Szkolenie

Design Thinking i Service Design

O szkoleniu

Design Thinking to metoda, która wspiera i systematyzuje pracę zespołów nad kreatywnymi pomysłami. Koncentrując się na użytkowniku, posiadając możliwość testowania hipotez oraz pracując w interdyscyplinarnych zespołach, powstaje proces wspierający budowanie rozwiązań, z których użytkownicy będą korzystali. Metoda Design Thinking opiera się na pięciu głównych krokach, które wspierają konkretne narzędzia do zbierania informacji. Badania marketingowe oraz ich analiza, są główną specjalizacją prowadzącego szkolenie z design thinking i podczas warsztatów uczestnicy będą mogli poznać nowe narzędzia do gromadzenia użytecznych danych. Dzisiejsze rynki charakteryzują się dużą konkurencyjnością, bez względu na branżę. Łatwość komunikacji z klientem oraz duża ilość ofert sprawiają, że firmy coraz bardziej starają się zainteresować klienta oryginalnością swoich produktów i usług. Jednak, żeby stać się pionierem, organizacja musi wiedzieć jak zarządzać procesem tworzenia innowacji. Szkolenie "Design Thinking i Service Design" przygotuje Cię do profesjonalnego wykorzystania metodyki design thinking w pracy zawodowej. Biorąc aktywny udział w warsztacie: - dowiesz się, czym jest design thinking i service design i jak zastosować go w codziennej pracy i zarządzaniu zespołem, - zrozumiesz, jak DT i SD mogą wpłynąć na rozwiązywanie zadań, optymalizację usług i zwiększenie efektywności działań, - dowiesz się, jak wykorzystywać indywidualne i zespołowe narzędzia Design Thinking i Service Design, - nauczysz się myślenia wizualnego - wskażemy proste techniki, które odmienią Twoje podejście do zarządzania projektem.
Kto powinien wziąć udział?
  • przyszłych moderatorów Design Thinking,
  • project managerów,
  • product ownerów,
  • liderów zmian,
  • UX/UI designerów,
  • marketingowców,
  • osób, które chcą zaadaptować swój biznes do nowych warunków,
  • oraz osób, które chcą się nauczyć praktycznego wykorzystywania potencjału poznanej metody w budowaniu atrakcyjnych rozwiązań dla klientów.

Program szkolenia

1. DESIGN THINKING I SERVICE DESIGN - WPROWADZENIE

  • Jak to się wszystko zaczęło, historia powstania i rozwoju design thinking
  • Definicje design thinking i przykłady zastosowania - przykłady firm, które inwestują w mapowanie doświadczeń klientów
  • Dla kogo jest design thinking
  • Kluczowe wartości i zasady podejścia design thinking
  • Design thinking vs service design - czym różnią się te podejścia od siebie? Kiedy je stosować?

2. PROCES PROJEKTOWY NA PRZYKŁADZIE - INTERAKTYWNE ZADANIA

  • Proces double diamond
  • Zrozumienie sensu myślenia konwergencyjnego i dywergencyjnego

3. EMPATYZACJA - METODY BADAWCZE I RESEARCH INTERNETOWY

  • Przejście przez ścieżkę klienta - mapowanie doświadczeń użytkownika - Customer Journey (porównanie dostępnych narzędzi do mapowania ścieżek klienta online i offline)
  • Poznanie takich narzędzi, jak: User Stories, mapy empatii, service blueprint
  • Poznanie potrzeb, frustracji, bolączek i pragnień finalnego odbiorcy naszego produktu / usługi

4. DEFINIOWANIE PROBLEMU

  • Priorytetyzacja danych i wyciąganie wniosków z badań
  • Skupianie się na najważniejszych wyzwaniach projektowych
  • Ideacja / generowanie pomysłów
  • Co oznacza bycie kreatywnym i jak pobudzać kreatywność
  • Tworzenie rozwiązań zgodnych z wybranymi wyzwaniami projektowymi
  • Wybór rozwiązań, które będą poddane testom

5. PROTOTYPOWANIE

  • Myślenie wizualne
  • Scenariusze korzystania z produktu / usługi
  • Tworzenie prototypów produktów / usług w celu ulepszenia, doprecyzowania i rozwinięcia pierwotnych pomysłów oraz sprawdzenia ich działania

6. TESTOWANIE

  • Przeprowadzenie testów prototypów z użytkownikami finalnego rozwiązania
  • Iteracja

7. PODSUMOWANIE I SESJA “PYTAŃ I ODPOWIEDZI”

Czas trwania

2 dni- 16 godzin

Prelegenci

Cytat

MICHAŁ PAWLIK

Trener praktyk digital marketingu. Ekspert branży marketingowej ponad z 14-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w portalu Nasza Klasa, firmach Added Value Italy, Mind Progress Group, Kantar Media, Antal Poland. Obecnie właściciel agencji marketingowej MOOQ. 

Współpracował w zakresie badań i strategii marketingowych z największymi polskimi i zagranicznymi markami. Jako główny analityk portalu Nasza Klasa odpowiadał za zdobywanie i gromadzenie informacji o użytkownikach portalu oraz analizy marketingowe.

Związany był z firmą Added Value, największą agencją strategiczną na świecie. Pracował także z polskimi agencjami, podczas pracy w jednej z nich uzyskał nagrodę magazynu Media&Marketing za najlepiej oceniany dział strategii w Polsce wśród agencji nie-sieciowych.

Przeprowadził kampanie marketingowe i reklamowe dla takich marek jak Viessmann, Opera Software, Bank Gospodarstwa Krajowego, Mini - BMW, Algida, Polsat, NBA, UBER, Ministerstwo Obrony Narodowej.

Autor i współautor publikacji, m.in. raportów strategicznych IAB. Prelegent na wielu konferencjach branżowych oraz prowadzący szkolenia z zakresu wiedzy marketingowej. Jeden z niewielu polskich ekspertów w dziedzinie marketing intelligence. Wykładowca akademicki. Trener współpracujący B&O NAVIGATOR.

Gdzie i kiedy

Warszawa 30 listopada - 1 grudnia 2020
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 8 - 9 października 2020
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
zł + 23% VAT za osobę prywatną
1000 PLN
Cena zawiera:
  • uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe (ćwiczenia, handouts), podręcznik: "Design Thinking i Service Design", materiały piśmiennicze, obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.
Zapisz się
Cena 2
zł + 23% VAT za osobę - cena zgłoszenia biznesowego
1980 PLN
Cena zawiera:
  • uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe (ćwiczenia, handouts), podręcznik: "Design Thinking i Service Design", materiały piśmiennicze, obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.
Zapisz się

Organizator

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa
Echa Leśne 27C
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.

Liczba uczestników ograniczona do 12 osób, dla każdego terminu. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność nadesłanych zgłoszeń. Lista jest zamykana najpóźniej na 1 tydzień przed datą rozpoczęcia szkolenia.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa Echa Leśne 27C
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!