Szkolenie
Efektywne przekazywanie informacji i komunikowanie perswazyjne.
O szkoleniu
Celem szkolenia jest wykształcenie umiejętności przekazywania komunikatów, począwszy od panowania nad tworzeniem niesformalizowanych myśli (przemyśleń formułowanych na bieżąco) przekazywanych pracownikom w trakcie działań rutynowych, po zaplanowane wystąpienia, mające na celu zrozumienie przez współpracowników celowości ich pracy i działań oraz budujących wzajemne relacje.
Podczas szkolenia uczestnicy przekonają się, że komunikowanie w miejscu pracy powinno być zbiorem taktyk i strategii stanowiących wsparcie realizacji ich celów, bez względu na to czy komunikacja przebiega w sposób spontaniczny czy oficjalny i sformalizowany.
Dokonywanie refleksji nad własnym sposobem komunikowania się może mieć znaczący wpływ na osiąganie sukcesu w miejscu pracy i zdecydowanie ułatwić codzienne życie.
Szkolenie umożliwia zdobycie umiejętności zapobiegania konfliktom wynikającym z niewłaściwej komunikacji oraz pomaga przezwyciężyć bariery komunikacyjne.
Tematy przewodnie szkolenia to:
- Współczesna komunikacja w miejscu pracy- sposoby i techniki komunikowania się formalnego i nieformalnego.
- Budowanie własnego wizerunku i zaufania w trakcie komunikowania. Zachowania inicjujące otwartą komunikację.
- Kompetentne tworzenie planu komunikacyjnego w oparciu o cele komunikacyjne.
- Sposoby dbałości o jakość i przejrzystość komunikatów.
- Techniki mówienia, porządkowania i organizowania przekazu.
- Techniki zadawania pytań i prowadzenia dialogu.
- Skuteczne wydawanie poleceń i instruowanie podwładnych i współpracowników.
- Przekonywanie, wywieranie wpływu i motywowanie do działania.
- Aktywne słuchanie i pozyskiwanie informacji.
- Zasady tworzenia korygującej informacji zwrotnej, krytyka i ocena pracy pracownika/współpracownika.
Cele szkolenia:
Poznanie sposobów planowania wartościowej interakcji w miejscu pracy.
Poznanie stylu komunikacji i wartościowych zachowań przyczyniających się do budowania własnego wizerunku i zaufania w oczach odbiorców.
Poznanie zasad tworzenia precyzyjnych i zwięzłych komunikatów.
Udoskonalanie własnego sposobu komunikowania poprzez stosowanie różnych technik argumentacji.
Poznanie zasad tworzenia komunikatów emocjonalnych wzmacniających relacje i pogłębiających obustronne zrozumienie przyjętych celów.
Wykorzystanie mowy ciała do podkreślania akceptującej postawy komunikacyjnej.
Poznanie narzędzi formułowania oczekiwań normatywnych i emocjonalnych.
Poszerzenie zdolności prowadzenia efektywnego dialogu w oparciu o różnorodne techniki zadawania pytań.
Poznanie narzędzi komunikowania się w trakcie zebrań, narad, spotkań i wystąpień.
Poszerzanie arsenału zachowań w trudnych i konfliktowych sytuacjach komunikacyjnych.
Podczas szkolenia uczestnicy przekonają się, że komunikowanie w miejscu pracy powinno być zbiorem taktyk i strategii stanowiących wsparcie realizacji ich celów, bez względu na to czy komunikacja przebiega w sposób spontaniczny czy oficjalny i sformalizowany.
Dokonywanie refleksji nad własnym sposobem komunikowania się może mieć znaczący wpływ na osiąganie sukcesu w miejscu pracy i zdecydowanie ułatwić codzienne życie.
Szkolenie umożliwia zdobycie umiejętności zapobiegania konfliktom wynikającym z niewłaściwej komunikacji oraz pomaga przezwyciężyć bariery komunikacyjne.
Tematy przewodnie szkolenia to:
- Współczesna komunikacja w miejscu pracy- sposoby i techniki komunikowania się formalnego i nieformalnego.
- Budowanie własnego wizerunku i zaufania w trakcie komunikowania. Zachowania inicjujące otwartą komunikację.
- Kompetentne tworzenie planu komunikacyjnego w oparciu o cele komunikacyjne.
- Sposoby dbałości o jakość i przejrzystość komunikatów.
- Techniki mówienia, porządkowania i organizowania przekazu.
- Techniki zadawania pytań i prowadzenia dialogu.
- Skuteczne wydawanie poleceń i instruowanie podwładnych i współpracowników.
- Przekonywanie, wywieranie wpływu i motywowanie do działania.
- Aktywne słuchanie i pozyskiwanie informacji.
- Zasady tworzenia korygującej informacji zwrotnej, krytyka i ocena pracy pracownika/współpracownika.
Cele szkolenia:
Poznanie sposobów planowania wartościowej interakcji w miejscu pracy.
Poznanie stylu komunikacji i wartościowych zachowań przyczyniających się do budowania własnego wizerunku i zaufania w oczach odbiorców.
Poznanie zasad tworzenia precyzyjnych i zwięzłych komunikatów.
Udoskonalanie własnego sposobu komunikowania poprzez stosowanie różnych technik argumentacji.
Poznanie zasad tworzenia komunikatów emocjonalnych wzmacniających relacje i pogłębiających obustronne zrozumienie przyjętych celów.
Wykorzystanie mowy ciała do podkreślania akceptującej postawy komunikacyjnej.
Poznanie narzędzi formułowania oczekiwań normatywnych i emocjonalnych.
Poszerzenie zdolności prowadzenia efektywnego dialogu w oparciu o różnorodne techniki zadawania pytań.
Poznanie narzędzi komunikowania się w trakcie zebrań, narad, spotkań i wystąpień.
Poszerzanie arsenału zachowań w trudnych i konfliktowych sytuacjach komunikacyjnych.
Kto powinien wziąć udział?
.
Program szkolenia
DZIEŃ 1.
1. PLANOWANIE KOMUNIKACJI FORMALNEJ I NIEFORMALNEJ.
Poznanie różnych podejść do planowania komunikacji. Sposoby porządkowania istotnych interakcji w miejscu pracy. Sposoby planowania interakcji spontanicznej. Sposoby i techniki komunikowania planowego.
Różne podejścia do komunikacji- od komunikacji nieoficjalnej po wystąpienia, od komunikowania rzeczy niecodziennych po standardowe.
Planowanie harmonogramu komunikacji, porządkowanie interakcji w miejscu pracy.
Elementy planu komunikacyjnego: zadanie, wskazówki, podejście.
Planowanie komunikacji spontanicznej: mówienie, dialog, słuchanie.
Techniki komunikacyjne budujące zaufanie i tworzące relacje.
2. TECHNIKI KOMUNIKACYJNE BUDUJĄCE ZAUFANIE I TWORZĄCE RELACJE.
Poznanie istotnych elementów tworzenia wizerunku własnej osoby w firmie. Trening medialny (uniwersalne sposoby zwiększania własnej atrakcyjności-jak stawać się uczciwym, kompetentnym i inspirującym dla innych). Techniki przedstawiania się, wypowiadania i kreowania własnej wiarygodności poprzez komunikowanie z rozmówcą.
Elementy świadczące o klasie człowieka i jego elegancji
Elementy świadczące o naszej erudycji i wiedzy
Elementy świadczące o pełnej aktywności i zaangażowaniu w pracę i działanie na rzecz firmy
Elementy kreujące nasze kontakty społeczne
Elementy świadczące o profesjonalizmie i własnej wiarygodności.
3. OBLICZA PRAWDZIWEJ KOMUNIKACJI: DZIELENIE SIĘ INFORMACJĄ, ZADAWANIE PYTAŃ, SŁUCHANIE, ZLECANIE,
MOTYWOWANIE, PRZEKONYWANIE, KRYTYKA, UCZENIE.
Analiza różnorodnych celów komunikacyjnych i form komunikowania. Rozpoznawanie i pogłębianie umiejętności z nimi z wiązanych.
Dzielenie się informacją: jak stawać się mówcą konkretnym, precyzyjnym i jak unikać wieloznaczności, dezorientacji i sprzeczności.
Zadawanie pytań: czemu służy, czym są pytania efektywne, poznanie technik zadawania pytań, w tym rozmowa w oparciu o pytania sokratejskie i inne.
Słuchanie: akceptująca postawa, operowanie dźwiękami paralingwistycznymi, analiza sposobów argumentacji mówiącego i wyciągnie wniosków, o różnych sposobach notowania w trakcie słuchania.
Zlecanie: jasne formułowanie oczekiwań, narzędzia formułowania oczekiwań normatywnych, emocjonalnych, dowartościowanie człowieka bądź relacji, inne.
Zasady motywowania i budowanie uznaniowej relacji zwrotnej, wyzwalanie pozytywnych emocji.
Przekonywanie: rola emocji , wartości, celów, aspiracji w konstruowaniu przekazu, zasady perswazji, narzędzia perswazji.
Krytyka: dobre intencje w krytyce, zasady budowania korygującej informacji zwrotnej, Błędy kierowników (przesadna formalność, uprzedzenia, dyskryminacja, pozostawianie pracownika samemu siebie, inne).
Uczenie: predyspozycje przewodników, tutorów, coachów, uczenie techniką prób i błędów, uczenie przez wgląd, współdecydowanie i inne formy pracy z podwładnym.
4. TWORZENIE PLANU KOMUNIKACJI.
Ćwiczenia. Tworzenie planu komunikacji. Przygotowanie pytań badających nastawienie pracownika do rozmowy. Dbałość o jakość (przejrzystość komunikacji). Dobór formy przekazu.
Planowanie komunikacji w oparciu o zainscenizowane scenki.
DZIEŃ 2.
5. KOMUNIKACJA W FORMIE SPOTKAŃ INFORMACYJNYCH, NARAD, ZEBRAŃ I WYSTĄPIEŃ.
Techniki mówienia. Porządkowanie przekazu. Organizowanie przekazu: technika plan ogólny /półzbliżenie/ zbliżenie. Uświadamianie sobie własnych nawyków związanych z techniką mówienia. Organizowanie i prowadzenie dialogu w trakcie zebrań i wystąpień.
Nawiązywanie dialogu.
Omawianie i wyjaśnienie celu spotkania.
Przedstawianie ogólnego zarysu problemu/ tematu.
Wypunktowanie faktów.
Przedstawienie pomysłów w formie wizualnej.
Podtrzymywanie wartościowego dialogu.
Komentowanie pytań.
Odpowiadanie na negatywne reakcje.
Ustalanie następnych kroków i uzupełnianie.
Optymistyczne kończenie przekazu.
6. SKUTECZNE INSTRUOWANIE, WYDAWANIE POLECEŃ.
Kultura firmy, charakter i przyzwyczajenia osób z którymi się komunikujemy a sposób formułowania poleceń. Wzmacnianie autonomii rozmówcy w trakcie przekazu- konieczność kontra wybór. Poznanie strategii podważających autonomię rozmówcy (sarkazm, manipulacja, udzielanie rad). Kompromisy i dopuszczalne minimum-jak radzić sobie z modyfikacją planu i optymalnie wykorzystywać rezultaty rozmowy.
Strategie osiągania celów przez obie strony.
Zaspakajanie potrzeb emocjonalnych rozmówców.
Sposoby rozpoczynania rozmowy i przedstawianie własnych celów.
Pozyskiwanie informacji w celu osiągania kompromisu obu rozmówców.
Potwierdzanie zrozumienia i ustalenie ostatecznego rezultatu.
Optymistyczne kończenie interakcji.
7. TECHNIKI WYRABIAJĄCE UMIEJĘTNOŚĆ AKTYWNEGO SŁUCHANIA.
Wielowarstwowość przekazu-mowa ciała, kontakt wzrokowy, relacje przestrzenne, tempo i sposób mówienia.
Mowa ciała i jej znaczenie.
Czynniki rozpraszające i sposoby ich ograniczania.
Użyte słowa i ich znaczenie. Systemy reprezentacji sensorycznej i ich użycie w perswazji.
Umiejętność zadawania pytań w celu pozyskiwania informacji i doprecyzowania myśli rozmówcy.
8. WYWIERANIE WPŁYWU I MOTYWOWANIE DO WYDAJNEGO I SKUTECZNEGO DZIAŁANIA.
Prawa wpływu i wybrane taktyki wpływu. Ekspresywne i receptywne wywieranie wpływu - ćwiczenia.
SZKOLENIA ZAMKNIĘTE DLA GRUP JUŻ OD 5 OSÓB – JEŻELI JESTEŚCIE PAŃSTWO ZAINTERESOWANI REALIZACJĄ TEGO SZKOLENIA W SWOJEJ FIRMIE PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY: 22 218 93 00/01.
Szkolenia zamknięte organizowaliśmy dla:
ABB Sp. z o.o., ALSTOM Power Sp. z o.o., ALTADIS POLSKA S.A., ArcelorMittal Refractories Sp. z o.o., Backer OBR Sp. z o.o., Bahlsen Polska Sp. z o.o., Bank Ochrony Środowiska S.A., BARLINEK S.A., BE & K Europe Sp. z o.o., BELL P.P.H.U., Capgemini Polska Sp. z o.o., RADWAR S.A. , Dedra-Exim Sp. z o.o., Dora – Metal Sp. z o.o., Energoserwis S.A., Elektrociepłownie Warszawskie S.A., Fabryka Mebli Okrętowych FAMOS Sp. z o.o., Fabryka Porcelany „Wałbrzych” S.A., Famot Pleszew Sp. z o.o., Federal-Mogul Bimet S.A., Federal – Mogul Gorzyce S.A., Grupa Azoty Zakłady Azotowe „Puławy” S.A. Kronospan Polska, Grupa Lotos S.A., Górnośląski Zakład Elektroenergetyczny S.A., Huta Zawiercie S.A., Huta Pokój S.A., „HOLDING-ZREMB” Gorzów S.A., IMPEL S.A., INCO-VERITAS S.A., International Paper-Kwidzyn Sp. z o.o., KAN Sp. z o.o. Kompania Piwowarska S.A., Kongskilde Polska Sp. z o.o., Magneti Marelli Aftermarket Sp. z o.o., MAN Trucks Sp. z o.o., Maersk Polska Sp. z o.o., Marsh Sp. z o.o., Merck Sp. z o.o., Metalpol Węgierska Górka Sp. z o.o., Neapco Europe Sp. z o.o., Opel Polska Sp. z o.o., OBR Centrum Techniki Morskiej S.A. w Gdyni, ORLEN OIL Sp. z o.o., PCC Rokita S.A., Philips Lighting Poland S.A., PKN Orlen S.A., POCH S.A., Polcotton Sp. z o.o., PORTA KMI Poland Sp. z o.o., Przemysłowe Centrum Optyki S.A., Przedsiębiorstwo Materiałów Ogniotrwałych „KOMEX” Sp. z o.o., PP „Porty Lotnicze”, PFLEIDERER GRAJEWO S.A., PFLEIDERER PROSPAN S.A., RADMOR S.A., Ryłko Sp. z o.o., Sanitec Koło Sp. z o.o., Siemens Sp. z o.o., STOMIL S.A., Tedrive Poland Sp. z o.o., TI Poland Sp. z o.o., TZMO S.A., Valvex S.A., VOLVO Polska Sp. z o.o., Winterhalter Gastronom Polska Sp. z o.o., Wood-Mizer Industries Sp. z o.o., Wrigley Poland Sp. z o.o., Warszawskie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A., Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 2 S.A., Wrocławskie Zakłady Zielarskie „Herbapol” S.A. Südzucker Polska S.A., ZAK S.A., ZENTIS POLSKA Sp. z o.o.
1. PLANOWANIE KOMUNIKACJI FORMALNEJ I NIEFORMALNEJ.
Poznanie różnych podejść do planowania komunikacji. Sposoby porządkowania istotnych interakcji w miejscu pracy. Sposoby planowania interakcji spontanicznej. Sposoby i techniki komunikowania planowego.
Różne podejścia do komunikacji- od komunikacji nieoficjalnej po wystąpienia, od komunikowania rzeczy niecodziennych po standardowe.
Planowanie harmonogramu komunikacji, porządkowanie interakcji w miejscu pracy.
Elementy planu komunikacyjnego: zadanie, wskazówki, podejście.
Planowanie komunikacji spontanicznej: mówienie, dialog, słuchanie.
Techniki komunikacyjne budujące zaufanie i tworzące relacje.
2. TECHNIKI KOMUNIKACYJNE BUDUJĄCE ZAUFANIE I TWORZĄCE RELACJE.
Poznanie istotnych elementów tworzenia wizerunku własnej osoby w firmie. Trening medialny (uniwersalne sposoby zwiększania własnej atrakcyjności-jak stawać się uczciwym, kompetentnym i inspirującym dla innych). Techniki przedstawiania się, wypowiadania i kreowania własnej wiarygodności poprzez komunikowanie z rozmówcą.
Elementy świadczące o klasie człowieka i jego elegancji
Elementy świadczące o naszej erudycji i wiedzy
Elementy świadczące o pełnej aktywności i zaangażowaniu w pracę i działanie na rzecz firmy
Elementy kreujące nasze kontakty społeczne
Elementy świadczące o profesjonalizmie i własnej wiarygodności.
3. OBLICZA PRAWDZIWEJ KOMUNIKACJI: DZIELENIE SIĘ INFORMACJĄ, ZADAWANIE PYTAŃ, SŁUCHANIE, ZLECANIE,
MOTYWOWANIE, PRZEKONYWANIE, KRYTYKA, UCZENIE.
Analiza różnorodnych celów komunikacyjnych i form komunikowania. Rozpoznawanie i pogłębianie umiejętności z nimi z wiązanych.
Dzielenie się informacją: jak stawać się mówcą konkretnym, precyzyjnym i jak unikać wieloznaczności, dezorientacji i sprzeczności.
Zadawanie pytań: czemu służy, czym są pytania efektywne, poznanie technik zadawania pytań, w tym rozmowa w oparciu o pytania sokratejskie i inne.
Słuchanie: akceptująca postawa, operowanie dźwiękami paralingwistycznymi, analiza sposobów argumentacji mówiącego i wyciągnie wniosków, o różnych sposobach notowania w trakcie słuchania.
Zlecanie: jasne formułowanie oczekiwań, narzędzia formułowania oczekiwań normatywnych, emocjonalnych, dowartościowanie człowieka bądź relacji, inne.
Zasady motywowania i budowanie uznaniowej relacji zwrotnej, wyzwalanie pozytywnych emocji.
Przekonywanie: rola emocji , wartości, celów, aspiracji w konstruowaniu przekazu, zasady perswazji, narzędzia perswazji.
Krytyka: dobre intencje w krytyce, zasady budowania korygującej informacji zwrotnej, Błędy kierowników (przesadna formalność, uprzedzenia, dyskryminacja, pozostawianie pracownika samemu siebie, inne).
Uczenie: predyspozycje przewodników, tutorów, coachów, uczenie techniką prób i błędów, uczenie przez wgląd, współdecydowanie i inne formy pracy z podwładnym.
4. TWORZENIE PLANU KOMUNIKACJI.
Ćwiczenia. Tworzenie planu komunikacji. Przygotowanie pytań badających nastawienie pracownika do rozmowy. Dbałość o jakość (przejrzystość komunikacji). Dobór formy przekazu.
Planowanie komunikacji w oparciu o zainscenizowane scenki.
DZIEŃ 2.
5. KOMUNIKACJA W FORMIE SPOTKAŃ INFORMACYJNYCH, NARAD, ZEBRAŃ I WYSTĄPIEŃ.
Techniki mówienia. Porządkowanie przekazu. Organizowanie przekazu: technika plan ogólny /półzbliżenie/ zbliżenie. Uświadamianie sobie własnych nawyków związanych z techniką mówienia. Organizowanie i prowadzenie dialogu w trakcie zebrań i wystąpień.
Nawiązywanie dialogu.
Omawianie i wyjaśnienie celu spotkania.
Przedstawianie ogólnego zarysu problemu/ tematu.
Wypunktowanie faktów.
Przedstawienie pomysłów w formie wizualnej.
Podtrzymywanie wartościowego dialogu.
Komentowanie pytań.
Odpowiadanie na negatywne reakcje.
Ustalanie następnych kroków i uzupełnianie.
Optymistyczne kończenie przekazu.
6. SKUTECZNE INSTRUOWANIE, WYDAWANIE POLECEŃ.
Kultura firmy, charakter i przyzwyczajenia osób z którymi się komunikujemy a sposób formułowania poleceń. Wzmacnianie autonomii rozmówcy w trakcie przekazu- konieczność kontra wybór. Poznanie strategii podważających autonomię rozmówcy (sarkazm, manipulacja, udzielanie rad). Kompromisy i dopuszczalne minimum-jak radzić sobie z modyfikacją planu i optymalnie wykorzystywać rezultaty rozmowy.
Strategie osiągania celów przez obie strony.
Zaspakajanie potrzeb emocjonalnych rozmówców.
Sposoby rozpoczynania rozmowy i przedstawianie własnych celów.
Pozyskiwanie informacji w celu osiągania kompromisu obu rozmówców.
Potwierdzanie zrozumienia i ustalenie ostatecznego rezultatu.
Optymistyczne kończenie interakcji.
7. TECHNIKI WYRABIAJĄCE UMIEJĘTNOŚĆ AKTYWNEGO SŁUCHANIA.
Wielowarstwowość przekazu-mowa ciała, kontakt wzrokowy, relacje przestrzenne, tempo i sposób mówienia.
Mowa ciała i jej znaczenie.
Czynniki rozpraszające i sposoby ich ograniczania.
Użyte słowa i ich znaczenie. Systemy reprezentacji sensorycznej i ich użycie w perswazji.
Umiejętność zadawania pytań w celu pozyskiwania informacji i doprecyzowania myśli rozmówcy.
8. WYWIERANIE WPŁYWU I MOTYWOWANIE DO WYDAJNEGO I SKUTECZNEGO DZIAŁANIA.
Prawa wpływu i wybrane taktyki wpływu. Ekspresywne i receptywne wywieranie wpływu - ćwiczenia.
SZKOLENIA ZAMKNIĘTE DLA GRUP JUŻ OD 5 OSÓB – JEŻELI JESTEŚCIE PAŃSTWO ZAINTERESOWANI REALIZACJĄ TEGO SZKOLENIA W SWOJEJ FIRMIE PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY: 22 218 93 00/01.
Szkolenia zamknięte organizowaliśmy dla:
ABB Sp. z o.o., ALSTOM Power Sp. z o.o., ALTADIS POLSKA S.A., ArcelorMittal Refractories Sp. z o.o., Backer OBR Sp. z o.o., Bahlsen Polska Sp. z o.o., Bank Ochrony Środowiska S.A., BARLINEK S.A., BE & K Europe Sp. z o.o., BELL P.P.H.U., Capgemini Polska Sp. z o.o., RADWAR S.A. , Dedra-Exim Sp. z o.o., Dora – Metal Sp. z o.o., Energoserwis S.A., Elektrociepłownie Warszawskie S.A., Fabryka Mebli Okrętowych FAMOS Sp. z o.o., Fabryka Porcelany „Wałbrzych” S.A., Famot Pleszew Sp. z o.o., Federal-Mogul Bimet S.A., Federal – Mogul Gorzyce S.A., Grupa Azoty Zakłady Azotowe „Puławy” S.A. Kronospan Polska, Grupa Lotos S.A., Górnośląski Zakład Elektroenergetyczny S.A., Huta Zawiercie S.A., Huta Pokój S.A., „HOLDING-ZREMB” Gorzów S.A., IMPEL S.A., INCO-VERITAS S.A., International Paper-Kwidzyn Sp. z o.o., KAN Sp. z o.o. Kompania Piwowarska S.A., Kongskilde Polska Sp. z o.o., Magneti Marelli Aftermarket Sp. z o.o., MAN Trucks Sp. z o.o., Maersk Polska Sp. z o.o., Marsh Sp. z o.o., Merck Sp. z o.o., Metalpol Węgierska Górka Sp. z o.o., Neapco Europe Sp. z o.o., Opel Polska Sp. z o.o., OBR Centrum Techniki Morskiej S.A. w Gdyni, ORLEN OIL Sp. z o.o., PCC Rokita S.A., Philips Lighting Poland S.A., PKN Orlen S.A., POCH S.A., Polcotton Sp. z o.o., PORTA KMI Poland Sp. z o.o., Przemysłowe Centrum Optyki S.A., Przedsiębiorstwo Materiałów Ogniotrwałych „KOMEX” Sp. z o.o., PP „Porty Lotnicze”, PFLEIDERER GRAJEWO S.A., PFLEIDERER PROSPAN S.A., RADMOR S.A., Ryłko Sp. z o.o., Sanitec Koło Sp. z o.o., Siemens Sp. z o.o., STOMIL S.A., Tedrive Poland Sp. z o.o., TI Poland Sp. z o.o., TZMO S.A., Valvex S.A., VOLVO Polska Sp. z o.o., Winterhalter Gastronom Polska Sp. z o.o., Wood-Mizer Industries Sp. z o.o., Wrigley Poland Sp. z o.o., Warszawskie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A., Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 2 S.A., Wrocławskie Zakłady Zielarskie „Herbapol” S.A. Südzucker Polska S.A., ZAK S.A., ZENTIS POLSKA Sp. z o.o.
Czas trwania
10.00-17.00 I dnia, 9.00-16.00 II dnia.
Prelegenci


OSOBA PROWADZĄCA: Katarzyna Kasperek. Trener i konsultant z zakresu psychologii biznesu, zarządzania czasem i organizacji pracy, edukacji trenerów i specjalistów ds. szkoleń, komunikacji interpersonalnej, prezentacji biznesowej, autoprezentacji, treningów medialnych, negocjacji i problematyki HR. Pracownik naukowy Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Twórca programów szkoleniowych prowadzonych zarówno w postaci szkoleń otwartych jak i zamkniętych, dedykowanych dla firm z zakresu zarządzania zmianą, zarządzania czasem, warsztatów negocjacyjnych, warsztatów dydaktycznych, zarządzania strategicznego, zarządzania projektem, budowania zespołów. Prowadziła menedżerskie projekty szkoleniowe m. in. dla: TI Poland Sp. z o.o., PKN ORLEN S.A., Kieleckich Kopalń Surowców Mineralnych S.A., Przedsiebiorstwa Budowy Kopalń PeBeKa S.A, KGHM Polska Miedź S.A oraz edukacyjne projekty szkoleniowe. Coach rozwoju osobistego i zawodowego w ramach treningów superwizyjnych dla przyszłych trenerów wewnętrznych. Autor gier dydaktycznych z zakresu ekonomii i dydaktyki kształcenia. Charyzmatyczna i komunikatywna, na jej zajęciach pracuje się metodami aktywizującymi, przełamując utarte schematy myślenia i działania. Na szkoleniach, warsztatach oraz spotkaniach doskonalących dąży do szerokiej wymiany opinii na różnych szczeblach zarządzania.
Weź udział
Cena 1
promocyjna dla osób zgłoszonych do dnia 19.05.2015
1290
PLN
Cena zawiera:
- wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia, uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach, materiały szkoleniowe w segregatorze, zaświadczenie ukończenia szkolenia, obiady, przerwy kawowe.
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Cena 2
po okresie promocji
1490
PLN
Cena zawiera:
- wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia, uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach, materiały szkoleniowe w segregatorze, zaświadczenie ukończenia szkolenia, obiady, przerwy kawowe.
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

ATL Achievement Through Learning Sp. z o.o.
02-743 Warszawa
ul. Jana Sebastiana Bacha 2
woj. mazowieckie
ATL „Achievement Through Learning” Sp. z o. o. jest polską firmą szkoleniowo-doradczą, która od 2000 roku prowadzi w całym kraju profesjonalne warsztaty, treningi i seminaria wspierające wysiłki przedsiębiorstw w osiąganiu wysokiej pozycj...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
ATL Achievement Through Learning Sp. z o.o.
02-743 Warszawa
ul. Jana Sebastiana Bacha 2