Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/efektywna-komunikacja-podczas-kryzysowych-sytuacji-w-zarzadzaniu-zespolem-produkcyjnym-warsztat-menedzerski-dyrektor--kierownik--mistrz-73661-id453

Informacje o szkoleniu

  • Efektywna komunikacja podczas kryzysowych sytuacji w zarządzaniu zespołem produkcyjnym – warsztat menedżerski dyrektor / kierownik / mistrz


    ID szkolenia: 73661
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Produkcja Zarządzanie
  • Termin szkolenia:

    Informacje o platformie szkoleniowej oraz wymaganiach technicznych:

    Szkolenie online będzie realizowane na platformie Zoom Meetings.

    Po zapisaniu się na szkolenie wszystkie kwestie techniczne będą Państwu przesłane drogą mailową.

    Godziny zajęć (czas trwania):
    08:45 – logowanie do platformy
    9:00 – rozpoczęcie szkolenia
    13:00 – 13:30 – obiad
    ok. 16:00 – zakończenie szkolenia
  • Organizator szkolenia:

    Effect Group Sp. z o.o.
    Erazma Ciołka 16
    01-443 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
Effect Group Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Szkolenie internetowe „Efektywna komunikacja podczas kryzysowych sytuacji w zarządzaniu zespołem produkcyjnym” pomaga menedżerom w sprawnym komunikowaniu swoich potrzeb, prowadzeniu udanych prezentacji, efektywnym rozwiązywaniu problemów, skutecznym udzielaniu informacji zwrotnej, lepszym rozumieniu mechanizmów psychologicznych, rozwoju inteligencji emocjonalnej oraz wzmocnienia postaw asertywnych w trudnych sytuacjach.

Na szkoleniu poznasz różne aspekty mające wpływ na sprawne komunikowanie się z pracownikami i współpracownikami:

-Zdobędziesz wiedzę na temat narzędzi, które można wykorzystać podczas trudnych sytuacji w firmie
-Poznasz metodologię, która pozwala sprawnie prowadzić trudne rozmowy z pracownikami
-Zrozumiesz znaczenie swoich emocji i emocji innych ludzi w jaki sposób na poziomie świadomym i podświadomym wpływają na sprawną komunikację
-Nauczysz się, jak radzić sobie z postawami agresywnymi ze strony pracowników i współpracowników
-Dowiesz się, jak zarządzać energią grupy podczas prezentacji swoich pomysłów/wyników
-Poznasz elementy Inteligencji Emocjonalnej niezbędne do sprawnego komunikowania się
-Zrozumiesz jakie zachowania sprzyjają tworzeniu i zaostrzaniu się sytuacji konfliktowych

Zdobędziesz umiejętności, dzięki którym komunikowanie się z pracownikami, współpracownikami i przełożonymi będzie łatwiejsze:

-Zwiększysz poziom wywierania wpływu podczas prezentacji/rozmowy
-Lepiej przygotujesz argumenty, które będą przemawiać do słuchaczy podczas prezentacji/rozmowy
-Sprawniej będziesz reagował w przypadku gdy w zespole podczas prezentacji pojawią się osoby, które krytykują, szepczą, przerywają lub komentują
-Wzmocnisz umiejętność słuchania ze zrozumieniem poprzez zadawanie pytań
-Nauczysz się udzielać informacji zwrotnej w sposób jak najbezpieczniejszy dla słuchacza
-Zaczniesz zamieniać negatywną informację zwrotną na obszary do sprawdzenia lub wzmocnienia
-Zrozumiesz podstawowe motywy postaw agresywnych u swoich pracowników
-Przyjrzysz się co wpływa na twoją umiejętność budowania postaw asertywnych w trudnych sytuacjach

Nauczysz się, jak sprawnie funkcjonować w trudnych sytuacjach:

-Poznasz trzy techniki pomagające budować zaangażowanie pracownika do realizacji celów
-Podczas ćwiczeń nauczysz się jakie metody można wykorzystać w celu zachowania spokoju podczas agresywnych postaw rozmówców
-Wzmocnisz się w zakresie przyjmowania postaw asertywnych w sytuacjach roszczeniowych postawach podwładnych
-Rozwiniesz u siebie umiejętność w sytuacjach konfliktowych skupiania się na poszukiwaniu rozwiązań a nie człowieku

Szkolenie skierowane jest do:

Warsztat skierowany jest do menedżerów średniego i wyższego szczebla, którzy zarządzają zespołami w firmach produkcyjnych.

Program szkolenia:

WSTĘP

Wprowadzenie

  • Zapoznanie uczestników
  • Test sprzętowy
  • Ustalenia organizacyjne

Cele, potrzeby

  • Przedstawienie celu i programu szkolenia
  • Ustalenie indywidualnych potrzeb rozwojowych

TECHNIKI I METODY SPRAWNEJ KOMUNIKACJI

Podstawy komunikacji

  • Aksjomaty komunikacji
  • Dobre i złe nawyki komunikacyjne
  • Bariery komunikacyjne
  • Elementy komunikacji niewerbalnej

Techniki sprawnej komunikacji

  • Techniki sprawnej komunikacji w sytuacjach kryzysowych
  • Budowanie świadomości pracowniczej
  • Metodologia prowadzenia rozmów z pracownikami

Co tak naprawdę mówimy i co tak naprawdę słyszymy podczas?

  • 4 rodzaje uszu i 4 rodzaje ust: model von Thuna
  • Co mówić i jak mówić, aby być słyszanym?
  • Parafrazowanie i zadawanie pytań ( kiedy, jakie i po co) podczas feedbacku

ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW

Narzędzia rozwiązywania problemów

  • Metody analizy problemów
  • Narzędzia poszukiwania rozwiązań

Pozytywna komunikacja z pracownikiem

  • Docenianie pracownika i wyrażanie uznania
  • Pozytywne komunikaty

UDZIELANIE INFORMACJI ZWROTNEJ

Feedback – informacja zwrotna

  • Rola informacji zwrotnej w procesach komunikacji
  • Kiedy informacja zwrotna jest efektywna i skuteczna
  • Korzyści płynące z udzielenia feedbacku
  • Wzmacniająca i korygująca informacja zwrotna

Metodologia

  • Różnica między komunikatem typu ja i typu ty
  • Sformułowanie celu przekazania informacji zwrotnej
  • Kolejne kroki udzielania informacji zwrotnej
  • Feedback udzielany z perspektywy obserwatora i uczestnika sytuacji
  • Kiedy mówić o własnych odczuciach a kiedy o konsekwencjach
  • Różnica między feedbackiem “na bieżąco” a rozmową okresową

TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI

Postawy agresywne ze strony pracowników

  • Przyczyny postaw agresywnych
  • Metody reakcji ze strony lidera
  • Budowanie zasobów odpornościowych własnych na postawy agresywne ze strony pracowników

ASERTYWNE POSTAWY W PROCESACH KOMUNIKACJI

Rozwijanie asertywnej postawy w procesach komunikacji

  • Nie uleganie presji pracowników
  • Przedstawianie swojego stanowiska
  • Mówienie „nie”
  • Przyjmowanie krytyki, sztuka konstruktywnego krytykowania

Informacje o prelegentach:

trener Effect Group

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 490 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

udział w szkoleniu prowadzonym „na żywo” z sesja pytań, materiały szkoleniowe w wersji pdf, dyplom w wersji pdf.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia online dostępnego na górze strony. Skontaktujemy się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.

Dla jednostek finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.


Wydarzenie: Efektywna komunikacja podczas kryzysowych sytuacji w zarządzaniu zespołem produkcyjnym – warsztat menedżerski dyrektor / kierownik / mistrz