Czy mleko sojowe motywuje? Jak badać pracowników i prowadzić komunikację wewnętrzną

O szkoleniu

Zjawiska nawiedzające naszą codzienność wpływają coraz mocniej na nasze życie, również na aspekt pracy. Czasy niepewności zwiększają dynamikę zmian w mentalności i nastawieniu pracowników, a także to jak kreują się ich potrzeby względem miejsca i warunków pracy.
To czy zdobywamy wiedzę o pracownikach w sposób systematyczny i odpowiedni – dobrze dostosowując metody do pytań wydaje się obecnie kluczowe. Niemniej istotne jest przełożenie zebranej wiedzy na rzeczywiste działania, które biorą pod uwagę specyfikę pracodawcy i dają wymierne korzyści dla pracowników.
Szkolenie ma na celu usystematyzowanie wiedzy o badaniach pracowników, ma pozwolić na bezproblemowe poruszanie się w tematach założeń, metodologii, tworzenia narzędzi i raportów badawczych.
Dowiesz się jak skutecznie budować strategię badań pracowników w organizacji, jak realizować projekty i finalnie jak wyciągać wartościowe insighty, a wyniki badań komunikować z pracownikami.
Stabilizacja to aktualnie cel wielu firm, dotyczy ona każdego z obszarów funkcjonowania organizacji, dowiedz się jak wspomagać rozwój badaniami pracowników i jak komunikować się z nimi w sposób najbardziej efektywny.

Dlaczego warto wziąć udział?
  1. Wymiana wiedzy i doświadczeń związanych z obecną sytuacją rynkową dotyczącą procesów badawczych w firmach oraz komunikacji wewnętrznej.
  2. Zapoznanie z metodami badawczymi, które służą poznawaniu i słuchaniu pracownika w całym cyklu życia pracownika.
  3. Praktyczna wiedza jak tworzyć efektywne narzędzia badawcze.
  4. Praktyczne zastosowanie wiedzy o pracownikach w komunikacji wewnętrznej.
  5. Zapoznanie z dobrymi praktykami w prowadzeniu komunikacji wewnętrznej.
  6. Poznanie case study – inspiracja do własnych działań.
Kto powinien wziąć udział?
  1. Przedstawicieli działów HR/PR/Komunikacji wewnętrznej oraz osób, które na co dzień odpowiadają w firmie za zarządzanie zasobami ludzkimi.
  2. Osób, które uczestniczą w prowadzeniu badań pracowników i tworzą projekty z obszaru komunikacji wewnętrznej.
  3. Właścicieli firm.

Program szkolenia

  1. Badania, a cykl życia pracownika. Jakie dane zbierać? Kiedy prowadzić projekty?
  2. Mam problem, potrzebuje wiedzy, jakie podejście badawcze powinnam/powinienem zastosować?
  3. Jak odpowiednio zadać pytania i tworzyć efektywne narzędzia badawcze?
  4. Uwaga realizuję badanie! – Czym wspomagać badanie od strony komunikacji?
  5. Rola czasu w projekcie – kiedy być zadowolonym z response rate?
  6. Mam wyniki badań…ale co mam teraz z nimi zrobić? Jak tworzyć raporty i mówić o wynikach.
  7. Przekładanie wyników badań na realne działania komunikacyjne/EB/strategiczne – gdzie w czasach niepewności możemy skorzystać z wiedzy uzyskanej od pracowników?

Czas trwania

09:00-16:30

Prelegenci

Przemysław Huk - Insight Lab

Z branżą badawczą związany od 2011 roku. Specjalizuje się w badaniach marki oraz badaniach konsumenckich i segmentacyjnych. Posiada szerokie doświadczenie we współpracy z firmami z rynku FMCG, IT, utilities, telekomunikacyjnego czy kulturalnego. Na co dzień badacz wykorzystujący zaawansowane analizy do profilowania klientów, wspomagający strategię i komunikację marek.
Współpracował m.in. z Kaufland, Rossmann, Selgros, Carrefour, Jeronimo Martins, Żabka, Jysk, Canon, Disney, Pyszne.pl.

Michał Matusiewicz - Komunikacja Plus

W branży od 15 lat, od początku związany z agencjami PR. Specjalizuje się w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji korporacyjnej, wewnętrznej oraz zewnętrznej. Planował i prowadził również działania z zakresu zarządzania sytuacjami kryzysowymi, komunikacją zmiany oraz employer brandingu.
Doradzał czołowym polskim i zagranicznym firmom z wielu branż: budowlanej i nieruchomości (Skanska, Budimex Nieruchomości), finansowej i ubezpieczeniowej (BZ WBK, Citi Handlowy, Warta, Kruk SA), FMCG (Procter & Gamble, Unilever) oraz retail i e-commerce (Unibail-Rodamco-Westfield, Zalando). Skanska SA wspierał w trudnej komunikacji szeroko zakrojonej restrukturyzacji firmy.
Przez kilka lat kierował zespołem odpowiedzialnym za kompleksową obsługę P&G w Polsce w zakresie komunikacji korporacyjnej. Dla największej polskiej firmy windykacyjnej (Kruk SA) współtworzył strategię zakładającą niespotykane wówczas w tej branży oparcie komunikacji o dialog i doradztwo.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

PTBRiO

02-617 Warszawa

Szarotki 11

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 199
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Cena promocyjna
za osobę przy zgłoszeniu do 29.05.2023
999
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
02-609 Warszawa
Szarotki 11
woj. mazowieckie
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) powstało w 1994 roku. Do Towarzystwa należą osoby zajmujące się profesjonalnie badaniami rynku, które pracują w firmach badawczych oraz klienci zlecający takowe badania. W chwili obecnej (sierpień 2...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
02-609 Warszawa Szarotki 11
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!