Customer Experience – profesjonalna obsługa klienta

O szkoleniu

Szkolenie otwarte „Customer Experience – Profesjonalna obsługa Klienta” kierujemy do osób, które w codziennej pracy dbają o zaspakajanie potrzeb Klientów i kontaktują się z nimi bezpośrednio, e-mailowo, telefonicznie, za pośrednictwem czatów lub mediów społecznościowych. Podczas szkolenia Uczestnicy poznają metody i narzędzia, dzięki którym będą w stanie budować prokliencką postawę oraz udoskonalą jakość obsługi klienta w kontekście customer experience. Dowiedzą się ponadto, jak kreować pozytywne doświadczenia klienta dzięki stosowaniu technik dotyczących asertywności oraz zarządzania emocjami. Uświadomią sobie także własną rolę w budowaniu satysfakcji oraz lojalności kontrahentów. Szkolenie pozwoli również uporządkować posiadaną już wiedzę, by wzmocnić atuty w obsłudze oraz zmienić złe nawyki, które utrudniają codzienną pracę.

Uczestnicy będą mieć też okazje dowiedzieć się jak na przestrzeni minionych lat zmieniało się podejście do klienta, w jaki sposób ewoluowały standardy obsługowe, a także profil samego klienta. Coraz częściej mamy do czynienia z świadomymi klientami, którzy korzystają z social mediów, gdzie wystawiają świadectwo markom. Oferowane przez nas szkolenie pomoże w zadbaniu o to, by w większości przypadków było ono pozytywne.

Dlaczego warto wziąć udział?
  • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet)
  • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
  • Instrukcja logowania i pomoc naszego helpdesku
  • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
  • Pigułki wiedzy i inne materiały dodatkowe
  • Zadania poszkoleniowe
  • E-mentoring z trenerem do 60 dni
    po zakończeniu szkolenia
  • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf oraz certyfikat online
Kto powinien wziąć udział?

- pracownicy infolinii

- pracownicy obsługi klienta

Program szkolenia

Kim jest współczesny Klient?

  • W jaki sposób, na przestrzeni minionych dekad, ewoluowało podejście do Klienta?
  • Oczekiwania dzisiejszych Klientów
  • Jak nie należy obsługiwać Klienta? – przegląd najczęściej popełnianych błędów
  • „Czas to pieniądz” i inne motta współczesnych Klientów
  • Automatyzacja procesów obsługowych – czemu cyfryzacja jest korzystna zarówno dla Klienta i osób, które go obsługują?
  • Generacje Klientów: BB, X, Y, Z – multigeneracyjność w kontekście obsługi Klienta

Zdobywanie i kształtowanie ambasadorów marki

  • Klient „zadowolony” czy „niezadowolony”? Który częściej i chętniej udostępnia opinie?
  • Jak profil obsługi klienta wpływa na kreowanie ambasadorów marki?
  • Customer Experience – sztuka wytwarzania pozytywnych doświadczeń i lojalności Klientów
  • NPS (Net Promoter Score) – narzędzie oceny lojalności i satysfakcji Klienta

Czym jest CX?

  • Customer Experience – idea uwzględniania potrzeb Klienta oraz jego percepcji na wszystkich punktach styku z marką
  • Jak standardy CX pomagają dokonać transformacji organizacji w prokliencką?
  • Z jakich powodów dbanie o Klienta wg standardów CX nie powinno być wyłącznie domeną działów obsługowych?
  • Przykłady działań marek, które osiągnęły spektakularne sukcesy w obszarze CX

Proklienckie techniki komunikacyjne

  • Jak zadawać dobre pytania w procesie obsługowym: pytania otwarte, pytania zamknięte, pytania sondujące, pytania finalizujące rozmowę obsługową
  • Parafraza i klaryfikacja jako sztuka dostrojenia się do Klienta
  • Zbiór zwrotów zakazanych w obsłudze Klienta
  • Zbiór zwrotów, które pozwolą tworzyć partnerskie relacje z Klientem
  • Eliminowanie błędów komunikacyjnych
  • Przejmowanie kontroli w trakcie rozmowy z Klientem

Asertywna obsługa Klienta

  • Rola asertywności w kontakcie z Klientem
  • Jak warto budować komunikaty kierowane do Klienta?
  • Techniki asertywności w obsłudze Klienta:
    • Asertywne prośby
    • Asertywne odmowy
    • Asertywna reakcja na krytykę
    • Asertywna reakcja na pochwały

Zarządzanie obiekcjami Klientów

  • Typy obiekcji: niejawne i jawne
  • Zarzuty wobec osób obsługujących, wobec produktów/usług, wobec marki
  • Dobre praktyki w zarządzaniu obiekcjami – poziom marko (techniki, które pozwalają przejść z problemu sygnalizowanego przez Klienta do poziomu rozwiązań proponowanych przez osobę obsługującą)
  • Dobre praktyki w zarządzaniu obiekcjami – poziom mikro (techniki reagowania na obiekcje, metody odpierania zarzutów, sposoby reagowania w przypadku zarzutów słusznych oraz bezpodstawnych)

Czas trwania

2 dni (2x6h)

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Komputer z dostępem do Internetu
Komputer z dostępem do Internetu

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 490
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Dostępne zniżki:
  • 15% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 20% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 25% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Certes Sp. z o.o.
00-707 Warszawa
Pszenickiego 5
woj. mazowieckie
Certes sp. Z o.o. jest firmą szkoleniowo-doradczą świadczącą usługi z zakresu szkoleń, również dofinansowywanych przez unię europejską, coachingu oraz organizacji imprez integracyjnych dla przedsiębiorstw i administracji publicznej. Słowo "Certes" ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Certes Sp. z o.o.
00-707 Warszawa Pszenickiego 5
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!