Szkolenie

Efektywna komunikacja podczas kryzysowych sytuacji w zarządzaniu zespołem produkcyjnym – warsztat menedżerski dyrektor / kierownik / mistrz

O szkoleniu

Szkolenie internetowe „Efektywna komunikacja podczas kryzysowych sytuacji w zarządzaniu zespołem produkcyjnym” pomaga menedżerom w sprawnym komunikowaniu swoich potrzeb, prowadzeniu udanych prezentacji, efektywnym rozwiązywaniu problemów, skutecznym udzielaniu informacji zwrotnej, lepszym rozumieniu mechanizmów psychologicznych, rozwoju inteligencji emocjonalnej oraz wzmocnienia postaw asertywnych w trudnych sytuacjach.

Na szkoleniu poznasz różne aspekty mające wpływ na sprawne komunikowanie się z pracownikami i współpracownikami:

-Zdobędziesz wiedzę na temat narzędzi, które można wykorzystać podczas trudnych sytuacji w firmie
-Poznasz metodologię, która pozwala sprawnie prowadzić trudne rozmowy z pracownikami
-Zrozumiesz znaczenie swoich emocji i emocji innych ludzi w jaki sposób na poziomie świadomym i podświadomym wpływają na sprawną komunikację
-Nauczysz się, jak radzić sobie z postawami agresywnymi ze strony pracowników i współpracowników
-Dowiesz się, jak zarządzać energią grupy podczas prezentacji swoich pomysłów/wyników
-Poznasz elementy Inteligencji Emocjonalnej niezbędne do sprawnego komunikowania się
-Zrozumiesz jakie zachowania sprzyjają tworzeniu i zaostrzaniu się sytuacji konfliktowych

Zdobędziesz umiejętności, dzięki którym komunikowanie się z pracownikami, współpracownikami i przełożonymi będzie łatwiejsze:

-Zwiększysz poziom wywierania wpływu podczas prezentacji/rozmowy
-Lepiej przygotujesz argumenty, które będą przemawiać do słuchaczy podczas prezentacji/rozmowy
-Sprawniej będziesz reagował w przypadku gdy w zespole podczas prezentacji pojawią się osoby, które krytykują, szepczą, przerywają lub komentują
-Wzmocnisz umiejętność słuchania ze zrozumieniem poprzez zadawanie pytań
-Nauczysz się udzielać informacji zwrotnej w sposób jak najbezpieczniejszy dla słuchacza
-Zaczniesz zamieniać negatywną informację zwrotną na obszary do sprawdzenia lub wzmocnienia
-Zrozumiesz podstawowe motywy postaw agresywnych u swoich pracowników
-Przyjrzysz się co wpływa na twoją umiejętność budowania postaw asertywnych w trudnych sytuacjach

Nauczysz się, jak sprawnie funkcjonować w trudnych sytuacjach:

-Poznasz trzy techniki pomagające budować zaangażowanie pracownika do realizacji celów
-Podczas ćwiczeń nauczysz się jakie metody można wykorzystać w celu zachowania spokoju podczas agresywnych postaw rozmówców
-Wzmocnisz się w zakresie przyjmowania postaw asertywnych w sytuacjach roszczeniowych postawach podwładnych
-Rozwiniesz u siebie umiejętność w sytuacjach konfliktowych skupiania się na poszukiwaniu rozwiązań a nie człowieku
Kto powinien wziąć udział?

Warsztat skierowany jest do menedżerów średniego i wyższego szczebla, którzy zarządzają zespołami w firmach produkcyjnych.

Program szkolenia

WSTĘP

Wprowadzenie

  • Zapoznanie uczestników
  • Test sprzętowy
  • Ustalenia organizacyjne

Cele, potrzeby

  • Przedstawienie celu i programu szkolenia
  • Ustalenie indywidualnych potrzeb rozwojowych

TECHNIKI I METODY SPRAWNEJ KOMUNIKACJI

Podstawy komunikacji

  • Aksjomaty komunikacji
  • Dobre i złe nawyki komunikacyjne
  • Bariery komunikacyjne
  • Elementy komunikacji niewerbalnej

Techniki sprawnej komunikacji

  • Techniki sprawnej komunikacji w sytuacjach kryzysowych
  • Budowanie świadomości pracowniczej
  • Metodologia prowadzenia rozmów z pracownikami

Co tak naprawdę mówimy i co tak naprawdę słyszymy podczas?

  • 4 rodzaje uszu i 4 rodzaje ust: model von Thuna
  • Co mówić i jak mówić, aby być słyszanym?
  • Parafrazowanie i zadawanie pytań ( kiedy, jakie i po co) podczas feedbacku

ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW

Narzędzia rozwiązywania problemów

  • Metody analizy problemów
  • Narzędzia poszukiwania rozwiązań

Pozytywna komunikacja z pracownikiem

  • Docenianie pracownika i wyrażanie uznania
  • Pozytywne komunikaty

UDZIELANIE INFORMACJI ZWROTNEJ

Feedback – informacja zwrotna

  • Rola informacji zwrotnej w procesach komunikacji
  • Kiedy informacja zwrotna jest efektywna i skuteczna
  • Korzyści płynące z udzielenia feedbacku
  • Wzmacniająca i korygująca informacja zwrotna

Metodologia

  • Różnica między komunikatem typu ja i typu ty
  • Sformułowanie celu przekazania informacji zwrotnej
  • Kolejne kroki udzielania informacji zwrotnej
  • Feedback udzielany z perspektywy obserwatora i uczestnika sytuacji
  • Kiedy mówić o własnych odczuciach a kiedy o konsekwencjach
  • Różnica między feedbackiem “na bieżąco” a rozmową okresową

TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI

Postawy agresywne ze strony pracowników

  • Przyczyny postaw agresywnych
  • Metody reakcji ze strony lidera
  • Budowanie zasobów odpornościowych własnych na postawy agresywne ze strony pracowników

ASERTYWNE POSTAWY W PROCESACH KOMUNIKACJI

Rozwijanie asertywnej postawy w procesach komunikacji

  • Nie uleganie presji pracowników
  • Przedstawianie swojego stanowiska
  • Mówienie „nie”
  • Przyjmowanie krytyki, sztuka konstruktywnego krytykowania

Czas trwania

08:45 – logowanie do platformy
9:00 – rozpoczęcie szkolenia
13:00 – 13:30 – obiad
ok. 16:00 – zakończenie szkolenia

Prelegenci

Cytat

trener Effect Group

Gdzie i kiedy

Online 1 lipca 2020

Weź udział

Cena 1
zł + 23% VAT za osobę
490 PLN
Cena zawiera:
  • udział w szkoleniu prowadzonym „na żywo” z sesja pytań, materiały szkoleniowe w wersji pdf, dyplom w wersji pdf.
Weź udział

Organizator

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16
woj. mazowieckie
Effect Group Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza która działa na rynku szkoleń od II połowy 2006 roku i specjalizuje się w zwiększaniu efektywności na wszystkich poziomach organizacji, poprzez udostępnianie sprawdzonej wiedzy i doświadczenia zaw...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia online dostępnego na górze strony. Skontaktujemy się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.

Dla jednostek finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

Szkolenie online będzie realizowane na platformie Zoom Meetings.

Po zapisaniu się na szkolenie wszystkie kwestie techniczne będą Państwu przesłane drogą mailową.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa Erazma Ciołka 16
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!