Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/efektywna-komunikacja-w-biznesie-premium-74300-id44

Informacje o szkoleniu

  • Efektywna komunikacja w biznesie Premium


    ID szkolenia: 74300
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Umiejętności osobiste
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    High5 Training Centre
    Wronia 45
    00-870 Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    2 dni - 16 godzin szkoleniowych
  • Organizator szkolenia:

    HIGH5 Training Group
    ul. Grzybowska 2 lok. 85
    00-131 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
HIGH5 Training Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Korzyści ze szkolenia: - poznasz zasady efektywnej komunikacji w kontaktach biznesowych, - zdiagnozujesz własny stylu komunikowania,  - będziesz miał świadomość znaczenia celu w komunikacji i realizacji zadań, - zweryfikujesz mocne i słabe strony własnych umiejętności, - wyeliminujesz najczęściej popełniane błędy pojawiające się w komunikacji.

Szkolenie skierowane jest do:

  • osób, które chcą doskonalić swoje relacje i skuteczność swojego porozumiewania się z ludźmi
  • osób, których praca w dużej mierze opiera się na komunikowaniu się z klientem zewnętrznym i/lub wewnętrznym
  • osób, które chcą znaleźć skuteczne sposoby rozwiązywania trudnych sytuacji wynikających z nieprawidłowej komunikacj

Program szkolenia:

  1. Wstęp do szkolenia:
    • co się dzieje, kiedy komunikacja zawodzi?
    • czynniki wpływające na efekty procesu komunikowania się,
    • PROJEKTOR i kwestionariusz: mój styl komunikacji,
    • jak jest, do czego dążymy?
  2. Bariery w procesie wymiany informacji i sposoby ich przezwyciężania:
    • nasze wewnętrzne bariery,
    • bariery wewnątrz organizacji.
  3. Świadomość celu w komunikacji i jego znaczenie w realizacji zadań:
    • wypracowanie standardu komunikacji: „obserwacja - analiza- planowanie - działanie",
    • cele organizacji a CELE osobiste w komunikacji,
    • spojrzenie całościowe na proces komunikacji - od pierwszego nadawcy do ostatniego odbiorcy,
    • UKRYTA WSKAZÓWKA w komunikacji.
  4. Odpowiedzialność w komunikacji:
    • doprecyzowanie informacji - formułowania pytań - zasada „lejka",
    • pytania (obciążone kryterium porażki ≠ kryterium sukcesu), 
    • informacja a interpretacja w komunikacji,
    • techniki dbałości, uważność i elastyczność w komunikacji,
    • „Twoje myślenie to twoje słowa" - komunikaty pro aktywne i reaktywne,
    • wskaźniki „ODPOWIEDZIALNOŚCI za wyniki" w komunikacji.
  5. Praktyczne techniki poprawy skuteczności komunikacyjnej:
    • dopasowanie własnego stylu komunikacji do rozmówcy, 
    • model komunikacyjny von Thuna i identyfikacja  sposobów odbierania informacji, 
    • komunikowanie swojego stanowiska i opinii, 
    • komunikacja wprost czy nie wprost?
    • przeciwdziałanie filtrowaniu informacji na zasadzie „oczywista oczywistość",
    • dyplomacji można się nauczyć.
  6. Komunikacja niewerbalna - wyraz postaw i emocji: 
    • pierwsze, drugie i trzecie wrażenie,
    • spójność komunikatów, 
    • odzwierciedlanie i interpretacja sygnałów niewerbalnych, mikroekspresji,
    • to co niewypowiedziane.....
  7. Pola minowe komunikacji:
    • czym są gry statusowe i jaką rolę odgrywają w naszej codziennej komunikacji?
    • szczegółowa ANALIZA  GIER statusowych i ich praktycznych przejawów,
    • trening celowego podwyższania statusu rozmówców za pomocą konkretnych technik komunikacyjnych,
    • czym jest empatia i jak  wykorzystać mapy empatii do zwiększania swojej skuteczności w kontaktach z innymi?
    • zarządzanie trudnymi EMOCJAMI innych i sztuka kalibracji w trakcie komunikacji.
  8. Analiza kluczowych nawyków komunikacyjnych wymagających zmiany:
    • szczegółowa analiza dotychczasowych sposobów komunikowania się ze współpracownikami (wykorzystanie metody lustra społecznego),
    • wytypowanie głównych trudności pojawiających się w trakcie komunikacji i płynących z nich konsekwencji,
    • opisanie schematów komunikacyjnych przy wykorzystaniu narzędzi zmiany.
  9. Dobre rozmowy:
    • model dobrej rozmowy,
    • model rozmowy o problemie, konfrontacja i pogłebienie.
  10. Zagrajmy w komunikację!-GRA GALIMATIAS 3.0.
  11. Podsumowanie szkolenia "Efektywna komunikacja".

Informacje o prelegentach:

Trener HIGH5 Training Group

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1490 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

2 dni szkolenia (16 godzin ), skrypt szkoleniowy, materiały dodatkowe, certyfikat, monitorowanie zadań wdrożeniowych, 60 dniowy e-mentoring, lunch (restauracja), serwis kawowy premium

Dostępne zniżki:

  • 20% przy zgłoszeniu dwóch uczestników
  • 25% przy zgłoszeniu trzech uczestników

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.


Wydarzenie: Efektywna komunikacja w biznesie Premium