Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/e-commerce-w-praktyce-kampanie-sprzedazowe-w-internecie-o-strategii-do-realizacji-73345-id14964

Informacje o szkoleniu

  • E-Commerce w praktyce. Kampanie Sprzedażowe w internecie - o strategii do realizacji.


    ID szkolenia: 73345
    Typ: Szkolenia
    Kategoria:
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    CK Golden Floor
    Sienna 39
    00-121 Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    10:00 - 17:00 / 2 dni
  • Organizator szkolenia:

    Akademia Marketingu ATRIUM
    al. Jana Pawła II 27
    00-867 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
Akademia Marketingu ATRIUM
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Uczestnicy szkolenia w sposób praktyczny zostaną zapoznani z zagadnieniami Customer journey, strategii w digital marketingu. Podczas szkolenia szczegółowo zostaną omówione narzędzia reklamy internetowej, a także kampanie sprzedażowe i direct response.

Szkolenie skierowane jest do:

osób zajmujących się marketingiem i sprzedażą w firmie oraz strategiami biznesowymi.

Program szkolenia:

Dzień 1.
Customer journey w praktyce – budowanie strategii i plan taktyczny w digital marketingu

1. Customer journey map w praktyce – identyfikacja touchpointów i projektowanie ścieżki zakupowej klienta

  • Strategia STP – segmentacja, targetowanie i pozycjonowanie online w praktyce
  • W jaki sposób identyfikować grupę docelową w sklepie internetowym? – badania, narzędzia, praktyka
  • Segment vs Persona – jak zobrazować optymalnego odbiorcę?
  • Jak identyfikować punkty styku (touchpoints) dla wybranego produktu/usługi?
  • Od płatnych przez własne po pozyskane - kanały komunikacji POEM w praktyce i ich rola w customer journey
  • Customer journey online – jak projektować mapę podróży klienta?
  • 3 determinanty sukcesu w customer experience

Ćwiczenie praktyczne – planowanie customer journey dla wybranych branż

2. Strategia w digital marketingu – jak zaplanować działania w kanale online?

  • Ile wydawać i jak alokować budżet marketingowy w digital marketingu?
  • Formy i narzędzia w e-marketingu – jak dzielić budżet w zależności od skali budżetu?
  • Planowanie kampanii internetowej krok po kroku – od KPI i celów przez dobór formatów i mediów po mierniki sukcesu i modele rozliczeń
  • Kampanie typu branding i direct response – dobór formatów reklamy internetowej: od wizerunku do sprzedaży
  • Jak planować powierzchnię reklamową w sieci?  Kluczowe modele emisji i rozliczeń
  • Jak wybrać i z kim współpracować przy projektach online? - agencje, wydawcy i domy mediowe: kryteria wyboru, brief, zasady współpracy i rozliczenia
  • Kampanie reklamowe z ograniczonym budżetem – możliwości i przykłady aktywności
  • Integracja kanałów online i offline w praktyce – case studies

3. Przegląd narzędzi reklamy internetowej

  • SEO w praktyce - jak optymalizować serwisy i pozyskiwać linki by zwiększać pozycje w Google?
  • Jak planować kampanie AdWords i re-marketingowe kierowane do biznesu?
  • E-mailingi i newslettery – jak projektować skuteczne kreacje wizerunkowo-sprzedażowe za pośrednictwem e-mail marketingu
  • Display, wideo i mobile – jak precyzyjnie docierać do TG? Od mediów do kreacji
  • Programmatic i RTB – jak przenieść kampanie wizerunkowo-zasięgowe na wyższy poziom?
  • Content marketing w pigułce– jak marketing treści zmienia model komunikacji z potencjalnymi i obecnym kientami?
  • Podstawy strategii social media w 5 kluczowych platformach (LinkedIn, blog, Facebook, Twitter, Slideshare) – między brandingiem a sprzedażą.
  • Pozostałe formy e-marketingu  – ePR, sponsoring, viral marketing, digital influencers

Ćwiczenie praktyczne – projektowanie i ocena kreacji reklamowych

Dzień 2
Kampanie sprzedażowe i direct response - jak pozyskiwać klientów na produkty i usługi w internecie?

1. Planowanie kampanii sprzedażowych online – działania direct response i generowanie leadów w praktyce

  • Generowanie leadów – jak pozyskiwać kontakty handlowe w internecie?
  • Jak skłaniać potencjalnych klientów do pozostawienia danych teleadresowych wraz ze zgodą na kontakt handlowy i marketingowy?
  • Jak budować bazę odbiorców – e-mail, SMS, dane z social media?
  • Co to jest lead i jakie są jego rodzaje?
  • Lejek sprzedażowy – od rekordu/użytkownika do klienta. W jaki sposób „przepychać” użytkownika by uczynić z niego klienta?
  • Model generowanie leadów  w sieci– które narzędzia są najskuteczniejsze w procesie pozyskiwania danych online?
  • Taktyki i skuteczne sposoby pozyskiwania leadów w ramach B2C i B2B – jakie narzędzia online zapewniają najwyższą konwersję?
  • Dojrzewanie klienta, czyli lead nurturing w praktyce. Sprawdzone sposoby „pielęgnowania” kontaktów i „dorastania” do sprzedaży.
  • Jak wykorzystać automation marketing do identyfikacji i pozyskiwania klientów? Segmentacja, scoring i dynamiczne treści
  • Performance marketing i afiliacja – jak wykorzystać potencjał partnerów by sprzedawali nasze usługi? Jak rozliczać się z partnerami i ile płacić?
  • Własne programy partnerskie (member gets member) online – czym motywować klientów by rekomendowali nasze usługi i produkty?

Ćwiczenie praktyczne – praktyczne sposoby pozyskiwania leadów sprzedażowych

2. WWW, która sprzedaje i skuteczne landing page

  • Jak zaprojektować i zoptymalizować skuteczną stronę produktową?
  • Jak projektować efektywne strony WWW zachęcające do pozostawienia danych kontaktowych?
  • Landing Page bez tajemnic – treść, layout, formularz
  • Strategiczny trójkąt sprzedażowej WWW – które elementy wpływają na wyższe konwersje i liczbę pozyskanych formularzy?
  • Sprzedażowe sposoby komunikacji za pośrednictwem WWW – co jest skuteczne, a co tylko zabiera czas użytkownika?
  • Projektowanie formularza kontaktowego krok po kroku – najlepsze wzorce i typowe błędy
  • Dlaczego użytkownicy kłamią przy wypełnianiu formularzy i które elementy pomijać?
  • Wnioski internetowe i checkout w e-commerce – jak projektować by zwiększać konwersje (kroki, postęp, etykiety, bodźce, itp.)

Ćwiczenie praktyczne – WWW LP i formularze- projektowanie, ocena, analiza

3. Pomiar efektywności – jak mierzyć i optymalizować aktywność sprzedażową online?

  • Monitoring i optymalizacja działań – co mierzyć i jak optymalizować działania pro-sprzedażowe w sieci?
  • Jak interpretować dane w procesie lead generation?
  • Kalkulowanie kosztów w praktyce – od rekordu przez lead po klienta
  • Ile kosztuje użytkownik, potencjalny klient i faktyczna akcja online?

Informacje o prelegentach:

Artur Maciorowski

Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 13 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu "Online Marketing Polska". Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu 2”.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1750 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

materiały szkoleniowe, lunch i przerwy kawowe, certyfikat

Dostępne zniżki:

  • 10% Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Wydarzenie: E-Commerce w praktyce. Kampanie Sprzedażowe w internecie - o strategii do realizacji.