Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/design-thinking-w-biznesie-74311-id44

Informacje o szkoleniu

  • Design Thinking w biznesie


    ID szkolenia: 74311
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Umiejętności osobiste
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    High5 Training Centre
    Wronia 45
    00-870 Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    2 dni szkolenia (16 godzin )
  • Organizator szkolenia:

    HIGH5 Training Group
    ul. Grzybowska 2 lok. 85
    00-131 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
HIGH5 Training Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Korzyści ze szkolenia: - poznasz poszczególne kroki procesu Design Thinking - dowiesz się jakie narzędzia są możliwe do wykorzystania na poszczególnych etapach procesu - będziesz znać metodyczne podejście do tworzenia założeń nowych rozwiązań - dowiesz się jak zaplanować i przygotować proces tworzenia założeń projektowych oparty na metodzie Design Thinking - nauczysz się dobierać narzędzia projektowe odpowiednie do przygotowywanych innowacyjnych rozwiązań - poznasz metody pobudzana wśród współpracowników kreatywnego podejścia do tworzenia rozwiązań - przygotujesz się do wdrażania innowacji w swojej firmie

Szkolenie skierowane jest do:

  • osób, które zajmują się tworzeniem rozwiązań dla użytkowników
  • osób, które chcą zaprojektować nową usługę lub proces albo usprawnić istniejące.
  • kierowników produktów, projektów, projektantów, pracowników działów Obsługi Klienta.

Program szkolenia:

  1. Design Thinking w pigułce

    Design Thinking to proces, który łączy w sobie kreatywność i innowacyjność, skupiając się na potrzebach przyszłych użytkowników lub klientów. Powstaje w ten sposób praktyczne rozwiązanie, które jest atrakcyjne dla odbiorców, bo skoncentrowane na człowieku. Może ono przybrać formę nowego produktu, usługi lub zmiany wewnętrznych procedur danej organizacji.
    Sama metoda Design Thinking porządkuje w kolejnych krokach narzędzia, które można wykorzystać do stworzenia innowacyjnych rozwiązań. Kroki te to: określ, definiuj, kreuj, prototypuj, testuj, wdrażaj. Praca polega na łączeniu osób w interdyscyplinarne zespoły i pracy nad wyzwaniem. Najpierw kwestia problemowa jest analizowana i badana, następnie generowane są propozycje rozwiązań, które się prototypuje i testuje.

  2. Co daje zastosowanie metody Design Thinking?

    Jeżeli masz obok siebie dwie kawiarnie, które oferują kawę w tej samej cenie, to co decyduje, że wybierasz jedną z nich? Najprawdopodobniej dobrze zaprojektowana usługa.
    Pewnie zostało tam wprowadzone coś, co powoduje, że lepiej Ci się korzysta z usług wybranej kawiarni - szczegóły, które powodują, że doświadczenie związane z kupowaniem kawy jest na swój sposób wyjątkowe. W takich sytuacjach nierzadko zdarza się również, że wybieramy kawiarnię z droższą kawą. Zrozumienie zachowania i motywacji klientów oraz zaspokojenie ich potrzeb pozwala dostarczać lepsze usługi. Zastosowanie metody Design Thinking zwiększa szanse na znalezienie dobrze dopasowanych rozwiązań.

  3. Proces Design Thinking:
    • wprowadzenie do metody: istota, zastosowanie, założenia, metodologia,
    • dobre przykłady wykorzystania DT w Polsce i na świecie.
  4. Design Thinking w praktyce: budowanie zespołów, warunki, określenie wyzwania projektowego dla zespołów.
  5. Etap: EMPATHIZE/ EMPATYZACJA Odkrywanie
    • wyzwania do pracy zgodnie z metodami
    • jako poznać oczekiwania i perspektywę  odbiorców (Service Safari, grupy fokusowe, badania jakościowe)
    • prowadzenie badań i obserwacji
  6. Etap: DEFINE/ DEFINIOWANIE PROBLEMU 
    • zebranie spostrzeżeń 
    • tworzenie Persony użytkownika
    • tworzenie mapy podróży klienta/użytkownika (customer journey map) 
    • do czego wykorzystać personę/mapy?
  7. Etap: IDEATE/ GENEROWANIE POMYSŁÓW/Kreowanie 
    • o jak wygenerować pomysły odpowiadające na problem: burza mózgów i .....?
      o jak ocenić i wybrać obiecujące pomysły?
      o ak rozwijać wartościowe pomysły?
      o inne metody generowania pomysłów w praktyce.
  8. Etap: PROTOTYPE/ BUDOWANIE PROTOTYPÓW /Prototypowanie 
    • możliwości prototypowania produktów i usług,
    • zasady dobrego prototypowania, 
    • tworzenie storyboard, 
    • papierowe modele, 2 D, 3D
  9. Etap: TEST/Testowanie:
    • testowanie z odbiorcami, 
    • zbieranie informacji zwrotnych, karta oceny,
    • dlaczego warto powtarzać procesy?
    • wyciąganie wniosków.
  10. Uszczegółowienie pomysłu i implementacja:
    • metody przeobrażenia pomysłu w rozwiązanie do wdrożenia,
    • przykłady narzędzi przygotowujących pomysł do wdrożenia,
    • metody prezentacji pomysłu.

Informacje o prelegentach:

Trener HIGH5 Training Group

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1590 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

2 dni szkolenia (16 godzin ), skrypt szkoleniowy, materiały dodatkowe, certyfikat, monitorowanie zadań wdrożeniowych, 60 dniowy e-mentoring, lunch (restauracja), serwis kawowy premium

Dostępne zniżki:

  • 20% przy zgłoszeniu dwóch uczestników
  • 25% przy zgłoszeniu trzech uczestników

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.


Wydarzenie: Design Thinking w biznesie