Szkolenie: DESIGN THINKING z mistrzem kreatywnych rozwiązań - kreatywne rozwiązywanie problemów i budowanie kultury innowacji

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/design-thinkingz-mistrzem-kreatywnych-rozwiazan---kreatywne-rozwiazywanie-problemow-i-budowanie-kultury-innowacji-68022

Informacje o szkoleniu

  • DESIGN THINKING z mistrzem kreatywnych rozwiązań - kreatywne rozwiązywanie problemów i budowanie kultury innowacji


    ID szkolenia: 68022
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Umiejętności osobiste
  • Adres szkolenia:

    Hotel Hilton****
    ul. Grzybowska 63
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 31.01.2017
    Godziny zajęć (czas trwania):
    31.01.2017
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Ponad 60% CEO stawia myślenie w kategoriach innowacji na liście najbardziej pożądanych kompetencji potrzebnych w najbliższej 5-letniej perspektywie biznesowej… badania mówią że 30% najbardziej kreatywnych ludzi generuje dla swoich firm 50% dochodów. Sukcesy wielu firm pokazują, że wdrożenie idei „Design Thinking” nie tylko daje szansę na rozwój w nowym kierunku, generuje wzrost finansowy, ale że zwycięstwo możliwe jest w każdej gałęzi gospodarki.

To właśnie wykorzystanie „Design Thinking” łączy takich potentatów jak: Google, Virgin, Tesla, LinkedIn, Lego. Dzięki kulturze opartej na innowacji:

Richard Branson pokazał na przykładzie firmy Virgin, jak ogromna i warta ponad 3 miliardy dolarów firma potrafi odnawiać swój potencjał poprzez wydzielanie spółek zależnych, gdzie każda jest unikalna i szczególna.
Firma Lego stworzyła formułę, która zakładała, że użytkownicy mogą tworzyć unikalne projekty z uniwersalnych składników.
AMD (Advanced Micro-Devices) biła rekordy w szybkości produkcji procesorów. Pod względem osiąganych wyników i cen firma stała się jedną z najbardziej szanowanych marek.
W Club Med kładziono nacisk, aby mimo procesów standaryzacji i globalizacji goście przeżywali podróże w niepowtarzalnej atmosferze.

To tylko małe elementy sukcesu największych marek świata, ale wykorzystanie „Design Thinking” pozwala im się utrzymać w czołówce najlepszych na świecie.

Chcesz stworzyć innowacyjne sposoby docierania do potencjalnych klientów?
Chciałbyś by Twoi ludzie brali udział w tworzeniu innowacyjnych produktów i usług w oparciu o głębokie zrozumienie problemów i potrzeb użytkowników.
Szukasz narzędzia, które pozwoli pokonywać wąskie gardła i rozwiązywać konstruktywnie problemy?
Chcesz wzrostu pro-aktywności i wzrostu procentu trafionych pomysłów w Twoim zespole?
A może po prostu zaciekawiła Cię idea „Design Thinking” wykorzystywana przez takie firmy jak: Amazon, Gogle, LinkedIn, Tesla?

Szkolenie skierowane jest do:

Skorzystaj z wiedzy najbardziej kreatywnego eksperta w Polsce i uwolnij kreatywny potencjał Twojej firmy!

Program szkolenia:

PROGRAM 31 stycznia 2017 r.

9.00 - 9.30 Rejestracja i powitalna kawa
9.30 Rozpoczęcie szkolenia

„CREATIVE DESIGN THINKING” – JAKIE SĄ WIZJE PRZYSZŁYCH OCZEKIWAŃ KLIENTÓW? JAK BĘDZIE ROZWIJAŁ SIĘ RYNEK? (MINI PREZENTACJA)
Dlaczego najlepsze efekty zaczynają osiągać firmy i liderzy wspierający kulturę innowacji?

Jak zmieniają się wymagania rynku na przestrzeni ostatnich kilku lat?
Niespodziewane trendy i globalne przyspieszenie?
Jak wyłaniają się nowi liderzy?
Jak małe innowacje stają się przyczyną wielkiego sukcesu całej organizacji?
Nowe pokolenia jako wyzwanie dla innowacyjności menedżerów.

TRANSFER PRZEZ ANALOGIĘ JAKO NARZĘDZIE „DESIGN THINKING” (ĆWICZENIA INDYWIDUALNE)
Na czym polega myślenie przez analogie i jakie są jego zasady?

Metafora a analogia – podobieństwa i różnice
Jak dobierać nośne metafory?
Skąd brać trafne analogie?
Siła analogii w komunikacji wewnętrznej – przykład TUiR Allianz
Zasady (ekologia) stosowania metafor i analogii w praktyce biznesowej.

POBUDZANIE POTENCJAŁU INNOWACJI W ZESPOLE/ORGANIZACJI (DEBATA)
Jak wyzwolić zdolności twórcze w organizacji i budować wytrwałość w ich osiąganiu i pomnażaniu?

Psychologiczny model kształtowania intencji działań innowacyjnych
Konieczność odrębnego opracowania oddziaływania na postawy Pracowników, normy i spostrzeganie trudności /wykonalności zadania
Wykorzystanie analogii do wdrażania modelu w życie
Projektowanie zmian w firmie z wykorzystaniem transferu przez analogię
Wykorzystanie analogii w procesie rozwiązywania problemów

KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNYCH POSTAW PRACOWNIKÓW WOBEC INNOWACYJNOŚCI (CASE STUDY)
Jak tworzyć modę na innowacyjność?

Jak przełamywać sztywność myślenia i stereotypowe spostrzeganie sytuacji?
Jak dostrzec walory pozornie zbędnych i nieadekwatnych elementów, cech, ludzi i zadań?
Jak komunikować załodze korzyści?
Od myślenia jednowymiarowego do wielowymiarowego
Dokładność, perfekcjonizm, a podejmowanie ryzyka

KSZTAŁTOWANIE NORMY INNOWACYJNOŚCI/MODY NA INNOWACYJNOŚĆ (METODY PROJEKCYJNE)
Jak tworzyć, utrzymywać i odświeżać klimat kultury kreatywności?

Dlaczego i w jaki sposób wspierać proces grupowy w zespole, aby zwiększyć potencjał twórczy?
Co to są biznesowe „toksyny” i jak działają na każdym etapie realizacji planu?
Skąd Pracownicy czerpią wzorce zachowań?
Norma formalna a norma nieformalna – jak działać w różnych wariantach korelacji norm?
Jakie czynniki blokują wdrożenie mody na innowacyjność?
Jak sobie radzić z mechanizmami obronnymi i strategiami defensywnymi?

UŁATWIANIE GENEROWANIA POMYSŁÓW I WDRAŻANIA INNOWACJI W FIRMIE (CASE STUDY)
Jak ułatwiać Pracownikom realizację postulatów innowacji?

Dlaczego Pracownikom trzeba ułatwiać innowacyjność?
Co to jest transfer negatywny i jak wpływa na wdrażanie nowych nawyków?
Jak eliminować zjawisko „próżniactwa społecznego”?
Zarządzanie dynamiką komplementarności - „Godzenie” różnorodnych postaw
Jak wykorzystywać napięcie pomiędzy rolami zespołowymi?
Komunikacja konstruktywnego konfliktu – wymiana opinii i ocen w duchu „kultury kreatywnej”

BIZNESOWA WYKONALNOŚĆ - TRZY ROLE LIDERA INNOWACYJNOŚCI
Jaką elastycznością powinien się wykazać lider, by przewodzić procesowi innowacyjności w firmie?

Lider jako mentor – Pobudzanie entuzjazmu, zapalanie do pomysłu
Lider jako model do naśladowania – Chcesz wiedzieć jak pracować? Patrz na mnie!
Lider jako coach – Wspieranie procesu zamiast zastępowania i wyręczania
Wdrażanie nowych projektów: strategie defensywne stosowane na każdym etapie
Radzenie sobie z oporem Podwładnych
Przechodzenie od entuzjazmu do rozczarowania i od rozczarowania do wytrwałości
Psychologiczne znaczenie świętowania sukcesu

16.30 Zakończenie szkolenia

Informacje o prelegentach:

DR PAWEŁ FORTUNA
Określany przez klientów „mistrzem kreatywnych rozwiązań”. Psycholog, doradca, badacz, trener biznesu, nauczyciel akademicki, autor książek naukowych, prelegent, muzyk/performer. Jak sam mówi o sobie: „Pojawiam się tam, gdzie nie jest łatwo, gdzie standardowe sposoby nie są wystarczające i gdzie trzeba myśleć „out of the box…[..].. Moje doświadczenia pokazują, że nie ma sytuacji bez wyjścia, a im trudniejsze wyzwanie, tym lepiej smakuje sukces.“ Prowadzi niestandardowe, pomysłowe, innowacyjne i energetyzujące szkolenia i warsztaty w obszarach: białej perswazji, przywództwa, kreatywności, rozwoju sobistego, zarządzania zespołami, przeprowadzania i zarządzania zmianami w firmach. Podczas szkoleń i prelekcji stosuje sztukę performatywną z elementami teatru improwizacji. To prawdopodobnie najlepszy psycholog wśród artystów i najlepszy artysta wśród psychologów. Jest kompozytorem i autorem tekstów, członkiem Stowarzyszenia Autorów ZAiKS. Muzyka jest dla niego przestrzenią eksperymentów, wolności twórczej i zabawy, którą przekłada na inne swoje działania i aktywności. Stworzył i zrealizował oryginalne sesje „thinking designe”, projekty rozwojowe i szkoleniowe dla największych i najbardziej innowacyjnych spółek m.in Volvo Truck Corporation, Stock Spirit, Agora, czy firmy branży telekomunikacyjnej. Wykładowca KUL oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. W ciągu ostatnich 5 lat napisał m.in. książki: Animal Rationale-Jan zwierzęta mogą nas inspirować, Metafory i analogie w szkoleniach, Pozytywna psychologia porażki. Jak z cytryny zrobić lemoniadę, Pasja żonglowania/ Passion for juggling.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1370 - zgłoszenie do 16.01.2017

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat • obiady, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie do organizatora formularza zgłoszeniowego.
Sposób płatności przelewem przed rozpoczęciem szkolenia na konto Langas Group

Szkolenie, kurs: DESIGN THINKING z mistrzem kreatywnych rozwiązań - kreatywne rozwiązywanie problemów i budowanie kultury innowacji