Szkolenie: E-MARKETING: SEO, Google AdWords, Social Media-szkolenie DOFINANSOWANE + DARMOWA PRÓBKA WARSZTATU

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/e-marketing-seo-google-adwords-social-media-szkolenie-dofinansowane--darmowa-probka-warsztatu-33858-id5041

Informacje o szkoleniu

  • E-MARKETING: SEO, Google AdWords, Social Media-szkolenie DOFINANSOWANE + DARMOWA PRÓBKA WARSZTATU


    ID szkolenia: 33858
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Marketing, reklama, PR Internet, eCommerce
  • Adres szkolenia:

    do potwierdzenia
    do potwierdzenia
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 19-20.12.2011
    Godziny zajęć (czas trwania):
    12 godzin dydaktycznych (2 dni szkoleniowe)
  • Organizator szkolenia:

    Akademia Rozwoju Biznesu
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

E-MARKETING, czyli KNOW HOW SKUTECZNEJ PROMOCJI W INTERNECIE, a w nim: strategia marketingowa, formy reklamowe, optymalizacja i pozycjonowanie serwisu, narzędzia promowania, metody pozyskiwania klientów, e-commerce.

Akademia Rozwoju Biznesu zaprasza na kolejną edycję szkolenia “JAK WYKORZYSTAĆ SIEĆ DO BUDOWY I ROZWOJU FIRMY”. Projekt jest współfinansowany (80% wartości szkolenia) ze środków UE i realizowany dla województwa mazowieckiego.

W RAMACH SZKOLENIA:

•Zastanowimy się nad wyborem form reklamowych optymalnych dla wyznaczonych przez firmę celów.
•Podpowiemy na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony, by skutecznie pozycjonować serwis. Pokażemy również, jak promować się w systemie AdWords, dobierać słowa kluczowe, monitorować kampanie.
•Nauczymy się konkretnych metod tworzenia bazy adresowej, budowania relacji z klientem, wzmacniania zaufania do marki i produktów firmy.
•Poznamy reguły promowania i tworzenia społeczności wokół naszej firmy z wykorzystaniem najważniejszych polskich i zagranicznych mediów społecznościowych.
•Zwrócimy uwagę na to, jak sprzedawać i w jaki sposób zapewnić bezpieczeństwo i wygodę klientom dokonującym płatności drogą elektroniczną.

Zgłoszeń można dokonywać wypełniając APLIKACJĘ ON-LINE pod adresem:
http://pociag.avsipolska.org/szkolenia/marketing-internetowy/rejestracja.html

Warunki rekrutacyjne na stronie projektu:
http://pociag.avsipolska.org/szkolenia/marketing-internet/

W ramach projektu przygotowaliśmy BEZPŁATNĄ WIDEOPREZENTACJĘ - PRÓBKĘ SZKOLENIA. Prezentacja stanowi stronę powitalną oferty, która przekieruje Państwa do informacji dotyczących szkoleń z możliwością zapisu.

ZAREJESTRUJ SIĘ do obejrzenia DARMOWEJ PREZENTACJI pod linkiem:
http://akademiaemarketingu.implesite.pl/
po czym DOKONAJ WYBORU INTERESUJĄCEGO CIĘ SZKOLENIA.

Zachęcam do zgłoszeń – LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!

Kinga Kalińska
Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
http://AkademiaRozwojuBiznesu.pl
tel. 516 196 995

Szkolenie skierowane jest do:

Właścicieli firm, dyrektorów i kierowników działów marketingu i sprzedaży, pracowników odpowiedzialnych za promocję i budowę wizerunku firmy w internecie.

Program szkolenia:

W ramach programu:
1. Strategia marketingowa: czym jest e-marketing; strategia w e-marketingu; miejsce e-marketingu w tradycyjnej działalności marketingowej firmy
2. Skuteczna strona internetowa: użyteczność i treść; technologia i koszty
3. Reklama internetowa: formy reklamowe; skuteczność poszczególnych form
4. Wykorzystanie wyszukiwarki Google: optymalizacja i pozycjonowanie; reklama tekstowa / linki sponsorowane (Google AdWords)
5. Baza adresowa i e-mail marketing: sposoby zdobywania subskrybentów; najlepsze programy do e-mail marketingu; copywriting e-mailowy
6. E-marketing społecznościowy: Facebook; Goldenline; Twitter, Blip; Fora, Blogi
7. E-commerce: sprzedaż przez Internet; płatności w Internecie
Warunki rekrutacyjne oraz koszt znajdziecie Państwo w oknie szkolenia dofinansowanego.

Informacje o prelegentach:

Piotr Chmielewski - Trener biznesu, właściciel Akademii Rozwoju Biznesu. Przedsiębiorca, rozwijał działalność jako wspólnik i członek zarządu Delta Interactive Sp. z o.o. oraz prezes Fundacji Instytut Spraw Zagranicznych.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 269 - koszt / osobę dla samozatrudnionych, właścicieli i pracowników mikro i małych firm

Cena zawiera:

szkolenia dofinansowane od 70 do 80 procent, prowadzone przez najwyższej klasy ekspertów i specjalistów; profesjonalne materiały szkoleniowe; certyfikaty; catering; noclegi dla osób spoza Warszawy; ubezpieczenie na czas szkolenia;

Dofinansowanie z UE:

Tak. 269,42 zł na 1 osobę dla samozatrudnionych, właścicieli i pracowników mikro i małych firm, (tj. 20% wartości szkolenia) / • 404,14 zł na 1 osobę dla właścicieli i pracowników średnich firm, (tj. 30% wartości szkolenia)

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

- Uczestnikami szkolenia mogą być:
właściciele mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw, osoby samozatrudnione (osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą) z siedzibą na terenie województwa mazowieckiego bądź pracownicy tych przedsiębiorstw, zatrudnieni na umowę o pracę
- Z tytułu udziału w szkoleniu uczestnicy na 5 dni przed jego rozpoczęciem wnoszą wkład prywatny w formie pieniężnej w wysokości:
— mikro i małe przedsiębiorstwa – 20% wartości szkolenia – 269,42 zł
— średnie przedsiębiorstwa – 30% wartości szkolenia – 404,14 zł

Wydarzenie: E-MARKETING: SEO, Google AdWords, Social Media-szkolenie DOFINANSOWANE + DARMOWA PRÓBKA WARSZTATU