O szkoleniu
Zjawiska nawiedzające naszą codzienność wpływają coraz mocniej na nasze życie, również na aspekt pracy. Czasy niepewności zwiększają dynamikę zmian w mentalności i nastawieniu pracowników, a także to jak kreują się ich potrzeby względem miejsca i warunków pracy.
To czy zdobywamy wiedzę o pracownikach w sposób systematyczny i odpowiedni – dobrze dostosowując metody do pytań wydaje się obecnie kluczowe. Niemniej istotne jest przełożenie zebranej wiedzy na rzeczywiste działania, które biorą pod uwagę specyfikę pracodawcy i dają wymierne korzyści dla pracowników.
Szkolenie ma na celu usystematyzowanie wiedzy o badaniach pracowników, ma pozwolić na bezproblemowe poruszanie się w tematach założeń, metodologii, tworzenia narzędzi i raportów badawczych.
Dowiesz się jak skutecznie budować strategię badań pracowników w organizacji, jak realizować projekty i finalnie jak wyciągać wartościowe insighty, a wyniki badań komunikować z pracownikami.
Stabilizacja to aktualnie cel wielu firm, dotyczy ona każdego z obszarów funkcjonowania organizacji, dowiedz się jak wspomagać rozwój badaniami pracowników i jak komunikować się z nimi w sposób najbardziej efektywny.
- Wymiana wiedzy i doświadczeń związanych z obecną sytuacją rynkową dotyczącą procesów badawczych w firmach oraz komunikacji wewnętrznej.
- Zapoznanie z metodami badawczymi, które służą poznawaniu i słuchaniu pracownika w całym cyklu życia pracownika.
- Praktyczna wiedza jak tworzyć efektywne narzędzia badawcze.
- Praktyczne zastosowanie wiedzy o pracownikach w komunikacji wewnętrznej.
- Zapoznanie z dobrymi praktykami w prowadzeniu komunikacji wewnętrznej.
- Poznanie case study – inspiracja do własnych działań.
- Przedstawicieli działów HR/PR/Komunikacji wewnętrznej oraz osób, które na co dzień odpowiadają w firmie za zarządzanie zasobami ludzkimi.
- Osób, które uczestniczą w prowadzeniu badań pracowników i tworzą projekty z obszaru komunikacji wewnętrznej.
- Właścicieli firm.
Program szkolenia
- Badania, a cykl życia pracownika. Jakie dane zbierać? Kiedy prowadzić projekty?
- Mam problem, potrzebuje wiedzy, jakie podejście badawcze powinnam/powinienem zastosować?
- Jak odpowiednio zadać pytania i tworzyć efektywne narzędzia badawcze?
- Uwaga realizuję badanie! – Czym wspomagać badanie od strony komunikacji?
- Rola czasu w projekcie – kiedy być zadowolonym z response rate?
- Mam wyniki badań…ale co mam teraz z nimi zrobić? Jak tworzyć raporty i mówić o wynikach.
- Przekładanie wyników badań na realne działania komunikacyjne/EB/strategiczne – gdzie w czasach niepewności możemy skorzystać z wiedzy uzyskanej od pracowników?
Czas trwania
Prelegenci
Przemysław Huk - Insight Lab
Z branżą badawczą związany od 2011 roku. Specjalizuje się w badaniach marki oraz badaniach konsumenckich i segmentacyjnych. Posiada szerokie doświadczenie we współpracy z firmami z rynku FMCG, IT, utilities, telekomunikacyjnego czy kulturalnego. Na co dzień badacz wykorzystujący zaawansowane analizy do profilowania klientów, wspomagający strategię i komunikację marek.
Współpracował m.in. z Kaufland, Rossmann, Selgros, Carrefour, Jeronimo Martins, Żabka, Jysk, Canon, Disney, Pyszne.pl.
Michał Matusiewicz - Komunikacja Plus
W branży od 15 lat, od początku związany z agencjami PR. Specjalizuje się w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji korporacyjnej, wewnętrznej oraz zewnętrznej. Planował i prowadził również działania z zakresu zarządzania sytuacjami kryzysowymi, komunikacją zmiany oraz employer brandingu.
Doradzał czołowym polskim i zagranicznym firmom z wielu branż: budowlanej i nieruchomości (Skanska, Budimex Nieruchomości), finansowej i ubezpieczeniowej (BZ WBK, Citi Handlowy, Warta, Kruk SA), FMCG (Procter & Gamble, Unilever) oraz retail i e-commerce (Unibail-Rodamco-Westfield, Zalando). Skanska SA wspierał w trudnej komunikacji szeroko zakrojonej restrukturyzacji firmy.
Przez kilka lat kierował zespołem odpowiedzialnym za kompleksową obsługę P&G w Polsce w zakresie komunikacji korporacyjnej. Dla największej polskiej firmy windykacyjnej (Kruk SA) współtworzył strategię zakładającą niespotykane wówczas w tej branży oparcie komunikacji o dialog i doradztwo.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
02-617 Warszawa
Szarotki 11
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Masz pytania? Napisz do nas
