O szkoleniu
CELE SZKOLENIA
- umiejętność zmieniania liter w złoto – czyli wzmocnienie perswazji Twoich tekstów
- jak pisać lepsze teksty reklamowe? Jak pisać oferty handlowe? Jak sprzedawać... słowem?
- jak pisać skuteczniej, krótko i na temat. Jak pisać, co pisać, kiedy i dlaczego – aby osiągnąć cel
- lepsze zrozumienie Twoich tekstów i komunikatów marketingowych
- poprawa komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi
- program warsztatów koncentruje się na skuteczności komunikatu i osiąganiu celów biznesowych dla firmy - celów marketingowych, sprzedażowych, ale również przyda się bardzo w komunikacji biznesowej z klientem
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA
- dowiesz się, jak sprawić, aby Twoje treści nie zostały zignorowane.
- nauczysz się, jak przyciągać i utrzymywać uwagę czytelników.
- dowiesz się, jak używać języka korzyści (a nie cech), ale i obaw.
- dowiesz się, jak upraszczać komunikaty i pisać ładnie i ciekawie
Dla kogo:
- marketerzy, przedsiębiorcy, copywriterzy, content marketerzy, pracownicy działów handlowych, sprzedaży, CX
Program szkolenia
PROGRAM SZKOLENIA1. Jak pisać? Krótko, treściwie, wprost, zrozumiale
- O czym pisać?
- Czasowniki
- Strona czynna i bierna
- Cel na pierwszym miejscu
- Konkretnie
- Reguła KISS (Keep it simple stupid)
- Uwaga na trudne słowa
- Ton Twojego tekstu
- Co mi to da? Główne pytanie Twojego odbiorcy
- Bez frazesów proszę!
- Aktywuj odbiorcę
- Nie zmuszaj mnie
- Uważaj na te przymiotniki
- Estetyka tekstu
2. Esencja – jak ją wydobyć z treści esencję i przedstawić odbiorcy
- Do sedna!
3. Prosto, krótko i treściwie – wstęp do UX writingu
- UX Writing w 3 słowach
- Narzędzia do sprawdzania tekstu
4. Prosty język – zasady
- 3 pytania po napisaniu tekstu
5. Trochę psychologii copywritingu
- Co zapamiętujemy najłatwiej?
- Ile rzeczy zapamiętujemy jednocześnie?
- Jak ułatwić zapamiętanie?
- Efekt pierwszeństwa i efekt świeżości
6. Subtelne różnice – jak zwiększyć siłę przekazu bez zmieniania treści
- Kto tu rządzi?
- Ułatwiaj
- Czas teraźniejszy
- Możesz…
- Co złego to nie my
7. Nagłówki, tytuły
- Jak napisać nagłówek?
- Emocje w nagłówkach
- Zaskoczenie, zaciekawienie, humor, przyjemne skojarzenia, konkrety
- Uważaj – niech Cię dobrze zrozumieją
- 4 zadania nagłówka
8. Dobre wzorce nagłówków
- Formuły copywriterskie
9. Język korzyści
- Cechy czy korzyści?
10. Liczby się liczą
- Liczby w komunikacie marketingowym
- Daty, działanie na wyobraźnię
11. Czy popełniasz takie błędy? I co możemy z tym zrobić?
Czas trwania
9:00-15:00
Prelegenci
Adrian Tomaszewski
Praktyk reklamy z wieloletnim doświadczeniem. Kreator treści: grafik, copywriter, muzyk. Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX,UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę. Sam wymyśla i konstruuje przyrządy treningowe – uprawia sport i prowadzi zajęcia sportowe: boks, kalistenikę, bieganie.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework).
Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P.
Realizował projekty dla: Generali, BOLS, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Mastercook, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, Heyah, Królewskie, Diageo, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Davis Fabrics, Palmolive, Fortress Investment, Locatick, VCentrum, SKOFF, Ledpol i in.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 650 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- 9.09% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 12.12% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Możliwe dwie opcje płatności: na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, a po szkoleniu otrzymasz fakturę vat, ale jeśli w Twojej firmy / instytucji procesowanie faktur trwa dłużej i potrzebujesz fakturę po szkoleniu z 2-tygodniowym terminem płatności, jest to też możliwe. Daj nam po prostu znać.
- Nazwa firmy: Akademia Marketingu ATRIUM
- Ulica i nr: al. Jana Pawła II 27
- Kod pocztowy: 00-867
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7831236140