których warto poszukać innej - niż ogólnie zalecana - drogi.

Szkolenie skierowane jest do:

--

Program szkolenia:

Dzień I - 18 czerwca 2018

9.30 – 10.00 Rejestracja i powitalna kawa
10.00 Rozpoczęcie szkolenia

ROZGRZEWKA KREATYWNA

Umysł podobnie jak ciało – rozgrzany działa lepiej. Proste, przydatne ćwiczenia, które możesz wykorzystać w swojej pracy – pomogą Ci tworzyć lepsze i skuteczniejsze reklamy.

ESENCJA – JAK KOMUNIKOWAĆ TO, CO NAPRAWDĘ WAŻNE

Co jest ważne w copywritingu?
Perswazyjność a czas czytelnika
Jak osiągnąć cel komunikatu?
Hierarchia informacji
Jak ułatwić życie odbiorcy komunikatu?
Mniej czyli więcej - dlaczego warto nie „zawalać” odbiorcy nadmiarem tekstu, którego może nie mieć ochoty czytać?
Jak pisać krócej?
Jak wydobyć to, co najważniejsze?
KORZYŚĆ – JAK JĄ WYDOBYĆ?

Co sprzedajesz? Właśnie o to toczy się cała batalia!
Zanim zaczniesz pisać...
Do kogo piszesz?
Czego oczekujesz od odbiorcy?
Pisz po ludzku
Co tak naprawdę jest korzyścią dla odbiorcy?
Jak atrakcyjnie przedstawić ją odbiorcy?
„Klątwa wiedzy" – co to jest i dlaczego warto na nią uważać?
Korzyści czy cechy?
Koniec tekstu wieńczy dzieło – jak zachęcić do działania?
16.00 Zakończenie I dnia szkolenia

Dzień II - 19 czerwca 2018

8.30 – 9.00 Rejestracja i powitalna kawa
9.00 Rozpoczęcie szkolenia

KONKRET – RECEPTA NA TO JAK SIĘ WYRÓŻNIĆ

Co to znaczy „bardzo korzystna oferta”?
Ile to jest „wielu zadowolonych klientów”?
Dlaczego „zamydlanie oczu” Klientowi się nie opłaca?
Wiele, dużo, bardzo – czy te słowa jeszcze działają?
Jak nie pozwolić „podrobić” się konkurentom?
Jak przekazać to, co istotne?
„Dużo" czyli ile?
Zapychacze – dlaczego warto z nich zrezygnować?
Jak czytelniej przedstawiać porównania i zestawienia?
GŁÓWNY ROZGRYWAJĄCY W TEKSTACH REKLAMOWYCH - NAGŁÓWEK

Jak przyciągnąć uwagę odbiorcy i zachęcić go do czytania dalszej części tekstu?
Jak tworzyć skuteczne nagłówki?
Jakie nagłówki nie działają lub wywołują skojarzenia, których nie chcesz łączyć z Twoim produktem?
3 kategorie nagłówków
O czym mówią najskuteczniejsze nagłówki?
Pułapka kreatywności – jak nie dać się w nią wplątać?
LICZBY – JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ LICZBY?

Jak wpłynąć na wyobraźnię odbiorcy?
Jak sprawić, by wydawało się mniej lub więcej?
Dlaczego liczby lepiej sprzedają?
Z liczbami się nie dyskutuje… chyba, że jesteś dobrym copywriterem
Jak pokazać twarde liczby w różnym kontekście i z różnych stron?
Przekonaj się, że liczby naprawdę są względne
SUBTELNE RÓŻNICE MIĘDZY SŁOWAMI

Jak zachęcać słowami bez zmiany faktów?
Przykłady – słowa w różnym kontekście
Jak jednym słowem można nadać inny sens całej wypowiedzi, dodać jej mocy lub osłabić komunikat?
16.00 Zakończenie szkolenia

Informacje o prelegentach:

Adrian Tomaszewski
Praktyk reklamy i marketingu, właściciel agencji reklamowej AUTOR. Jako motto zawodowe stawia sobie najpierw myślenie, a dopiero później „wymyślanie". Liczy się dla niego skuteczność, którą udowadnia w realizowanych przez siebie projektach.
Posiada bardzo bogate doświadczenie w copywrittingu, planowaniu i realizowaniu strategii komunikacji marketingowej oraz praktyczną wiedzę z zakresu psychologii reklamy.
Prowadzi szkolenia dla biznesu a także zajęcia na uczelniach: SGH w Warszawie, Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu. Posiada certyfikat trenera biznesu EQF-5. Jest autorem dwóch książek: „Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz „Reklamowa Gra w słowa" (www.ePoradniki.pl).

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1470 - 1770

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

zgłoszenie do 28.05.2018 - 1 470 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 29.05.2018 - 1 770 PLN + 23% VAT

Szkolenie, kurs: COPYWRITING