Szkolenie

Design Thinking w biznesie

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu dotyczącym wykorzystania metody Design Thinking do opracowywania i wdrażania zmian i innowacji w produktach, procesach i usługach.

Design Thinking to usystematyzowany proces pozwalający koncepcje projektowe (pomysły i propozycje nowych produktów, usług itp.) opracować w sprawny sposób przez zespół współpracujących osób - od projektantów, poprzez osoby zarządzające produktem aż po zespoły projektowe. Celem tej zdobywającej niezwykłą popularność metody jest tworzenie nowych, innowacyjnych produktów, usług lub procesów, a także rozwiązywanie problemów i udoskonalanie już istniejących produktów poprzez określenie prawdziwych potrzeb użytkownika.

Nasze szkolenie dostępne jest zarówno w formule stacjonarnej, jak też zdalnej, w której zajęcia odbywają się całkowicie online. Zapraszamy do zapoznania się z programem szkoleń i zgłoszenia udziału przez formularz rejestracji dostępny na tej stronie. W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu przez formularz kontaktowy.
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści ze szkolenia

  • zapoznamy uczestników z poszczególnymi krokami procesu Design Thinking
  • przdstawimy narzędzia możliwe do wykorzystania na poszczególnych etapach procesu
  • zapoznamy uczestników z metodycznym podejściem do tworzenia założeń nowych rozwiązań
  • rozwiniemy umiejętność planowania i przygotowywania procesu tworzenia założeń projektowych
  • nauczymy się dobierać narzędzia projektowe odpowiednie do przygotowywanych innowacyjnych rozwiązań
  • poznamy metody pobudzana kreatywnego podejścia do tworzenia rozwiązań
  • przygotujemy się do skutecznego wdrażania innowacji w firmie
Kto powinien wziąć udział?
  • osób, które zajmują się tworzeniem rozwiązań dla użytkowników
  • osób, które chcą zaprojektować nową usługę lub proces albo usprawnić istniejące.
  • kierowników produktów, projektów, projektantów, pracowników działów Obsługi Klienta
  • wszystkich osób odpowiedzialnych za rozwój i innowacje w przedsiębiorstwach

Program szkolenia

  1. Design Thinking w pigułce

    Design Thinking to proces, który łączy w sobie kreatywność i innowacyjność, skupiając się na potrzebach przyszłych użytkowników lub klientów. Powstaje w ten sposób praktyczne rozwiązanie, które jest atrakcyjne dla odbiorców, bo skoncentrowane na człowieku. Może ono przybrać formę nowego produktu, usługi lub zmiany wewnętrznych procedur danej organizacji.
    Sama metoda Design Thinking porządkuje w kolejnych krokach narzędzia, które można wykorzystać do stworzenia innowacyjnych rozwiązań. Kroki te to: określ, definiuj, kreuj, prototypuj, testuj, wdrażaj. Praca polega na łączeniu osób w interdyscyplinarne zespoły i pracy nad wyzwaniem. Najpierw kwestia problemowa jest analizowana i badana, następnie generowane są propozycje rozwiązań, które się prototypuje i testuje.

  2. Co daje zastosowanie metody Design Thinking?

    Jeżeli masz obok siebie dwie kawiarnie, które oferują kawę w tej samej cenie, to co decyduje, że wybierasz jedną z nich? Najprawdopodobniej dobrze zaprojektowana usługa.
    Pewnie zostało tam wprowadzone coś, co powoduje, że lepiej Ci się korzysta z usług wybranej kawiarni - szczegóły, które powodują, że doświadczenie związane z kupowaniem kawy jest na swój sposób wyjątkowe. W takich sytuacjach nierzadko zdarza się również, że wybieramy kawiarnię z droższą kawą. Zrozumienie zachowania i motywacji klientów oraz zaspokojenie ich potrzeb pozwala dostarczać lepsze usługi. Zastosowanie metody Design Thinking zwiększa szanse na znalezienie dobrze dopasowanych rozwiązań.

  3. Proces Design Thinking:
    • wprowadzenie do metody: istota, zastosowanie, założenia, metodologia,
    • dobre przykłady wykorzystania DT w Polsce i na świecie.
  4. Design Thinking w praktyce: budowanie zespołów, warunki, określenie wyzwania projektowego dla zespołów.
  5. Etap: EMPATHIZE/ EMPATYZACJA Odkrywanie
    • wyzwania do pracy zgodnie z metodami
    • jako poznać oczekiwania i perspektywę  odbiorców (Service Safari, grupy fokusowe, badania jakościowe)
    • prowadzenie badań i obserwacji
  6. Etap: DEFINE/ DEFINIOWANIE PROBLEMU 
    • zebranie spostrzeżeń 
    • tworzenie Persony użytkownika
    • tworzenie mapy podróży klienta/użytkownika (customer journey map) 
    • do czego wykorzystać personę/mapy?
  7. Etap: IDEATE/ GENEROWANIE POMYSŁÓW/Kreowanie 
    • o jak wygenerować pomysły odpowiadające na problem: burza mózgów i .....?
      o jak ocenić i wybrać obiecujące pomysły?
      o ak rozwijać wartościowe pomysły?
      o inne metody generowania pomysłów w praktyce.
  8. Etap: PROTOTYPE/ BUDOWANIE PROTOTYPÓW /Prototypowanie 
    • możliwości prototypowania produktów i usług,
    • zasady dobrego prototypowania, 
    • tworzenie storyboard, 
    • papierowe modele, 2 D, 3D
  9. Etap: TEST/Testowanie:
    • testowanie z odbiorcami, 
    • zbieranie informacji zwrotnych, karta oceny,
    • dlaczego warto powtarzać procesy?
    • wyciąganie wniosków.
  10. Uszczegółowienie pomysłu i implementacja:
    • metody przeobrażenia pomysłu w rozwiązanie do wdrożenia,
    • przykłady narzędzi przygotowujących pomysł do wdrożenia,
    • metody prezentacji pomysłu.

Czas trwania

2 dni szkolenia (16 godzin )

Prelegenci

Cytat

Trener HIGH5 Training Group

Gdzie i kiedy

Warszawa 18 - 19 listopada 2021
High5 Training Centre

00-870 Warszawa

Wronia 45

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Online 9 - 10 grudnia 2021

Gdzie i kiedy

Warszawa 22 - 23 czerwca 2021
High5 Training Centre

00-870 Warszawa

Wronia 45

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Online 26 - 27 kwietnia 2021

Gdzie i kiedy

Warszawa 26 - 27 kwietnia 2021
High5 Training Centre

00-870 Warszawa

Wronia 45

woj. mazowieckie

Weź udział

Szkolenie stacjonarne
cena za osobę
1590 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • 16 godzin zajęć, monitorowanie zadań wdrożeniowych, 60 dniowy e-mentoring
  • Rozwiń
Dostępne zniżki:
  • 20% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 25% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Szkolenie online
cena za osobę
1290 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • 16 godzin zajęć
  • Rozwiń
Dostępne zniżki:
  • 20% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 25% przy zgłoszeniu min. 3 osób

Organizator

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129
woj. mazowieckie
HIGH5 Training Group świadczy usługi na najwyższym poziomie w zakresie organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, konsultacji i programów doradczych.Specjalizujemy się w realizacji kompleksowych programów szkoleniowych z następujący dziedzin:zarządz...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.

Komputer z dostępem do internetu, mikrofon i kamera.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa ul. Wronia 45/129
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!