Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/copywriting-oraz-e-mail-marketing-bo-twoj-klient-przeczyta-tylko-to-co-napiszesz-25784-id465

Informacje o szkoleniu

  • Copywriting oraz e-mail marketing, bo Twój klient przeczyta tylko to, co napiszesz


    ID szkolenia: 25784
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Marketing, reklama, PR
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    Centrum Innowacji ProLearning
    Legnicka 52
    Wrocław
    Godziny zajęć (czas trwania):
    9-16
  • Organizator szkolenia:

    Centrum Innowacji ProLearning
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Czy wiesz że duże firmy mają własne standardy tworzenia i pisania e-maili? Naucz się komunikować ze „średnim lub „dużym” klientem. Szkolenie omawia najważniejsze zasady i techniki konstruowania komunikatów, maili i innych tekstów marketingowych. Sprawdź siłę słowa w Twoich kontaktach z klientem i zwiększ pewność, że to co napisałeś zostało odczytane zgodnie z Twoją intencją. Pozyskaj nowe kontakty i obroń się przed filtrami antyspamowymi. Zbuduj i poszerzaj bazę, przyszłych lojalnych. Zobacz jak efektywniej „przekuć” pozyskane adresy na zamówienia!

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie jest skierowane do wszystkich osób zainteresowanych promocją swojej firmy w internecie.

Program szkolenia:

Jednodniowe, ośmiogodzinne szkolenie z zakresu e-mail marketingu i copywriting'u

Informacje o prelegentach:

Nasze szkolenia prowadzą doświadczeni trenerzy, specjaliści w swoich branżach.

Wydarzenia towarzyszące:

Prostota przede wszystkim, czyli jak prawidłowo zaplanować firmową witrynę

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 700zł cena netto

Cena zawiera:

udział w szkoleniu, matreiały dydaktyczne, catering

Dostępne zniżki:

  • 20% Zniżka dla wszystkich chętnych
  • 60% Zniżka dla członków DIG

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Szkolenie otwarte

Wydarzenie: Copywriting oraz e-mail marketing, bo Twój klient przeczyta tylko to, co napiszesz