O szkoleniu
Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie z komunikacji. Szkolenie odpowie na pytanie jak zbudować korzystne relacje w biznesie.
Korzyści ze szkolenia
- poznasz zasady efektywnej komunikacji w kontaktach biznesowych,
- zdiagnozujesz własny stylu komunikowania,
- będziesz miał świadomość znaczenia celu w komunikacji i realizacji zadań,
- zweryfikujesz mocne i słabe strony własnych umiejętności,
- wyeliminujesz najczęściej popełniane błędy pojawiające się w komunikacji.
Szkolenie adresujemy do:
- osób, które chcą doskonalić swoje relacje i skuteczność swojego porozumiewania się z ludźmi,
- osób, których praca w dużej mierze opiera się na komunikowaniu się z klientem zewnętrznym i/lub wewnętrznym,
- osób, które chcą znaleźć skuteczne sposoby rozwiązywania trudnych sytuacji wynikających z nieprawidłowej komunikacji.
Program szkolenia
- Wstęp do szkolenia:
- co się dzieje, kiedy komunikacja zawodzi?
- czynniki wpływające na efekty procesu komunikowania się,
- PROJEKTOR i kwestionariusz: mój styl komunikacji,
- jak jest, do czego dążymy?
- Bariery w procesie wymiany informacji i sposoby ich przezwyciężania:
- nasze wewnętrzne bariery,
- bariery wewnątrz organizacji.
- Świadomość celu w komunikacji i jego znaczenie w realizacji zadań w zespole:
- wypracowanie standardu komunikacji: „obserwacja - analiza - planowanie - działanie",
- cele organizacji a CELE osobiste w komunikacji,
- spojrzenie całościowe na proces komunikacji - od pierwszego nadawcy do ostatniego odbiorcy,
- UKRYTA WSKAZÓWKA w komunikacji.
- Odpowiedzialność w komunikacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi:
- doprecyzowanie informacji - formułowania pytań - zasada „lejka",
- pytania (obciążone kryterium porażki ≠ kryterium sukcesu),
- informacja a interpretacja w komunikacji,
- techniki dbałości, uważność i elastyczność w komunikacji,
- „Twoje myślenie to twoje słowa" - komunikaty pro aktywne i reaktywne,
- wskaźniki „ODPOWIEDZIALNOŚCI za wyniki" w komunikacji.
- Praktyczne techniki poprawy skuteczności komunikacyjnej:
- dopasowanie własnego stylu komunikacji do rozmówcy,
- model komunikacyjny von Thuna i identyfikacja sposobów odbierania informacji,
- komunikowanie swojego stanowiska i opinii,
- komunikacja wprost czy nie wprost?
- przeciwdziałanie filtrowaniu informacji na zasadzie „oczywista oczywistość",
- dyplomacji można się nauczyć.
- Komunikacja niewerbalna - wyraz postaw i emocji:
- pierwsze, drugie i trzecie wrażenie,
- spójność komunikatów,
- odzwierciedlanie i interpretacja sygnałów niewerbalnych, mikroekspresji,
- to co niewypowiedziane.....
- Pola minowe komunikacji w obsłudze klienta wenętrznego i zewnetrznego:
- czym są gry statusowe i jaką rolę odgrywają w naszej codziennej komunikacji?
- szczegółowa ANALIZA GIER statusowych i ich praktycznych przejawów,
- trening celowego podwyższania statusu rozmówców za pomocą konkretnych technik komunikacyjnych,
- czym jest empatia i jak wykorzystać mapy empatii do zwiększania swojej skuteczności w kontaktach z innymi?
- zarządzanie trudnymi EMOCJAMI innych i sztuka kalibracji w trakcie komunikacji.
- Analiza kluczowych nawyków komunikacyjnych wymagających zmiany:
- szczegółowa analiza dotychczasowych sposobów komunikowania się ze współpracownikami (wykorzystanie metody lustra społecznego),
- wytypowanie głównych trudności pojawiających się w trakcie komunikacji i płynących z nich konsekwencji,
- opisanie schematów komunikacyjnych przy wykorzystaniu narzędzi zmiany.
- Dobre rozmowy z klientami i wewnątrz zespołu:
- model dobrej rozmowy,
- model rozmowy o problemie, konfrontacja i pogłebienie.
- Podsumowanie szkolenia "Efektywna komunikacja".
Czas trwania
2 dni, 09:00 - 16:30
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-870 Warszawa
Wronia 45 lok. 129
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Regulamin zgłaszania uczestnika na szkolenie otwarte
- Zgłoszenie na szkolenie realizowane jest w formie elektronicznej poprzez wypełnienie formularza online.
- Przesłanie formularza jest równoznaczne z zawarciem umowy zakupu szkolenia z firmą High5 Group Sp. z. o.o. (zwaną dalej Organizatorem) na zasadach określonych w niniejszym regulaminie i upoważnia firmę High5 Group Sp. z. o.o. do wystawienia po szkoleniu faktury VAT bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego.
- Organizator potwierdza otrzymanie zgłoszenia i rezerwację miejsca na szkoleniu w terminie 2 dni od otrzymania zgłoszenia.
- Organizator zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zgłoszenia w przypadku, gdy udział w szkoleniu mógłby naruszyć interesy organizatora.
- Organizator na 5 dni przed terminem szkolenia osobie zgłaszającej i uczestnikowi wysyła drogą elektroniczną „Zaproszenie na szkolenie”, zawierające wszystkie informacje organizacyjne niezbędne do uczestnictwa w szkoleniu. Otrzymanie Zaproszenia jest podstawą do uczestnictwa w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 5 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych po stronie Zamawiającego, pod warunkiem przesłania przez Zamawiającego informacji o rezygnacji na adres: biuro@high5.pl oraz zgloszenie@eventis.pl jednocześnie.
- W przypadku rezygnacji na mniej niż 5 dni przed terminem szkolenia Organizator zastrzega sobie prawo do wystawienia faktury na 50% ceny szkolenia tytułem kary umownej.
- Nieobecność Uczestnika na szkoleniu nie zwalnia Zamawiającego od zapłaty pełnej ceny wynagrodzenia za jego udział w szkoleniu, chyba, że zachodzą sytuacje wskazane w punkcie 6 i 7.
- Możliwe jest zgłoszenie zastępstwa dla uczestnika.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 5 dni przed terminem szkolenia, o czym zobowiązany jest poinformować uczestników szkolenia i Zamawiającego.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za koszty poniesione przez Zamawiającego na rzecz podmiotów trzecich (np. z tytułu przedpłat dokonanych na rzecz hoteli, z tytułu dojazdu na szkolenie) jeśli zostały one poniesione przed otrzymaniem zaproszenia na szkolenie.
- Uczestnik do połowy pierwszego dnia szkolenia może zrezygnować ze szkolenia, podając konkretny merytoryczny powód wraz z jego uzasadnieniem. Zamawiający nie będzie obciążony w takim przypadku kosztem szkolenia.
- Płatność za szkolenie następuje na podstawie wystawionej po szkoleniu faktury VAT.
- W przypadku finansowania szkolenia w co najmniej 70% ze środków publicznych Zgłaszający powinien poinformować Organizatora w momencie zgłaszania uczestnika poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu zgłoszenia.
Przesyłając zgłoszenie wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych w formularzu danych osobowych w zakresie niezbędnym do obsługi zgłoszenia, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1).
Administratorem danych jest HIGH5 Group Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wroniej 45 lok.129. Informujemy, że mają Państwo prawo dostępu do swoich danych oraz możliwość ich poprawiania, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawo do przenoszenia danych. Podanie danych ma charakter dobrowolny, jest jednak niezbędne, żeby móc zarejestrować Państwa zgłoszenie. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji usługi szkoleniowej oraz wynikających z przepisów prawa.
- Nazwa firmy: HIGH5 Training Group
- Ulica i nr: ul. Wronia 45/129
- Kod pocztowy: 00-870
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5262464795