Szkolenie: Doskonały Recepcjonista - szkolenie dla pracowników recepcji, więcej informacji na stronie www.cedeka.pl

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/doskonaly-recepcjonista-szkolenie-dla-pracownikow-recepcji-wiecej-informacji-na-stronie-wwwcedekapl-31745-id78

Informacje o szkoleniu

  • Doskonały Recepcjonista - szkolenie dla pracowników recepcji, więcej informacji na stronie www.cedeka.pl


    ID szkolenia: 31745
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Hotelarstwo, gastronomia, turystyka
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    Hotel Ambasador
    Kosynierów Gdyńskich 8
    93-320 Łódź
    Godziny zajęć (czas trwania):
    Dzień I: 11:00 - 18:30
    Dzień II: 08:30 - 17:00
  • Organizator szkolenia:

    CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Praca w hotelu polega przede wszystkim na świadczeniu usług przez ludzi dla ludzi. Recepcja określana często jako „serce” hotelu jest miejscem zwykle pierwszego kontaktu z gościem. Odpowiednio przygotowany, profesjonalny personel recepcyjny, który potrafi sprostać potrzebom i oczekiwaniom gości, dbając jednocześnie o interesy i wizerunek hotelu stanowi zatem podstawę do wdrożenia systemu zarządzania jakością usług. Systemu, który w polskim hotelarstwie stał się powszechnie oczekiwanym, wręcz niezbędnym.

Szkolenie skierowane jest do:

Na szkolenie szczególnie zapraszamy pracowników działów recepcji oraz rezerwacji w obiektach hotelowych. Mogą w nim uczestniczyć również kierownicy, menadżerowie, właściciele pragnący pogłębić swoją wiedzę nt. standardów pracy w recepcji, a także osoby rozpoczynające karierę w hotelarstwie.

Program szkolenia:

1. Rola i znaczenie recepcji w hotelu
* recepcja - dział tworzący początkową i często jedyną opinię o hotelu
* kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
* osoba recepcjonisty
o wymagania pracodawcy - kwalifikacje, niezbędna wiedza, pożądane umiejętności
o wygląd zewnętrzny, umundurowanie
o standardy i wzorce zachowań
2. Prawidłowa organizacja pracy w recepcji
* wieloobowiązkowość pracowników recepcji - podział na stanowiska
* zasady współpracy z pozostałymi działami
* prowadzenie dokumentacji
o ewidencja - wymogi prawne obowiązku meldunkowego
o dokumenty i formularze obowiązujące w recepcji - prawidłowy obieg
o formułowanie pism oficjalnych wysyłanych listem, faksem, mailem
* rezerwacja - organizacja działu lub realizacja przez recepcję
o dostępność do oferty hotelu - kanały i źródła rezerwacji
o rezerwacje wstępne, zapytania i rezerwacje właściwe
o rezerwacje gwarantowane i niegwarantowane
o system prowizji i rabatów, prawo do zniżek, programy lojalnościowe
* realizacja usług dodatkowych
3. Profesjonalna obsługa klienta przez telefon
4.
Psychologiczne aspekty obsługi gości hotelowych
*
charakterystyka typów i profili psychologicznych
*
charakterystyka potrzeb gościa
*
zachowanie w sytuacjach trudnych i konfliktowych
*
pokonywanie zastrzeżeń i obiekcji gości - reklamacje, interwencje
*
stosowanie technik pracy i rozmowy z gościem zadowalających obie strony
*
"granice ustępstw"
*
techniki sugestywnej sprzedaży
5.
Etyka w zawodzie
6.
Podstawy prawne dotyczące pracy w recepcji w zakładzie hotelarskim
*
obowiązki hotelu wynikające z Kodeksu Cywilnego, dotyczące rzeczy wniesionych do hotelu

Informacje o prelegentach:

-

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 680 - za osobę

Cena zawiera:

* uczestnictwo w zajęciach * 2 obiady * przerwy kawowe * skrypt zawierający wiadomości przekazane w trakcie zajęć szkoleniowych * certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w języku polskim i angielskim) * pomoc i konsultacje po szkoleniu

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

zgłoszenie przez stronę www.cedeka.pl

Wydarzenie: Doskonały Recepcjonista - szkolenie dla pracowników recepcji, więcej informacji na stronie www.cedeka.pl