Szkolenie

Doskonalenie kluczowych kompetencji osobistych kontrolera jakości

O szkoleniu

Szkolenie doskonali kluczowe umiejętności osobiste kontrolera (kontrolerki) jakości w 4 obszarach: komunikacja, rozwiązywanie konfliktów, praca zespołowa, doskonalenie pracowników wykonawczych. W trakcie zajęć Uczestnicy zapoznają się z zasadami efektywnej komunikacji ze szczególnym uwzględnieniem roli informacji zwrotnej w kontekście ograniczania braków i doskonalenia procedur. Poznają źródła, fazy i przebieg konfliktu, a także ćwiczą sposoby reagowania w sytuacjach konfliktowych. Przedstawiana jest również istota pracy zespołowej wraz z charakterystyką i rolą poszczególnych członków zespołu. Zajęcia obejmują ponadto tematykę identyfikacji potrzeb szkoleniowych i sposobów doskonalenia pracowników w kontekście wprowadzania zmiany.
Kto powinien wziąć udział?
Adresaci:
Kontrolerzy (kontrolerki) jakości

Program szkolenia

1. Perspektywa firmy, perspektywa pracownika.

- Jakość jako działanie świadome.
- Cele i misja firmy, a cele pracownika.
- Rola postaw i motywacji a poziom realizacji zadań.

2. Relacja: kontrolujący - kontrolowany.

- Rozumienie produktu przez pryzmat odbiorcy finalnego.
- Prawidłowe reagowanie na problemy produkcyjne.
- Organizacja Służb Kontroli Jakości.
- Ignorowanie i obchodzenie procedur (case study).

3. Komunikacja i asertywność.

- Proces komunikacji i kanały komunikacyjne.
- Zachowania werbalne i niewerbalne.
- Bariery komunikacyjne.
- Rola informacji zwrotnej w procesie produkcji, eliminowaniu braków i doskonaleniu procedur.
- Aktywne słuchanie.
- Asertywność w komunikacji.
- Empatia jako element usprawniający komunikację i zarządzanie.

4. Konflikt.

- Konflikt – źródła, fazy przebieg (koło konfliktu Moore`a).
- Koszty konfliktu.
- Strategie rozwiązywania konfliktów.

5. Praca zespołowa.

- Typy, role i zadania członków zespołu.
- Wyznaczanie i realizacja celów (SMART).
- Przekazywanie poleceń, delegowanie zadań, egzekwowanie realizacji.

6. Przekazywanie wiedzy i ciągły proces doskonalenia.

- Identyfikacja potrzeb szkoleniowych.
- Szkolenie pracowników.
- Opór i niechęć jako stały element procesu zmiany.
- Wprowadzanie zmian (przygotowanie, wdrożenie, monitorowanie).

Czas trwania

2 dni po 7 h
2 dni po 7 godzin
TERMINY SZKOLENIA:
24-25.07.2017
28-29.09.2017
30.11 - 01.12.2017

Prelegenci

Cytat
trener TQMSoft

Gdzie i kiedy

Kraków 15 - 16 stycznia 2018
TQMsoft

31-231 Kraków

ul. Bociana 22a

woj. małopolskie

Weź udział

Cena 1
PLN netto / 1 os.
1620 PLN
Cena zawiera:
  • Cena szkolenia obejmuje: szkolenie, materiały, certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, obiady, słodki poczęstunek, możliwość bezpłatnych, krótkich konsultacji do 3 miesięcy po szkoleniu, pomoc w rezerwacji hotelu oraz bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych w systemie Biblioteka TQMsoft.
Weź udział

Organizator

TQMsoft
31-231 Kraków
Bociana 22a
woj. małopolskie
Od 1996 roku wspieramy naszych Klientów w doskonaleniu jakości i produktywności. Usprawniamy procesy Klientów dostarczając i wdrażając najwyższej klasy produkty i usługi. Pomagamy doskonalić kompetencje techniczne i osobiste pracowników różnych sz...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

karta zgłoszenia- w przypadku podjęcia decyzji o uczestnictwie w szkoleniu proszę o jej uzupełnienie i odesłanie na e-mail: szkolenia@tqmsoft.eu lub na numer faksu: 12 3971 884 albo kontakt : 12 397 18 81.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

TQMsoft
31-231 Kraków Bociana 22a
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!