Efektywna komunikacja w biznesie Premium 2022

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie z komunikacji. Szkolenie odpowie na pytanie jak zbudować korzystne relacje w biznesie.

Korzyści ze szkolenia

  • poznasz zasady efektywnej komunikacji w kontaktach biznesowych,
  • zdiagnozujesz własny stylu komunikowania,
  • będziesz miał świadomość znaczenia celu w komunikacji i realizacji zadań,
  • zweryfikujesz mocne i słabe strony własnych umiejętności,
  • wyeliminujesz najczęściej popełniane błędy pojawiające się w komunikacji.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie adresujemy do:

  • osób, które chcą doskonalić swoje relacje i skuteczność swojego porozumiewania się z ludźmi,
  • osób, których praca w dużej mierze opiera się na komunikowaniu się z klientem zewnętrznym i/lub wewnętrznym,
  • osób, które chcą znaleźć skuteczne sposoby rozwiązywania trudnych sytuacji wynikających z nieprawidłowej komunikacji.

Program szkolenia

  1. Wstęp do szkolenia:
    • co się dzieje, kiedy komunikacja zawodzi?
    • czynniki wpływające na efekty procesu komunikowania się,
    • PROJEKTOR i kwestionariusz: mój styl komunikacji,
    • jak jest, do czego dążymy?
  2. Bariery w procesie wymiany informacji i sposoby ich przezwyciężania:
    • nasze wewnętrzne bariery,
    • bariery wewnątrz organizacji.
  3. Świadomość celu w komunikacji i jego znaczenie w realizacji zadań w zespole:
    • wypracowanie standardu komunikacji: „obserwacja - analiza - planowanie - działanie",
    • cele organizacji a CELE osobiste w komunikacji,
    • spojrzenie całościowe na proces komunikacji - od pierwszego nadawcy do ostatniego odbiorcy,
    • UKRYTA WSKAZÓWKA w komunikacji.
  4. Odpowiedzialność w komunikacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi:
    • doprecyzowanie informacji - formułowania pytań - zasada „lejka",
    • pytania (obciążone kryterium porażki ≠ kryterium sukcesu), 
    • informacja a interpretacja w komunikacji,
    • techniki dbałości, uważność i elastyczność w komunikacji,
    • „Twoje myślenie to twoje słowa" - komunikaty pro aktywne i reaktywne,
    • wskaźniki „ODPOWIEDZIALNOŚCI za wyniki" w komunikacji.
  5. Praktyczne techniki poprawy skuteczności komunikacyjnej:
    • dopasowanie własnego stylu komunikacji do rozmówcy, 
    • model komunikacyjny von Thuna i identyfikacja sposobów odbierania informacji, 
    • komunikowanie swojego stanowiska i opinii, 
    • komunikacja wprost czy nie wprost?
    • przeciwdziałanie filtrowaniu informacji na zasadzie „oczywista oczywistość",
    • dyplomacji można się nauczyć.
  6. Komunikacja niewerbalna - wyraz postaw i emocji: 
    • pierwsze, drugie i trzecie wrażenie,
    • spójność komunikatów, 
    • odzwierciedlanie i interpretacja sygnałów niewerbalnych, mikroekspresji,
    • to co niewypowiedziane.....
  7. Pola minowe komunikacji w obsłudze klienta wenętrznego i zewnetrznego:
    • czym są gry statusowe i jaką rolę odgrywają w naszej codziennej komunikacji?
    • szczegółowa ANALIZA  GIER statusowych i ich praktycznych przejawów,
    • trening celowego podwyższania statusu rozmówców za pomocą konkretnych technik komunikacyjnych,
    • czym jest empatia i jak  wykorzystać mapy empatii do zwiększania swojej skuteczności w kontaktach z innymi?
    • zarządzanie trudnymi EMOCJAMI innych i sztuka kalibracji w trakcie komunikacji.
  8. Analiza kluczowych nawyków komunikacyjnych wymagających zmiany:
    • szczegółowa analiza dotychczasowych sposobów komunikowania się ze współpracownikami (wykorzystanie metody lustra społecznego),
    • wytypowanie głównych trudności pojawiających się w trakcie komunikacji i płynących z nich konsekwencji,
    • opisanie schematów komunikacyjnych przy wykorzystaniu narzędzi zmiany.
  9. Dobre rozmowy z klientami i wewnątrz zespołu:
    • model dobrej rozmowy,
    • model rozmowy o problemie, konfrontacja i pogłebienie.
  10. Podsumowanie szkolenia "Efektywna komunikacja".

Czas trwania

2 dni, 09:00 - 16:30

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

High5 Training Centre

00-870 Warszawa

Wronia 45/129

woj. mazowieckie

Rejestracja

Szkolenie online
za osobę
1 290
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Dostępne zniżki:
  • 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się
Szkolenie stacjonarne
za osobę
1 590
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Dostępne zniżki:
  • 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się

Organizator

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129
woj. mazowieckie
HIGH5 Training Group świadczy usługi na najwyższym poziomie w zakresie organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, konsultacji i programów doradczych.Specjalizujemy się w realizacji kompleksowych programów szkoleniowych z następujący dziedzin:zarządz...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa ul. Wronia 45/129
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!