Szkolenie

Doskonalenie umiejętności menedżerskich

O szkoleniu

Na szkoleniu dowiesz się i przećwiczysz: jak budować autorytet, jakie stoją wyzwania przed współczesnym liderem, jakie są style osobowości i jak je wykorzystać w zarządzaniu zespołem, jak budować konstruktywną komunikację, jak wzmacniać odporność psychiczną, jak radzić sobie ze stresem.

Celem szkolenia jest nabycie i rozwinięcie umiejętności niezbędnych do efektywnego pełnienia roli menedżera w nowoczesnej organizacji, umożliwiających realizację założonych celów biznesowych.
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści ze szkolenia: wzmocnienie umiejętności niezbędnych do budowania roli efektywnego lidera.

Uczestnicy nabędą wiedzę:

  • jakie umiejętności powinien posiadać idealny kierownik,
  • jak budować autorytet managera,
  • jak mówić, by „słuchali” oraz jak słuchać efektywnie,
  • jak motywować metodami finansowymi, jak również pozafinansowymi.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • koordynownia pracę zespołu,
  • wspierania i kontrolowania w realizacji celów,
  • przeprowadzania skutecznych rozmów motywujących, korygujących oraz przekazywania trudnych decyzji,
  • wspierania w indywidualnym rozwoju,
  • komunikowania się z pracownikami,
  • dopasowania sposób motywacji do fazy rozwoju zespołu.

Przed szkoleniem:

Uczestnicy otrzymają dostęp do dedykowanej aplikacji, aby zapoznać się z merytoryką tam zawartą. Dzięki temu podczas szkolenia będzie możliwość skupienia  się na praktycznych ćwiczeniach.

Kto powinien wziąć udział?

Adresatami szkolenia są wszystkie osoby zarządzające zespołami - niezależnie czy zaczynają swoją drogę liderską czy też posiadają wieloletnie doświadczenie. Szkolenie skierowane jest do przywódców, którzy chcą zwiększyć świadomość siebie w roli lidera oraz poznać i przećwiczyć techniki zwiększające ich efektywność.

Program szkolenia

  1. Wyzwania stojące przed współczesnymi liderami:
  • wyzwania współczesnego lidera,
  • jak przewodzić w sytuacji nieustannej zmiany,
  • zmiana , jako nieuchronny czynnik wpływający na poziom zaangażowania, motywacji i skuteczności zespołowej,
  • czym jest zmiana i jak przebiega – psychologiczne aspekty zmiany,
  • jakie działania może podjąć lider, aby przechodzić przez zmiany korzystając ze swoich zasobów i korzystając z siły zespołowej,
  • Polska Mapa Motywacji – prezentacja najnowszych badań dotyczących motywatorów w polskich przedsiębiorstwach.

Budowanie autorytetu szefowskiego:

  • szef skuteczny to szef zmotywowany, jak pracować ze sobą samym kiedy odczuwamy spadek motywacji,
  • model błyskawicznej motywacji Pantalona,
  • przewodnik po wartościach – jak zbudować swój własny kompas wartości i zarządzać w zgodzie ze sobą,
  • reguły szefa- praktyczne narzędzia budowania autorytetu szefowskiego.

Czym są style osobowości według DISC i jak świadomość siebie wzmacnia poczucie siły liderskiej:

  • jakim stylem jestem jako Menedżer,
  • kluczowe potencjały wynikające z danego stylu,
  • jak porozumiewać się z pracownikami o różnorodnych stylach DISC,
  • jakie wartości do zespołu wnoszą osobowości: czerwona, żółta, zielona i niebieska,
  • dlaczego znajomość osobowości ma tak wielkie znaczenie dla efektywnej współpracy,
  • czynniki motywujące i demotywujące z perspektywy pracownika i menedżera,
  • kluczowe bariery i lęki w pracy z pracownikami z poszczególnych stylów,
  • identyfikacja kluczowych obszarów rozwojów – co ja jako menedżer mogę z tym zrobić,
  • jak wykorzystać mocne strony, a jak zniwelować słabe.

 Konstruktywna komunikacja budująca poczucie zaangażowania i odpowiedzialności:

  • wyrażenie empatycznego zrozumienia,
  • błędy poznawcze związane z postrzeganiem innych ludzi i ich oceną,
  • jak to jest z tą „prawda obiektywną”  w ocenianiu,
  • wyrażanie własnych opinii a nie sądów,
  • fakty, a opinie w komunikacji z pracownikami – ćwiczenia wyrażania komunikatu Ja,
  • techniki coachingowe, jako narzędzie do budowania odpowiedzialności i zaangażowania pracownika:
    • słuchanie,
    • zadawanie pytań,
    • stworzenie przestrzeni do kreatywności i podejmowania decyzji,
  • model GROW,
  • modele informacji zwrotnej – ćwiczenia praktyczne.

 Odporność na stres i radzenie sobie z emocjami:

  • dlaczego się stresujemy i jak to na nas działa,
  • jak nasz mózg reaguje na stres,
  • czym są stresory i jak je rozpoznawać,
  • zarządzanie emocjami jako jeden z istotniejszych obszarów odporności psychicznej,
  • mierzenie się z własnymi emocjami i rozpoznawanie ich,
  • układ „zimny” i „gorący” – poznaj go i odzyskaj kontrolę,
  • skuteczne strategie pracy z emocjami i stresem.

Czas trwania

2 dni, 9.00-15.00

Prelegenci

Cytat

Trenerka, coach, certyfikowany konsultant DISC D3, 12-letni praktyk biznesu. Absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studiów podyplomowych „Zarządzania Zasobami ludzkimi” Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Ukończyła również Szkołę Trenerów „METRUM” i studia podyplomowe „Zarządzanie zespołem sprzedaży” Akademii Leona Koźmińskiego.

Prowadzi szkolenia i warsztaty związane z rozwojem kompetencji dla kadry zarządzającej, dla zespołów sprzedaży i obsługi klienta oraz dla specjalistów w różnych branż. Zrealizowała ponad 2000 godzin szkoleniowych dla wielu kluczowych firm na rynku polskim.

Podczas pracy z grupami kieruje się praktyczną wiedzą zdobytą w czasie pracy w międzynarodowych korporacjach. Pracuje w oparciu o nowoczesne formy, jakimi są gry szkoleniowe. Łączy praktykę z wiedzą merytoryczną i umieszcza ją w konkretnych sytuacjach biznesowych.

Gdzie i kiedy

Online 25 - 26 sierpnia 2021

Gdzie i kiedy

Warszawa 25 - 26 sierpnia 2021
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 16 - 17 czerwca 2021
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Online 16 - 17 czerwca 2021

Weź udział

Cena standardowa
za osobę
1190 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa

Organizator

J.G. Training
02-548 Warszawa
Olesińska 21
woj. mazowieckie
Misja Misją J.G.Training jest pomoc pracownikom firm i instytucji w zdobywaniu wiedzy, informacji i umiejętności, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Obszary, z których szkolimy Tematyka naszych szkoleń dot...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

J.G. Training
02-548 Warszawa Olesińska 21
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!