O szkoleniu
CELE SZKOLENIA:
· poznanie konstruktywnych sposobów komunikowania się w organizacji
· poznanie roli informacji i komunikacji w firmie
· przedstawienie istoty kanałów komunikacyjnych
· określenie standardów skutecznej komunikacji w firmie
· przedstawienie sposobów posługiwania się komunikacją formalną i nieformalną
· zapoznanie z wymiarami komunikowania się w firmie
· przedstawienie zasad komunikacji poziomej i pionowej
· zapoznanie z zasadami mowy ciała
· poznanie konstruktywnych sposobów komunikowania się w organizacji
· poznanie roli informacji i komunikacji w firmie
· przedstawienie istoty kanałów komunikacyjnych
· określenie standardów skutecznej komunikacji w firmie
· przedstawienie sposobów posługiwania się komunikacją formalną i nieformalną
· zapoznanie z wymiarami komunikowania się w firmie
· przedstawienie zasad komunikacji poziomej i pionowej
· zapoznanie z zasadami mowy ciała
Kto powinien wziąć udział?
wszyscy zainteresowani tematyką szkolenia
Program szkolenia
WPROWADZENIE DO ZAGADNIEŃ KOMUNIKOWANIA SIĘ
· proces komunikacji i jego etapy
· znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej
· techniki i narzędzia skutecznego porozumiewania się.
ZASADY SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI, JAKO ELEMENT ZASADNICZY W EFEKTYWNYCH KONTAKTACH W ORGANIZACJI
· autoanaliza własnego stylu komunikowania się
· błędy w komunikacji
· bariery komunikacyjne
· etapy tworzenia kontaktu interpersonalnego
· komunikacja bezpośrednia a komunikacja telefoniczna.
KOMUNIKOWANIE SIĘ W ORGANIZACJI
· sieci komunikowania się w organizacji
· modele przepływu informacji i ich optymalizacja
· zadania i narzędzia komunikacji wewnętrznej
EFEKTYWNE PROWADZENIE ROZMÓW
· kształtowanie własnego wizerunku w roli nadawcy i odbiorcy komunikatu
· czynniki wpływające na jakość kontaktów zawodowych pomiędzy pracownikami
· aktywne słuchanie jako narzędzie skutecznej komunikacji
· czynniki zakłócające słuchanie i rozumienie wypowiedzi
· sztuka zadawania pytań
· psychologiczne mechanizmy i techniki wywierania wpływu
ETAPY BUDOWANIA SIĘ ZESPOŁU I ICH WPŁYW NA WSPÓŁPRACĘ
· etapy rozwoju zespołu : zasady funkcjonowania i niebezpieczeństwa na każdym z nich
· drogi do współpracy na każdym z nich
· role zespołowe i ich identyfikacja
KONFLIKT I RYWALIZACJA W GRUPIE JAKO NAJWIĘKSZE ZAGROŻENIA DLA WSPÓŁPRACY
· źródła rodzaje konfliktów
· strategie radzenia sobie z konfliktami
· rywalizacja w zespole : za i przeciw
W ZGODZIE Z SOBĄ I W DOBRYCH STOSUNKACH Z INNYMI - KONCEPCJA ZACHOWAŃ ASERTYWNYCH
· pojęcie asertywności
· twoje własne prawa
· kiedy decydujesz się być asertywnym
· typy zachowań: zachowania agresywne, uległe, asertywne
· budowanie komunikatów „ja” jako podstawa asertywnego wyrażania opinii, sądów i emocji
· dlaczego boimy się powiedzieć "nie" - co nas powstrzymuje
· samoocena wypływająca z asertywnego traktowania samego siebie.
CO TO ZNACZY SZANOWAĆ CIEBIE I SIEBIE - CO SIĘ STANIE JAK WYRAZIMY ZGODĘ LUB ODMÓWIMY
· umiejętność odmawiania i przyjmowania odmowy
· umiejętność argumentowania
· obrona przed manipulacją
· przyjmowanie ocen negatywnych i pozytywnych, reagowanie na formy krytyki
· udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej.
· proces komunikacji i jego etapy
· znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej
· techniki i narzędzia skutecznego porozumiewania się.
ZASADY SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI, JAKO ELEMENT ZASADNICZY W EFEKTYWNYCH KONTAKTACH W ORGANIZACJI
· autoanaliza własnego stylu komunikowania się
· błędy w komunikacji
· bariery komunikacyjne
· etapy tworzenia kontaktu interpersonalnego
· komunikacja bezpośrednia a komunikacja telefoniczna.
KOMUNIKOWANIE SIĘ W ORGANIZACJI
· sieci komunikowania się w organizacji
· modele przepływu informacji i ich optymalizacja
· zadania i narzędzia komunikacji wewnętrznej
EFEKTYWNE PROWADZENIE ROZMÓW
· kształtowanie własnego wizerunku w roli nadawcy i odbiorcy komunikatu
· czynniki wpływające na jakość kontaktów zawodowych pomiędzy pracownikami
· aktywne słuchanie jako narzędzie skutecznej komunikacji
· czynniki zakłócające słuchanie i rozumienie wypowiedzi
· sztuka zadawania pytań
· psychologiczne mechanizmy i techniki wywierania wpływu
ETAPY BUDOWANIA SIĘ ZESPOŁU I ICH WPŁYW NA WSPÓŁPRACĘ
· etapy rozwoju zespołu : zasady funkcjonowania i niebezpieczeństwa na każdym z nich
· drogi do współpracy na każdym z nich
· role zespołowe i ich identyfikacja
KONFLIKT I RYWALIZACJA W GRUPIE JAKO NAJWIĘKSZE ZAGROŻENIA DLA WSPÓŁPRACY
· źródła rodzaje konfliktów
· strategie radzenia sobie z konfliktami
· rywalizacja w zespole : za i przeciw
W ZGODZIE Z SOBĄ I W DOBRYCH STOSUNKACH Z INNYMI - KONCEPCJA ZACHOWAŃ ASERTYWNYCH
· pojęcie asertywności
· twoje własne prawa
· kiedy decydujesz się być asertywnym
· typy zachowań: zachowania agresywne, uległe, asertywne
· budowanie komunikatów „ja” jako podstawa asertywnego wyrażania opinii, sądów i emocji
· dlaczego boimy się powiedzieć "nie" - co nas powstrzymuje
· samoocena wypływająca z asertywnego traktowania samego siebie.
CO TO ZNACZY SZANOWAĆ CIEBIE I SIEBIE - CO SIĘ STANIE JAK WYRAZIMY ZGODĘ LUB ODMÓWIMY
· umiejętność odmawiania i przyjmowania odmowy
· umiejętność argumentowania
· obrona przed manipulacją
· przyjmowanie ocen negatywnych i pozytywnych, reagowanie na formy krytyki
· udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej.
Czas trwania
3 dni; ok. 18 godz. dyd.
Prelegenci

Trener z dużym doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z powyższej tematyki, wysoko oceniany przez słuchaczy.
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
pln netto
1 830
zł
Cena zawiera:
- – zakwaterowanie w pokoju 2 osobowym o wysokim standardzie – pełne wyżywienie – od kolacji w dniu poprzedzającym szkolenie do obiadu ostatniego dnia szkolenia – udział w zajęciach – zestaw materiałów szkoleniowych – przerwy kawowe – udział w imprezach regionalnych – imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Rezerwacja pokoju 1osobowego za dodatkową opłatą 130 zł/doba+VAT Pobyt osoby towarzyszącej jest możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu z Organizatorem. Istnieje możliwość udziału w szkoleniu w opcji bez zakwaterowania i wyżywienia. W celu uzyskania bliższych informacji prosimy o kontakt z biurem.
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
woj. lubelskie
Misją EDU-SKILLS SZKOLENIA I DORADZTWO jest świadczenie usług szkoleniowych i doradczych na najwyższym poziomie oraz przekazywanie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem.
Doświadczenie ...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
przesłanie podpisanej karty zgłoszenia
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42