Szkolenie

E-MAIL MARKETING – 100% PRAKTYKI O MAILINGACH I NEWSLETTERACH

O szkoleniu

• Poznanie skutecznych sposobów komunikacji via e-mail pod kątem promocji i sprzedaży
• Prezentacja efektywnych technik budowania baz i motywacji użytkowników do pozostawiania adresów e-mail
• Sztuka efektywnego budowania e-mailingów i składania newsletterów
• Ocena i raportowanie skuteczności działań z uwzględnieniem różnych wariantów platform e-mail marketingowych
Kto powinien wziąć udział?
• Eksperci i specjaliści ds. e-marketingu i Public Relations odpowiedzialni za pozyskiwanie nowych klientów jak i utrzymywanie relacji z obecnymi
• Handlowcy, których głównym narzędziem w pozyskiwaniu klienta są działania bezpośrednie (telefon, e-mail)
• kierownicy i dyrektorzy nadzorujący komunikację marketingową i sprzedaż

Program szkolenia

Terminy
01 10 2015 - 01 10 2015 - Warszawa
07 12 2015 - 07 12 2015 - Warszawa

Program
1. Kto czyta, nie błądzi – jak pozyskiwać i motywować odbiorców?
a. Być i mieć, czyli jak pozyskać użytkowników do subskrypcji?
b. 10 sposobów na efektywne budowania baz i motywowanie użytkowników do pozostawienia adresu e-mail
c. Garść porad o tworzeniu baz mailingowych
d. Optymalny czas wysyłki – czyli kiedy, w jaki sposób i ilu konkurentów mamy w docieraniu do odbiorcy
e. Preferencje i nawyki czytelnicze – jak, gdzie i kiedy czytam e-maile od Ciebie i Twojej konkurencji
f. Raporty e-mail marketingowe – Polska i Świat
Quiz wiedzowy

2. Jak napisać i zaprojektować skuteczny e-mailing?
a. Jak tworzyć tematy wiadomości i kształtować pole nadawcy, by zwiększyć otwieralność e-maili?
b. W jaki sposób odbiorca mailingu „skanuje” jego treść i co decyduje o kliknięciu?
c. Dekalog tworzenia pro-sprzedażowych treści – jak zachęcać do podjęcia akcji?
d. Przykłady dobrych i „złych” e-mailingów
Ćwiczenie: Projektowanie wzorcowego e-mailingu reklamowego w oparciu o badanie eye-tracking.

3.Projektowanie i redagowanie skutecznego newslettera od A do Z
a. Jak powinien wyglądać wzorcowy newsletter – layout, układ, kategorie w praktyce?
b. Kluczowe aspekty redagowania treści: zawartość, nawigacja, grafika, zachęty do podjęcia działania
c. Gdzie umieszczać i w jaki sposób eksponować newralgiczne treści, aby w kilka sekund przyciągnęły uwagę czytelnika?
d. Mechanizmy interaktywne w newsletterach (np. ankiety, wyszukiwarki, pliki do pobrania, etc.) – czy warto i w jaki sposób?
e. Trendy w newsletterach – wideo, dźwięk, mobile, itp.
„Dobry” newsletter – case study

4. Jak skutecznie wysyłać listy elektroniczne, by trafiały do celu?
a. Jak wysłać przygotowaną wiadomość by mieć pewność że dotarła?
b. Kto, co i za ile? – przegląd rynku, klasyfikacja narzędzi i systemów mailingów, dostępne rozwiązania polskie i zagraniczne
c. Kryteria wyboru platformy – o systemach bezpłatnych, ale i tych gdy nie tylko cena ma znaczenie…
d. Omówienie dostępnych rozwiązań i wybranego systemu mailingowego

5. Raportowanie i statystyki – co i w jaki sposób mierzyć?
a. Wydatki reklamowe a e-mail – ile budżetu przeznaczają inni na działania za pośrednictwem poczty elektronicznej?
b. Na co mogę liczyć, czyli benchmark rynkowe wraz z omówieniem:
• Co mierzyć?
• W jaki sposób?
• Jak interpretować statystyki i wartości?
• Gdzie i jak poradzić sobie z problemami?
• Czy TO się w ogóle / jeszcze / bardzo opłaca?

Informacje organizacyjne
Koszt uczestnictwa jednej osoby: 850 zł + 23% VAT

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.

Godziny zajęć: 10:00 – 16:00

Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy

Miejsce zajęć: siedziba Akademii Biznesu MDDP lub centrum miasta

Informacje:
Iwona Kwiatkowska,
tel. (022) 208 23 78, fax (022) 211 20 90
iwona.kwiatkowska@akademiamddp.pl

Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.

Zapraszamy serdecznie!

Czas trwania

10:00 – 16:00

Prelegenci

Cytat
.

Gdzie i kiedy

Warszawa 7 grudnia 2015
centrum miasta

Warszawa

centrum miasta

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
.
b.d.
Cena zawiera:
  • uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.
Zapisz się

Organizator

ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
00-844 Warszawa
ul. Grzybowska 56
woj. mazowieckie
ADN Akademia (dawniej Akademia Biznesu MDDP) jest organizatorem szkoleń i konferencji z zakresu prawa podatkowego, rachunkowości, a także zarządzania i finansów. Realizujemy projekty dedykowane dla firm, dostarczając wiedzę, która zapewnia stabilny w...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
00-844 Warszawa ul. Grzybowska 56
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!