Efektywna sprzedaż i negocjacje - doskonalenie kompetencji handlowych

O szkoleniu

Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i rozwijanie kluczowych kompetencji sprzedaży i negocjacji. W trakcie szkolenia uczestnicy poznają podstawowe zasady i sprawdzone techniki prowadzenia rozmów handlowych oraz zwiększą pewność siebie w obszarze negocjacji.

Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnicy poprzez ćwiczenia i studia przypadków uczą                               się i wyciągają wnioski, samodzielnie poszukują rozwiązań i budują własny zbiór narzędzi i dobrych praktyk, które będą przydatne podczas codziennej pracy.

  • pracujemy w oparciu o case study, które pokazują realne problemy i rozwiązania z różnych branż,
  • prowadzimy ćwiczenia zespołowe i indywidualne, po ich realizacji uczestnicy otrzymają informacje zwrotne, wnioski zapisujemy    na flipcharcie, a następnie przekazujemy uczestnikom w formie prezentacji, 
  • przygotowujemy i zachęcamy do udziału w ćwiczeniach symulacyjnych, 
  • zachęcamy uczestników do dzielenia się własnym doświadczeniem i moderujemy dyskusje grupowe, 
  • prowadzimy krótkie, interaktywne wykłady
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowanie jest dla osób pracujących na stanowiskach sprzedawca, handlowiec lub pracownik działu obsługi klienta i chcących poznać wiedzę z zakresu psychologii sprzedaży, zyskać kompetencje miękkie, takie jak komunikacja, negocjacje, finalizacja sprzedaży oraz poznać sposoby radzenia sobie w rożnych sytuacjach w kontakcie z klientem.

Program szkolenia

MODUŁ I

Pierwszy kontakt

  • Elevator Pitch
  • Efekt Aureoli, Efekt Golema
  • Budowanie rapportu
  • Mowa werbalna i niewerbalna

MODUŁ II

Diagnoza potrzeb

  • Diagnoza bólu
  • Aktywne słuchanie
  • Stawianie pytań.

MODUŁ III

Prezentacja

  • Kontraktowanie
  • Język korzyści
  • Słownictwo wzmacniające przekaz
  • Typowe błędy

MODUŁ IV

Techniki przejmowania kontroli

  • Komunikat WPROST
  • Odwracanie pytań
  • Klaryfikacja
  • Techniki reakcji na zmylenia i „zasłony dymne”

MODUŁ V

Negocjacje

  • 6 filarów negocjacji wg. R. Shella
  • Style prowadzenia negocjacji
  • Trening negocjacji
  • BATNA
  • Relacje w negocjacjach

MODUŁ VI

Typologia

  • Wpływ temperamentu na przebieg negocjacji
  • Analiza własnego typu temperamentu

MODUŁ VII

Finalizacja

  • Skuteczne techniki finalizacji
  • Rozpoznawanie sygnałów i wykorzystanie gotowości zakupowej
  • Obrona Ceny
  • Wykorzystanie Unikatowej Wartości Sprzedaży

MODUŁ VIII

Obiekcje w sprzedaży

  • dlaczego bez obiekcji nie ma sprzedaży?
  • zasady pracy z obiekcjami
  • najczęstsze obiekcje i techniki ich przełamywania

MODUŁ IX

Standard obsługi klienta

  • asertywna obsługa - radzenie sobie w trudnych sytuacjach,
  • jak skutecznie wykorzystać konflikt?
  • humor i optymizm, budowa właściwego nastawienia,
  • efekt WOW w sprzedaży i obsłudze klienta.

MODUŁ X

Case study

  • analiza konkretnych sytuacji sprzedażowych,
  • analiza trudnych sytuacji w obsłudze klienta,
  • symulacja zamykania sprzedaży,
  • analiza typowych błędów w kontakcie z klientem.

Czas trwania

9:00-16:00

Prelegenci

0
Łukasz Kukorowski
Trener, praktyk , doradca biznesowy
OPEN Konsultacje i Szkolenia

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu sprzedaży telefonicznej i obsługi klienta, popartych ponad 10 letnią praktyką. Doświadczenie zdobywał jako handlowiec, konsultant, telemarketer, koordynator grupy trenerów, kierownik działu handlowego.

Prowadził szkolenia m.in. dla branży telekomunikacyjnej, energetycznej, informatycznej, spożywczej, finansowej. Budował od podstaw działy szkoleń i organizował procesy wdrożeń dla wielu organizacji. W szkoleniach wykorzystuje autorskie programy z naciskiem na warsztatowe podejście, oparte o własną, bogatą praktykę. Autor programów e-learningowych i podręczników szkoleniowych dotyczących obsługi klienta.

Realizuje szkolenia zakresu:

  • sprzedaży telefonicznej,
  • bezpośredniej,
  • obsługi klienta,
  • autoprezentacji / mowy ciała,
  • negocjacji,
  • train the trainer

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

OPEN Konsultacje i Szkolenia

61-696 Poznań

Serbska 6a/1

woj. wielkopolskie

Rejestracja

Cena 1
1 590
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • parking
  • konsultacje indywidualne
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunkiem wzięcia udziału w szkoleniu jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Po jego otrzymaniu skontaktujemy się z Państwem mailowo w celu potwierdzenia rejestracji. 

Organizator może odwołać szkolenie, jeżeli nie zbierze się minimalna grupa 3 osób.

------------------------------------------------------

Rezygnacja:

1. Zamawiający ma możliwość bezkosztowej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem. W przypadku rezygnacji po tym czasie, Zamawiający ponosi 50% kosztów uczestnictwa, zgodnie z formularzem zgłoszenia.
2. Nie odwołanie, nie wzięcie udziału w szkoleniu skutkuje pełnym obciążeniem kosztami udziału.
3. Zamiast osoby zgłoszonej, w szkoleniu może uczestniczyć inny pracownik firmy. O tym fakcie należy poinformować do 2 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
4. W przypadku informacji o rezygnacji ze szkolenia później niż mowa jest w pkt. 1, Organizator w uzasadnionych przypadkach dopuszcza:
● możliwość wzięcia udziału w kolejnej edycji szkolenia, w miarę dostępności miejsc;
● możliwość wykorzystania wpłaconych środków na inne, szkolenie z oferty, w miarę dostępności miejsc.

O dofinansowanie wynoszące do 65% mogą ubiegać się firmy z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania szczegółowych informacji.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: OPEN Konsultacje & Szkolenia
  • Ulica i nr: ul. Serbska 6a/1
  • Kod pocztowy: 61-696
  • Miejscowość: Poznań
  • Numer NIP: 7792263350

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

OPEN Konsultacje & Szkolenia
61-696 Poznań, Polska ul. Serbska 6a/1

Organizator

OPEN Konsultacje & Szkolenia
61-696 Poznań, Polska
ul. Serbska 6a/1
woj. wielkopolskie
Jako firma Open Konsultacje i Szkolenia od 2005 roku świadczymy usługi rozwojowe w takich obszarach zarządzania zasobami ludzkimi (HRM), jak: - szkolenia, - coachingi, - diagnozy i konsulting organizacyjny, - kompleksowe programy rozwojowe i wa...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!