Doręczenia elektroniczne -podmioty prywatne w kontakcie z organem administracji publicznej

O szkoleniu

Celem szkolenia jest omówienie nowych zasad e-doręczeń wprowadzonych ustawą o doręczeniach elektronicznych. Na szkoleniu zostaną przedstawione praktyczne konsekwencje wejścia w życie nowych przepisów, które nie tylko trzeba znać, ale i potrafić wykorzystać. W trakcie szkolenia uczestnicy zapoznają się
z nowymi możliwościami elektronicznego kontaktu z organem administracji publicznej, poznają zasady świadczenia usług elektronicznych oraz zasady doręczeń i skutków prawnych tej czynności w świetle zmienionych regulacji KPA

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie adresowana jest do właścicieli firm, pracowników działu administracji, działów prawnych, podmiotów prywatnych będących klientami organów administracji publicznej  oraz wszystkich zainteresowanych powyższym tematem.

Program szkolenia

1. Doręczenia elektroniczne w komunikacji podmiotów prywatnych z organami administracji publicznej:

    a)  na czym polegają doręczenia elektroniczne,

    b) usługi świadczone w komunikacji elektronicznej – PURDE, KURDE, PUH,

    c) wpływ doręczeń elektronicznych na postępowania administracyjne,

    d) czy skorzystanie z usług jest płatne,

    e) termin wejścia w życie pełnej dostępności cyfrowej,

    f) gdzie szukać regulacji prawnych dotyczących doręczeń elektronicznych i nowych zasad doręczenia korespondencji przez organy administracji publicznej.

2.  Usługi zaufania E-IDAS a doręczenie elektroniczne.

3.  E- PUAP a nowa skrzynka do  doręczeń elektronicznych- ewolucja procesu .

4. Sposoby doręczeń przewidziane w ustawie z dnia 18.11.2020r. o doręczeniach elektronicznych. usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego, publiczna usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego i  publiczna usługa hybrydowa- charakterystyka procesów.

5.  Skrzynka do doręczeń i adres do doręczeń dla podmiotów prywatnych ( tzw. podmiotów niepublicznych).

6. Baza adresów elektronicznych.

7. Operator wyznaczony – kto nim jest, nowe role i obowiązki .

8. Czy i kiedy zniknie e-PUAP, czy znikną inne aplikacje dziedzinowe (E-ZUS, E-Sąd), inne systemy telekomunikacyjne i ich wpływ na doręczenia elektroniczne.

9. Zmiany wdrożone do regulacji Kodeksu postepowania administracyjnego (wejście w życie 5.10.2021r.- art. 14, 33,35,37,39,391,,393 ,394  i kolejne.

10. Zmiany wdrożone do regulacji ustawy o postepowaniu egzekucyjnym w administracji od 5.10.2021 r.- art. 17 c, art. 26§ 5c i §5d.

Czas trwania

1 dzień

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Komputer z dostępem do Internetu

Rejestracja

Szkolenie online
za osobę
390
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Instytut Rachunkowości i Podatków
00-020 Warszawa
Szpitalna 1
woj. mazowieckie
Zadaniem Instytutu jest podnoszenie kwalifikacji zawodowych kadry zarządzającej i finansowo – księgowej, wyznaczanie standardów sprawozdawczości finansowej, kreowanie zmian w prawie bilansowym i podatkowym, upowszechnianie dobrych praktyk w biz...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Instytut Rachunkowości i Podatków
00-020 Warszawa Szpitalna 1
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!