Szkolenie

Efektywna komunikacja marketingowa przy pomocy social media

O szkoleniu

Podczas szkolenia omówione zostaną podstawowe zagadnienia z makresu komunikacji marketingowej. Szczegółowo omówimy działanie marketingu i PR w Internecie. Przedstawione zostaną podstawowe platformy komunikacji i ich wykorzystanie. Pokażemy jak przygotować plan i strategię w social media.
Kto powinien wziąć udział?

Zapraszamy pracowników działów marketingu i PR.

Program szkolenia

I. Wstęp – kilka istotnych kwestii na początek
– Cele
– Integracja
– Content Marketing
– Mobilna przyszłość komunikacji

II. Marketing, promocja, PR w internecie
– Czym są social media ? Fenomen społeczności internetowych
– Przykłady udanych kampanii social media
– Główne zalety mediów społecznościowych w porównaniu z tradycyjnymi kanałami komunikacji
– Social media a reklama
– Kanały komunikacji
– Wskaźniki skuteczności
– Efektywność i optymalizacja działań
– Budowanie społeczności wokół organizacji/instytucji- cele i metody
– Viral marketing, Word of Mouth – jak zaprojektować udaną kampanię wirusową

III. Podstawowe platform komunikacji i ich wykorzystanie m.in.
– Facebook
– Twitter
– Google+
– LinkedIn
– Mikroblogi
– Fora dyskusyjne
– YouTube
– Instagram
– Pinterest
– Blog firmowy
– Serwisy newsowe
– Dziennikarstwo obywatelskie
– Współpraca z blogerami
– Polski rynek social media

IV. Public Relations w internecie i social media
– Jaki jest cel i sens misji organizacji? Mierzalne cele strategii PR
– Do kogo kierowane są działania informacyjne? Grupy docelowe
– Jakie są cele i dążenia głównych grup docelowych?
– Jakie są oczekiwania i postulaty wobec organizacji? Misja. Wartości instytucji publicznych
– Główne przekazy komunikacji internetowej
– Rodzaje internetowych narzędzi komunikacji, przykłady ich zastosowań w public relations, cechy specyficzne i wymagania
– Narzędzia tradycyjne transponowane na Internet (elektroniczne newsroomy, biura, konferencje online, spotkania)
– Nowe narzędzia (blogi, kanały wideo, platformy społecznościowe, dystrybucja wirusowa)
– Media „owned, earned, bought” w Internecie – specyfika, konkretne przykłady i analiza skuteczności
– Jak zmierzyć (ocenić) efekt działań PR i e-PR?
– Integracja narzędzi tradycyjnego PR z internetowymi, jako warunek skutecznej strategii komunikacji organizacji
– Fundamenty strategii komunikacyjnej w sieci

V. Przygotowanie planu i strategii w social media
– Fazy konstruowania procesu komunikacji w Internecie
– Klucze sukcesu komunikacyjnego w Internecie
– Definicja pożądanego efektu docelowego jako integralny element strategii
– Studia przypadków

VI. Jak poradzić sobie z tym co w Internecie niedopuszczalne, nieprzyjemne, nielegalne, lub po prostu złe?
– Jak nie zostać spamerem
– Krytyka w Internecie, jej granice i sposoby na trudne sytuacje oraz kryzysy
– Jasne i jawne reguły zamiast cenzury
– Typowe błędy popełniane w społecznościowych mediach
– Taktyka a strategia, czyli o przewagach dobrze przemyślanej elastyczności
– Mini poradnik kryzysowy. Czy to prawda, że każdy kryzys w social media może zostać przekuty na triumf?
– Kryzys częścią twojej strategii
– Case studies: Przykłady głośnych i pouczających kryzysów internetowych

VII. Podsumowanie. Pytania i odpowiedzi

Czas trwania

10:00-16:00

Prelegenci

Cytat

Trener Akademii MDDP

Gdzie i kiedy

Warszawa 14 lipca 2021
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 12 maja 2021
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 10 marca 2021
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena
za osobę
650 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
00-844 Warszawa
ul. Grzybowska 56
woj. mazowieckie
ADN Akademia (dawniej Akademia Biznesu MDDP) jest organizatorem szkoleń i konferencji z zakresu prawa podatkowego, rachunkowości, a także zarządzania i finansów. Realizujemy projekty dedykowane dla firm, dostarczając wiedzę, która zapewnia stabilny w...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o zgłoszenie z użyciem formularza rejestracji online dostępnego na górze strony. Skontaktujemy się z Państwem celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
00-844 Warszawa ul. Grzybowska 56
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!