Copywriting w biznesie i marketingu - sztuka dobrego pisania

O szkoleniu

CELE SZKOLENIA

  • umiejętność zmieniania liter w złoto – czyli wzmocnienie perswazji Twoich tekstów 
  • jak pisać lepsze teksty reklamowe? Jak pisać oferty handlowe? Jak sprzedawać... słowem?
  • jak pisać skuteczniej, krótko i na temat. Jak pisać, co pisać, kiedy i dlaczego – aby osiągnąć cel
  • lepsze zrozumienie Twoich tekstów i komunikatów marketingowych
  • poprawa komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi
  • program warsztatów koncentruje się na skuteczności komunikatu i osiąganiu celów biznesowych dla firmy - celów marketingowych, sprzedażowych, ale również przyda się bardzo w komunikacji biznesowej z klientem
Dlaczego warto wziąć udział?

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

  • dowiesz się, jak sprawić, aby Twoje treści nie zostały zignorowane.
  • nauczysz się, jak przyciągać i utrzymywać uwagę czytelników.
  • dowiesz się, jak używać języka korzyści (a nie cech), ale i obaw.
  • dowiesz się, jak upraszczać komunikaty i pisać ładnie i ciekawie
Kto powinien wziąć udział?

Dla kogo:

  • marketerzy, przedsiębiorcy, copywriterzy, content marketerzy, pracownicy działów handlowych, sprzedaży, CX

Program szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA1. Jak pisać? Krótko, treściwie, wprost, zrozumiale

  • O czym pisać?
  • Czasowniki
  • Strona czynna i bierna
  • Cel na pierwszym miejscu
  • Konkretnie
  • Reguła KISS (Keep it simple stupid)
  • Uwaga na trudne słowa
  • Ton Twojego tekstu
  • Co mi to da? Główne pytanie Twojego odbiorcy
  • Bez frazesów proszę!
  • Aktywuj odbiorcę
  • Nie zmuszaj mnie
  • Uważaj na te przymiotniki
  • Estetyka tekstu

2. Esencja – jak ją wydobyć z treści esencję i przedstawić odbiorcy

  • Do sedna!

3. Prosto, krótko i treściwie – wstęp do UX writingu

  • UX Writing w 3 słowach
  • Narzędzia do sprawdzania tekstu

4. Prosty język – zasady

  • 3 pytania po napisaniu tekstu

5. Trochę psychologii copywritingu

  • Co zapamiętujemy najłatwiej?
  • Ile rzeczy zapamiętujemy jednocześnie?
  • Jak ułatwić zapamiętanie?
  • Efekt pierwszeństwa i efekt świeżości

6. Subtelne różnice – jak zwiększyć siłę przekazu bez zmieniania treści

  • Kto tu rządzi?
  • Ułatwiaj
  • Czas teraźniejszy
  • Możesz…
  • Co złego to nie my

7. Nagłówki, tytuły

  • Jak napisać nagłówek?
  • Emocje w nagłówkach
  • Zaskoczenie, zaciekawienie, humor, przyjemne skojarzenia, konkrety
  • Uważaj – niech Cię dobrze zrozumieją
  • 4 zadania nagłówka

8. Dobre wzorce nagłówków

  • Formuły copywriterskie

9. Język korzyści

  • Cechy czy korzyści?

10. Liczby się liczą

  • Liczby w komunikacie marketingowym
  • Daty, działanie na wyobraźnię

11. Czy popełniasz takie błędy? I co możemy z tym zrobić?

Czas trwania

9:00-15:00

Prelegenci

Adrian Tomaszewski

Praktyk reklamy z wieloletnim doświadczeniem. Kreator treści: grafik, copywriter, muzyk. Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX,UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę. Sam wymyśla i konstruuje przyrządy treningowe – uprawia sport i prowadzi zajęcia sportowe: boks, kalistenikę, bieganie.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework).
Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P.
Realizował projekty dla: Generali, BOLS, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Mastercook, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, Heyah, Królewskie, Diageo, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Davis Fabrics, Palmolive, Fortress Investment, Locatick, VCentrum, SKOFF, Ledpol i in.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Prowadzone na platformie ClickMeeting.
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.

Rejestracja

Standard
1 600
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 650 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Zniżki grupowe:
  • 9.09% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 12.12% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Możliwe dwie opcje płatności: na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, a po szkoleniu otrzymasz fakturę vat, ale jeśli w Twojej firmy / instytucji procesowanie faktur trwa dłużej i potrzebujesz fakturę po szkoleniu z 2-tygodniowym terminem płatności, jest to też możliwe. Daj nam po prostu znać.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Akademia Marketingu ATRIUM
  • Ulica i nr: al. Jana Pawła II 27
  • Kod pocztowy: 00-867
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7831236140

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa, Polska al. Jana Pawła II 27

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa, Polska
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
44 profesjonalne szkolenia z Marketingu, Digital Marketingu, Social Mediów, Sprzedaży (w tym Trade Marketing i Category Management) , AI w biznesie i CX oraz Szkolenia Interpersonalne / Rozwój Osobisty. Trenerzy eksperci i praktycy. Kilka tysięcy prz...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!