Szkolenie: EFEKTYWNA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA PRZY POMOCY SOCIAL MEDIA

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/efektywna-komunikacja-marketingowa-przy-pomocy-social-media-63885-id367

Informacje o szkoleniu

  • EFEKTYWNA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA PRZY POMOCY SOCIAL MEDIA


    ID szkolenia: 63885
    Typ: Szkolenia
    Branża/temat: IT, programowanie
  • Adres szkolenia:

    centrum miasta
    centrum miasta
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 25.09.2015
    Godziny zajęć (czas trwania):
    10:00-16:00
  • Organizator szkolenia:

    Akademia Biznesu MDDP
    Domaniewska 39 A
    02-672 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
Akademia Biznesu MDDP
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

.

Szkolenie skierowane jest do:

.

Program szkolenia:

I. Wstęp – kilka istotnych kwestii na początek
– Cele
– Integracja
– Content Marketing
– Mobilna przyszłość komunikacji

II. Marketing, promocja, PR w internecie
– Czym są social media ? Fenomen społeczności internetowych
– Przykłady udanych kampanii social media
– Główne zalety mediów społecznościowych w porównaniu z tradycyjnymi kanałami komunikacji
– Social media a reklama
– Kanały komunikacji
– Wskaźniki skuteczności
– Efektywność i optymalizacja działań
– Budowanie społeczności wokół organizacji/instytucji- cele i metody
– Viral marketing, Word of Mouth – jak zaprojektować udaną kampanię wirusową

III. Podstawowe platform komunikacji i ich wykorzystanie
– Facebook
– Twitter
– Google+
– Mikroblogi
– Fora dyskusyjne
– YouTube
– Instagram
– Pinterest
– Blog firmowy
– Serwisy newsowe
– Dziennikarstwo obywatelskie
– Współpraca z blogerami
– Polski rynek social media

IV. Public Relations w internecie i social media
– Jaki jest cel i sens misji organizacji? Mierzalne cele strategii PR
– Do kogo kierowane są działania informacyjne? Grupy docelowe
– Jakie są cele i dążenia głównych grup docelowych?
– Jakie są oczekiwania i postulaty wobec organizacji? Misja. Wartości instytucji publicznych
– Główne przekazy komunikacji internetowej
– Rodzaje internetowych narzędzi komunikacji, przykłady ich zastosowań w public relations, cechy specyficzne i wymagania
– Narzędzia tradycyjne transponowane na Internet (elektroniczne newsroomy, biura, konferencje online, spotkania)
– Nowe narzędzia (blogi, kanały wideo, platformy społecznościowe, dystrybucja wirusowa)
– Media „owned, earned, bought” w Internecie – specyfika, konkretne przykłady i analiza skuteczności
– Jak zmierzyć (ocenić) efekt działań PR i e-PR?
– Integracja narzędzi tradycyjnego PR z internetowymi, jako warunek skutecznej strategii komunikacji organizacji
– Fundamenty strategii komunikacyjnej w sieci

V. Przygotowanie planu i strategii w social media
– Fazy konstruowania procesu komunikacji w Internecie
– Klucze sukcesu komunikacyjnego w Internecie
– Definicja pożądanego efektu docelowego jako integralny element strategii
– Studia przypadków

VI. Jak poradzić sobie z tym co w Internecie niedopuszczalne, nieprzyjemne, nielegalne, lub po prostu złe
– Jak nie zostać spamerem
– Krytyka w Internecie, jej granice i sposoby na trudne sytuacje oraz kryzysy
– Jasne i jawne reguły zamiast cenzury
– Typowe błędy popełniane w społecznościowych mediach
– Taktyka a strategia, czyli o przewagach dobrze przemyślanej elastyczności
– Mini poradnik kryzysowy. Czy to prawda, że każdy kryzys w social media może zostać przekuty na triumf?
– Kryzys częścią twojej strategii
– Case studies: Przykłady głośnych i pouczających kryzysów internetowych

VII. Podsumowanie. Pytania i odpowiedzi

Informacje organizacyjne
Koszt uczestnictwa jednej osoby: 1250 zł + 23% VAT

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.

Godziny zajęć: 10:00 – 16:00

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe

Miejsce zajęć: siedziba Akademii Biznesu MDDP lub centrum miasta

Informacje:
Iwona Kwiatkowska,
tel. (022) 208 23 78, fax (022) 211 20 90
iwona.kwiatkowska@akademiamddp.pl

Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.

Informacje o prelegentach:

.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1250 zł + 23% VAT - .

Cena zawiera:

uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.

Wydarzenie: EFEKTYWNA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA PRZY POMOCY SOCIAL MEDIA