O szkoleniu
Szkolenie doskonali kluczowe umiejętności osobiste kontrolera (kontrolerki) jakości w 4 obszarach: komunikacja, rozwiązywanie konfliktów, praca zespołowa, doskonalenie pracowników wykonawczych. W trakcie zajęć Uczestnicy zapoznają się z zasadami efektywnej komunikacji ze szczególnym uwzględnieniem roli informacji zwrotnej w kontekście ograniczania braków i doskonalenia procedur. Poznają źródła, fazy i przebieg konfliktu, a także ćwiczą sposoby reagowania w sytuacjach konfliktowych. Przedstawiana jest również istota pracy zespołowej wraz z charakterystyką i rolą poszczególnych członków zespołu. Zajęcia obejmują ponadto tematykę identyfikacji potrzeb szkoleniowych i sposobów doskonalenia pracowników w kontekście wprowadzania zmiany.
Kto powinien wziąć udział?
Adresaci:
Kontrolerzy (kontrolerki) jakości
Kontrolerzy (kontrolerki) jakości
Program szkolenia
1. Perspektywa firmy, perspektywa pracownika.
- Jakość jako działanie świadome.
- Cele i misja firmy, a cele pracownika.
- Rola postaw i motywacji a poziom realizacji zadań.
2. Relacja: kontrolujący - kontrolowany.
- Rozumienie produktu przez pryzmat odbiorcy finalnego.
- Prawidłowe reagowanie na problemy produkcyjne.
- Organizacja Służb Kontroli Jakości.
- Ignorowanie i obchodzenie procedur (case study).
3. Komunikacja i asertywność.
- Proces komunikacji i kanały komunikacyjne.
- Zachowania werbalne i niewerbalne.
- Bariery komunikacyjne.
- Rola informacji zwrotnej w procesie produkcji, eliminowaniu braków i doskonaleniu procedur.
- Aktywne słuchanie.
- Asertywność w komunikacji.
- Empatia jako element usprawniający komunikację i zarządzanie.
4. Konflikt.
- Konflikt – źródła, fazy przebieg (koło konfliktu Moore`a).
- Koszty konfliktu.
- Strategie rozwiązywania konfliktów.
5. Praca zespołowa.
- Typy, role i zadania członków zespołu.
- Wyznaczanie i realizacja celów (SMART).
- Przekazywanie poleceń, delegowanie zadań, egzekwowanie realizacji.
6. Przekazywanie wiedzy i ciągły proces doskonalenia.
- Identyfikacja potrzeb szkoleniowych.
- Szkolenie pracowników.
- Opór i niechęć jako stały element procesu zmiany.
- Wprowadzanie zmian (przygotowanie, wdrożenie, monitorowanie).
- Jakość jako działanie świadome.
- Cele i misja firmy, a cele pracownika.
- Rola postaw i motywacji a poziom realizacji zadań.
2. Relacja: kontrolujący - kontrolowany.
- Rozumienie produktu przez pryzmat odbiorcy finalnego.
- Prawidłowe reagowanie na problemy produkcyjne.
- Organizacja Służb Kontroli Jakości.
- Ignorowanie i obchodzenie procedur (case study).
3. Komunikacja i asertywność.
- Proces komunikacji i kanały komunikacyjne.
- Zachowania werbalne i niewerbalne.
- Bariery komunikacyjne.
- Rola informacji zwrotnej w procesie produkcji, eliminowaniu braków i doskonaleniu procedur.
- Aktywne słuchanie.
- Asertywność w komunikacji.
- Empatia jako element usprawniający komunikację i zarządzanie.
4. Konflikt.
- Konflikt – źródła, fazy przebieg (koło konfliktu Moore`a).
- Koszty konfliktu.
- Strategie rozwiązywania konfliktów.
5. Praca zespołowa.
- Typy, role i zadania członków zespołu.
- Wyznaczanie i realizacja celów (SMART).
- Przekazywanie poleceń, delegowanie zadań, egzekwowanie realizacji.
6. Przekazywanie wiedzy i ciągły proces doskonalenia.
- Identyfikacja potrzeb szkoleniowych.
- Szkolenie pracowników.
- Opór i niechęć jako stały element procesu zmiany.
- Wprowadzanie zmian (przygotowanie, wdrożenie, monitorowanie).
Czas trwania
2 dni po 7 h
2 dni po 7 godzin
TERMINY SZKOLENIA:
24-25.07.2017
28-29.09.2017
30.11 - 01.12.2017
2 dni po 7 godzin
TERMINY SZKOLENIA:
24-25.07.2017
28-29.09.2017
30.11 - 01.12.2017
Prelegenci

trener TQMSoft
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
TQMsoft
31-231 Kraków
ul. Bociana 22a
woj. małopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
PLN netto / 1 os.
1 620
zł
Cena zawiera:
- Cena szkolenia obejmuje: szkolenie, materiały, certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, obiady, słodki poczęstunek, możliwość bezpłatnych, krótkich konsultacji do 3 miesięcy po szkoleniu, pomoc w rezerwacji hotelu oraz bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych w systemie Biblioteka TQMsoft.
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

TQMsoft
31-231 Kraków
Bociana 22a
woj. małopolskie
Od 1996 roku wspieramy naszych Klientów w doskonaleniu jakości i produktywności.
Usprawniamy procesy Klientów dostarczając i wdrażając najwyższej klasy produkty i usługi. Pomagamy doskonalić kompetencje techniczne i osobiste pracowników różnych sz...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
karta zgłoszenia- w przypadku podjęcia decyzji o uczestnictwie w szkoleniu proszę o jej uzupełnienie i odesłanie na e-mail: szkolenia@tqmsoft.eu lub na numer faksu: 12 3971 884 albo kontakt : 12 397 18 81.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
TQMsoft
31-231 Kraków
Bociana 22a
Powiadomienia o nowych terminach