Doskonalenie komunikacji w oparciu o model DISC

O szkoleniu

Skuteczna komunikacja to klucz do sukcesu i szybszego osiągania celów. Prezentujemy różne style zachowania i różne temperamenty i w różny sposób reagujemy na sytuacje stresowe. Z uwagi na wiele subiektywnych czynników nie da się wziąć odpowiedzialności za to, jak ostatecznie nasz komunikat zostanie odebrany.
To, za co możemy i warto wziąć odpowiedzialność, to dołożenie starań, byśmy zostali zrozumiani zgodnie z naszymi intencjami, a także by nasze porozumiewanie się pomagało nam realizować nasze zawodowe cele. Wiedza z zakresy różnic stylów zachowania i zasad komunikacji interpersonalnej, pomaga nam porozumiewać się sprawniej i lepiej współpracować z ominięciem wielu konfliktów po to, aby wspólna praca przynosiła satysfakcję i angażowała nas do kreatywnej współpracy. 

Dlaczego warto wziąć udział?

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:

• Umiejętność komunikowania swoich potrzeb, oczekiwań oraz poleceń.
• Umiejętność mówienia, w taki sposób, aby być usłyszanym.
• Umiejętność radzenia sobie z trudnymi rozmówcami podczas spotkań firmowych, spotkań z klientami, obsługi reklamacji.
• Nabycie wiedzy na temat wyzwań oraz wiodących trendów w komunikacji interpersonalnej.
• Rozwinięcie kompetencji planowania strategicznego i definiowania celów komunikacji w odniesieniu do wyzwań organizacyjnych.
• Poznanie założeń, metod i narzędzi efektywnej komunikacji interpersonalnej.
• Poszerzenie wiedzy w zakresie właściwych sposobów komunikowania.
Zapoznanie się z licznymi praktycznymi przykładami rozwiązań komunikacyjnych.

Kto powinien wziąć udział?

,. 

Program szkolenia

CELE SZKOLENIA/WARSZTATU:

• Zrozumienie własnego koloru według modelu DISC i idących za tym swoich mocnych stron charakteru.
• Poszerzenie zakresu komunikacji, która pozwoli na lepszą i bardziej efektywna
współpracę opartą o szacunek i zrozumienie.
• Zwiększenie efektywności zawodowej w kontaktach interpersonalnych
z różnymi typami osobowości.
• Nabycie umiejętności dostosowywania sposobów i narzędzi komunikacji do typów osobowości.
• Umiejętność mówienia, w taki sposób, aby być usłyszanym i zrozumianym.
• Umiejętność słuchania, w taki sposób, aby naprawdę zrozumieć intencje
i przekaz naszego rozmówcy.
• Udoskonalenie współpracy.

PROGRAMY SZKOLENIA/WARSZTATU

Rozpoczęcie, omówienie celów szkolenia z zakresu komunikacji interpersonalnej oraz potrzeb uczestniczek.

I MODUŁ – KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA – wprowadzenie

• Jedna sytuacja – różne zachowania
• Co nas różni co łączy?
• Rola komunikacji w budowaniu relacji i współpracy w zespole.
• Skąd się biorą „bariery” komunikacyjne.
• Elementy procesu komunikacji,
• Style DISC – D (czerwony), I (żółty), S (zielony) oraz C (niebieski).
• Kombinacje przeciwności w modelu DISC.
• Omówienie indywidualnych raportów.

II MODUŁ - RÓŻNICE W KOMUNIKACJI WEDŁUG MODELU DISC

• Model DISC – szczegóły każdego stylu – określenia, zasady identyfikacji, styl komunikacji, czynniki motywujące, unikanie, idealny przełożony, styl podejmowania decyzji, silne strony, reakcja na stres oraz obszary do pracy nad sobą.
• Różnice i podobieństwa komunikacji według modelu DISC.
• Postawy określonych kolorów a komunikacja w praktyce.
• Co motywuje a co demotywuje określone kolory.
• Kody dostępu do określonych kolorów - właściwy dobór komunikacji niewerbalnej i werbalnej.
• Zastosowanie modelu DISC w praktyce, czyli jak motywować, jak delegować, jak rozwijać osoby o określonej kolorystyce.

III MODUŁ – KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA Z MODELEM DISC – zarządzanie potencjałem

• Model DISC – szczegóły każdego stylu – określenia, zasady identyfikacji, styl komunikacji, czynniki motywujące, unikanie, idealny przełożony, styl podejmowania decyzji, silne strony, reakcja na stres oraz obszary do pracy nad sobą.
• Model DISC – szczegóły każdego stylu, - określenia, zasady identyfikacji, styl komunikacji, czynniki motywujące, unikanie, styl podejmowania decyzji, silne strony.
• Podejmowania decyzji, silne strony, reakcja na stres oraz obszary do pracy nad sobą.

Moduł IV. KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA Z MODELEM DISC – radzenie sobie w trudnych sytuacjach

• Zachowanie czterech kolorów w obliczu niepowodzeń.
• Jak cztery kolory/model DISC wpływa na zdolność adaptacji.
• Bank trudnych sytuacji (praca na przykładach).
• Reakcje na emocje, napięcie, stres.
• Model DISC versus stres – jak zarządzać emocjami i stresem określonych kolorów? (omówienie przykładów).
• Stres - obszary do pracy nad sobą.

MODUŁ V: STYLE DISC W ŻYCIU

• Gdy nadużywamy swoich mocnych stron, nasza siła zmienia się w słabość.
• Rozwiń skrzydła – cztery style – zdecydowanie orła (D/czerwony), entuzjazm papug (I/żółty), emaptia gołębi (S/zielony) i dokładność sów (C/niebieski).
• Jak maksymalnie wykorzystać swój potencjał.
• DISC w wybierze stanowiska oraz ścieżki kariery i kreowania życia zawodowego.
• Planowanie działań z użyciem DISC

Czas trwania

9.00-15.00

Prelegenci

Managerka z ponad 20 letnim doświadczeniem. Posiada wieloletnie korporacyjne doświadczenie w Public Relations i Marketingu, w budowania wizerunku firmy i marki osobistej. Na swojej zawodowej drodze obejmowała wiele stanowisk: Marketing Managera, Managera Komunikacji Marketingowej i Managera Public Relations oraz Właścicielki Agencji Public Relations. Prowadziła wykłady z Public Relations dla Studiów Podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim i Wyższej Szkole Handlu i Prawa w lata 2008-2010 obecnie z Coachingu w Wyższej Szkole w Bydgoszczy.

Autorka książek z zakresu sukcesu, rozwoju i relacji w życiu kobiety: „Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek” oraz „Szczęśliwa kobieta – rozwój, kariera, miłość” i wielu artykułów z zakresu budowania marki, etykiety w biznesie, komunikacji interpersonalnej oraz Public Relations. 

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

Cena 1
4 500
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
  • certyfikat uczestnictwa
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • Cena nie zawiera Badania MAXIE DISC
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

1. Wypełnienie powyższego formularza jest równoznaczne z akceptacją regulaminu prowadzonych przez SEDNO Training szkoleń. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.

2. Płatność powinna być przekazana na konto SEDNO Training: PKO S.A. 63 1020 1013 0000 0902 03 98 7740, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia szkolenia które zostanie wysłane na 3 dni robocze przed terminem szkolenia.

Uwaga! Na wyraźną prośbę klienta – administracji publicznej przysługuje płatność na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.

3. Brak płatności na konto SEDNO Training przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.

4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana wyłącznie w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty za szkolenie.

5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia oraz do zmiany terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku płatności zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.

6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.

7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: SEDNO Training Dorota Bieńkowska
  • Ulica i nr: Lipowa 42 D lok 40
  • Kod pocztowy: 05-803
  • Miejscowość: Pruszków
  • Numer NIP: 5661631042

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

SEDNO Training Dorota Bieńkowska
05-803 Pruszków, Polska Lipowa 42 D lok 40

Organizator

SEDNO Training Dorota Bieńkowska
05-803 Pruszków, Polska
Lipowa 42 D lok 40
woj. mazowieckie
SEDNO Training to firma szkoleniowo-doradcza, która specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych ściśle dopasowanych do potrzeb klientów. Oferujemy szeroki zakres szkoleń z zakresu prawa i kompetencji interpersonalnych, kierowa...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!