Szkolenie: Copywriting

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/copywriting-70909-id608

Informacje o szkoleniu

Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Ponad 80% osób rezygnuje z czytania po zobaczeniu pierwszych 3 słów nagłówka, pozostałe 20% zerka przez ok. 3 sekundy na pierwsze 2 zdania. Twój tekst ma tylko kilka sekund, aby zawojować uwagę odbiorcy. Umiejętność konkurowania o uwagę stała się kluczem sprzedaży, budowania marki i rozwoju firmy.

Zapraszamy na warsztat copywritingu prowadzony przez doświadczonego copywritera i szkoleniowca. Szkolenie odkryje tajniki nie tylko pisania, lecz przede wszystkim MYŚLENIA cechującego skutecznego copywritera. Poznasz przykłady
i sprawdzone rozwiązania a także sytuacje, w których warto poszukać innej - niż ogólnie zalecana - drogi.

Szkolenie skierowane jest do:

Po tych warsztatach będziesz szybciej, łatwiej i efektywniej:

dobierać najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu,
określać korzyści wynikające z danego produktu,
tworzyć skuteczniejsze nagłówki,
tworzyć skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę,
tworzyć bardziej perswazyjne teksty na Twoją stronę www,
skuteczniej komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym.

Program szkolenia:

9.30 – 10.00 Rejestracja i powitalna kawa
10.00 Rozpoczęcie szkolenia

ROZGRZEWKA KREATYWNA

Umysł podobnie jak ciało – rozgrzany działa lepiej. Proste, przydatne ćwiczenia, które możesz wykorzystać w swojej pracy – pomogą Ci tworzyć lepsze i skuteczniejsze reklamy.

ESENCJA – JAK KOMUNIKOWAĆ TO, CO NAPRAWDĘ WAŻNE

Co jest ważne w copywritingu?
Perswazyjność a czas czytelnika
Jak osiągnąć cel komunikatu?
Hierarchia informacji
Jak ułatwić życie odbiorcy komunikatu?
Mniej czyli więcej - dlaczego warto nie „zawalać” odbiorcy nadmiarem tekstu, którego może nie mieć ochoty czytać?
Jak pisać krócej?
Jak wydobyć to, co najważniejsze?
KORZYŚĆ – JAK JĄ WYDOBYĆ?

Co sprzedajesz? Właśnie o to toczy się cała batalia!
Zanim zaczniesz pisać...
Do kogo piszesz?
Czego oczekujesz od odbiorcy?
Pisz po ludzku
Co tak naprawdę jest korzyścią dla odbiorcy?
Jak atrakcyjnie przedstawić ją odbiorcy?
„Klątwa wiedzy" – co to jest i dlaczego warto na nią uważać?
Korzyści czy cechy?
Koniec tekstu wieńczy dzieło – jak zachęcić do działania?
16.00 Zakończenie I dnia szkolenia

Dzień II szkolenia

8.30 – 9.00 Rejestracja i powitalna kawa
9.00 Rozpoczęcie szkolenia

KONKRET – RECEPTA NA TO JAK SIĘ WYRÓŻNIĆ

Co to znaczy „bardzo korzystna oferta”?
Ile to jest „wielu zadowolonych klientów”?
Dlaczego „zamydlanie oczu” Klientowi się nie opłaca?
Wiele, dużo, bardzo – czy te słowa jeszcze działają?
Jak nie pozwolić „podrobić” się konkurentom?
Jak przekazać to, co istotne?
„Dużo" czyli ile?
Zapychacze – dlaczego warto z nich zrezygnować?
Jak czytelniej przedstawiać porównania i zestawienia?
GŁÓWNY ROZGRYWAJĄCY W TEKSTACH REKLAMOWYCH - NAGŁÓWEK

Jak przyciągnąć uwagę odbiorcy i zachęcić go do czytania dalszej części tekstu?
Jak tworzyć skuteczne nagłówki?
Jakie nagłówki nie działają lub wywołują skojarzenia, których nie chcesz łączyć z Twoim produktem?
3 kategorie nagłówków
O czym mówią najskuteczniejsze nagłówki?
Pułapka kreatywności – jak nie dać się w nią wplątać?
LICZBY – JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ LICZBY?

Jak wpłynąć na wyobraźnię odbiorcy?
Jak sprawić, by wydawało się mniej lub więcej?
Dlaczego liczby lepiej sprzedają?
Z liczbami się nie dyskutuje… chyba, że jesteś dobrym copywriterem
Jak pokazać twarde liczby w różnym kontekście i z różnych stron?
Przekonaj się, że liczby naprawdę są względne
SUBTELNE RÓŻNICE MIĘDZY SŁOWAMI

Jak zachęcać słowami bez zmiany faktów?
Przykłady – słowa w różnym kontekście
Jak jednym słowem można nadać inny sens całej wypowiedzi, dodać jej mocy lub osłabić komunikat?
16.00 Zakończenie szkolenia

Informacje o prelegentach:

Adrian Tomaszewski Praktyk reklamy i marketingu, właściciel agencji reklamowej AUTOR. Jako motto zawodowe stawia sobie najpierw myślenie, a dopiero później „wymyślanie". Liczy się dla niego skuteczność, którą udowadnia w realizowanych przez siebie projektach.
Posiada bardzo bogate doświadczenie w copywrittingu, planowaniu i realizowaniu strategii komunikacji marketingowej oraz praktyczną wiedzę z zakresu psychologii reklamy.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1470 zł + 23% VAT - zgłoszenie do 23.05.2019
  • 1770 PLN + 23% VAT - zgłoszenie od 24.05.2019

Cena zawiera:

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

zgłoszenie do 23.05.2019 - 1 470 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 24.05.2019 - 1 770 PLN + 23% VAT

Wydarzenie: Copywriting