O szkoleniu
Celem szkolenia otwartego "Digital marketing" jest dostarczenie wiedzy dotyczącej marketingowych działań online, które poprawiają widoczności firmy i jej oferty, a także pomagają zdobyć zainteresowanie potencjalnych Klientów. Szkolenie kierujemy do osób, które chcą czerpać więcej korzyści z internetowej komunikacji oraz poznać techniki i narzędzia efektywnego wdrożenia kanałów digitalowych do strategii przedsiębiorstwa.
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet)
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Instrukcja logowania i pomoc naszego helpdesku
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Pigułki wiedzy i inne materiały dodatkowe
- Zadania poszkoleniowe
- E-mentoring z trenerem do 60 dni
po zakończeniu szkolenia - Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf oraz certyfikat online
- menadżerowie
- liderzy
- kadra kierownicza
- właściciele firm
- osoby odpowiadające za marketing
Program szkolenia
Kim jest internauta?
- Użytkownicy internetu w Polsce i na świecie – aktualne statystyki i trendy
- Najbardziej istotne aktywności w sieci, które powinny interesować świadomego marketera
- FOMO (fear of missing out)
Używanie mediów społecznościowych
- Które media społecznościowe są istotne dla Twojego biznesu?
- Ekonomia uwagi
- Płatna i organiczna promocja
Fluktuacja popularności wydawców
- Top 20 w Polsce 2023 roku
- Na co zwrócić uwagę planując marketingową współpracę w digitalu?
- Fragmentaryzacja
Internetowy rynek reklamowy w Polsce
- Zasięg i wartość rynku
- Krojenie reklamowego tortu
- Rodzaje podmiotów na rynku internetowym
- Kluczowe wskaźniki sukcesu
Wiodące trendy internetowe w latach 20. XXI wieku
- Społeczne upodobania i zjawiska
- Smartfonizacja i konieczność responsywności
- Jak redukować efekt reklamowej ślepoty?
- Multiscreening
- AI i Big Data
- Media społecznościowe i influencerzy
- Bezpieczeństwo marki
Ćwiczenia i podsumowanie szkolenia
- Diagnoza najbardziej istotnych trendów cyfrowych dla Twojej branży
- Indentyfikacja kluczowych zachowań Twojego targetu
- Sesja Q&A
Czas trwania
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- 15% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 20% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 25% przy zgłoszeniu min. 4 osób Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Masz pytania? Napisz do nas
