O szkoleniu
Cele szkolenia:
Uporządkowanie wiedzy oraz wyposażenie uczestników w nowe umiejętności komunikacji wewnętrznej w dwóch obszarach:
1. Zwiększenie skuteczności prowadzenia zebrań w celu realizowania celów komunikacji wewnętrznej oraz efektywnego zarządzania ludźmi:
• Techniki prowadzenia zebrania
• Radzenie sobie z trudnym uczestnikiem
• Zarządzanie konfliktem podczas zebrania
• Budowanie osobistego wizerunku w organizacji
2. Inne formy wewnętrznej komunikacji bezpośredniej takie jak wideokonferencje czy różne formy spotkań „twarzą w twarz”:
• Ludzie w komunikacji biznesowej
• Savoir-vivre biznesowy
• Zasady wywierania wpływu
Metody szkoleniowe:
• Ćwiczenia w grupach oraz indywidualne
• Dyskusje
• Zadanie z wykorzystaniem kamery
• Mini wykłady wprowadzające do ćwiczeń
Uporządkowanie wiedzy oraz wyposażenie uczestników w nowe umiejętności komunikacji wewnętrznej w dwóch obszarach:
1. Zwiększenie skuteczności prowadzenia zebrań w celu realizowania celów komunikacji wewnętrznej oraz efektywnego zarządzania ludźmi:
• Techniki prowadzenia zebrania
• Radzenie sobie z trudnym uczestnikiem
• Zarządzanie konfliktem podczas zebrania
• Budowanie osobistego wizerunku w organizacji
2. Inne formy wewnętrznej komunikacji bezpośredniej takie jak wideokonferencje czy różne formy spotkań „twarzą w twarz”:
• Ludzie w komunikacji biznesowej
• Savoir-vivre biznesowy
• Zasady wywierania wpływu
Metody szkoleniowe:
• Ćwiczenia w grupach oraz indywidualne
• Dyskusje
• Zadanie z wykorzystaniem kamery
• Mini wykłady wprowadzające do ćwiczeń
Kto powinien wziąć udział?
.
Program szkolenia
Dzień Pierwszy - ludzie i ich komunikowanie się w organizacji
Jak ludzie porozumiewają się w warunkach zawodowych?
• Wpływ hierarchii zawodowej na komunikowanie się w organizacji
• Zasady savoir- vivre - podstawy
• Cztery podstawowe style komunikowania: dyrektywne, analityczne, afektywne
i uważające
• Praktyka stosowania stylów komunikowania: kiedy, gdzie i w stosunku do kogo stosować poszczególne style
• Zasady wywierania wpływu w wewnętrznej komunikacji bezpośredniej - Znaczenie między innymi stereotypu, wzajemności w kontaktach, autorytetu, niedostępności w prowadzeniu efektywnych zebrań.
Zakłócenia w komunikowaniu i ich wpływ na „szumy” informacyjne w organizacji
• Jak można się konstruktywnie kłócić w pracy zawodowej?
• Postawy, stereotypy, uprzedzenia a zakłócenia w komunikowaniu
• Obszary konfliktu: wartości, relacji, danych, interesów, struktury
Narzędzia komunikacji bezpośredniej – jak i kiedy je stosować?
• Wideokonferencje – specyfika „gadania” do komputera
• Spotkania osobiste formalne i nieformalne – czym się różni „dywanik” u szefa od rozmowy z nim podczas pikniku?
• Zebrania – jak oddziaływać na wiele osób jednocześnie?
Od czego zależy efektywność zebrań w organizacji – do czego potrzebne są sprawnie poprowadzone spotkania?
• Co jest przed „witam Państwa”?
• Jak wypełnić dany nam czas?
• Co jest po „dziękuję za uwagę”?
Dzień Drugi – prowadzę zebranie: wprowadzenie do zadania
• Jak zwiększyć swoją skuteczność podczas prowadzonego zebrania?
• Znaczenie wyglądu kompetentnego
• Treść
• Forma przekazu
• Siła języka ciała
• Jak skutecznie argumentować?
• W jaki sposób mówić atrakcyjnie?
Jak ludzie porozumiewają się w warunkach zawodowych?
• Wpływ hierarchii zawodowej na komunikowanie się w organizacji
• Zasady savoir- vivre - podstawy
• Cztery podstawowe style komunikowania: dyrektywne, analityczne, afektywne
i uważające
• Praktyka stosowania stylów komunikowania: kiedy, gdzie i w stosunku do kogo stosować poszczególne style
• Zasady wywierania wpływu w wewnętrznej komunikacji bezpośredniej - Znaczenie między innymi stereotypu, wzajemności w kontaktach, autorytetu, niedostępności w prowadzeniu efektywnych zebrań.
Zakłócenia w komunikowaniu i ich wpływ na „szumy” informacyjne w organizacji
• Jak można się konstruktywnie kłócić w pracy zawodowej?
• Postawy, stereotypy, uprzedzenia a zakłócenia w komunikowaniu
• Obszary konfliktu: wartości, relacji, danych, interesów, struktury
Narzędzia komunikacji bezpośredniej – jak i kiedy je stosować?
• Wideokonferencje – specyfika „gadania” do komputera
• Spotkania osobiste formalne i nieformalne – czym się różni „dywanik” u szefa od rozmowy z nim podczas pikniku?
• Zebrania – jak oddziaływać na wiele osób jednocześnie?
Od czego zależy efektywność zebrań w organizacji – do czego potrzebne są sprawnie poprowadzone spotkania?
• Co jest przed „witam Państwa”?
• Jak wypełnić dany nam czas?
• Co jest po „dziękuję za uwagę”?
Dzień Drugi – prowadzę zebranie: wprowadzenie do zadania
• Jak zwiększyć swoją skuteczność podczas prowadzonego zebrania?
• Znaczenie wyglądu kompetentnego
• Treść
• Forma przekazu
• Siła języka ciała
• Jak skutecznie argumentować?
• W jaki sposób mówić atrakcyjnie?
Czas trwania
9:00 - 17:00
2 dni, 16 godzin
Aktualne terminy szkoleń znajdą Państwo na stronie:
www.wikconsulting.pl
2 dni, 16 godzin
Aktualne terminy szkoleń znajdą Państwo na stronie:
www.wikconsulting.pl
Prelegenci

Magdalena Nurkiewicz
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
Warszawa
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszaswa
Warszawa
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
netto od osoby
1 790
zł
Cena zawiera:
- materiały szkoleniowe, certyfikaty, lunch, przerwy kawowe
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

WIK Consulting
62-510 Konin
Różyckiego 2/23
woj. wielkopolskie
WIK Consulting to grono wysoko wykwalifikowanych konsultantów oraz trenerów z doświadczeniem menedżerskim i biznesowym, wyniesionym z różnych branż, posiadających na swoim koncie wiele zrealizowanych z sukcesem projektów doradczych i szkoleniowych.
...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Szczegółowe informacje dotyczące szkolenia można uzyskać drogą telefoniczną lub mailową kontakt:
Tel: +48 509 667798
Tel: +48 22 299 77 07
Fax: +48 22 379 64 83
mail: szkolenia@wikconsulting.pl
www.wikconsulting.pl
Tel: +48 509 667798
Tel: +48 22 299 77 07
Fax: +48 22 379 64 83
mail: szkolenia@wikconsulting.pl
www.wikconsulting.pl
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
WIK Consulting
62-510 Konin
Różyckiego 2/23
Powiadomienia o nowych terminach