Efektywna sprzedaż i obsługa klienta - kompendium wiedzy dla nowego handlowca

O szkoleniu

Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i rozwijanie kluczowych kompetencji sprzedaży i obsługi klienta. Szkolenie dedykowane jest dla osób, które zaczynają przygodę ze sprzedażą zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym. W trakcie szkolenia uczestnicy poznają podstawowe zasady i sprawdzone techniki prowadzenia rozmów handlowych oraz zwiększą pewność siebie w obszarze obsługi klienta.

Sposób pracy podczas szkolenia:

  • pracujemy w oparciu o case study, które pokazują realne problemy i rozwiązania z różnych branż,
  • prowadzimy ćwiczenia zespołowe i indywidualne, po ich realizacji uczestnicy otrzymają informacje zwrotne, wnioski zapisujemy  na flipcharcie, a następnie przekazujemy uczestnikom w formie prezentacji,
  • przygotowujemy i zachęcamy do udziału w ćwiczeniach symulacyjnych,
  • zachęcamy uczestników do dzielenia się własnym doświadczeniem i moderujemy dyskusje grupowe,
  • prowadzimy krótkie, interaktywne wykłady,
  • uczestnicy mogą się zdiagnozować wypełniając kwestionariusze.
Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnicy poprzez ćwiczenia i studia przypadków uczą się i wyciągają wnioski, samodzielnie poszukują rozwiązań i budują własny zbiór narzędzi i dobrych praktyk, które będą przydatne podczas codziennej pracy.

Kto powinien wziąć udział?

Osoby, które rozpoczynają swoją karierę jako sprzedawca, handlowiec lub pracownik działu obsługi klienta i chcą poznać wiedzę z zakresu psychologii sprzedaży, zyskać kompetencje miękkie, takie jak komunikacja, negocjacje, finalizacja oraz poznać sposoby radzenia sobie w rożnych sytuacjach w obsłudze klienta.

Program szkolenia

DIAGNOZA POTRZEB:

Przed szkoleniem kierujemy do uczestników ankietę zawierającą program zajęć, z prośbą o zaznaczenie tematów i zagadnień, które są najbardziej interesujące oraz przedstawienie swoich oczekiwań względem szkolenia. Dzięki temu trener będzie mógł lepiej dopasować treść i ćwiczenia, które będą omawiane podczas szkolenia.                                         

PROGRAM SZKOLENIA:

MODUŁ I

Nowa sprzedaż

  • dzisiejszy klient - jego oczekiwania i potrzeby,
  • sprzedaż oparta o zaufanie, partnerstwo, kompetencję,
  • challenger - czyli kto?
  • identyfikacja „bólu klienta”, dopasowanie i indywidualne podejście.

MODUŁ II

Proces sprzedaży 

  • etapy sprzedaży,
  • prospecting, kontrakt, rola przygotowania,
  • jak wygląda Twój lejek sprzedaży,
  • elevator pitch.

MODUŁ III

Psychologia sprzedaży

  • rola nastawienia,
  • techniki wywierania wpływu,
  • mental resilience, psychika sprzedawcy,
  • motywacja mimo odmowy.

MODUŁ IV

Budowanie relacji

  • budowanie partnerskich relacji, poszukiwanie rozwiązań,
  • intencje w komunikacji,
  • parafraza i odzwierciedlenie, pytania, klaryfikacje,
  • techniki aktywnego słuchania, zbierania informacji.

MODUŁ V

Komunikacja transformująca

  • techniki aktywnego słuchania,
  • uzasadnienie propozycji – siła argumentacji,
  • zmiana języka negatywnego na pozytywny,
  • język korzyści.

MODUŁ VI

Zrozumienie klienta

  • mapa empatii, analiza sytuacji klienta,
  • przyjęcie perspektywy klienta i czynniki satysfakcji,
  • zmiana perspektywy, szukanie porozumienia,
  • dostosowanie kodu do danego typu klienta, dostrajanie.

MODUŁ VII

Negocjacje w sprzedaży

  • podstawowe techniki negocjacyjne w sprzedaży
  • rozpoznanie własnego stylu negocjacyjnego
  • mózg w negocjacjach

MODUŁ VIII

Obiekcje w sprzedaży

  • dlaczego bez obiekcji nie ma sprzedaży?
  • zasady pracy z obiekcjami,
  • najczęstsze obiekcje i techniki ich przełamywania,
  • obiekcje a zmylenia.

MODUŁ IX

Finalizacja

  • skuteczne techniki zamykania sprzedaży,
  • metody łamania oporu przed zamknięciem,
  • rozpoznawanie sygnałów i wykorzystanie gotowości zakupowej,
  • sygnały werbalne i niewerbalne.

MODUŁ X

Standard obsługi klienta

  • asertywna obsługa -radzenie sobie w trudnych sytuacjach,
  • jak skutecznie wykorzystać konflikt?
  • humor i optymizm, budowa właściwego nastawienia,
  • efekt WOW w sprzedaży i obsłudze klienta.

MODUŁ XI

Case study

  • analiza konkretnych sytuacji sprzedażowych,
  • analiza trudnych sytuacji w obsłudze klienta,
  • symulacja zamykania sprzedaży,
  • analiza typowych błędów.

Uwaga! Treść merytoryczna może ulec zmianie w trakcie trwania szkolenia w związku z potrzebami Uczestników i przebiegiem zajęć.

Czas trwania

 9:00 - 16:00 

Prelegenci

Łukasz Kukorowski
trener, praktyk , doradca biznesowy
OPEN Konsultacje & Szkolenia

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu sprzedaży telefonicznej i obsługi klienta, popartych ponad 10 letnią praktyką. Doświadczenie zdobywał jako handlowiec, konsultant, telemarketer, koordynator grupy trenerów, kierownik działu handlowego.

Prowadził szkolenia m.in. dla branży telekomunikacyjnej, energetycznej, informatycznej, spożywczej, finansowej. Budował od podstaw działy szkoleń i organizował procesy wdrożeń dla wielu organizacji. W szkoleniach wykorzystuje autorskie programy z naciskiem na warsztatowe podejście, oparte o własną, bogatą praktykę. Autor programów e-learningowych i podręczników szkoleniowych dotyczących obsługi klienta.

Specjalizuję się w szkoleniach z zakresu: sprzedaży: telefonicznej, bezpośredniej, obsługi klienta, autoprezentacji / mowy ciała, negocjacji, „train the trainer”.

Realizował projekty dla takich firm jak:

Play P4, Netia S.A., Cyfrowy Polsat, Inotel, LG Electronics, Plus GSM, Manager Magazin,Subway, Ikano Bank, Alior Bank, Cyfra+, Energa, Communication One Consulting, Suasor, Webnovik, Akademia Telemarketingu, Blue Sky System, Data System Group.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

OPEN Konsultacje & Szkolenia

61-696 Poznań

Serbska 6a/1

woj. wielkopolskie

Rejestracja

OPEN
udział w szkoleniu otwartym
1 490
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • parking
  • przeprowadzenie zajęć przez trenerkę z kilkunastoletnim doświadczeniem w zawodzie
  • diagnozę potrzeb w formie ankiety online skierowanej do uczestników przed szkoleniem
  • fotoprotokół - prezentacja zawierająca zdjęcia flipchartów, zawierają one kluczowe pomysły, wypracowane metody działania oraz podsumowania zadań
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

OPEN Konsultacje & Szkolenia
61-696 Poznań
ul. Serbska 6a/1
woj. wielkopolskie
Jako firma Open Konsultacje i Szkolenia od 2005 roku świadczymy usługi rozwojowe w takich obszarach zarządzania zasobami ludzkimi (HRM), jak: - szkolenia, - coachingi, - diagnozy i konsulting organizacyjny, - kompleksowe programy rozwojowe i wa...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunkiem wzięcia udziału w szkoleniu jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Po jego otrzymaniu skontaktujemy się z Państwem mailowo w celu potwierdzenia rejestracji. 

Organizator może odwołać szkolenie, jeżeli nie zbierze się minimalna grupa 3 osób.

------------------------------------------------------

Rezygnacja:

1. Zamawiający ma możliwość bezkosztowej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem. W przypadku rezygnacji po tym czasie, Zamawiający ponosi 50% kosztów uczestnictwa, zgodnie z formularzem zgłoszenia.
2. Nie odwołanie, nie wzięcie udziału w szkoleniu skutkuje pełnym obciążeniem kosztami udziału.
3. Zamiast osoby zgłoszonej, w szkoleniu może uczestniczyć inny pracownik firmy. O tym fakcie należy poinformować do 2 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
4. W przypadku informacji o rezygnacji ze szkolenia później niż mowa jest w pkt. 1, Organizator w uzasadnionych przypadkach dopuszcza:
● możliwość wzięcia udziału w kolejnej edycji szkolenia, w miarę dostępności miejsc;
● możliwość wykorzystania wpłaconych środków na inne, szkolenie z oferty, w miarę dostępności miejsc.

Realizujemy szkolenia z dofinansowaniem dla sektora MMŚP, z możliwością uzyskania od 50% do 80% refundacji. Skontaktuj się z nami - sprawdzimy jakie są aktualne możliwości uzyskania dofinansowania dla Twojej firmy.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!