Szkolenie

Efektywna sprzedaż online/offline

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na szkolenie online, które ma na celu:
- poznanie czterech współczesnych kluczowych modeli sprzedaży offline-online na rynkach B2B i B2C,
- uświadomienie kluczowych czynników sukcesu w każdym z kluczowych modeli,
- rozplanowanie metod kształtowania budżetu wsparcia sprzedaży offline i online w praktyce,
- wykorzystanie narzędzi do efektywnego wyróżnienia swojej firmy na rynku (analiza STP),
- zaznajomienie się z technikami, metodami wsparcia sprzedaży w sieci i metodami rozliczeń,
- sprawdzenie własnych umiejętności pozyskiwania szans sprzedażowych (aktywna gra symulacyjna).
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści

  • dopasowanie modelu działalności swojej firmy do jednego – lub kilku – efektywnych modeli sprzedaży offline/online,
  • weryfikacja wykorzystywanych narzędzi wsparcia sprzedaży do nowych wymagań rynkowych,
  • inspiracje, benchmarki i case studies pozwalające na adaptację rozwiązań wykorzystywanych przez inne firmy w swojej działalności,
  • sprawdzenie własnych umiejętności pozyskiwania szans sprzedażowych.
Kto powinien wziąć udział?

Do udziału w szkoleniu zapraszamy

  • ekspertów i specjalistów ds. e-marketingu i marketingu odpowiedzialnych za wspieranie sprzedaży w formule offline i online,
  • specjalistów z działów marketingu, sprzedaży, HR, project managerów poszukujących wiedzy i inspiracji w obszarze wsparcia sprzedaży,
  • menedżerów i dyrektorów nadzorujących komunikację marketingową i sprzedaż.

Program szkolenia

Wprowadzenie do modeli efektywności sprzedaży off/on

  1. doświadczenia i profil biznesowy (off/on) firm i i instytucji uczestników warsztatów
  2. strategie sprzedaży w ujęciu produkt/rynek
  3. ukierunkowanie modelu sprzedaży w zależności od portfela produktów
  4. STP (segmentacja-targeting-pozycjonowanie) i wyróżnienie na tle konkurencji – praktyczne narzędzia do wykorzystania w codziennej pracy

Nowe kluczowe systemy efektywnej sprzedaży B2B/B2C

  1. nowe podejście do obsługi klientów wg czterech ścieżek zakupowych: tradycyjno-relacyjnym, ROPO, showrooming oraz e-commerce
  2. segmentacja klientów B2B i B2C a efektywne modele sprzedaży
  3. strategia działań na rynku tradycyjnym B2B i B2C – elementy digitalizacji w realizowanych strategiach
  4. e-commerce – warunki wdrożenia i kluczowe czynniki sukcesu

Modele hybrydowe sprzedaży w praktyce i planowanie działań wdrożeniowych

  1. hybrydowe modele sprzedaży – jak efektywnie zarządzać sprzedażą off-on oraz on-off (w ujęciu showrooming i empirystycznym-ROPO)
  2. ścieżki decyzyjne klientów w praktyce i zaufanie do różnych źródeł informacji o produktach i usługach
  3. nowe planowanie budżetu wsparcia sprzedaży w praktyce – z wykorzystaniem narzędzi offline/online
  4. od strategii do realizacji – jak wdrożyć aktywne działania off-on w praktyce – praktyczne narzędzia do wykorzystania w codziennej pracy

Pozyskiwanie klientów online w praktyce – doświadczanie symulacji rynkowej online

  1. narzędzia i techniki wsparcia sprzedaży online w praktyce
  2. nowy próg rentowności w praktyce – metody rozliczania działań sprzedażowych online
  3. samodzielne (lub zespołowe) planowanie budżetu wsparcia sprzedaży online
  4. zasięgi i konwersja działań online – wyniki symulacji rynkowej
  5. wnioski i rekomendacje do wykorzystania w codziennej pracy uczestników szkolenia

Czas trwania

10.00 - 15.00

Prelegenci

Cytat

Michał Dziekoński

Ekspert marketingu off/on-line z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem, wykładowca na studiach MBA, prowadzący firmę Markea / Business Games Institute – wykorzystującą aktywne autorskie gry symulacyjne w edukacji menedżerskiej.

Gdzie i kiedy

Online 8 grudnia 2021

Zapisz się

Cena promocyjna
przy zgłoszeniach przesłanych do 26 listopada
790 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena standardowa
po okresie promocji
890 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
04-041 Warszawa
Międzyborska 50
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
04-041 Warszawa Międzyborska 50
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!