Szkolenie
Data storytelling wg dr. Pawła Fortuny
O szkoleniu
SPRZEDAŻ, ZAKUPY
Masz do zaprezentowania wyniki finansowe, raporty liczbowe, a może chcesz opowiedzieć o zysku swojego działu? Zastanawiasz się jak opowiedzieć o tym co się w biznesie liczy a jednocześnie zależy Ci, aby ludzie odczytali Twoje wystąpienie jako wartościowe, inspirujące, godne zapamiętania?
Zapraszamy na szkolenie „Data storytelling wg dr. Pawła Fortuny”.
Masz do zaprezentowania wyniki finansowe, raporty liczbowe, a może chcesz opowiedzieć o zysku swojego działu? Zastanawiasz się jak opowiedzieć o tym co się w biznesie liczy a jednocześnie zależy Ci, aby ludzie odczytali Twoje wystąpienie jako wartościowe, inspirujące, godne zapamiętania?
Zapraszamy na szkolenie „Data storytelling wg dr. Pawła Fortuny”.
Kto powinien wziąć udział?
-
Program szkolenia
INFORMACJA MOŻE BYĆ PIĘKNA, CZYLI 50% POLAKÓW NIE ZDAJE SOBIE SPRAWY Z TEGO, ŻE STANOWI POŁOWĘ SPOŁECZEŃSTWA
Moduł I. Storytelling: Najstarsze narzędzie biznesowej komunikacji
W tej części zaprzyjaźniamy się ze storytellingiem, poznajemy jego naturę, rozumiemy źródła siły jego oddziaływania i nabieramy wprawy w opowiadaniu o najważniejszych liczbach w naszym życiu.
Storytelling jako naturalne źródło informacji o świecie: Od bajki o Czerwonym kapturku do wizji postczłowieka w erze biznesowej digitalizacji.
Jeśli storytelling jest kluczem, to zamkiem są schematy narracyjne pamięci autobiograficznej: Dlaczego musimy się uczyć wiersza, a własnych wspomnień już nie?
Storytelling jako motor napędzający triadę: Uwaga, wyobraźnia i emocje: Model wyobrażeniowego przenoszenia się w świat narracji
Nie każda historia jest skuteczna: Kunszt artystyczny, realność, bohater, empatia.
Sprawdzone schematy narracyjne: Trzy ważne opowieści na swój temat.
Moduł II. Liczby nie wiedzą skąd pochodzą i dokąd zmierzają, ale…
W drugiej części warsztatu analizujemy przypadki konkretnych zbiorów danych. Każdy Uczestnik tworzy angażującą historię wybranych przez siebie liczb. Wzbudzona w pierwszej części dobra atmosfera sprzyja twórczości, improwizacji i uczeniu się metodą prób i błędów.
Liczba jako bohater narracji, punkt zwrotny historii lub rozwiązanie intrygi.
Historia gromadzenia i analizy danych: Czy jest w tym coś ciekawego?
Atrakcyjne formy prezentacji danych: Slajd, który już jest historią.
Za każdym zbiorem danych kryją się ludzie: Poszukiwanie bohaterów narracji.
Ułatwianie zapamiętywania treści przekazu: Storytelling jako „mentalny klej”.
DZIEŃ 2 / 17 CZERWCA 2020
STORYTELLING JAKO NARZĘDZIE PERSWAZJI, CZYLI 68% LUDZI UWAŻA, ŻE PREZENTOWANIE STATYSTYK JEST BARDZO PRZEKONUJĄCE
Moduł III. Trzy ważne liczby w procesie wywierania wpływu: PIN CODE zmiany
W tej części warsztatu poznajemy zasady perswazyjnej prezentacji i ćwiczymy stosowanie data storytelling w procesie wpływania na postawy innych osób.
Psychologia perswazji, czyli wpływanie na postawy: Model ELM i TIM.
Od postawy do zachowania, a więc od słów do czynów: Praktyczne sugestie Ajzena.
PIN CODE zmiany: kształtowanie postawy, kształtowanie normy, ułatwianie zmiany.
Narracja angażująca i wyjaśniająca: Kierowanie uwagą i refleksją.
Data storytelling jako wizja konsumpcji: Pożytkowanie danych.
Moduł IV. Data storytelling jako symulacja przyszłości: Estymowane dane jako happy end
W ostatniej części warsztatu ćwiczymy porywające, motywujące wystąpienia, w których liczby pełnią rolę mobilizującą do działania.
Nadzieja na sukces jako cel oddziaływania: Ważny filar motywacji osiągnięć.
Symulacje mentalne: Co każdy biznesmen powinien wiedzieć na temat wyobraźni współpracowników i klientów?
Sztuka opowiadania o przyszłości: Dlaczego w czasie teraźniejszym?
Dane jako impuls do interpretacji: Co z tego wszystkiego dla nas wynika?
Koniec warsztatu jako początek: Ciekawszej pracy, lepszego życia, a może jeszcze czegoś więcej?
Moduł I. Storytelling: Najstarsze narzędzie biznesowej komunikacji
W tej części zaprzyjaźniamy się ze storytellingiem, poznajemy jego naturę, rozumiemy źródła siły jego oddziaływania i nabieramy wprawy w opowiadaniu o najważniejszych liczbach w naszym życiu.
Storytelling jako naturalne źródło informacji o świecie: Od bajki o Czerwonym kapturku do wizji postczłowieka w erze biznesowej digitalizacji.
Jeśli storytelling jest kluczem, to zamkiem są schematy narracyjne pamięci autobiograficznej: Dlaczego musimy się uczyć wiersza, a własnych wspomnień już nie?
Storytelling jako motor napędzający triadę: Uwaga, wyobraźnia i emocje: Model wyobrażeniowego przenoszenia się w świat narracji
Nie każda historia jest skuteczna: Kunszt artystyczny, realność, bohater, empatia.
Sprawdzone schematy narracyjne: Trzy ważne opowieści na swój temat.
Moduł II. Liczby nie wiedzą skąd pochodzą i dokąd zmierzają, ale…
W drugiej części warsztatu analizujemy przypadki konkretnych zbiorów danych. Każdy Uczestnik tworzy angażującą historię wybranych przez siebie liczb. Wzbudzona w pierwszej części dobra atmosfera sprzyja twórczości, improwizacji i uczeniu się metodą prób i błędów.
Liczba jako bohater narracji, punkt zwrotny historii lub rozwiązanie intrygi.
Historia gromadzenia i analizy danych: Czy jest w tym coś ciekawego?
Atrakcyjne formy prezentacji danych: Slajd, który już jest historią.
Za każdym zbiorem danych kryją się ludzie: Poszukiwanie bohaterów narracji.
Ułatwianie zapamiętywania treści przekazu: Storytelling jako „mentalny klej”.
DZIEŃ 2 / 17 CZERWCA 2020
STORYTELLING JAKO NARZĘDZIE PERSWAZJI, CZYLI 68% LUDZI UWAŻA, ŻE PREZENTOWANIE STATYSTYK JEST BARDZO PRZEKONUJĄCE
Moduł III. Trzy ważne liczby w procesie wywierania wpływu: PIN CODE zmiany
W tej części warsztatu poznajemy zasady perswazyjnej prezentacji i ćwiczymy stosowanie data storytelling w procesie wpływania na postawy innych osób.
Psychologia perswazji, czyli wpływanie na postawy: Model ELM i TIM.
Od postawy do zachowania, a więc od słów do czynów: Praktyczne sugestie Ajzena.
PIN CODE zmiany: kształtowanie postawy, kształtowanie normy, ułatwianie zmiany.
Narracja angażująca i wyjaśniająca: Kierowanie uwagą i refleksją.
Data storytelling jako wizja konsumpcji: Pożytkowanie danych.
Moduł IV. Data storytelling jako symulacja przyszłości: Estymowane dane jako happy end
W ostatniej części warsztatu ćwiczymy porywające, motywujące wystąpienia, w których liczby pełnią rolę mobilizującą do działania.
Nadzieja na sukces jako cel oddziaływania: Ważny filar motywacji osiągnięć.
Symulacje mentalne: Co każdy biznesmen powinien wiedzieć na temat wyobraźni współpracowników i klientów?
Sztuka opowiadania o przyszłości: Dlaczego w czasie teraźniejszym?
Dane jako impuls do interpretacji: Co z tego wszystkiego dla nas wynika?
Koniec warsztatu jako początek: Ciekawszej pracy, lepszego życia, a może jeszcze czegoś więcej?
Prelegenci


Dr Paweł Fortuna – psycholog biznesu, power speaker, pisarz i kompozytor. Adiunkt w katedrze Psychologii Eksperymentalnej KUL i wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
W pracy naukowej koncentruje się na zagadnieniach psychologii pozytywnej (dobrostan psychiczny, uczenie się na błędach), komunikacji (wywieranie wpływu, obrona przed manipulacją) oraz psychologii poznawczej (modele umysłu i sztuczna inteligencja).
W biznesie rozwija autorską koncepcję „sprzedaż bez sprzedawania” opartą na wywieraniu wpływu bez manipulacji oraz model „A.I.cology” – bezpiecznego i korzystnego wpływu sztucznej inteligencji i robotyki na środowisko pracy.
Autor i współautor kilkunastu książek, trzykrotny laureat „Nagrody Teofrasta” za najlepszą książkę psychologiczną roku oraz trzykrotny laureat nagrody „Książka dla Trenera” Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Na stałe współpracuje z Wydawnictwem Naukowym PWN (w 2020 roku zostanie opublikowany pod jego redakcją podręcznik akademicki „Psychologia biznesu”).
Członek ZAiKS, autor tekstów i kompozytor. Od 1987 współpracował z Justyną Steczkowską, angażując ją do zespołu „Revolutio cordis” i występując z muzykującą rodziną Steczkowskich. Zwieńczeniem współpracy była nagrana w 1996 płyta Dziewczyna Szamana, która zdobyła 5 nagród Akademii Fonograficznej „Fryderyki”.
Inicjator wielu akcji społecznych, w tym konferencji Ludzka twarz biznesu i Konferencji Aktualności Psychologicznych – Aktualia. Zaangażowany w działania na rzecz rozwoju przyjaznej sztucznej inteligencji, wspierającej człowieka w realizacji jego mądrych decyzji.
Członek honorowy Stowarzyszenia MBA Inspire oraz Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
W pracy naukowej koncentruje się na zagadnieniach psychologii pozytywnej (dobrostan psychiczny, uczenie się na błędach), komunikacji (wywieranie wpływu, obrona przed manipulacją) oraz psychologii poznawczej (modele umysłu i sztuczna inteligencja).
W biznesie rozwija autorską koncepcję „sprzedaż bez sprzedawania” opartą na wywieraniu wpływu bez manipulacji oraz model „A.I.cology” – bezpiecznego i korzystnego wpływu sztucznej inteligencji i robotyki na środowisko pracy.
Autor i współautor kilkunastu książek, trzykrotny laureat „Nagrody Teofrasta” za najlepszą książkę psychologiczną roku oraz trzykrotny laureat nagrody „Książka dla Trenera” Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Na stałe współpracuje z Wydawnictwem Naukowym PWN (w 2020 roku zostanie opublikowany pod jego redakcją podręcznik akademicki „Psychologia biznesu”).
Członek ZAiKS, autor tekstów i kompozytor. Od 1987 współpracował z Justyną Steczkowską, angażując ją do zespołu „Revolutio cordis” i występując z muzykującą rodziną Steczkowskich. Zwieńczeniem współpracy była nagrana w 1996 płyta Dziewczyna Szamana, która zdobyła 5 nagród Akademii Fonograficznej „Fryderyki”.
Inicjator wielu akcji społecznych, w tym konferencji Ludzka twarz biznesu i Konferencji Aktualności Psychologicznych – Aktualia. Zaangażowany w działania na rzecz rozwoju przyjaznej sztucznej inteligencji, wspierającej człowieka w realizacji jego mądrych decyzji.
Członek honorowy Stowarzyszenia MBA Inspire oraz Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Weź udział
Cena 1
+VAT
2570
PLN
Cena zawiera:
- CENA ZAWIERA: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Langas Group
00-079 Warszawa
Krakowskie Przedmieście 79
woj. mazowieckie
W czasach dynamicznych zmian, postaw na firmę, która wie, co to znaczy SKUTECZNOŚĆ!
Co nas wyróżnia?
1. Eksperci - nasi eksperci przechodzą najtrudniejszy etap selekcji doboru kadry trenerskiej szkoleń. Wśród nich jesteśmy uważani za najbardzie...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
-
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Langas Group
00-079 Warszawa
Krakowskie Przedmieście 79