Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/data-storytelling-wg-dr-pawla-fortuny-72097-id608

Informacje o szkoleniu

  • Data storytelling wg dr. Pawła Fortuny


    ID szkolenia: 72097
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Marketing, reklama, PR
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    MsMermaid - Conference Center
    Wioślarska 8
    00-411 Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    10-16
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
    Krakowskie Przedmieście 79
    00-079 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

SPRZEDAŻ, ZAKUPY

Masz do zaprezentowania wyniki finansowe, raporty liczbowe, a może chcesz opowiedzieć o zysku swojego działu? Zastanawiasz się jak opowiedzieć o tym co się w biznesie liczy a jednocześnie zależy Ci, aby ludzie odczytali Twoje wystąpienie jako wartościowe, inspirujące, godne zapamiętania?

Zapraszamy na szkolenie „Data storytelling wg dr. Pawła Fortuny”.

Szkolenie skierowane jest do:

-

Program szkolenia:

INFORMACJA MOŻE BYĆ PIĘKNA, CZYLI 50% POLAKÓW NIE ZDAJE SOBIE SPRAWY Z TEGO, ŻE STANOWI POŁOWĘ SPOŁECZEŃSTWA

Moduł I. Storytelling: Najstarsze narzędzie biznesowej komunikacji

W tej części zaprzyjaźniamy się ze storytellingiem, poznajemy jego naturę, rozumiemy źródła siły jego oddziaływania i nabieramy wprawy w opowiadaniu o najważniejszych liczbach w naszym życiu.

Storytelling jako naturalne źródło informacji o świecie: Od bajki o Czerwonym kapturku do wizji postczłowieka w erze biznesowej digitalizacji.
Jeśli storytelling jest kluczem, to zamkiem są schematy narracyjne pamięci autobiograficznej: Dlaczego musimy się uczyć wiersza, a własnych wspomnień już nie?
Storytelling jako motor napędzający triadę: Uwaga, wyobraźnia i emocje: Model wyobrażeniowego przenoszenia się w świat narracji
Nie każda historia jest skuteczna: Kunszt artystyczny, realność, bohater, empatia.
Sprawdzone schematy narracyjne: Trzy ważne opowieści na swój temat.
Moduł II. Liczby nie wiedzą skąd pochodzą i dokąd zmierzają, ale…

W drugiej części warsztatu analizujemy przypadki konkretnych zbiorów danych. Każdy Uczestnik tworzy angażującą historię wybranych przez siebie liczb. Wzbudzona w pierwszej części dobra atmosfera sprzyja twórczości, improwizacji i uczeniu się metodą prób i błędów.

Liczba jako bohater narracji, punkt zwrotny historii lub rozwiązanie intrygi.
Historia gromadzenia i analizy danych: Czy jest w tym coś ciekawego?
Atrakcyjne formy prezentacji danych: Slajd, który już jest historią.
Za każdym zbiorem danych kryją się ludzie: Poszukiwanie bohaterów narracji.
Ułatwianie zapamiętywania treści przekazu: Storytelling jako „mentalny klej”.
DZIEŃ 2 / 17 CZERWCA 2020

STORYTELLING JAKO NARZĘDZIE PERSWAZJI, CZYLI 68% LUDZI UWAŻA, ŻE PREZENTOWANIE STATYSTYK JEST BARDZO PRZEKONUJĄCE

Moduł III. Trzy ważne liczby w procesie wywierania wpływu: PIN CODE zmiany

W tej części warsztatu poznajemy zasady perswazyjnej prezentacji i ćwiczymy stosowanie data storytelling w procesie wpływania na postawy innych osób.

Psychologia perswazji, czyli wpływanie na postawy: Model ELM i TIM.
Od postawy do zachowania, a więc od słów do czynów: Praktyczne sugestie Ajzena.
PIN CODE zmiany: kształtowanie postawy, kształtowanie normy, ułatwianie zmiany.
Narracja angażująca i wyjaśniająca: Kierowanie uwagą i refleksją.
Data storytelling jako wizja konsumpcji: Pożytkowanie danych.
Moduł IV. Data storytelling jako symulacja przyszłości: Estymowane dane jako happy end

W ostatniej części warsztatu ćwiczymy porywające, motywujące wystąpienia, w których liczby pełnią rolę mobilizującą do działania.

Nadzieja na sukces jako cel oddziaływania: Ważny filar motywacji osiągnięć.
Symulacje mentalne: Co każdy biznesmen powinien wiedzieć na temat wyobraźni współpracowników i klientów?
Sztuka opowiadania o przyszłości: Dlaczego w czasie teraźniejszym?
Dane jako impuls do interpretacji: Co z tego wszystkiego dla nas wynika?
Koniec warsztatu jako początek: Ciekawszej pracy, lepszego życia, a może jeszcze czegoś więcej?

Informacje o prelegentach:

Dr Paweł Fortuna – psycholog biznesu, power speaker, pisarz i kompozytor. Adiunkt w katedrze Psychologii Eksperymentalnej KUL i wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

W pracy naukowej koncentruje się na zagadnieniach psychologii pozytywnej (dobrostan psychiczny, uczenie się na błędach), komunikacji (wywieranie wpływu, obrona przed manipulacją) oraz psychologii poznawczej (modele umysłu i sztuczna inteligencja).

W biznesie rozwija autorską koncepcję „sprzedaż bez sprzedawania” opartą na wywieraniu wpływu bez manipulacji oraz model „A.I.cology” – bezpiecznego i korzystnego wpływu sztucznej inteligencji i robotyki na środowisko pracy.

Autor i współautor kilkunastu książek, trzykrotny laureat „Nagrody Teofrasta” za najlepszą książkę psychologiczną roku oraz trzykrotny laureat nagrody „Książka dla Trenera” Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Na stałe współpracuje z Wydawnictwem Naukowym PWN (w 2020 roku zostanie opublikowany pod jego redakcją podręcznik akademicki „Psychologia biznesu”).

Członek ZAiKS, autor tekstów i kompozytor. Od 1987 współpracował z Justyną Steczkowską, angażując ją do zespołu „Revolutio cordis” i występując z muzykującą rodziną Steczkowskich. Zwieńczeniem współpracy była nagrana w 1996 płyta Dziewczyna Szamana, która zdobyła 5 nagród Akademii Fonograficznej „Fryderyki”.

Inicjator wielu akcji społecznych, w tym konferencji Ludzka twarz biznesu i Konferencji Aktualności Psychologicznych – Aktualia. Zaangażowany w działania na rzecz rozwoju przyjaznej sztucznej inteligencji, wspierającej człowieka w realizacji jego mądrych decyzji.

Członek honorowy Stowarzyszenia MBA Inspire oraz Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 2570 +VAT

Cena zawiera:

CENA ZAWIERA: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

-

Wydarzenie: Data storytelling wg dr. Pawła Fortuny