O szkoleniu
Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie z komunikacji. Szkolenie odpowie na pytanie jak zbudować korzystne relacje w biznesie.
Korzyści ze szkolenia
- poznasz zasady efektywnej komunikacji w kontaktach biznesowych,
- zdiagnozujesz własny stylu komunikowania,
- będziesz miał świadomość znaczenia celu w komunikacji i realizacji zadań,
- zweryfikujesz mocne i słabe strony własnych umiejętności,
- wyeliminujesz najczęściej popełniane błędy pojawiające się w komunikacji.
Szkolenie adresujemy do:
- osób, które chcą doskonalić swoje relacje i skuteczność swojego porozumiewania się z ludźmi,
- osób, których praca w dużej mierze opiera się na komunikowaniu się z klientem zewnętrznym i/lub wewnętrznym,
- osób, które chcą znaleźć skuteczne sposoby rozwiązywania trudnych sytuacji wynikających z nieprawidłowej komunikacji.
Program szkolenia
- Wstęp do szkolenia:
- co się dzieje, kiedy komunikacja zawodzi?
- czynniki wpływające na efekty procesu komunikowania się,
- PROJEKTOR i kwestionariusz: mój styl komunikacji,
- jak jest, do czego dążymy?
- Bariery w procesie wymiany informacji i sposoby ich przezwyciężania:
- nasze wewnętrzne bariery,
- bariery wewnątrz organizacji.
- Świadomość celu w komunikacji i jego znaczenie w realizacji zadań w zespole:
- wypracowanie standardu komunikacji: „obserwacja - analiza - planowanie - działanie",
- cele organizacji a CELE osobiste w komunikacji,
- spojrzenie całościowe na proces komunikacji - od pierwszego nadawcy do ostatniego odbiorcy,
- UKRYTA WSKAZÓWKA w komunikacji.
- Odpowiedzialność w komunikacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi:
- doprecyzowanie informacji - formułowania pytań - zasada „lejka",
- pytania (obciążone kryterium porażki ≠ kryterium sukcesu),
- informacja a interpretacja w komunikacji,
- techniki dbałości, uważność i elastyczność w komunikacji,
- „Twoje myślenie to twoje słowa" - komunikaty pro aktywne i reaktywne,
- wskaźniki „ODPOWIEDZIALNOŚCI za wyniki" w komunikacji.
- Praktyczne techniki poprawy skuteczności komunikacyjnej:
- dopasowanie własnego stylu komunikacji do rozmówcy,
- model komunikacyjny von Thuna i identyfikacja sposobów odbierania informacji,
- komunikowanie swojego stanowiska i opinii,
- komunikacja wprost czy nie wprost?
- przeciwdziałanie filtrowaniu informacji na zasadzie „oczywista oczywistość",
- dyplomacji można się nauczyć.
- Komunikacja niewerbalna - wyraz postaw i emocji:
- pierwsze, drugie i trzecie wrażenie,
- spójność komunikatów,
- odzwierciedlanie i interpretacja sygnałów niewerbalnych, mikroekspresji,
- to co niewypowiedziane.....
- Pola minowe komunikacji w obsłudze klienta wenętrznego i zewnetrznego:
- czym są gry statusowe i jaką rolę odgrywają w naszej codziennej komunikacji?
- szczegółowa ANALIZA GIER statusowych i ich praktycznych przejawów,
- trening celowego podwyższania statusu rozmówców za pomocą konkretnych technik komunikacyjnych,
- czym jest empatia i jak wykorzystać mapy empatii do zwiększania swojej skuteczności w kontaktach z innymi?
- zarządzanie trudnymi EMOCJAMI innych i sztuka kalibracji w trakcie komunikacji.
- Analiza kluczowych nawyków komunikacyjnych wymagających zmiany:
- szczegółowa analiza dotychczasowych sposobów komunikowania się ze współpracownikami (wykorzystanie metody lustra społecznego),
- wytypowanie głównych trudności pojawiających się w trakcie komunikacji i płynących z nich konsekwencji,
- opisanie schematów komunikacyjnych przy wykorzystaniu narzędzi zmiany.
- Dobre rozmowy z klientami i wewnątrz zespołu:
- model dobrej rozmowy,
- model rozmowy o problemie, konfrontacja i pogłebienie.
- Podsumowanie szkolenia "Efektywna komunikacja".
Czas trwania
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-870 Warszawa
Wronia 45/129
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Masz pytania? Napisz do nas
