Szkolenie
Copywriting w praktyce
O szkoleniu
PODCZAS WARSZTATÓW M.IN. POKAŻEMY ::
Jak pisać, aby inni czytali i publikowali - czyli podstawowe zasady tworzenia informacji prasowej?
Jak stopniować napięcie w informacji prasowej - czyli podstawowe zasady rządzące układem treści?
Jak zbudować kilkuzdaniową prezentację zawierającą najważniejsze informacje - czyli jak efektywnie napisać krótką notkę o firmie?
:: KONSULTACJE POSZKOLENIOWE DLA UCZESTNIKÓW ::
Ocena przygotowanych przez uczestników artykułów lub wywiadów sponsorowanych wraz z praktycznymi wskazówkami trenera.
Zajęcia prowadzone będą przez praktyka z zakresu PR - MONIKĘ BARTNIK
Jak pisać, aby inni czytali i publikowali - czyli podstawowe zasady tworzenia informacji prasowej?
Jak stopniować napięcie w informacji prasowej - czyli podstawowe zasady rządzące układem treści?
Jak zbudować kilkuzdaniową prezentację zawierającą najważniejsze informacje - czyli jak efektywnie napisać krótką notkę o firmie?
:: KONSULTACJE POSZKOLENIOWE DLA UCZESTNIKÓW ::
Ocena przygotowanych przez uczestników artykułów lub wywiadów sponsorowanych wraz z praktycznymi wskazówkami trenera.
Zajęcia prowadzone będą przez praktyka z zakresu PR - MONIKĘ BARTNIK
Kto powinien wziąć udział?
Wszyscy zainteresowani wyżej wymienioną tematyką
Program szkolenia
DZIENNIKARZ, PR-OWIEC, COPYWRITER
Trzy różne sposoby komunikacji
Trzy różne warsztaty pisarskie
INFORMACJA PRASOWA
Jak pisać, aby inni czytali i publikowali czyli podstawowe zasady tworzenia informacji prasowej?
INFORMACJA WŁAŚCIWA
Jak stopniować napięcie w informacji prasowej, czyli podstawowe zasady rządzące układem treści?
Podstawowe zasady poprawnego pisania tekstów
struktury gramatyczne w informacji prasowej
umiejętne wykorzystanie części mowy w informacji prasowej
formy osobowe i bezosobowe w informacji prasowej
precyzja przekazu czy zrozumienie odbiorcy
dlaczego dziennikarze nie cytują wypowiedzi z informacji prasowej
interpunkcja (zasady użycia kropki, cudzysłowu, znaku zapytania, wykrzyknika)
underline, italic, bold… czyli wyróżnienia tekstu w treści informacji prasowej
krótka notka o firmie, czyli jak zbudować kilkuzdaniową prezentację zawierającą najważniejsze informacje?
ARTYKUŁ SPONSOROWANY – POSZCZEGÓLNE ETAPY PRACY NAD TEKSTEM
Zanim zaczniesz, czyli podstawowe pytania, jakie należy postawić zanim rozpoczniemy pracę nad tekstem
jak wybrać temat artykułu?
jak sformułować tezę do artykułu?
jak zdefiniować cele?
jak określić odbiorcę?
Praca nad tekstem jak zbierać i selekcjonować materiały do tekstu?
jak przygotować plan pracy nad tekstem?
jak stworzyć tytuł artykułu?
jak stworzyć lead artykułu?
praca nad tekstem, czyli nie tylko co pisać, ale jak pisać (m.in. jak budować zdania; związki frazeologiczne, powiedzenia i przysłowia)?
WYWIAD SPONSOROWANY – POSZCZEGÓLNE ETAPY PRACY NAD TEKSTEM
Zanim zaczniesz, czyli podstawowe pytania, jakie należy postawić zanim rozpoczniemy pracę nad tekstem
jak wybrać temat wywiadu?
jak sformułować tezę do wywiadu?
jak zdefiniować cele?
jak określić odbiorcę?
Praca nad tekstem
jak stworzyć tytuł oraz lead wywiadu?
treść wywiadu, czyli właściwe pytania i właściwe odpowiedzi
KONSULTACJE POSZKOLENIOWE
Ocena przygotowanych przez uczestników artykułów lub wywiadów sponsorowanych wraz z praktycznymi wskazówkami prowadzącego.
Trzy różne sposoby komunikacji
Trzy różne warsztaty pisarskie
INFORMACJA PRASOWA
Jak pisać, aby inni czytali i publikowali czyli podstawowe zasady tworzenia informacji prasowej?
INFORMACJA WŁAŚCIWA
Jak stopniować napięcie w informacji prasowej, czyli podstawowe zasady rządzące układem treści?
Podstawowe zasady poprawnego pisania tekstów
struktury gramatyczne w informacji prasowej
umiejętne wykorzystanie części mowy w informacji prasowej
formy osobowe i bezosobowe w informacji prasowej
precyzja przekazu czy zrozumienie odbiorcy
dlaczego dziennikarze nie cytują wypowiedzi z informacji prasowej
interpunkcja (zasady użycia kropki, cudzysłowu, znaku zapytania, wykrzyknika)
underline, italic, bold… czyli wyróżnienia tekstu w treści informacji prasowej
krótka notka o firmie, czyli jak zbudować kilkuzdaniową prezentację zawierającą najważniejsze informacje?
ARTYKUŁ SPONSOROWANY – POSZCZEGÓLNE ETAPY PRACY NAD TEKSTEM
Zanim zaczniesz, czyli podstawowe pytania, jakie należy postawić zanim rozpoczniemy pracę nad tekstem
jak wybrać temat artykułu?
jak sformułować tezę do artykułu?
jak zdefiniować cele?
jak określić odbiorcę?
Praca nad tekstem jak zbierać i selekcjonować materiały do tekstu?
jak przygotować plan pracy nad tekstem?
jak stworzyć tytuł artykułu?
jak stworzyć lead artykułu?
praca nad tekstem, czyli nie tylko co pisać, ale jak pisać (m.in. jak budować zdania; związki frazeologiczne, powiedzenia i przysłowia)?
WYWIAD SPONSOROWANY – POSZCZEGÓLNE ETAPY PRACY NAD TEKSTEM
Zanim zaczniesz, czyli podstawowe pytania, jakie należy postawić zanim rozpoczniemy pracę nad tekstem
jak wybrać temat wywiadu?
jak sformułować tezę do wywiadu?
jak zdefiniować cele?
jak określić odbiorcę?
Praca nad tekstem
jak stworzyć tytuł oraz lead wywiadu?
treść wywiadu, czyli właściwe pytania i właściwe odpowiedzi
KONSULTACJE POSZKOLENIOWE
Ocena przygotowanych przez uczestników artykułów lub wywiadów sponsorowanych wraz z praktycznymi wskazówkami prowadzącego.
Czas trwania
1 dzien (8 godzin)
Prelegenci


Zajęcia prowadzone będą przez praktyka z zakresu PR - MONIKĘ BARTNIK
Weź udział
Cena 1
netto
780
PLN
Cena zawiera:
- Zajęcia dydaktyczne,komplet materiałów szkoleniowych i pomocniczych,obiady oraz poczęstunki podczas szkolenia,zaświadczenie o ukończeniu szkolenia,konsultacje poszkoleniowe.
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Global Business Center Sp. z o.o.
00-613 Warszawa
Chałubińskiego 8
woj. mazowieckie
Kim jesteśmy
"Szkolenia, które osiągają cel" - to nie tylko slogan reklamowy
towarzyszący nazwie firmy, to przede wszystkim najkrótsza odpowiedź na pytanie
"Co Global Business Center daje swoim klientom?"
Nasza działalność skupia się na trzech ...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Opłacenie kosztów szkolenia.
Preferencyjna cena przy jednoczesnym zgłoszeniu na szkolenie
"PR - jak skutecznie kreować wizerunek firmy" - 1780 zł za 3 dni warsztatów.
Preferencyjna cena przy jednoczesnym zgłoszeniu na szkolenie
"PR - jak skutecznie kreować wizerunek firmy" - 1780 zł za 3 dni warsztatów.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Global Business Center Sp. z o.o.
00-613 Warszawa
Chałubińskiego 8