Doskonalenie umiejętności osobistych i interpersonalnych niezbędnych w pracy asystentki

O szkoleniu

Przyswojenie niezbędnej wiedzy i doskonalenie umiejętności w zakresie prowadzenia sekretariatu i obsługi klientów oraz pracowników firmy.
Omówienie znaczenia sekretariatu w tworzeniu wizerunku oraz zasad kreowania siebie, jako "wizytówki" firmy/ instytucji.
Rozwijanie umiejętności interpersonalnych, z uwzględnieniem radzenia sobie w kłopotliwych sytuacjach występujących w pracy sekretarki/ asystentki.
Trening asertywności - ćwiczenie zachowań wykorzystywanych podczas kontaktu telefonicznego lub bezpośredniego z klientem bądź pracownikiem firmy.
Poznanie praktycznych sposobów zarządzania stresem i opanowania tremy.
Kto powinien wziąć udział?
.

Program szkolenia

SEKRETARIATU A WIZERUNEK FIRMY:
- jak wzmocnić efekt pierwszego wrażenia wykorzystanie mechanizmów, które rządzą percepcją klientów: * generalizacja, * kształtowanie obrazu na podstawie szczegółu (ukryte teorie osobowości)
- budowanie profesjonalnego wizerunku służbowego

ORGANIZACJA PRACY W SEKRETARIACIE:
- najbliższe otoczenie, czyli rola dobrej organizacji w przestrzeni
- zasady organizowani przestrzeni dookoła siebie

EFEKTYWNY I SKUTECZNY OBIEG INFORMACJI W FIRMIE:
- przestrzeganie zasady i procedury obiegu pism
- korespondencji elektronicznej – dzisiejsze „signum temporis”
- klasyfikowanie, sortowanie i układ informacji, co robić by wszystko mieć natychmiast pod ręką porządek....

SKUTECZNE ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE:
- nawyki osób efektywnych
- błędy, złodziej czasu i negatywne nawyki oraz sposoby radzenia sobie z nimi
- od czego zacząć? Metoda krok po kroku – od pierwszego kroku do doskonałości

UPRZEJMA STANOWCZOŚĆ, CZYLI TWORZENIE PRZYJAZNEJ ATMOSFERY KONTAKTÓW MIĘDZYLUDZKICH Z POSZANOWANIEM GRANIC (SWOICH I CUDZYCH):
- komunikacja werbalna
- analiza i kierowanie komunikacją niewerbalną
- asertywność w kontaktach z klientami i współpracownikami
- oczekiwania i potrzeby współpracowników i klientów, jak je odkryć, zanalizować i spełnić

KONTAKT TELEFONICZNY:
- planowanie, przygotowywanie i organizowanie rozmów
- kontakt z rozmówcą, „czarowanie głosem”
- jak grzecznie i skutecznie zakończyć zbyt długą lub zbyt trudną rozmowę
- komunikacja werbalna i niewerbalna w rozmowie telefonicznej i telekonferencji

JAK NIE PODDAĆ SIĘ MANIPULACJI?
- techniki wywierania wpływu społecznego
- asertywna obrona w sytuacji nacisku

PRACA Z EMOCJAMI I RADZENIE SOBIE ZE STRESEM
- opanowanie stresu i spokojna komunikacja w sytuacji trudnej
- metody radzenia sobie w kontakcie z klientem trudnym.

Czas trwania

3 dni; ok. 18 godz. dyd.

Prelegenci

Trener z dużym doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z powyższej tematyki, wysoko oceniany przez słuchaczy.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

hotel 3*

34-500 Zakopane

.

woj. małopolskie

hotel o wysokim standardzie

34-500 Zakopane

centrum

woj. małopolskie

hotel o wysokim standardzie

34-500 Zakopane

centrum

woj. małopolskie

hotel o wysokim standardzie

34-500 Zakopane

centrum

woj. małopolskie

hotel o wysokim standardzie

34-500 Zakopane

.

woj. małopolskie

hotel o wysokim standardzie

34-500 Zakopane

centrum

woj. małopolskie

hotel o wysokim standardzie

34-500 Zakopane

centrum

woj. małopolskie

hotel o wysokim standardzie

34-500 Zakopane

centrum

woj. małopolskie

Rejestracja

Cena 1
p
1 830
Cena zawiera:
  • – zakwaterowanie w pokoju 2 osobowym o wysokim standardzie – pełne wyżywienie – od kolacji w dniu poprzedzającym szkolenie do obiadu ostatniego dnia szkolenia – udział w zajęciach – zestaw materiałów szkoleniowych – przerwy kawowe – udział w imprezach regionalnych – imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Rezerwacja pokoju 1osobowego za dodatkową opłatą 130 zł/doba+VAT Pobyt osoby towarzyszącej jest możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu z Organizatorem. Istnieje możliwość udziału w szkoleniu w opcji bez zakwaterowania i wyżywienia. W celu uzyskania bliższych informacji prosimy o kontakt z biurem.
Zapisz się

Organizator

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
woj. lubelskie
Misją EDU-SKILLS SZKOLENIA I DORADZTWO jest świadczenie usług szkoleniowych i doradczych na najwyższym poziomie oraz przekazywanie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem. Doświadczenie ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

przesłanie podpisanej karty zgłoszenia

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin Legionowa 2/42
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!