Szkolenie
EFEKTYWNE KIEROWANIE PRACOWNIKAMI WARSZTATY DLA MENEDŻERÓW
Program szkolenia
STYLE KIEROWANIA ZESPOŁEM
- Główne kategorie interakcji w grupie
- Diagnoza własnego stylu kierowania
- Dynamika zespołu pracowniczego – fazy rozwoju
- Charakterystyczne zachowania pracowników w kolejnych fazach pracy zespołu
- Role przyjmowane i pełnione przez członków zespołu
- Style kierowania zespołem pracowniczym
- Zorientowanie na ludzi a orientacja na zadania
- Dynamika zespołu a style kierowania czyli jaki styl na jakim etapie rozwoju zespołu
ZASADY KOMUNIKACJI W ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM
- Reguły komunikacji
- Podstawy dobrego kontaktu
- Podtrzymywanie atmosfery w czasie rozmowy
- Różne style komunikacyjne w relacji z pracownikiem
- Przeszkody w porozumiewaniu się
- Umiejętność aktywnego słuchania w kierowaniu zespołem (parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlenie, dowartościowanie)
- Mowa ciała – co zrobić, żeby być przekonywującym
ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM W ZESPOLE
- Rozumienie istoty konfliktu drogą do jego konstruktywnego rozwiązywania
- Obiektywna dynamika konfliktu
- Rozpoznawanie rodzajów konfliktów i dopasowywanie sposobów rozwiązań
- Monitorowanie poziomu konfliktu w zespole przez kierownika
- Pożądane zachowania kierownika w sytuacjach konfliktowych
INSPIROWANIE PRACOWNIKÓW DO ROZWOJU
- Formułowanie motywujących komunikatów krytycznych
- Wykorzystanie pochwały w procesie motywowania pracowników
- Dopasowanie sposobów motywowania do typu pracowników
- Dzielenie się zadaniami i uprawnieniami jako czynnik motywacyjny
- Motywacyjny wymiar rozmów oceniających
- Główne kategorie interakcji w grupie
- Diagnoza własnego stylu kierowania
- Dynamika zespołu pracowniczego – fazy rozwoju
- Charakterystyczne zachowania pracowników w kolejnych fazach pracy zespołu
- Role przyjmowane i pełnione przez członków zespołu
- Style kierowania zespołem pracowniczym
- Zorientowanie na ludzi a orientacja na zadania
- Dynamika zespołu a style kierowania czyli jaki styl na jakim etapie rozwoju zespołu
ZASADY KOMUNIKACJI W ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM
- Reguły komunikacji
- Podstawy dobrego kontaktu
- Podtrzymywanie atmosfery w czasie rozmowy
- Różne style komunikacyjne w relacji z pracownikiem
- Przeszkody w porozumiewaniu się
- Umiejętność aktywnego słuchania w kierowaniu zespołem (parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlenie, dowartościowanie)
- Mowa ciała – co zrobić, żeby być przekonywującym
ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM W ZESPOLE
- Rozumienie istoty konfliktu drogą do jego konstruktywnego rozwiązywania
- Obiektywna dynamika konfliktu
- Rozpoznawanie rodzajów konfliktów i dopasowywanie sposobów rozwiązań
- Monitorowanie poziomu konfliktu w zespole przez kierownika
- Pożądane zachowania kierownika w sytuacjach konfliktowych
INSPIROWANIE PRACOWNIKÓW DO ROZWOJU
- Formułowanie motywujących komunikatów krytycznych
- Wykorzystanie pochwały w procesie motywowania pracowników
- Dopasowanie sposobów motywowania do typu pracowników
- Dzielenie się zadaniami i uprawnieniami jako czynnik motywacyjny
- Motywacyjny wymiar rozmów oceniających
Czas trwania
Czas trwania szkolenia: 3 dni; ok. 18 godz. dyd.
Prelegenci


Trener z dużym doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z powyższej tematyki, wysoko oceniany przez słuchaczy.
Weź udział
Cena 1
pln netto
1860
PLN
Cena zawiera:
- – zakwaterowanie w pokoju 2 osobowym o wysokim standardzie – pełne wyżywienie – od kolacji w dniu poprzedzającym szkolenie do obiadu ostatniego dnia szkolenia – udział w zajęciach – zestaw materiałów szkoleniowych – przerwy kawowe – udział w imprezach regionalnych – imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Rezerwacja pokoju 1osobowego za dodatkową opłatą 130 zł/doba+VAT Pobyt osoby towarzyszącej jest możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu z Organizatorem. Istnieje możliwość udziału w szkoleniu w opcji bez zakwaterowania i wyżywienia. W celu uzyskania bliższych informacji prosimy o kontakt z biurem.
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
woj. lubelskie
Misją EDU-SKILLS SZKOLENIA I DORADZTWO jest świadczenie usług szkoleniowych i doradczych na najwyższym poziomie oraz przekazywanie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem.
Doświadczenie ...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
przesłanie podpisanej karty zgłoszenia
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42