Szkolenie

Data storytelling wg dr. Pawła Fortuny

O szkoleniu

SPRZEDAŻ, ZAKUPY

Masz do zaprezentowania wyniki finansowe, raporty liczbowe, a może chcesz opowiedzieć o zysku swojego działu? Zastanawiasz się jak opowiedzieć o tym co się w biznesie liczy a jednocześnie zależy Ci, aby ludzie odczytali Twoje wystąpienie jako wartościowe, inspirujące, godne zapamiętania?

Zapraszamy na szkolenie „Data storytelling wg dr. Pawła Fortuny”.
Kto powinien wziąć udział?
-

Program szkolenia

INFORMACJA MOŻE BYĆ PIĘKNA, CZYLI 50% POLAKÓW NIE ZDAJE SOBIE SPRAWY Z TEGO, ŻE STANOWI POŁOWĘ SPOŁECZEŃSTWA

Moduł I. Storytelling: Najstarsze narzędzie biznesowej komunikacji

W tej części zaprzyjaźniamy się ze storytellingiem, poznajemy jego naturę, rozumiemy źródła siły jego oddziaływania i nabieramy wprawy w opowiadaniu o najważniejszych liczbach w naszym życiu.

Storytelling jako naturalne źródło informacji o świecie: Od bajki o Czerwonym kapturku do wizji postczłowieka w erze biznesowej digitalizacji.
Jeśli storytelling jest kluczem, to zamkiem są schematy narracyjne pamięci autobiograficznej: Dlaczego musimy się uczyć wiersza, a własnych wspomnień już nie?
Storytelling jako motor napędzający triadę: Uwaga, wyobraźnia i emocje: Model wyobrażeniowego przenoszenia się w świat narracji
Nie każda historia jest skuteczna: Kunszt artystyczny, realność, bohater, empatia.
Sprawdzone schematy narracyjne: Trzy ważne opowieści na swój temat.
Moduł II. Liczby nie wiedzą skąd pochodzą i dokąd zmierzają, ale…

W drugiej części warsztatu analizujemy przypadki konkretnych zbiorów danych. Każdy Uczestnik tworzy angażującą historię wybranych przez siebie liczb. Wzbudzona w pierwszej części dobra atmosfera sprzyja twórczości, improwizacji i uczeniu się metodą prób i błędów.

Liczba jako bohater narracji, punkt zwrotny historii lub rozwiązanie intrygi.
Historia gromadzenia i analizy danych: Czy jest w tym coś ciekawego?
Atrakcyjne formy prezentacji danych: Slajd, który już jest historią.
Za każdym zbiorem danych kryją się ludzie: Poszukiwanie bohaterów narracji.
Ułatwianie zapamiętywania treści przekazu: Storytelling jako „mentalny klej”.
DZIEŃ 2 / 17 CZERWCA 2020

STORYTELLING JAKO NARZĘDZIE PERSWAZJI, CZYLI 68% LUDZI UWAŻA, ŻE PREZENTOWANIE STATYSTYK JEST BARDZO PRZEKONUJĄCE

Moduł III. Trzy ważne liczby w procesie wywierania wpływu: PIN CODE zmiany

W tej części warsztatu poznajemy zasady perswazyjnej prezentacji i ćwiczymy stosowanie data storytelling w procesie wpływania na postawy innych osób.

Psychologia perswazji, czyli wpływanie na postawy: Model ELM i TIM.
Od postawy do zachowania, a więc od słów do czynów: Praktyczne sugestie Ajzena.
PIN CODE zmiany: kształtowanie postawy, kształtowanie normy, ułatwianie zmiany.
Narracja angażująca i wyjaśniająca: Kierowanie uwagą i refleksją.
Data storytelling jako wizja konsumpcji: Pożytkowanie danych.
Moduł IV. Data storytelling jako symulacja przyszłości: Estymowane dane jako happy end

W ostatniej części warsztatu ćwiczymy porywające, motywujące wystąpienia, w których liczby pełnią rolę mobilizującą do działania.

Nadzieja na sukces jako cel oddziaływania: Ważny filar motywacji osiągnięć.
Symulacje mentalne: Co każdy biznesmen powinien wiedzieć na temat wyobraźni współpracowników i klientów?
Sztuka opowiadania o przyszłości: Dlaczego w czasie teraźniejszym?
Dane jako impuls do interpretacji: Co z tego wszystkiego dla nas wynika?
Koniec warsztatu jako początek: Ciekawszej pracy, lepszego życia, a może jeszcze czegoś więcej?

Prelegenci

Cytat
Dr Paweł Fortuna – psycholog biznesu, power speaker, pisarz i kompozytor. Adiunkt w katedrze Psychologii Eksperymentalnej KUL i wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

W pracy naukowej koncentruje się na zagadnieniach psychologii pozytywnej (dobrostan psychiczny, uczenie się na błędach), komunikacji (wywieranie wpływu, obrona przed manipulacją) oraz psychologii poznawczej (modele umysłu i sztuczna inteligencja).

W biznesie rozwija autorską koncepcję „sprzedaż bez sprzedawania” opartą na wywieraniu wpływu bez manipulacji oraz model „A.I.cology” – bezpiecznego i korzystnego wpływu sztucznej inteligencji i robotyki na środowisko pracy.

Autor i współautor kilkunastu książek, trzykrotny laureat „Nagrody Teofrasta” za najlepszą książkę psychologiczną roku oraz trzykrotny laureat nagrody „Książka dla Trenera” Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Na stałe współpracuje z Wydawnictwem Naukowym PWN (w 2020 roku zostanie opublikowany pod jego redakcją podręcznik akademicki „Psychologia biznesu”).

Członek ZAiKS, autor tekstów i kompozytor. Od 1987 współpracował z Justyną Steczkowską, angażując ją do zespołu „Revolutio cordis” i występując z muzykującą rodziną Steczkowskich. Zwieńczeniem współpracy była nagrana w 1996 płyta Dziewczyna Szamana, która zdobyła 5 nagród Akademii Fonograficznej „Fryderyki”.

Inicjator wielu akcji społecznych, w tym konferencji Ludzka twarz biznesu i Konferencji Aktualności Psychologicznych – Aktualia. Zaangażowany w działania na rzecz rozwoju przyjaznej sztucznej inteligencji, wspierającej człowieka w realizacji jego mądrych decyzji.

Członek honorowy Stowarzyszenia MBA Inspire oraz Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

Gdzie i kiedy

Warszawa 16 - 17 czerwca 2020
MsMermaid - Conference Center

00-411 Warszawa

Wioślarska 8

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 16 - 17 czerwca 2020
MsMermaid - Conference Center

Warszawa

Wioślarska 8

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
+VAT
2570 PLN
Cena zawiera:
  • CENA ZAWIERA: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw
Weź udział

Organizator

Langas Group
00-079 Warszawa
Krakowskie Przedmieście 79
woj. mazowieckie
W czasach dynamicznych zmian, postaw na firmę, która wie, co to znaczy SKUTECZNOŚĆ! Co nas wyróżnia? 1. Eksperci - nasi eksperci przechodzą najtrudniejszy etap selekcji doboru kadry trenerskiej szkoleń. Wśród nich jesteśmy uważani za najbardzie...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

-

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Wiadomość została wysłana!
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Langas Group
00-079 Warszawa Krakowskie Przedmieście 79
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!