Szkolenie

Copywriting w praktyce

O szkoleniu

PODCZAS WARSZTATÓW M.IN. POKAŻEMY ::
Jak pisać, aby inni czytali i publikowali - czyli podstawowe zasady tworzenia informacji prasowej?
Jak stopniować napięcie w informacji prasowej - czyli podstawowe zasady rządzące układem treści?
Jak zbudować kilkuzdaniową prezentację zawierającą najważniejsze informacje - czyli jak efektywnie napisać krótką notkę o firmie?
:: KONSULTACJE POSZKOLENIOWE DLA UCZESTNIKÓW ::
Ocena przygotowanych przez uczestników artykułów lub wywiadów sponsorowanych wraz z praktycznymi wskazówkami trenera.

Zajęcia prowadzone będą przez praktyka z zakresu PR - MONIKĘ BARTNIK
Kto powinien wziąć udział?
Wszyscy zainteresowani wyżej wymienioną tematyką

Program szkolenia

DZIENNIKARZ, PR-OWIEC, COPYWRITER

Trzy różne sposoby komunikacji
Trzy różne warsztaty pisarskie
INFORMACJA PRASOWA

Jak pisać, aby inni czytali i publikowali czyli podstawowe zasady tworzenia informacji prasowej?
INFORMACJA WŁAŚCIWA

Jak stopniować napięcie w informacji prasowej, czyli podstawowe zasady rządzące układem treści?

Podstawowe zasady poprawnego pisania tekstów

struktury gramatyczne w informacji prasowej
umiejętne wykorzystanie części mowy w informacji prasowej
formy osobowe i bezosobowe w informacji prasowej
precyzja przekazu czy zrozumienie odbiorcy
dlaczego dziennikarze nie cytują wypowiedzi z informacji prasowej
interpunkcja (zasady użycia kropki, cudzysłowu, znaku zapytania, wykrzyknika)
underline, italic, bold… czyli wyróżnienia tekstu w treści informacji prasowej
krótka notka o firmie, czyli jak zbudować kilkuzdaniową prezentację zawierającą najważniejsze informacje?
ARTYKUŁ SPONSOROWANY – POSZCZEGÓLNE ETAPY PRACY NAD TEKSTEM

Zanim zaczniesz, czyli podstawowe pytania, jakie należy postawić zanim rozpoczniemy pracę nad tekstem

jak wybrać temat artykułu?
jak sformułować tezę do artykułu?
jak zdefiniować cele?
jak określić odbiorcę?
Praca nad tekstem jak zbierać i selekcjonować materiały do tekstu?

jak przygotować plan pracy nad tekstem?
jak stworzyć tytuł artykułu?
jak stworzyć lead artykułu?
praca nad tekstem, czyli nie tylko co pisać, ale jak pisać (m.in. jak budować zdania; związki frazeologiczne, powiedzenia i przysłowia)?
WYWIAD SPONSOROWANY – POSZCZEGÓLNE ETAPY PRACY NAD TEKSTEM

Zanim zaczniesz, czyli podstawowe pytania, jakie należy postawić zanim rozpoczniemy pracę nad tekstem

jak wybrać temat wywiadu?
jak sformułować tezę do wywiadu?
jak zdefiniować cele?
jak określić odbiorcę?
Praca nad tekstem

jak stworzyć tytuł oraz lead wywiadu?
treść wywiadu, czyli właściwe pytania i właściwe odpowiedzi
KONSULTACJE POSZKOLENIOWE

Ocena przygotowanych przez uczestników artykułów lub wywiadów sponsorowanych wraz z praktycznymi wskazówkami prowadzącego.

Czas trwania

1 dzien (8 godzin)

Prelegenci

Cytat
Zajęcia prowadzone będą przez praktyka z zakresu PR - MONIKĘ BARTNIK

Gdzie i kiedy

Warszawa 31 sierpnia 2011
Oxford Tower

00-613 Warszawa

Chałubińskiego 8

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 29 września 2010
Global Business Center

00-613 Warszawa

ul. Chałubińskiego 8

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
netto
780 PLN
Cena zawiera:
  • Zajęcia dydaktyczne,komplet materiałów szkoleniowych i pomocniczych,obiady oraz poczęstunki podczas szkolenia,zaświadczenie o ukończeniu szkolenia,konsultacje poszkoleniowe.
Zapisz się

Organizator

Global Business Center Sp. z o.o.
00-613 Warszawa
Chałubińskiego 8
woj. mazowieckie
Kim jesteśmy "Szkolenia, które osiągają cel" - to nie tylko slogan reklamowy towarzyszący nazwie firmy, to przede wszystkim najkrótsza odpowiedź na pytanie "Co Global Business Center daje swoim klientom?" Nasza działalność skupia się na trzech ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Opłacenie kosztów szkolenia.
Preferencyjna cena przy jednoczesnym zgłoszeniu na szkolenie
"PR - jak skutecznie kreować wizerunek firmy" - 1780 zł za 3 dni warsztatów.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Global Business Center Sp. z o.o.
00-613 Warszawa Chałubińskiego 8
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!