Szkolenie

CRM- zarządzanie relacjami z Klientem

O szkoleniu

Celem szkolenia jest:
Przedstawienie ważnych aspektów wdrożenia CRM począwszy od budowania strategii CRM, poprzez programy lojalnościowe, a skończywszy na zagadnieniach informatycznych. Szkolenie jest poszerzone o wiele ćwiczeń praktycznych, dzięki czemu uczestnicy będą mogli kontynuować rozpoczęte prace w ramach swoich projektów CRM.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie skierowane jest do:
•zarządów i właścicieli firm
•menedżerów działów IT
•menedżerów działów sprzedaży i marketingu
•kierowników projektów wdrożenia CRM
•członków zespołów wdrażających CRM

Program szkolenia

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
•wprowadzenie do filozofii CRM
◦geneza CRM
◦podejścia do CRM
◦cele i korzyści CRM
•CRM a zyskowność firmy
◦jak dzięki wdrożeniu CRM można zwiększyć zyskowność przedsiębiorstwa?
◦przykład danych funkcjonujących w Polsce przedsiębiorstw
•CRM kontra marketing tradycyjny
◦cykl życia klienta - jak analizować wartość klientów?
◦identyfikacja klientów - wybór czynników identyfikujących klientów, macierz identyfikacji i selekcji klientw (ćwiczenia praktyczne)
◦rodzaje i wybór strategii CRM
◦budowanie relacji z klientami - inicjowanie związków, pielęgnajca i rozwój związków, kończenie związków
◦budowanie zadowolenia klienta - analiza satysfakcji klientów, troska o klienta (Coustomer Cera) ćwiczenia praktyczne
◦budowanie lojalności klinetów - metody tworzenia programów lojalnościowych, program lojalnościowy a wartość klienta (ćwiczenie praktcyzne)
•utrzymanie stałego kontaktu z klientem
•strategia pojedynczego kontaktu
•filozofia CRM a technologia informatyczna
•ocena przygotowania do wdrożenia CRM
•organizacja projektu CRM w przedsiębiorstwie
•CRM a call center
•funkcjonalność dostępnych rozwiązań call center
•wybór systemu CRM
•casy wdrożeń CRM

Prelegenci

Cytat
Praktyk, wdrożeniowiec, a także autor wielu własnych przyjętych na rynku programów CRM.
Profesjonalny trener i sympatyczny człowiek.

Gdzie i kiedy

Warszawa 18 - 19 października 2012
Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

00-594 Warszawa

Belwederska 46/50

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 14 - 15 lutego 2008
Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

Warszawa

Belwederska 46/50

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
udział 1 osoby - 2 500 zł + VAT
2500 PLN
Cena zawiera:
  • Udział w dwudniowych warsztatach w Warszawie, materiały szkoleniowe, poczęstunek podczas przerw kawowych (kawa, herbata, woda mineralna i ciasteczka), obiad w każdym dniu szkolenia (2 dania), certyfikaty.
Weź udział

Organizator

Competitive Skills Sp. z o.o.
02-942 Warszawa
ul. Konstancińska 2
woj. mazowieckie
Competitive Skills działa na polskim rynku od 2006 roku świadcząc profesjonalne usługi dla biznesu, w tym szkolenia i projekty doradcze. Naszymi Klientami są zarówno największe międzynarodowe korporacje jak również firmy z sektora MSP i urzędy państw...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunkiem udziału w szkoleniu jest dokonanie formalnego zgłoszenia na formularzu dostępnym na stronach: www.competitiveskills.pl
Płatności należy dokonać przed rozpoczęciem szkolenia. W sytuacji, gdy procedury Klienta mówią inaczej, uzgadniamy termin płatności w trybie indywidualnym.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Wiadomość została wysłana!
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Competitive Skills Sp. z o.o.
02-942 Warszawa ul. Konstancińska 2
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!