Szkolenie

Efektywna korespondencja reklamacyjna

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na szkolenie, na którym uczestnicy szkolenia:
- poznają aspekty prawne w obsłudze Klienta reklamacyjnego B2B i B2C, zgodne z najnowszą nowelizacją ze 01.2021r.
- poznają oczekiwania klientów w stosunku do procesu reklamacyjnego,
- przećwiczą redagowanie odpowiedzi na pisma reklamacyjne.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie adresujemy do:

  • pracowników działu reklamacji,
  • przedstawicieli handlowych różnych szczebli,
  • pracowników działów obsługi klienta.

Program szkolenia

  1. Istota podejścia do reklamacji wg. J. Barlow & C. Moller: „Reklamacja, czyli prezent"
  2. Kryteria działania skutecznego procesu reklamacji w firmie - zasady tworzenia i wdrażania procesów obsługi reklamacji.
  3. Reklamacja jako szansa i zagrożenia z perspektywy firmy.
  4. Kluczowe oczekiwania współczesnych Klientów B2B i B2C w stosunku do procesu reklamacyjnego i jakości obsługi (Customer Experience Klienta reklamacyjnego).
  5. Kluczowe aspekty prawne w obsłudze Klienta reklamacyjnego B2B i B2C (nowelizacja 01.2021).
  6. Najlepsze praktyki i najczęściej popełniany błędy w odpowiedziach na pisma reklamacyjne Klientów - case studies.
  7. Najważniejsze zasady redagowania pisma/listu jak odpowiedź na reklamacje Klienta.
  8. Podstawy netykiety i savoir vivre w komunikacji e-mailowej i pisemnej.
  9. Zwroty pozytywnie i negatywnie brzmiące w piśmie.
  10. Jak asertywnie przekazać informację o negatywnej decyzji reklamacyjnej? - warsztat technik lingwistycznych i technik „przeramowania" komunikatów.
  11. Model 7 kroków wg J. Barlow & C. Moller pisma odpowiadającego na reklamacje Klientów - warsztat.
  12. Analiza struktury pisma do Klienta z negatywną decyzją reklamacyjną - najlepsze przykłady. 
  13. Praktyczny warsztat redagowania odpowiedzi na pisma reklamacyjne Klientów.
  14. Dekalog zasad korespondencji z Klientem reklamacyjnym.
  15. Podsumowanie szkolenia: Korespondencja reklamacyjna.

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

Cytat

Trener HIGH5 Training Group

Gdzie i kiedy

Warszawa 27 kwietnia 2022
High5 Training Centre

00-870 Warszawa

Wronia 45/129

woj. mazowieckie

Zapisz się

Szkolenie stacjonarne
za osobę
1190 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Dostępne zniżki:
  • 20% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 25% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się

Organizator

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129
woj. mazowieckie
HIGH5 Training Group świadczy usługi na najwyższym poziomie w zakresie organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, konsultacji i programów doradczych.Specjalizujemy się w realizacji kompleksowych programów szkoleniowych z następujący dziedzin:zarządz...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa ul. Wronia 45/129
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!