Szkolenie: E-MARKETING –NARZĘDZIA PROMOCJI I SPRZEDAŻY W INTERNECIE

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/e-marketing-narzedzia-promocji-i-sprzedazy-w-internecie-62487-id71

Informacje o szkoleniu

Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Nasi klienci coraz więcej czasu spędzają w Internecie i to tu szukają produktów i usług.
Siła oddziaływania informacji umieszczonej w sieci jest ogromna. Potrafi przechylić szalę zwycięstwa podczas wyborów i znacząco zwiększyć sprzedaż. Firmy zdają sobie sprawę, że e-marketing jest obecnie kluczowym narzędziem biznesowym umożliwiającym jednoczesne dotarcie do tysięcy potencjalnych klientów czy szybszy obieg informacji z kontrahentami, co przekłada się na usprawnienie ich działania i wzrost konkurencyjności.
Szkolenie kładzie nacisk na skuteczne i efektywne korzystanie z możliwości, jakie daje Internet w
Tym zaplanowanie i zrealizowanie działań marketingowych, aby przyniosły oczekiwany zwrot z inwestycji oraz intensyfikowanie zdobywania klientów poprzez zastosowanie skutecznych i tanich narzędzi marketingowych.
Celem szkolenia jest:
• Przedstawienie najbardziej skutecznych technik i najnowszych trendów w marketingu internetowym wraz z analizą sposobu ich wykorzystania w praktyce,
• Poznanie schematów działań i możliwości przyniesienia przez nieokreślonych mierzalnych wyników dla przedsiębiorstwa,
• Zapoznanie ze sposobami tworzenia skutecznych strategii marketingowych oraz planowania marketingowego i bardziej optymalnego wykorzystania w procesie sprzedaży,
• Nabycie przez uczestników wiedzy o tym, jak skutecznie mierzyć i analizować efekty działań marketingowych.
• Zdobycie umiejętności wykorzystania psychologii w budowaniu efektywnych kampanii reklamowych i promocyjnych oraz kształtowania zachowań klientów w Internecie.

Szkolenie skierowane jest do:

- menedżerów odpowiedzialnych za marketing, sprzedaż, PR
- specjalistów ds. marketingu i reklamy
- właścicieli i pracowników sklepów internetowych
- osób odpowiedzialnych za planowanie oraz kontrolę działań reklamowych, sprzedaż oraz wszystkich zainteresowanych tematyką marketingu internetowego.

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do marketingu internetowego.
• Krótkie podsumowanie najważniejszych trendów w marketingu internetowym
• Jakie cechy powinien spełniać prawidłowo zrealizowany plan marketingowy?
• Znaczenie i sposoby zapewnienia spójności komunikacji marketingowej.
2. Badania marketingowe.
• Identyfikacja i metody badania grupy docelowej
• Wzorce i procedury segmentacji rynku
• Badania produktów
• Metody prognozowania popytu
• Badania najskuteczniejszych form reklamy w Internecie
• Wywiad marketingowy
• Badania prawnych regulacji reklamy
• Przedstawienie case-studies
3. Projektowanie ergonomicznych serwisów internetowych wg. zasad usability.
• Wprowadzenie do usability
• Omówienie podstawowych zasad i standardów projektowania zgodnie z zasadami usability
• Planowanie interakcji
• Ergonomia interfejsu a skuteczność komunikacji marketingowej
• Przedstawienie typowych błędów w konstrukcji interfejsu na przykładach witryn internetowych
• Skuteczne rozwiązania interfejsowe w branży e-commerce
• Analizy przypadków
4. E-mail marketing.
• Kiedy e-mail marketing może być skuteczny?
• Konstrukcja skutecznego przekazu marketingowego w wiadomości e-mail
• Jak stworzyć e-mail graficzny prawidłowo wyglądający we wszystkich programach pocztowych?
• Prawne aspekty e-mail marketingu
• Jak mierzyć i analizować skuteczność akcji e-mail marketingowych?
5. Social-media marketing.
• Omówienie podstawowych platform i danych statystycznych na temat sposobu ich wykorzystywania przez użytkowników
• Wybór odpowiedniej platformy dla akcji marketingowej
• Skuteczny Fan Page na Facebook
• Własne aplikacje na FB jako narzędzia komunikacji marketingowej (analiza przypadków)
• Interakcja ze społecznością i zarządzania relacjami marki z użytkownikami
• Mikroblogging
6. Skuteczne pozycjonowanie.
• Wybór terminów kluczowych pod pozycjonowanie. Omówienie narzędzi pomocniczych.
• Jaki ruch może przynieść wypozycjonowanie pod konkretnymi hasłami?
• Jak skutecznie negocjować formę umowy z firmą pozycjonerską?
• Jak złe pozycjonowanie może zaszkodzić stronie?
• Kiedy stosować techniki SEO a kiedy SEM?
7. Planowanie mediów w internecie i techniki SEM (Search Engine Markeitng).
• Omówienie podstawowych sieci reklamy w Internecie
• Współpraca z domami mediowymi
• Skuteczność reklam banerowych i reklam w systemach kontekstowych
• Planowanie kampanii AdWords
• Omówienie systemu Tradedoubler
• Omówienie systemu AdTaily
• Omówienie przykładowego planu mediów
• Badanie skuteczności kampanii marketingowej
8. Niestandardowe formy marketingu w Internecie
• Marketing w blogosferze
• Wykorzystanie serwisów zakupów grupowych do promocji marki (Groupon, Gruper, FastDeal itd.)
• Voicemailing
• Bluetooth marketing
• Elektroniczne kupony
• Konkursy online
9. Mierzenie wyników kampanii marketingowych w Internecie.
• Monitoring aktywności klientów
• Mierzenie skuteczność kampanii zasięgowych
• Mierzenie skuteczność działań PRowskich
• Mierzenie skuteczności kampanii wirusowych
• Google Analytics
• Omówienie podstawowych wskaźników i modeli rozliczeń (płatność za klik itp.)
• Jak mierzyć przełożenie wyników kampanii na wskaźniki biznesowe?
10. Elementy perswazji w sprzedaży i marketingu internetowym
• Treści zachęcające do kupna
• Manipulowanie informacjami w celu nakłonienia do zakupu
Temat i program szkolenia chroniony prawem autorskim.

Informacje o prelegentach:

Praktyk - marketingiem internetowym zajmuje się od kilkunastu lat, praktykę zdobywał w kilku krajach w Europie w branży mobilnej i interaktywnej (m.in. Spotigo Gmbh w Madrycie, Siemens w Monachium, Cibenix w Dublinie gdzie współpracował przy rozwoju aplikacji mobilnej, która była najlepiej sprzedającą się aplikacją na urządzenia Nokia w 2006 roku).
Współzałożyciel i osoba zarządzająca firmą zajmującą się m.in. interaktywnym marketingiem i reklamą. Specjalizuje się w zaawansowanej kreacji online oraz nieszablonowych strategiach marketingowych. Jeden z jego flagowych produktów to awatar z inteligentnym systemem dialogowym. Laureat licznych nagród m.in. "Mikroprzedsiębiorca roku 2009" przyznana przez CitiBank Handlowy i fundacje Kroenenberga. Zrealizował projekty z dziedziny marketingu i kreacji dla renomowanych klientów m.in. InPost, Polskie Składy Budowlane SA, Viessmann i wiele innych. Laureat konkurusu "Interactive market entrepreneur" organizowanym przez British Council, reprezentant kraju w edycji międzynarodowej.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1200.00 zł netto - (1476.00 zł brutto)

Cena zawiera:

• Certyfikat ukończenia szkolenia • Serwis kawowy • Lunch

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

• Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
• Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
• Potwierdzenie uczestnictwa i szczegółowe informacje organizacyjne wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem.
• W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
• Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem

Wydarzenie: E-MARKETING –NARZĘDZIA PROMOCJI I SPRZEDAŻY W INTERNECIE