Szkolenie

E-MARKETING –NARZĘDZIA PROMOCJI I SPRZEDAŻY W INTERNECIE

O szkoleniu

Nasi klienci coraz więcej czasu spędzają w Internecie i to tu szukają produktów i usług.
Siła oddziaływania informacji umieszczonej w sieci jest ogromna. Potrafi przechylić szalę zwycięstwa podczas wyborów i znacząco zwiększyć sprzedaż. Firmy zdają sobie sprawę, że e-marketing jest obecnie kluczowym narzędziem biznesowym umożliwiającym jednoczesne dotarcie do tysięcy potencjalnych klientów czy szybszy obieg informacji z kontrahentami, co przekłada się na usprawnienie ich działania i wzrost konkurencyjności.
Szkolenie kładzie nacisk na skuteczne i efektywne korzystanie z możliwości, jakie daje Internet w
Tym zaplanowanie i zrealizowanie działań marketingowych, aby przyniosły oczekiwany zwrot z inwestycji oraz intensyfikowanie zdobywania klientów poprzez zastosowanie skutecznych i tanich narzędzi marketingowych.
Celem szkolenia jest:
• Przedstawienie najbardziej skutecznych technik i najnowszych trendów w marketingu internetowym wraz z analizą sposobu ich wykorzystania w praktyce,
• Poznanie schematów działań i możliwości przyniesienia przez nieokreślonych mierzalnych wyników dla przedsiębiorstwa,
• Zapoznanie ze sposobami tworzenia skutecznych strategii marketingowych oraz planowania marketingowego i bardziej optymalnego wykorzystania w procesie sprzedaży,
• Nabycie przez uczestników wiedzy o tym, jak skutecznie mierzyć i analizować efekty działań marketingowych.
• Zdobycie umiejętności wykorzystania psychologii w budowaniu efektywnych kampanii reklamowych i promocyjnych oraz kształtowania zachowań klientów w Internecie.
Kto powinien wziąć udział?
- menedżerów odpowiedzialnych za marketing, sprzedaż, PR
- specjalistów ds. marketingu i reklamy
- właścicieli i pracowników sklepów internetowych
- osób odpowiedzialnych za planowanie oraz kontrolę działań reklamowych, sprzedaż oraz wszystkich zainteresowanych tematyką marketingu internetowego.

Program szkolenia

1. Wprowadzenie do marketingu internetowego.
• Krótkie podsumowanie najważniejszych trendów w marketingu internetowym
• Jakie cechy powinien spełniać prawidłowo zrealizowany plan marketingowy?
• Znaczenie i sposoby zapewnienia spójności komunikacji marketingowej.
2. Badania marketingowe.
• Identyfikacja i metody badania grupy docelowej
• Wzorce i procedury segmentacji rynku
• Badania produktów
• Metody prognozowania popytu
• Badania najskuteczniejszych form reklamy w Internecie
• Wywiad marketingowy
• Badania prawnych regulacji reklamy
• Przedstawienie case-studies
3. Projektowanie ergonomicznych serwisów internetowych wg. zasad usability.
• Wprowadzenie do usability
• Omówienie podstawowych zasad i standardów projektowania zgodnie z zasadami usability
• Planowanie interakcji
• Ergonomia interfejsu a skuteczność komunikacji marketingowej
• Przedstawienie typowych błędów w konstrukcji interfejsu na przykładach witryn internetowych
• Skuteczne rozwiązania interfejsowe w branży e-commerce
• Analizy przypadków
4. E-mail marketing.
• Kiedy e-mail marketing może być skuteczny?
• Konstrukcja skutecznego przekazu marketingowego w wiadomości e-mail
• Jak stworzyć e-mail graficzny prawidłowo wyglądający we wszystkich programach pocztowych?
• Prawne aspekty e-mail marketingu
• Jak mierzyć i analizować skuteczność akcji e-mail marketingowych?
5. Social-media marketing.
• Omówienie podstawowych platform i danych statystycznych na temat sposobu ich wykorzystywania przez użytkowników
• Wybór odpowiedniej platformy dla akcji marketingowej
• Skuteczny Fan Page na Facebook
• Własne aplikacje na FB jako narzędzia komunikacji marketingowej (analiza przypadków)
• Interakcja ze społecznością i zarządzania relacjami marki z użytkownikami
• Mikroblogging
6. Skuteczne pozycjonowanie.
• Wybór terminów kluczowych pod pozycjonowanie. Omówienie narzędzi pomocniczych.
• Jaki ruch może przynieść wypozycjonowanie pod konkretnymi hasłami?
• Jak skutecznie negocjować formę umowy z firmą pozycjonerską?
• Jak złe pozycjonowanie może zaszkodzić stronie?
• Kiedy stosować techniki SEO a kiedy SEM?
7. Planowanie mediów w internecie i techniki SEM (Search Engine Markeitng).
• Omówienie podstawowych sieci reklamy w Internecie
• Współpraca z domami mediowymi
• Skuteczność reklam banerowych i reklam w systemach kontekstowych
• Planowanie kampanii AdWords
• Omówienie systemu Tradedoubler
• Omówienie systemu AdTaily
• Omówienie przykładowego planu mediów
• Badanie skuteczności kampanii marketingowej
8. Niestandardowe formy marketingu w Internecie
• Marketing w blogosferze
• Wykorzystanie serwisów zakupów grupowych do promocji marki (Groupon, Gruper, FastDeal itd.)
• Voicemailing
• Bluetooth marketing
• Elektroniczne kupony
• Konkursy online
9. Mierzenie wyników kampanii marketingowych w Internecie.
• Monitoring aktywności klientów
• Mierzenie skuteczność kampanii zasięgowych
• Mierzenie skuteczność działań PRowskich
• Mierzenie skuteczności kampanii wirusowych
• Google Analytics
• Omówienie podstawowych wskaźników i modeli rozliczeń (płatność za klik itp.)
• Jak mierzyć przełożenie wyników kampanii na wskaźniki biznesowe?
10. Elementy perswazji w sprzedaży i marketingu internetowym
• Treści zachęcające do kupna
• Manipulowanie informacjami w celu nakłonienia do zakupu
Temat i program szkolenia chroniony prawem autorskim.

Czas trwania

16 godzin lekcyjnych

Prelegenci

Cytat
Praktyk - marketingiem internetowym zajmuje się od kilkunastu lat, praktykę zdobywał w kilku krajach w Europie w branży mobilnej i interaktywnej (m.in. Spotigo Gmbh w Madrycie, Siemens w Monachium, Cibenix w Dublinie gdzie współpracował przy rozwoju aplikacji mobilnej, która była najlepiej sprzedającą się aplikacją na urządzenia Nokia w 2006 roku).
Współzałożyciel i osoba zarządzająca firmą zajmującą się m.in. interaktywnym marketingiem i reklamą. Specjalizuje się w zaawansowanej kreacji online oraz nieszablonowych strategiach marketingowych. Jeden z jego flagowych produktów to awatar z inteligentnym systemem dialogowym. Laureat licznych nagród m.in. "Mikroprzedsiębiorca roku 2009" przyznana przez CitiBank Handlowy i fundacje Kroenenberga. Zrealizował projekty z dziedziny marketingu i kreacji dla renomowanych klientów m.in. InPost, Polskie Składy Budowlane SA, Viessmann i wiele innych. Laureat konkurusu "Interactive market entrepreneur" organizowanym przez British Council, reprezentant kraju w edycji międzynarodowej.

Gdzie i kiedy

Rzeszów 7 - 8 grudnia 2015
Ośrodek szkoleniowy

Rzeszów

Strażacka

woj. podkarpackie

Gdzie i kiedy

Lublin 19 - 20 października 2015
Ośrodek szkoleniowy

Lublin

Strażacka

woj. lubelskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 21 - 22 września 2015
Ośrodek szkoleniowy

Warszawa

Strażacka

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
(1476.00 zł brutto)
1200 PLN
Cena zawiera:
  • • Certyfikat ukończenia szkolenia • Serwis kawowy • Lunch
Zapisz się

Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005. Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

• Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
• Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
• Potwierdzenie uczestnictwa i szczegółowe informacje organizacyjne wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem.
• W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
• Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin Strażacka 8/90
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!