Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/design-thinking-i-service-design-75855-id145

Informacje o szkoleniu

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Design Thinking to metoda, która wspiera i systematyzuje pracę zespołów nad kreatywnymi pomysłami. Koncentrując się na użytkowniku, posiadając możliwość testowania hipotez oraz pracując w interdyscyplinarnych zespołach, powstaje proces wspierający budowanie rozwiązań, z których użytkownicy będą korzystali. Metoda Design Thinking opiera się na pięciu głównych krokach, które wspierają konkretne narzędzia do zbierania informacji. Badania marketingowe oraz ich analiza, są główną specjalizacją prowadzącego szkolenie z design thinking i podczas warsztatów uczestnicy będą mogli poznać nowe narzędzia do gromadzenia użytecznych danych. Dzisiejsze rynki charakteryzują się dużą konkurencyjnością, bez względu na branżę. Łatwość komunikacji z klientem oraz duża ilość ofert sprawiają, że firmy coraz bardziej starają się zainteresować klienta oryginalnością swoich produktów i usług. Jednak, żeby stać się pionierem, organizacja musi wiedzieć jak zarządzać procesem tworzenia innowacji. Szkolenie "Design Thinking i Service Design" przygotuje Cię do profesjonalnego wykorzystania metodyki design thinking w pracy zawodowej. Biorąc aktywny udział w warsztacie: - dowiesz się, czym jest design thinking i service design i jak zastosować go w codziennej pracy i zarządzaniu zespołem, - zrozumiesz, jak DT i SD mogą wpłynąć na rozwiązywanie zadań, optymalizację usług i zwiększenie efektywności działań, - dowiesz się, jak wykorzystywać indywidualne i zespołowe narzędzia Design Thinking i Service Design, - nauczysz się myślenia wizualnego - wskażemy proste techniki, które odmienią Twoje podejście do zarządzania projektem.

Szkolenie skierowane jest do:

  • przyszłych moderatorów Design Thinking,
  • project managerów,
  • product ownerów,
  • liderów zmian,
  • UX/UI designerów,
  • marketingowców,
  • osób, które chcą zaadaptować swój biznes do nowych warunków,
  • oraz osób, które chcą się nauczyć praktycznego wykorzystywania potencjału poznanej metody w budowaniu atrakcyjnych rozwiązań dla klientów.

Program szkolenia:

1. DESIGN THINKING I SERVICE DESIGN - WPROWADZENIE

  • Jak to się wszystko zaczęło, historia powstania i rozwoju design thinking
  • Definicje design thinking i przykłady zastosowania - przykłady firm, które inwestują w mapowanie doświadczeń klientów
  • Dla kogo jest design thinking
  • Kluczowe wartości i zasady podejścia design thinking
  • Design thinking vs service design - czym różnią się te podejścia od siebie? Kiedy je stosować?

2. PROCES PROJEKTOWY NA PRZYKŁADZIE - INTERAKTYWNE ZADANIA

  • Proces double diamond
  • Zrozumienie sensu myślenia konwergencyjnego i dywergencyjnego

3. EMPATYZACJA - METODY BADAWCZE I RESEARCH INTERNETOWY

  • Przejście przez ścieżkę klienta - mapowanie doświadczeń użytkownika - Customer Journey (porównanie dostępnych narzędzi do mapowania ścieżek klienta online i offline)
  • Poznanie takich narzędzi, jak: User Stories, mapy empatii, service blueprint
  • Poznanie potrzeb, frustracji, bolączek i pragnień finalnego odbiorcy naszego produktu / usługi

4. DEFINIOWANIE PROBLEMU

  • Priorytetyzacja danych i wyciąganie wniosków z badań
  • Skupianie się na najważniejszych wyzwaniach projektowych
  • Ideacja / generowanie pomysłów
  • Co oznacza bycie kreatywnym i jak pobudzać kreatywność
  • Tworzenie rozwiązań zgodnych z wybranymi wyzwaniami projektowymi
  • Wybór rozwiązań, które będą poddane testom

5. PROTOTYPOWANIE

  • Myślenie wizualne
  • Scenariusze korzystania z produktu / usługi
  • Tworzenie prototypów produktów / usług w celu ulepszenia, doprecyzowania i rozwinięcia pierwotnych pomysłów oraz sprawdzenia ich działania

6. TESTOWANIE

  • Przeprowadzenie testów prototypów z użytkownikami finalnego rozwiązania
  • Iteracja

7. PODSUMOWANIE I SESJA “PYTAŃ I ODPOWIEDZI”

Informacje o prelegentach:

MICHAŁ PAWLIK

Trener praktyk digital marketingu. Ekspert branży marketingowej ponad z 14-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w portalu Nasza Klasa, firmach Added Value Italy, Mind Progress Group, Kantar Media, Antal Poland. Obecnie właściciel agencji marketingowej MOOQ. 

Współpracował w zakresie badań i strategii marketingowych z największymi polskimi i zagranicznymi markami. Jako główny analityk portalu Nasza Klasa odpowiadał za zdobywanie i gromadzenie informacji o użytkownikach portalu oraz analizy marketingowe.

Związany był z firmą Added Value, największą agencją strategiczną na świecie. Pracował także z polskimi agencjami, podczas pracy w jednej z nich uzyskał nagrodę magazynu Media&Marketing za najlepiej oceniany dział strategii w Polsce wśród agencji nie-sieciowych.

Przeprowadził kampanie marketingowe i reklamowe dla takich marek jak Viessmann, Opera Software, Bank Gospodarstwa Krajowego, Mini - BMW, Algida, Polsat, NBA, UBER, Ministerstwo Obrony Narodowej.

Autor i współautor publikacji, m.in. raportów strategicznych IAB. Prelegent na wielu konferencjach branżowych oraz prowadzący szkolenia z zakresu wiedzy marketingowej. Jeden z niewielu polskich ekspertów w dziedzinie marketing intelligence. Wykładowca akademicki. Trener współpracujący B&O NAVIGATOR.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1000 zł + 23% VAT za osobę prywatną
  • 1980 zł + 23% VAT za osobę - cena zgłoszenia biznesowego

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe (ćwiczenia, handouts), podręcznik: "Design Thinking i Service Design", materiały piśmiennicze, obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Dostępne zniżki:

  • 10% dla nowych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 osób
  • 20% dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 1 osoby
  • 25% dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 i więcej osób
  • 100 zł przy zgłoszeniu na 40 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia
  • 100 zł przy płatności na 20 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.

Liczba uczestników ograniczona do 12 osób, dla każdego terminu. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność nadesłanych zgłoszeń. Lista jest zamykana najpóźniej na 1 tydzień przed datą rozpoczęcia szkolenia.


Wydarzenie: Design Thinking i Service Design